הזרים ניצחו את הישראלים באולסטאר, גריפין ומנדז-ולדז להטו בתחרויות ההטבעות והשלשות

רק פעם בשנה נפגשים הכוכבים הגדולים ביותר בכדורסל הישראלי למשחק שכולו כיף, צחוק ונטו אהבה למשחק ללא יריבויות.

האולסטאר הישראלי שהתחיל ב-2011 בגן נר ועבר עם השנים באשקלון, חיפה, ב"ש, אילת וחולון הגיע השנה להיכל "מנורה מבטחים" בת"א לאחר צהריים מבטיח שיפגיש את נבחרת הישראלים ונבחרת הזרים כמיטב המסורת וכמובן גם את מתמודדי תחרות השלשות וההטבעות.

תחרות השלשות-מוקדמות
תחרות השלשות הייתה הראשונה מבין התחרויות.
בדו קרב הראשון התחרו עמית שמחון וצ'ייס סיימון , בקרב עם סקור נמוך ניצח עמית שמחון בתוצאה 11-9.
הדו קרב השני הפגיש את אורלנדו מנדז-ולדז ומארק ליונס, החיפאי עלה לשלב הבא בתוצאה 15-7.
בדו קרב מספר שלוש התחרו יהונתן שולדבראנד וג'וש סלבי, שולדבראנד היה פנטסטי ועלה לשלב הגמר בתוצאה 18-10.
הדו קרב האחרון היה דו קרב כחול לבן בין גיא פניני לאפיק ניסים, גיא פניני לקח את הקרב בתוצאה 14-12 אך פספס עלייה לגמר על חודה של נקודה.

את הערב הנחו כוכבות הילדים דנה פרידר ואליאנה תדהר.

סגל נבחרת הזרים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'ף אדריאן, אמארה סטודמאייר, ניק פאוסט, מארק ליונס, צ'ייס סיימון, ויקטור ראד, דריון אטקינס, גרגורי ורגאס, גו'ש סלבי, צ'ארלס תומאס, אריק גריפין, לנדון מילבורן.

סגל נבחרת הישראלים:

כארם משעור, תמיר בלאט, שון דאוסון, גל מקל, אפיק ניסים, ליאור אליהו, בר טימור, אייל שולמן, איתי שגב, שלומי הרוש, יחזקאל סקוורר, עוז בלייזר, יהונתן שולדבראנד, יפתח זיו.

שפט את המשחק: ישראל קטורזה הנהדר.
הצמד קטריקס ודורון ביטון חיממו את האולם רגע לפני תחילת המשחק עם השיר "רק רשת".

רבע ראשון:
אליהו פתח עם 4 נקודות כשבניהן שלשה של תומאס, משעור עם שתי הטבעות אדירות ונקודות של סטודמאייר המשיכו את הפתיחה הנהדרת של הישראלים, האליהופ לראד ונקודות של אדריאן צימקו לנקודה אחת לטובת הישראלים, נקודות נוספות של אמארה השלימו מהפך, כשהישראלים ממשיכים עם הסקור הנהדר, מי שחשב שיהיו פה הגנות ללא ספק טעה כששלשה של דאוסון העלתה את הישראלים ל22-15 וגרמה למאמני הזרים "להזעיק" פסק זמן שבו עלתה להופיע הזמרת הצעירה נועה קירל, כשהמשחק חודש קלע שולדבראנד שלשה אחרי שהוביל בקטוגרייה הזו במוקדמות תחרות השלשות, אליהו הרעיד את הטבעת עם דאנק והעלה את ההפרש ל-12, שלשה של ורגאס החזירה את ההפרש לחד ספרתי, וסלבי גם הוא הוסיף שלשה, שנענתה בנקודות של שולדבראנד, תומאס בדאנק ומילבורן צימקו להפרש של 2 נקודות, עד שהרוש קלע שלשה שנענתה בשלשה מהצד השני, תומאס צלף מקו השלוש בשנייה האחרונה של הרבע כדי להעלות את הזרים ליתרון 33-32 בסיום הרבע.

תחרות השלשות-גמר
ראשון עלה לזרוק אורלנדו מנדס-ולדז מחיפה שקלע 15 במוקדמות, ובשלב הגמר ירד ל-12 נקודות בלבד, אחריו התייצב הפייבוריט יהונתן שולדבראנד שקלע בשלב הראשון 18 נקודות לנסות להיות אלוף השלשות של האולסטאר, מההתחלה הוא נראה לא מרוכז וקלע רק 7 נקודות, מה שהכתיר את מנדס-ולדז כאלוף השלשות של אולסטאר 2017.

אורלנדו מנדז וולדז-אלוף השלשות לשנת 2017 (מנהלת ליגת העל בכדורסל)

רבע שני:
איתי שגב פתח טוב אך גם אמארה. גריפין גם הוסיף 2 ראשונות ועם עוד נקודות העלה את הזרים ליתרון 11, יפתח זיו בהטבעה נהדרת צימק לפני שלשה של ניק פאוסט והטבעה של אמארה שרק הגדילו את ההפרש, גריפין התחמם לקראת תחרות ההטבעות בדאנק אדיר וגרם לישראלים לקחת פסק זמן שבו הגיע להופיע הזמר אליעד נחום הנהדר, משעור ובלאט קלעו אחרי פסק הזמן, דאוסן, בליזר ומשעור הראו שגם ישראלים יודעים להטביע, כשתומאס מהצד השני קולע נקודות משלו, בסוף הרבע השני 70-57 לנבחרת הזרים.

נבחרת הסלבס נגד כוכבי העבר
כוכבי העבר נפגשו במחצית עם סלבס ישראלים ל3 על 3, נבחרת כוכבי העבר הורכבה מדורון ג'מצ'י, שמעון אמסלם ומאיר טפירו בעוד אצל הסלבס מייקל לואיס ועידן יניב נעזרו בגיא פניני.
לואיס בהטבעה גדולה ועידן יניב עם 2 פתחו אצל הסלבס כשג'מצ'י נכנס למשחק עם סל משלו, הותיקים עלו ל10-8 עם שלשה של טפירו, וג'מצ'י עם 2 משלו גמר את הסיפור, בסיום המשחקון 12-8 לותיקים הנהדרים.

 נבחרת הותיקים לא שכחו לשחק (מנהלת ליגת העל בכדורסל)

רבע שלישי:
דאוסון וסלבי פתחו ב-2 הצדדים כשגם מקל ואמארה מצטרפים, מילבורן בשלשה הגדיל את הפער, וטימור מהצד השני הגיב באחת משלו, פאוסט בדאנק אדיר הוריד לטיימאוט נוסף בו חזרה נועה קירל להופיע בליווי רקדנים, פאוסט אחרי פסק הזמן חזר להתחמם לקראת תחרות הדאנקים ואליו הצטרף גריפין עם דאנק משלו, כשהיתרון כבר עמד על 23 לטובת הזרים, ניסים עם שלשה ואסיסט לבלייזר צימק מעט לישראלים, כשבהפסקה נוספת חזרו קטריקס ודורון ביטון בשיר "חופשיה" כשיפתח זיו הצטרף אליהם והראה כישרון שלא ידענו שיש לו, תומאס אחרי ההפסקה המשיך להטביע אחרי פיק של קטורזה בשבילו, גריפין עם 360 אדיר העלה את הזרים ל-20 הפרש, בסוף הרבע השלישי הובילו הזרים 105-83.

אליעד נחום חזר להופיע בשירו "לנשום" בהפסקה שבין הרבע השלישי לתחרות ההטבעות.
שגב בדאנק גדול ניסה להתחיל קאמבק של המקומיים, אבל לאטקינס היו תוכניות אחרות עם 2 שלשות גדולות, ושולמן ענה בצד השני עם אחת משלו, המטווח המשיך עם ורגאס ובלאט שצלפו מחוץ לקשת, שגב ואטקינס הטביעו וההפרש נשאר 21, שגב המשיך ללהוט עם שתי שלשות וצימק ל-15 הפרש, ובלאט צימק כבר ל-10 הפרש בלבד, אך סלבי עם 4 נקודות קטע את הריצה, ועם דאנק מטורף סגר סיפור.

בסיום המשחק: 139-127 לנבחרת הזרים.

תחרות ההטבעות
התחרות שכולם חיכו לו הגיעה, המתחרים: אריק גריפין, מייקל קוואלס, ניק פאוסט, אוטום ג'קו ודניאל קופרברג.
ראשון עלה להטביע ניק פאוסט מנהריה:
פאוסט נכשל בניסיונות שקיבל ואפשר להגיד שסיים את דרכו בתחרות.
שני עלה אוטום ג'קו:
ג'קו סיפק תחנת רוח נהדרת וקיבל 9 מכל השופטים ו-45 בכללי.
המטביע השלישי היה האנדרדוג של התחרות והישראלי היחיד דניאל קופרברג:
קופרברג בניסיון השלישי הצליח לבצע הטבעה נהדרת וקיבל 38 נקודות מהשופטים.
הרביעי היה אחד הפייבוריטים לזכייה-אריק גריפין:
גריפין בהטבעה אדירה בעזרתו של סלבי קיבל את מלוא הנקודות-50!.
האחרון בשלב המוקדם היה מייקל קוואלס חברו של גריפין:
קוואלס נכשל בניסיונות הראשונים אך לבסוף סיפק ביצוע מדהים והשתווה לג'קו עם 45 נקודות מה שאומר ששלושה עלו לגמר: גריפין, ג'קו וקוואלס.
ג'קו הראשון להתחרות בגמר:
כשל בשני הניסיונות הראשונים להטביע מעל די גיי שארפ וגם בניסיון לעשות 360 וכך סיים את דרכו בתחרות.
מייקל קוואלס עלה אחריו:
פספס את שני הניסיונות הראשונים ובשלישי הלך על בטוח עם תחנת רוח וזכה ל-40 נקודות מהשופטים.
אריק גריפין הפייבוריט עלה אחרון:
בניסיון השני תפס הלייאופ מהצד של הלוח והטביע בין הרגליים באחד הביצועים הגדולים שהיו פה שגרמו גם לקוואלס לתפוס את הראש, אין צורך להגיד מי זכה נכון?.

אלוף ראוי( מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אמארה סטודמאייר זכה בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר וכך הגיע לסיומו ערב האולסטאר הישראלי לשנת 2017.

MVP גם בארץ, סטודמאייר (מנהלת ליגת העל בכדורסל)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort