כבשו את הר הגעש: פנר' שוב ניצחה באואקה, היינס סידר לצסק"א ניצחון דרמטי

למרות רבע אחרון מזעזע, צסק"א הצליחה לשמור על הבית בזכות נקודות מהקו של קייל היינס.  פאו שוב מפסידה בביתה לפנרבחצ'ה ואוברדוביץ'.

הערב יצא לדרך הסיבוב השני מתוך סדרה של חמישה משחקים, בשלב הראשון בפלייאוף היורוליג. אוברדוביץ ופנרבחצ'ה שוב עושים זאת באואקה. צסק"א מצליחה לגבור על בסקוניה, למרות רבע רביעי מחפיר.

צס"קא מוסקובה-בסקוניה ויטוריה 82-84 (0-2)

לאחר שניצחו במשחק הראשון 90-98, אלופי היורוליג  דאשתקד, קיוו להמשיך ולשמור על הבית, נגד היריבה הספרדית העיקשת.

רבע ראשון: 20-21 לצסק"א

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרבע הראשון היה צמוד ברובו, כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה לייצר ריצה רצינית. ננאד דה קולו קלע שתיים מהעונשין, לפני ששיין לארקין החזיר עם סל שדה ראשון, מחוץ לקשת. הקבוצה של סיטו אלונסו הייתה אגרסיבית יותר ולקחה את ההובלה בזכות יכולת טובה של צ'ייס בודניגר, אך ניקיטה קובראנוב עם 6 נקודות רצופות לקח את היתרון ואף הגדילו לשלוש נקודות הפרש. דה קולו ו-ויקטור חריפה הגדילו ליתרון חמש, אך אילמאני דיופ עם נקודות בלואו פוסט, כמו גם שלשה נפלאה של קים טילי, 4 שניות לבאזר, קבעו את תוצאת הרבע.

רבע שני: 35-40 למוסקבה

קורי היגיניס חימם את הידית מחוץ לקשה עם הסל הראשון של הרבע. אילמאני המשיך לעשות צרות לרוסים בצבע ונגס בהפרש. יכולת טובה של רודריג בבואה הפכה את התוצאה שוב לטובת בסקוניה. ההגנה של אלונסו הפגינה הגנה אזורית מוצלחת ברבע השני, כשדה קולו,ובעיקר מילוש תאודוסיץ', מתקשים לבוא לידי ביטוי. דימיטירוס איטודוס לקח פסק זמן ממנו חניכיו יצאו בפורמה משופרת וסיפקו ריצשת 0-7 הסתיימה בחטיפה של מילוש ובאסיסט של הגארד הנפלא, לפרידזון שסחט גם עבירה.

ההגנה הרוסית המשיכה  לייצר סטופים בעוד צמד הגארדים הנפלא של איטודוס,  החל להתעורר, לאחר שסיפקו מהלך בק דור שהסתיים באסיסט של דה קולו למילוש. המחצית הסתיימה ביתרון חמש לאלופת היורוליג המכהנת.

לאחר פתיחה טובה של בסקוניה, המחצית הסתיימה ביתרון אדום (אתר היורוליג)

רבע שלישי: 58-69 למוסקבה

הרבע נפתח בנקודות של פרידזון ועוד שלשה של תאודוסיץ', שהגדילו את הפער לדו ספרתי. בודינגר ובבואה סידרו ריצה שהחזירה את הפער לשש בלבד. אך מילוש וארון ג'קסון דאגו לעצור את ההתלהבות עם דקות נהדרות של שניהם, שהחזירו את היתרון הדו ספרתי.  מילוש המשיך לשחק אגרסיבי וכתוצאה מכך סחט עבירות, אותן תרגם לנקודות מהקו. אדם הנגה נגס מעט ביתרון עם זריקה מחוץ לקשת.

ארון ג'קסון המשיך ברבע הנהדר שלו לאחר שחדירה נהדרת שלו, לצד נקודות של היינס ופרידזון העלו את הרוסים ליתרון של 17 נקודות הפרש. קים טילי ושלשה גדול של לאפרטולה מחקו את הריצה והורידו את הפיגור ל-10 הפרש. אדם הנגה עוד הוריד לחד ספרתי, אך המילה האחרונה הייתה של קורי היגינס.

רבע רביעי: 82-84 למוסקבה

בפתיחת הרבע האחרון, המארחים לא הצליחו לברוח, בעוד האורחים כשלו להדביק את הפער, בעוד הקבוצות מחליפות סלים משל היו אגרופים. נקודות מהקו של טילי ודיופ הורידו את ההפרש ל-8. היתרון של האדומים שוב גדל לדו ספרתי, אך בובואה עם שלשה ענקית ממש על סיום שעון ההתקפה, הוריד את ההפרש ל-7 בלבד, שנותרו שלוש דקות ועשרים ושלוש שניות, למשחק. הרכז הצרפתי סיפק אסיסט נהדר מחדירה ליונאס ווטמן, שהשלים בדאנק אגרסיבי. שיין לארקין עם סל ועבירה הוריד את היתרון ל-4 הפרש בלבד. לצערו של הגארד של בסקוניה, מהעבר השני קייל היינס השתמש בכל הניסיון שלו על מנת לחדור ולספק אנד וואן משלו.

בדינגר ו-ווטמן השלימו פעמיים זריקות של חבריהם, צמצמו את הפער לשלוש בלבד. ווטמן עם סיבוב נהדר על השומר, הוריד את הפער לנקודה בלבד. מהעבר השני תאודוסיץ' כמעט איבד כדור קריטי, אך למזלו הכדור פגע ברגלו של לאפרוויטולה. למזלו של הגארד הסרבי, ארון ג'קסון ניהל את ההתקפה למופת עם עשר שניות על השעון, שהסתיימו בחדירה נאה של הגארד האמריקני. לאחר פסק זמן של אלונסו, הכדור הלך לבובואה הנפלא, שסיפק שלשה ענקית מהפינה שקבעה שיווין. מילוש הוציא התקפה אחרונה והחטיא שלשה. למזלו שוב היינס היה שם עם כל הנסיון, לאחר שלקח ריבאונד התקפה קריטי וסחט עבירה גבולית. שחקן הפנים האמריקני, קלע את שתי הזריקות וניצח לקבוצתו את המשחק, לאחר שחבריו כמעט ובעטו בדלי.

הרבו לקלעו לצסק"א:

מילוש תאודוסיץ' 16 נקודות ושמונה אסיסטים, קייל היינס וננאד דה קולו 10 נקודות כ"א

הרבו לקלעו לבסקוניה:

רודריג בובואה 21 נקודות וחמישה אסיסטים, צ'ייס בדינגר 12 נקודות, קים טילי (תשעה ריבאונדים) ויונאס ווטמן (שישה ריבאונדים) 10 נקודות כ"א

קייל היינס הוותיק, סידר לאלופה המכהנת ניצחון דרמטי (אתר היורוליג)

פאנתנייקוס- פנרבחצ'ה 80-75 לפנר' (2-0 בסדרה)

לאחר המפלה הגדולה במשחק הראשון, היוונים חששו ממפלה נוספת מול קהלם הנפלא, נגד אוברדוביץ' ופנרבחצ'ה שלו. המארחים פתחו את המשחק חזקה, אך הטורקים חזרו לריצת 14-0 והפכו את התוצאה. בוגדן בוגדנוביץ' הנפלא קלע את הסל האחרון ברבע, בחדירה נאה וקבע יתרון 22-20 לטורקים ברבע הראשון.

הרבע השני נפתח בריצה של היוונים, שבסיומה אנטוניו פוציס המרגש, תפר שלשה מהפינה, שהטריפה את הקהל הביתי והעניקה לקבוצתם יתרון של שלוש נקודות. מייק ג'יימס הבלתי נלאה, סיפק את אחד ממהלכי העונה, לאחר שסיים חדירה על מגרש פתוח בפאוור דאנק, שתוך כדי הוא גם סוחט עבירה. הרכז המופלא המשיך לספק רגעים קסומים, הפעם עם שלשה מטר וחצי מקו השלוש, אך בוגדאנוביץ' טווח בעצמו את הקונטרה לג'יימס והחזיר את היתרון לטורקים. 45-43 לפנר' במחצית.

גם המחצית השנייה הוסיפה להיות צמודה, כשהטורקים תופסים תאוצה לקראת סוף הרבע, לאחר שלשה של בובי דיקסון שקבעה 61-54 לפנר'. מייק ג'יימס עם 4 נקודות קבעו את תוצאת הרבע. 63-59 לפנר'.

הרבע נפתח בצליפה של סינגלטון מחוץ לקשת, שצימקה את הפער לנקודה בלבד. ג'יימס גיסט עם שש נקודות רצופות, הצליח להחזיר את היתרון למקומיים . בוגדאנוביץ' ולואיג'י דאטומה החזירו את הטורקים למשחק הריצה שהסתיימה בשלשה נהדרת של הראשון שקבעה יתרון 6, שתי דקות וארבעים שניות לסיום המשחק. שלשה של כריס סינגלטון ונקודות של בורוסיס הורידו שוב  את ההפרש לנקודה, אך בובי דיקסון וסלוקאס עם ארבע זריקות עונשין מדוייקות בהן הם התחלקו, העניקו לאוברדוביץ' ניצחון נוסף באואקה האגדי, ויתרון 2-0 בסדרה. 

קלעו לפאו:

מייק ג'יימס 22 נקודות, כריס סינגלטון 14 נקודות, יאניס בורסיס 13 נקודות

קלעו לפנר':

בוגדאן בוגדנוביץ' 25 נקודות (שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים), אקפה אודו 22 נקודות ותשעה ריבאונדים, בובי דיקסון 14 נקודות

ניצחון נוסף לפנר' ואוברדוביץ' באואקה (טוויטר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort