זה אפשרי: אשדוד שומרת על סיכוי הפלייאוף, לאחר 70-85 על ק"ג

עירוני אשדוד רושמת סוויפ עונתי על היורדת הטרייה, קריית גת. הקבוצה של טפירו סיפקה את הסחורה וידעה להתעלות על עצמה ברגעי האמת, למרות משחק צמוד ברוב שלבי ההתמודדות. קארמייקל וכהן הצטיינו 

גם בשישי בצהריים זכינו להנות מקצת כדורסל ישראלי, במסגרת המחזור ה-28 בליגת ווינר סל. עירוני אשדוד הלוהטת אירחה את מכבי קריית גת שכבר איבדה סיכויים להישאר בליגה. מאיר טפירו, שחניכיו נמצאים בכושר נהדר בשבועות האחרונים וכבר לא צריכים לחשוש מקרבות התחתית , פוזלים לעבר השמינייה הראשונה. היום באולמם הביתי הם קיוו להשלים סוויפ עונתי על הקבוצה בה מאמנם שיחק, בעונה דאשתקד, על מנת להשאיר סיכוי להשתחל לפלייאוף. אדם אריאל יחסר בשורות המקומיים, קרטיס קלי גמר את העונה לפני מספר שבועות והוא כמובן לא יעמוד לרשותו של אלעד חסין.

החמישייה של טפירו כללה את: יפתח זיו, מריו ליטל, צ'ייס סיימון, ג'ייק כהן וג'קי קארמייקל.

החמישייה של חסין כללה את: ג'וש סלבי, נועם לייש, ג'סטין קרטר, אלכס רוזנברג וברנדון באומן.

הקבוצה של טפירו הפוזלת לעבר הפלייאוף, אירחה בצהרי היום את קריית גת, שכבר ירדה (מנהלת הליגה)

רבע ראשון: 17-19 לאשדוד

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האורחים עלו ליתרון 4-0, מסלים של קרטר ורוזנברג, אך מריו ליטל חימם את הידית וקלע את השלשה הראשונה במשחק. מאותה נקודה הצהובים יצאו לריצת 1-10, בעיקר בזכות יכולת טובה של ג'קי קרמייקאל בצבע.  שולמן עם מסע מוצלח לקו העונשין, קרטר עם חמישים אחוז הצלחה מאותה פוזיציה וג'אמפ שוט של סלבי הורידו את הפער לשלוש בלבד. מריו ליטל המשיך לשמש כאיום מחוץ לקשת, לאחר שתפר עוד שלשה.

הגארדים של קריית גת, החלו להזין את אלכס רוזנברג באסיסטים נאים. פעם זה היה ג'וש סלבי מחדירה שהשאירה את הפורווארד היהודי ל-ליי אפ קל. לאחר מכן זה היה שולמן שסיפק את הכדור הנכון, בעוד הפער צומק לשתי נקודות הבדל בלבד. נמרוד טישמן סיפק מהלך טוב מול האקסית, לאחר שחדירה שלו הסתיימה בסל ועבירה. המילה האחרונה ברבע הייתה שייכת לסלבי, שסיפק סל נוסף מחצי מרחק.

רבע שני: 39-40 לאשדוד

בן אלטיט התכבד בסל הראשון של הרבע, לאחר ליי אפ נאה.  לאחר מכן הגיעו מספר פוזשנים ריקים מתוכן, כולל שני מסעות לא מוצלחים לקו העונשין, של אלטיט (שסיפק איירבול באחת הזריקות) ובאומן. ג'סטין קרטר תפר שלשה, לאחר שקיבל אסיסט משולמן והפער ירד לנקודה בלבד. ג'אמפ שוט של באומן וזריקות עונשין מוצלחות של קרטר, אף העלו את הקבוצה של חסין ליתרון שלוש. צ'ייס סיימון החל לחמם מנועים ולנגוס בהפרש, אך הצמד סלבי את קרטר המשיך ללהוט ולשמור על יתרון קבוצתם.

ליי אפ של קארמייקל ודאנק של סיימון, לצד רצף איבודים של קריית גת, החזירו את היתרון למקומיים. כהן העלה ליתרון שלוש, אך שוב קרטר מחוץ לקשת, קבע שיווין. אייל שולמן החזיר את הכחולים ליתרון, לאחר חדירה נאה, אך ג'ייק כהן היה האיש של אשדוד בצבע בדקות אלו, והוא היה שם בשביל לספק את הסחורה. גם מהקו הגבוה הישראלי לא התבלבל, לאחר שקלע שתי זריקות עונשין שקבעו את תוצאת המחצית

רבע שלישי: 53-62 לאשדוד

אלכס רוזנברג קלע את הסל הראשון של המחצית והיתרון שוב התהפך. סיימון החזיר את היתרון לאשדודים, אך קרטר האקספלוסיבי, שחרר צליפה נוספת מחוץ לקשת. הקומבו האמריקני הפגין גם את יכולת המסירה שלו, לאחר שהשאיר את אור סולומון לתת דאנק עוצמתי. למזלם של האשדודים מריו ליטל סיפק שלשה חשובה והפער ירד לנקודה הפרש. סולומון שהפגין יכולת טובה גם בצד ההגנתי, ספק עבירה חמישית מוקדמת במיוחד, לאחר עבירה גבולית שגרמה למאמנו להתלונן למזכירות על השיפוט. האשדודים זכו בעבירה טכנית וג'ייק כהן ניצל את זריקת הבונוס בשביל לעלות ליתרון.

העצבים של האורחים היו בעוכריהם, כי מכאן אשדוד יצאה לריצה מרשימה בזכות שלשות של סיימון וטישמן שהעניקו לקבוצתם יתרון של תשע נקודות הפרש. אלעד חסין לקח פסק זמן, ממנו שחקניו יצאו בפורמה אגרסיבית יותר והפער ירד לחמש בלבד. ג'ייק כהן שסיפק יופי של משחק, סיפק ג'אמפ שוט שעצר את הריצה של קריית גת. ליי אפ של קארמייקל העלה כבר את המארחים לדו ספרת, אך קרטר הוריד לתשע הפרש.

רבע רביעי: 70-85 לאשדוד

קרמייקאל שהיה מצוין, פתח את החלק האחרון של המשחק, בדאנק אגרסיבי. מתפרצת מצוינת של אשדוד, הסתיימה בסל נוסף של קרמייקאל. גם פסק זמן של חסין לא עזר, בעוד טישמן הגדיל את ההפרש. שלשה של נועם לייש, הורידה את ההפרש ל-12. מהעבר השני, הישראלים של אשדוד, זיו וטישמן המשיכו להראות את יכולתם, לאחר שסיפקו חדירות נאות והגדילו את הריצה המבוקרת של קבוצתם. שלשה של כהן הנהדר,קבעה כבר 19 הפרש לזכות האשדודים.

רוזנברג ושולמן סיפקו חדירות נאות וצמצמו מעט את הפער, אך מהעבר השני, בן אלטיט סחט סל ועבירה. דקה ועשרים לסיום המשחק, מעוז מזר הצעיר שזכה לקבל דקות בגארבג' טיים, סיפק שלשה שנתנה אסמכתא לחגיגות האוהדים ביציעי האולם העירוני. ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של טפירו, ששומרת על סיכויים להעפיל לפלייאוף. לקריית גת זה כבר לא ממש משנה, הפסד יותר או פחות.

הרבו לקלוע לאשדוד:

ג'קי קארמייקל 18 נקודות ושישה ריבאונדים, ג'ייק כהן 17 נקודות ותשעה ריבאונדים, צ'ייס סיימון 16 נקודות, נמרוד טישמן ומריו ליטל 10 נקודות כ"א.

הרבו לקלוע לקריית גת:

ג'סטין קרטר 19 נקודות ושישה ריבאונדים, ג'וש סלבי 16 נקודות, אלכס רוזנבורג 13 נקודות ושבעה ריבאונדים.

ניצחון נוסף לאשדוד, ששומרת על סיכוי להעפיל לפלייאוף (מנהלת הליגה)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort