סיקור Monday Night Raw 17/04

אז אחרי שברון סטרומן תקף בברוטליות את רומן ריינס בשבוע שעבר מי יהיה הבא בתור ברשימה של סטרומן? איך תהיה התגובה של קורט אנגל לאותה תקיפה? ומה יהיה בתוכנית הראשונה אחרי השינויים שקרו עם ה"שייק-אוף" של שבוע שעבר.

פתיחת התוכנית:

ברון בטרומן עולה לזירה כשהוא נראה מאוד מאושר: "אני גאה להגיד ששבוע שעבר שברתי לשניים את רומן ריינס. אני גאה להגיד ששבוע שעבר רומן ריינס עזב באמבולנס. אני גאה להגיד שלרומן ריינס יש צלע סדוקה ופגיעה בעמוד שדרה ואני הכי גאה להגיד שרומן ריינס לא יהיה כאן הערב!!!" הקהל צועק "כן, כן, כן" ו-"תודה רבה ברון". ברון ממשיך ואומר: "שעכשיו הגיע תורו של כל אחד ואחד מכל המתאבקים שנמצאים מאחורי הקלעים הם הולכים לגלות מהר מאוד שיש פה רק מפלצת אחת וזה אני!" אז עולה לזירה קורט אנגל: "אני מנסה להבין איזה נקודה אתה מנסה להוכיח ברון?? עשית מספיק נזק! הפכת אמבולנס שבתוכו היה רומן ריינס על הצד" ברון אמר שיש עוד הרבה שיבוא וזה עוד כלום אז קורט ענה ואמר שזה בדיוק מה שרומן אמר לי היום שהוא ידבר איתו ובגלל ההתנהגות שלך ואיך שפצעת אותו אני אתן לו בדיוק את מה שהוא רוצה וזה קרב מולך בפייבאק, אז ברון שואל אותו זה יהיה רומן ריינס או החתיכות שנשארו ממנו? אז קורט אמר את זה כולנו נראה כשזה יגיע בעוד שבועים. ברון שואל אותו ומה בקשר לתוכנית היום מה אתה מתכנן לי?  קורט עונה לו: הערב? הערב? הערב אתה בעצם מושעה, אחרי התקיפה והנזק הרב שעשית אתה מקבל יום חופש היום.  ברון עונה לו שגם מיק פולי ניסה לשחק איתו את המשחקים וראינו איך ממש זה עבד לו, אז כדאי שתהיה לי תחרות הערב אחרת…  קורט שואל אחרת מה? ואז ברון מתקרב אליו שותק ויורד מהזירה.

סת' רולינס נכנס לאולם כדי להיות בשולחן הפרשנים לקרב הבא.

סמואה ג'ו נגד כריס ג'ריקו:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'ריקו ניסה להראות במהלך הקרב שהוא אומנם שוקל פחות מהחיה הסמואנית אך הוא לא פראייר, אבל לבסוף סמואה ג'ו ניצח לאחר "קוקינה-קלאץ'" על ג'ריקו כשעוד קודם-לכן ג'ריקו ניסה להכניע את ג'ו עם "החומות של ג'ריקו".

אחרי הקרב סמואה קרא לסת' רולינס ואמר לו: "אתה זוכר איך זה היה נשמע כשאני הגעתי לכאן? כי אני זוכר, זה היה הרעש של הכאב שלך כשאתה מתחנן לרחמים וזה היה חלק מהעבודה. אתה היית רק חלק מהמטרה ששלח אותי טריפל H ועל מה שאתה עשית לטריפל H, ויותר גרוע, מה שעשית לאשתו סטפני מקמהן, בפייבאק זה כבר לא יהיה עבודה, זה יהיה אישי". ריינס עונה לו: "ברור שזה אישי אחרי שניסית לגמור לי את הקריירה אבל בעוד שבועיים אני אראה לך מה זה כי תזכור מה אומרים פייבאק איז א ביץ'".

גולדאסט וR-טרות' הולכים מאחורי הקלעים ואז ברון סטרומן תוקף אותם. בזמן שהוא מרביץ להם הוא צועק "אני אמרתי שזה הולך להיות כולם"! אחר כך רואים את ברון יושב בחדר ההלבשה כשאחד השופטים נכנס לחדר ואומר לו כי קורט אנגל מוסר לו שהוא מושעה מהערב והוא לא מתאבק הערב. ברון אומר לו כי הוא יעזוב את האולם כשהוא בעצמו יחליט אלא אם יש לו בעיה עם זה, ואז השופט בורח מהחדר.

גאלוס ואנדרסון בזירה ואומרים כי בגלל ברון סטרומן אין להם קרב כי הוא תקף את הגולדן-טרות' ולא בשביל זה הם עשו את כל הדרך מיפן ל-WWE אלא בשביל להיות רעים ולעשות ירוקים! "אז קורט אנגל תשלח לפה איזה כמה חנונים כדי שנוכל לעשות את שני הדברים ביחד". המנגינה של אנזו אמורה וביג-קאס מתנגנת, והם עולים לזירה ומזהירים את אנדרסון וגאלוס כי הם באים להוכיח שלא סתם הם נשארו בתוכנית ולא עברו לסמאקדאון.

אנדרסון וגאלוס נגד אנזו אמורה וביג-קאס:

אנזו וקאס פתחו את הקרב עם שליטה מטורפת אך עדיין לא הצליחו להכניע את אנדרסון וגאלוס. לבסוף גאלוס ואנדרסון ניצחו את הקרב לאחר שאנדרסון זרק את אנזו על הברך שלו שפגשה את העמוד של החבלים והצמיד אותו לספירת שלוש.

מיז ומאריס עולים לזירה לעוד תוכנית של "מיז TV" והפעם הם מארחים את דין אמברוז שתקף אותם בתחילת התוכנית בשבוע שעבר כשאלה התחפשו לסינה וניקי בלה. מיז מתחיל ואומר שהוא ואשתו היפה והמהממת הפתיעו את כל העולם בכך שעברו לראו ואז כשהוא בא להגיד עוד כמה מילים על עצמו, דין אמברוז קוטע אותו ונכנס לזירה. אמברוז אמר תודה רבה שהזמנת אותי לתוכנית אני מעריץ שרוף וחיכיתי לזה כל השבוע. אמברוז טיפה מלהיב את הקהל עם קריאות מקומיות (הפעם התוכנית במחוז אוהיו)

דין אמברוז מלהיב את הקהל באוהיו (האתר הרשמי של ה-WWE)

מיז שואל אותו אם הוא מנסה לעשות ממנו צחוק, והוא עונה לו שהחליפה שהוא לובש עושה לו מספיק פאדיחות. אז מיז עונה לו שהוא מתלבש ככה כי הוא מכבד את העבודה שלו כחלק מכוכבי ה-WWE אז הוא חייב לייצג כמו שצריך, אבל אתה (דין) נראה כל כך לא טוב כי אתה נראה מאוד מוזנח, אבל ה-WWE אוהב אותך אז לכן זה קל לך. אבל בוא לא נשכח שכל הזדמנות שקיבלת פספסת והזכיר לו כל מיני דברים מהעבר. ודין עונה לו שזה לא משנה מה הוא לובש אלא מה יש לו בלב! "אני דין אמברוז, לא אכפת לי מסרטים או כל מיני שטויות שלמיז אכפת מהם, אני עושה את זה כי אני אוהב את מה שאני עושה וזה מה שהכי חשוב לי ובגלל כל מה שאני אוהב (אם זה לדמם, לחטוף מכות, להרביץ מכות, פנסים בעיניים או לא משנה מה) אני האלוף הביניבשתי ואתה ללא חגורה עליך ורק להזכיר לך ניצחתי אותך וכך זכיתי". מאריז לוקחת את המקרופון ואומרת ש"אתה לא אלוף ובחיים לא היית אלוף כי חגורת אליפות לא מגדירה את הבנאדם אלא הבנאדם מגדיר את החגורה" אז מיז מסביר שמאז שדין זכה באליפות הביניבשתית החגורה נראית בדיוק כמוהו, פתאטי ועלוב. דין תוקף את המיז ואז לפני שדין עושה את ה"דירטי דידס" על המיז מאריז תוקפת אותו עם המיקרופון ואז מיז בורח אחרי שהספיק לעזור גם למאריז לברוח.

לאחר-מכן רואים את ברון סטרומן גורר את קאליסטו אחרי שתקף אותו וזורק אותו לתוך הפח זבל כשהוא צועק עליו שהוא גם פח זבל בעצמו אז לשם הוא מתאים. פתאום אחרי שברון מתחיל ללכת לכיוון אחר ביג שואו תוקף אותו, ברון מביט עליו במבט של פחד ואז ביג שואו צועק לו "למה שלא תתעסק עם אנשים בגדול שלך סופסוף"?? (וואו האם אנחנו בדרך לפיוד עתידי?)

TJ פרקינס נגד הג'נטלמן ג'ק גלאגר:

רגע לפני הקרב מצטרפים לאיזור הזירה אלוף הקרוזרוויט, נוויל וגם אוסטין אריס. לקראת סוף הקרב אוסטין מנסה להתערב בקרב כשבא לתקוף את פרקינס, אחרי שזה ניצח אותו בשבוע שעבר וגם זרק את גלאגר עליו ואז נוויל הפיל את אוסטין מהזירה ובסוף פרקינס ניצח אחרי שעשה את ה"דטוניישן קיק" שלו על גלאגר.

טייטוס ואפולו קרוז מדברים מאחורי הקלעים ואפולו אומר שהוא שמח לחזור הביתה ל-RAW ואז טייטוס מנסה לשכנע אותו להצטרף אליו לצוות ושהוא זה שיידאג לו פה בתוכנית.

ראיון עם אלופי הזוגות ההארדיז שטוענים כי הם שמחים לחזור ושזה היה מטורף לחזור בחזרה ל-WWE ובייחוד לרסלמניה ושפשוט אין להם מילים להוסיף ואז שיימוס וסזארו באים ואומרים שכל כך כיף לראות אותם ושהם שמחים שיצא להם להתאבק מולם וסזארו אמר שזה מגניב להתאבק מאוחר יותר מול ג'ף ואז שיימוס אמר שהכבוד היותר גדול יהיה בפייבאק לנצח אותם ולהיות האלופים החדשים ואז מאט אמר שסולמות זה דבר יפה אבל בשביל לנצח את שיימוס וסזארו הם לא צריכים סולמות.

סשה בנקס נגד נאיה ג'קס נגד אלכסה בליס נגד מיקי ג'יינס כשהמנצחת תתאבק מול ביילי על אליפות הנשים בפייבאק

הקרב היה מאוד מעניין והראה שוב שגם אצל הבנות יש קרבות מעניינים ואחלה עתיד. בסוף הקרב נאייה תקפה את סשה ואת מיקי ורגע לפני שהיא מצמידה את סשה לספירה אלכסה תוקפת אותה ומצמידה את סשה לספירת 3 ומנצחת.

חלקת הנשים ב-WWE רק ממשיכה להעלות רמה (האתר הרשמי של ה-WWE)

ביג שואו מדבר ואומר שכדאי לברון להיות מוכן כי הוא הענק המקורי ושהוא לא מפחד ממנו ושיהיה מוכן לקרב שלא היה לו אף פעם.

קורט הוקינס בזירה ואומר ששבוע שעבר ביג שואו בא מולו ועכשיו הוא בקרב המרכזי של הערב, אתם רואים? אם אתם רוצים להיות סופר-הירו אז יש לכם הרבה דברים לעשות אבל אם אתם רוצים להיות הכוכבים של הקרב המרכזי של הערב אתם צריכים להיות מולי בזירה. אז מי הפעם זה יהיה מי הפעם רוצה להיות זה שיעלה לזירה ויקבל את זמן התהילה שלו. ואז המנגינה של פין באלור נשמעת.

פין באלור נגד קורט הוקינס:

פין באלור ניצח את הקרב מהר סה"כ עם 5-6 מכות בלבד והראה להוקינס שאולי כדאי לו פשוט לשתוק.

לא הרבה יכולים אל מול מכת הסיום הזאת (האתר הרשמי של ה-WWE)

ג'ריקו מדבר על כך שבפייבאק הוא הולך להיכנס ולנצח את אוונס על כך שהוא אמר שהוא הפנים של אמריקה והוא אמר שהוא לא יכול להיות הפנים של אמריקה כשיש את הפנים היפות של ג'ריקו. אבל הוא יהיה קצת מבואס לעזוב את RAW אחרי הניצחון בפייבאק (מי שמנצח את הקרב בפייבאק על אליפות ארה"ב עובר עם החגורה לסמאקדאון).

בריי וואיט שולח מסר לרנדי: "אתה יודע מה מפחיד בחשיכה? זה הפחד מהלא-ידוע או אולי המפלצות של החושך. פחד זה שמביא את כולם ביחד לאותו מקום אבל אני לא כמוכם אני לא מפחד אני שולט בפחד כי הפחד גר בתוכי ואני יכול להריח פחד. אבל כשאנחנו ניפגש אתה תראה את כל הפחד מול העיניים שלך ואז אנחנן נראה מצויין כמה אתה פחדן. אז אתה מוזמן להרגיש את הפחד".

ג'ף הארדי נגד סזארו:

אחרי 8 שנים ג'ף חוסר לקרב יחידים ב-RAW. ג'ף הארדי גם ניצח את הקרב אחרי שעשה טוויסט אוף פייט וסוונטון בומב על סזארו. אחרי הקרב מאט ושיימוס עולים לזירה לתמוך בשותפים שלהם אחרי קרב ארוך ומייג. ואז שיימוס וסזארו פשוט מושיטים את ידם ללחיצת כבוד עם ההארדיז ואלה מחזירים. יפה היה לראות את הלחיצה אבל אי אפשר שלא לתהות שזהו בילד-אפ למשהו מסריח ביריבות הזאת. מי מהזוגות מתקרב להיות היל? על פי הסימנים, צמד האירופאים.

רגע לחיצת הידיים בין שני הצמדים (האתר הרשמי של ה-WWE)

סטרומן עולה לזירה והוא מוכן לקרב מול ביג שואו ואז ביג שואו עולה לזירה ובדרך לזירה ברון כבר יורד ומתחיל לתקוף את ביג שואו אך זה לא נשאר חייב ומחזיר בחזרה והקרב הופך להיות ממש קרב רחוב. ואז ביג-שואו מחזיר את סטרומן לזירה הוא נכנס גם בעצמו לזירה והשופט מורה להתחיל את הקרב רשמית.

ביג שואו נגד ברון סטרומן:

קרב הענקים האלה שאף אחד מהם לא רוצה להפסיד, ביג שואו כבר חשב שהוא מנצח אחרי ביג צ'וקסלאם אבל סטרומן ברח מהספירה בשתיים וחצי. לאחר מכן סטרומן עם ביג סופרסלאם שגם לא עזר וביג-שואו הפעם זה שבורח בספירת 2 וחצי. ואז סטרומן וביג שואו הלכו לפינת הזירה וביג שואו מנסה לתקוף עם ביג סופרפלקס אבל ברון עוצר אותו וזורק אותו על החבלים. ואז סטרומן מנסה לקפוץ עם אגרוף על ביג שואו כשזה מחזיר עם אגרוף KO אך גם מזה סטרומן יוצא. הפעם ביג שואו עולה לפינה של הזירה וסטרומן עוצר אותו ותוקף אותו עם סופרפלקס ואז הזירה נשברת! כשהשופט פשוט עף מהזירה (!) ובסופו של דבר רק ברון סטרומן נעמד על רגליו בזמן שבביג שואו טיפלו בזירה הממוטטת בשחזור מושלם של הקרב בין ביג שואו למארק הנרי.

כך נראית הזירה לאחר הקרב של הענקים, סטרומן וביג שואו (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort