UFC ON FOX 24: קנזס סיטי

הלילה ראינו לילה מטורף בUFC של קרבות טופ ובלי טיפה אחת של שעמום ואלו כל הקרבות ש ראינו הלילה:

אשלי אבנס-סמית נגד קייטלין ויירה  – קרב אחד היפים שנראו באירוע ושווה מאוד בכוחו  ולאחר שראינו הנחתות משני הצדדים הייתה פשוט מתומדדת אחד יותר טובה והיא קייטלין ווירה שניצחה בהחלטת פה אחד לאחר שלושה סיבובים מטורפים.

נייתן קוי נגד זאק קומינגס – הגיבור המקומי זאק קומינגס פשוט הגיע לקרב בידיעה שהוא הולך להתעלל ביריבו ולאחר עשרות אגרופים שקקומינגס הכניס,קוי ניסה להוריד את קומינגס לקרקע אבל מסתבר שקוי שכח שקומינגס ניצח עשר קרבות בהכנעה וחגורה שחורה ב-BJJ וכך נגמר גם הניצחון ה-11 בכנעה של קומינגס עם הכנעת גיליוטינה נפלאה בסיבוב הראשון.

אנתוני סמית' נגד אנדרו סאנצ'ז – לאחר קרב פשוט חד צדדי של סאנצ'ז, סמית' פשוט ידע לנצל את הרגע הנכון וניצל את היהירות ואת השחצנות של סאנצ'ז שפשוט זז לאחור בלי להגן על עצמו וקח גם חטף תנוקאאוט בסיבוב השלישי

ג'ק קויילייר נגד דווין קלארק – הקרב היה פשוט שליטה מלאה של קלארק למרו תכמה ניסיונות טובים של קויילייר, זה לא הצליח לקויילייר וקלארק ניצח בהחלטת פה אחד של השופטים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אלג'אמין סטרלינג נגד אוגוסטו מנדס – קרב שהיה דיי ברור מהתחלה לכיוונו של סטרלינג הג'מייקני שניצח בהחלטת פה אחד ובכה מהרגשות בסיום.

טים אליוט נגד לואיס סמולקה – קרב שלם שכולו בן אדם אחד והוא טים אליוט, אליוט פשוט היה הלוחם האולטימטבי ונתן קרב מטורף עם שליטה בהכל ובעיקר טייקדאונדס ואחרי 11 טייקדאונדס, ו-15 דקות של לחימה מטורפת, אליוט מנצח בהחלטת שופטים של פה אחד עם 50-47 מטורף והתקבל כמו גיבור מקומי וזאת משום שגר ומתאמן בעיר קרובה לקנזס סיטי שבמיזורי.

"נתן בראש" תרתי משמע, טים אליוט (הטוויטר הרשמי של ה-UFC)

בובי גרין נגד ראשיד מגומדוב – קרב מעולה של שני הלוחמים אך בסופו של דבר יש רק מנצח אחד והוא ראשיד מגומדוב הרוסי לאחר קרב מדהים ועל קרב זה מקבל החלטה חצויה לאחר 3 סיבובים של לחימה.

טום "ילד האש" דוקנוואה נגד פטריק וויליאמס – לאחר קרב שנפתח קשה עבורו דוקנוואה התעשת ובחצי דקה האחרונה של הסיבוב הראשון הצרפתי פשוט מחץ את וויליאמס ברמות שזה לא ייאמן ואפילו נתן סוג של נוקאאוט ממש בשנייה האחרונה.

טום דוקנוואה (הטוויטר הרשמי של ה-UFC)

בסיבוב השני זה היה פשוט שליטה ברור של "ילד האש" שפשוט הפיל את וויליאמס וקיבל נוקאאוט טכני בתחילת הסיבוב השני.

אלכסנדר וולקוב נגד רוי נלסון – קרב שהתבסס בעיקר על ההפרשים הפיזיים וזה גם מה שאיפשר לוולקוב לנצח בשליטה מוחלטת וניצחון בהחלטת שופטים של פה אחד.

לאחר 9 קרבות מקדימים מטורפים אנחנו מתחילים עם הקרבות הראשיים והראשון בהם:

ג'רמי סטיבנס נגד רנאטו מויקאנו – למרות הציפיות מסטיבנס, הפעם הכול הלך לצד השני, למויקאנו והלילה לא הסתדר לנציג האמריקאי שמייצג את מקסיקו (סיבה מוזרה כי אין לו שורשים במקסיקו) ולכן מוייקאנו מנצח את סטיבנס בהחלטת שופטים חצויה לאחר שלושה סיבובים.

ג'קרה סוזה נגד רוברט וויטקר – בסיבוב הראשון סבלנו משיעמומון חסר מכות אבל בסיבוב השני זה השתנה עם נוקדאון מוקדם מטורף של וויטקר, ג'קרה התחיל ליפול וחטף מספר בעיטות מדהימות לראש והאחרונה גם חשפה אותו לאינספור אגרופים שהתפרצו ובכך וויטקר ניצח בנוקאאוט מטורף את אחד הקונטנדרים המובילים במחלקה וכנראה שטייטל שוט כבר לא נראה בקריירה של ג'קרה.

רוברט וויטקר בפוזה אופיינית (הטוויטר הרשמי של ה-UFC)

רוז נמיונס נגד מישל ווטרסון – קרב נשים מטורף של אינסוף בעיטות שבסופו של דבר הלך לנמיונס עם קרב ענק לאחר בעיטה קטלנית בטיימינג מושלם לראשה של ווטרסון ולאחר צרור אגרופים היא מצאה את הדרך לחנוק בחניקת יד אחורית וכך הכניעה את ווטרסון שהתחבקה עם נמיונס במשך מספר דקות ובכתה מהתרגשות וככל הנראה נמיונס הבאה לקבל טייטל שוט מול המנצחת ב211.

ווטרסון ונמיונס, הולכות ראש בראש (Shredog)

הקרב המרכזי: דמטריוס "מייטי מאוס" ג'ונסון נגד ווילסון הייס על אליפות משקל זבוב של אליפות הלחימה האולטימטיבית – אז הפתעות לא היו לנו ודמטריוס ג'ונסון עדיין האלוף הבלתי מעורר אך הפעם הוא עשה זאת אחרת והפך להיות הראשון שמכניע את ווילסון הייס במגרש הביתי שלו שזה הקרקע.

ראינו טכניקה מופלאה של ג'ונסון שגם הראה אינטליגנציית קרב מדהימה וידע בדיוק מתי לעשות כל דבר ובכך הפך להיות האלוף עם הכי הרבה הגנות על התואר ביחד עם אנדרסון סילבה ואמר "אני היום הראיתי שאני הלוחם הכי טוב שהיה אי פעם באוקטגון".

דמטריוס ג'ונסון זוכה בתואר (הטוויטר הרשמי של ה-UFC)

אז מה היה לנו? נשים שהולכות מכות ומתחבקות, לוחם בשם טים אליו שפשוט לא היו לא מעצורים, הפתעה שמגיעה מאוסטרליה ועונה לשם רוברט וויטקר ואלוף אחד גדול שהופך להיות הגדול מכולם ושמו – דמטריוס "מייטי מאוס" ג'ונסון.

ראינו הלילה את אחד האירועים הטובים ביותר שהיו השנה ואולי בשנים האחרונות עם הפתעות ואכזבות אבל בלי רגע אחד משעמם וברכות לדיינה וויט על לילה מטורף היישר מספרינט סנטר שבלאס ווגאס

נתראה שבוע הבא לקראת הפייט נייט שיהיה בנאשוויל עם קרב מטורף בין ארתם לובוב לבין קוב סוונסון.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort