סופ"ש פלייאוף: משחקי הכדורסל שכדי לראות

כמו בכל סוף שבוע אספנו עבורכם את משחקי הכדורסל שהכי שווים צפייה בסופ"ש הקרוב והפעם פלייאוף NBA רותח, תחילה מילווקי המפתיעה תפגוש את טורנטו, ווסטברוק והארדן שרבו לאורך כל העונה על ה-MVP למשחק נוסף בסדרה ולסיום פורטלונד תנסה להפתיע את האלופה, גולדן סטייט ווריורס

משחק ראשון- מילוואקי באקס (42-40, מקום 6) נגד טורנטו ראפטורס (51-31, מקום 3) מאזן בסדרה: 1:1, שישי בשעה 03:00

אחת הסדרות היותר מעניינות עד כה היא הסדרה בין הירוקים ממילוואקי לראפטורס מטורנטו. מילוואקי שהגיעה כאנדרדוג כאשר סיימה את העונה במקום השישי הצליחה בעזרת הגריק פריק להפתיע במשחק הראשון ולקחת את הביתיות וכעת כשהסדרה עברה למילוואקי נשאר לקבוצה להשלים את המשימה בבית שלה, להפתיע והעפיל לשלב הבא, הבעיה המרכזית של מילוואקי שהיא קמה ונופלת על הפורווארד היווני שלה וכשהוא לא מקבל את העזרה של החברים הקבוצה מפסידה. כדי לנצח בשישי ולהעלות ליתרון בסדרה צריכים חניכיו של ג'ייסון קיד לסגור את לאוורי שהיה הסיבה שהפסידו במשחק השני ובנוסף לעזור לאנטאטאקומפו להוביל את הקבוצה לניצחון.

מהצד השני, טורנטו שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי ופתחה את הפלייאוף ברגל שמאל כשאיבדה את הביתיות אך במשחק השני חזרה לעצמה וניצחה בעיקר בזכות לאוורי ודרוז'ן שהיו נהדרים. בשישי מגיעה ההזדמנות של הקנדים להחזיר את הביתיות אליהם ויעשו הכול כדי שזה יקרה. הבעיה שלהם עד כה היית ההגנה החלשה שספגה יותר מידי נקודות. כדי לנצח בשישי יצטרכו חניכיו של קייסי לתת הגנה חזקה ולהריד את היריבה לפחות מ-90 נק ובנוסף לעשות הכול כדי לעצור את הגרין פריק שעושה כרצונו.

הימור שלי: מילוואקי מנצחת ב-7 הפרש

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הגריק פריק יוביל את מילוואקי לניצחון (hoopshabit)

משחק שני- אוקלהומה סיטי טאנדר (47-35, מקום 6) נגד יוסטון רוקהטס (55-27, מקום 3) מאזן בסדרה: 1-0. שבת בשעה 04:30

עוד סדרה שמושך את העיניים של כולם היא הסדרה בין הקבוצות של ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק שמתחרים ביניהם בנוסף על תואר ה-MVP של העונה הסדירה. אוקלהומה שאיבדה את דוראנט בקיץ הגיעה השנה לפלייאוף רק בזכות הרכז שלה ראסל ווסטברוק שכיכב בעונה חלומית והביא את הקבוצה כמעט לבדו למקום השישי, עד כה בפלייאוף נראה שיוסטון טובה בהרבה לאחר שניצחה במשחק הראשון ואף צפויה לנצח גם במשחק השני אך אוקלהומה לא אמרה את המילה האחרונה ובבית שלה תוכל להשוואות את הסדרה ולנסות להפתיע בחוץ. כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של דונובן לעצור את ג'יימס הארדן ובנוסף לקוות שאולדיפו וחבריו יתנו את העזרה לווסטברוק אחרת ניצחון יהיה קשה מתמיד.

מהצד השני, יוסטון נמצאת בעונה נהדרת ולאחר שסיימה במקום השלישי היא הגיעה למשחק הראשון נגד אוקלהומה ופשוט דרסה בדרך לניצחון קליל, לפני המשחק בשבת יפגשו השתיים לקרב נוסף שאמור להסתיים לטובת יוסטון ובמידה וזה יקרה יוסטון תגיעה לאוקלהומה כדי לסגור חשבון ולעשות סוויפ מהיר, נקודת האור מהמשחקים האחרונים של יוסטון היא העזרה אותה מקבל הארדן בעיקר מאריק גורדון ובאברלי. כדי לנצח בשבת יצטרכו חניכיו של דאנטוני להמשיך במשחק ההגנה הנהדר מהמשחק הראשון ובנוסף שהקבוצה תעבוד עבור הארדן שנמצא בכושר אדיר ויוכל להוביל את יוסטון לשלב הבא.

הימור שלי: אוקלהומה מנצחת ב-5 הפרש

ימשיך לסחוב את הקבוצה גם בפלייאוף? (basketballsocietyonline)

משחק שלישי- פורטלנד טרייל בלייזרס (41-41, מקום שמיני) נגד גולדן סטייט ווריורס (67-15, מקום 1) מאזן בסדרה: 2-0 ראשון בשעה 05:30

הסדרה האחרונה ששווה צפייה השבוע היא קרב הקצוות בין סגנית האלופה, גולדן סטייט לבין פורטלנד שתעשה הכול כדי לספק את הפתעת העונה. עד כה נראה שגולדן סטייט גדולה על פורטלנד בעיקר בזכות דוראנט וקריי אך לילארד וחבריו לא אמרו את המילה האחרונה ולפני המפגש ביום ראשון ייפגשו השניים לעוד מפגש מסקרן בגולדן סטייט שבו תנסה פורטלנד להפתיע אם אכן תצליח לעשות את זהו להשוואת את הסדרה המפגש בין השתיים בראשון יהפוך למסקרן עוד יותר אך הכול תלוי בליאלרד, מלקום ובספסל שיהיה חייב להתעלות על עצמו. כדי לנצח בראשון יצטרכו חניכיו של סטוטס לעצור את דוראנט וקריי ולתת את המושכות לליאלרד שיכול להוביל אותם להפתעה ענקית.

מהצד השני, גולדן סטייט זוכרת טוב מאוד את השנה שעברה והשנה הגיעה כדי לרוץ עד הסוף ולהניף את האליפות ונראה מי יעמוד בדרכה. במהלך כל העונה הקבוצה הפסידה רק 15 פעמים ונראתה נהדר שדוראנט משתלב בקלילות בקבוצה כעת בפתיחת הפלייאוף ניסתה פורטלנד להקשות אך קריי דוראנט וגרין סחפו את הקבוצה לניצחון וכך ירצו לעשות גם במשחק הנוסף לפני יום ראשון ואם אכן יעשו את זה הם יגיעו לפורטלנד במטרה ברורה, לנצח ולעשות סוויפ כל הדרך לתואר. כדי לנצח את פורטלנד בראשון יצטרכו חניכיו של קר להמשיך ביכולת המצוינת שלהם ובנוסף לעצור את לילארד אם יעשו זאת הניצחון כבר יגיע.

הימור שלי: גולדן סטייט מנצחת ב-13 הפרש

יוביל את גולדן לסוויפ קל? (hoopshabit)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort