לקראת פלייאוף ה-NBA: תחזית הסיבות הראשון

בלילה בין שבת לראשון מתחיל הסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA, לקראת "העונה" האמתית לפי השחקנים. הגנות יותר חזקות, כל מסירה חשובה, כל זריקה מכריעה, כל פוזשן נותן דפיקות לב לקהל מהשנייה הראשונה ועד הבאזר האחרון. הפלייאוף השנה הביא לנו קצת הפתעות, בראשה במזרח שבמשחק סיום העונה קליבלנד הפסידה לטורונטו ובוסטון ניצחה וגנבה מקליבלנד את ראשות המזרח מה שמקנה לה את יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף במזרח, בצד השני, גולדן סטייט, סגנית האלופה, שמרה על המקום הראשון במערב ויש לה את יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף במערב כולל הגמר. הפלייאוף הביא לנו מאצ'אפים מעניינים בין כמה קבוצות שיתחרו על מקום בסיבוב השני. עלאא בוכארי, עומרי אליה ואופק בונה ינסו לפענח מי תעלה לסיבוב הבא. אנחנו נתחיל במערב ולאחר מכן נעבור למזרח ונעבור למזרח.

1. גולדן סטייט ווריורס (67:15)- 8.פורטלנד טרייל בלייזרס (41:41)

RELATED POSTS

המאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: 4:0 גולדן סטייט

עלאא: 4-1 גולדן סטייט

בעונה הסדירה גולדן סטייט נתנה סוויפ על פורטלנד הלא יציבה. מה שברור שהמאצ'אפ המעניין מפגיש בין סטף קרי לדמיאן לילארד, שניהם יילכו ראש בראש ושניהם יכולים להתפוצץ בכל רגע נתון. האקס פקטור בסדרה הזאת הוא דווקא קליי תומפסון, החצי השני "בספלאש בראדרס", התחיל את העונה בהיסוס ולאט לאט איפס את הידית, אבל בכדי לעצור את לילארד מכיוון שקרי ידוע בחצי ההגנה שלו, הוא יצטרך לעבוד קשה מאוד.

עומרי: 4-1 גולדן סטייט

בעונה שעברה הסדרה ביניהן סיפקה לנו דרמה נהדרת שנגמרה בשישה משחקים עבור הווריורס אך השנה הדברים ככל הנראה ילכו מעט שונה. הווריורס התחזקו מאוד עם צירופו של קווין דוראנט בעוד הבלייזרס הלכו אחורה העונה ורק בפוטו פיניש הצליחו להגיע לפלייאוף. לא רואה סיכוי שהדרמה של העונה שעברה תחזור על עצמה אולי הבלייזרס יצליחו לגנוב משחק אחד

אופק: 4-1 גולדן סטייט

המצ'אפ מרכזי: סטף קרי מול דמיאן לילארד –  לאחר תוספתו של קווין דוראנט לקבוצתו, ה-MVP בשנתיים האחרונות הוריד פרופיל בתחילת העונה ונראה כי הוא העביר את המנהיגות לדוראנט. אך ברגע שדוראנט נפצע, סטף קרי לקח אחריות, ומאז הוא עומד על 26.7 נקודות ב-43% לשלוש. לילארד לעומתו העלה כמה וכמה רמות מאז האולסטאר (אליו שוב לא נבחר), כאשר בתקופה הזו הוא מעמיד 29.4 נקודות ו-3.5 שלשות ב-40%. המצ'אפ הזה ללא ספק יהיה משמעותי בנוגע לגורל הסדרה, ולכיוון אליה היא תלך.

בפועל, הווריורס אמורים לעבור את הבלייזרס בסוויפ קליל, אך אסור לזלזל בבלייזרס, שבחודשים האחרונים נראים נהדר (המאזן השלישי בטיבו בליגה מאז פגרת האולסטאר), בייחוד דמיאן לילארד, שזה אצלו כבר בנוהל לשחק ברמת MVP אחרי פגרת האולסטאר. אני מאמין שהבלייזרס יקשו על הווריורס אך לא יותר מכך. דוראנט, קרי, קליי וגרין גדולים על הצמד לילארד את מקולום, במיוחד כשלצמד הזה אין את הסנטר נורקיץ' שצפוי להחמיץ את הסדרה עקב פציעה.

באיזה כושר דוראנט יהיה? כבר בסדרה מול הבלייזרס נדע (האתר הרשמי של ה-NBA)

4. לוס אנג׳לס קליפרס (51:31)- 5. יוטה ג׳אז (51:31)

מאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: 3-1 לקליפרס

עלאא: 4-2 קליפרס

למרות שבעונה הסדירה זה נגמר 3-1 לטובת הקליפרס, יוטה נותנת עונה מצוינת ויציבה, החברים של גורדון הייוארד עושים את אחת העונות הכי טובות שלהם מאז סטוקטון ומאלון, וירצו לרוץ חזק מול הקליפרס וכריס פול המנוסה ושתי המקפצות שלו דיאנדרה ג'ורדן ובלייק גריפין שמאז הפציעה נותן קצב מדהים וגיוון בהתקפה. האקס פקטור בסדרה הזאת הוא ג'יי ג'יי רדיק, הקלע המנוסה חייב לאפס את הידית אחרי תקופה לא קלה, והיתרון שלו זה שהוא שומר לא רע ויכול לקלקל להייווארד ולכל הג'אז את ההתקפה.

עומרי:  4-3 קליפרס

עוד התמודדות מאוד צמודה תפגיש בין הקליפרס המלהיבים שמתחילים לחזור ליכולת שאפיינה אותם בתחילת העונה נגד הג׳אז הקשוחים ולמעשה הסדרה הזאת תוכרע בזכות מי שתצליח לכפות את סגנון המשחק שלה על היריבה. יוטה מגיעים מאוד רעבים לפלייאוף לאחר שנעדרו ממנו ב-6 שנים האחרונות אבל מולם ניצבים הקליפרס במה שנראה כהזדמנות האחרונה לקחת את האליפות ואני לא רואה אותם מאבדים את הסדרה הזאת.

אופק: 4-2 ליוטה

המצ'אפ המרכזי: דיאנדרה ג'ורדן מול רודי גובר  המצ'אפ הכי הגנתי של הפלייאוף. ג'ורדן, שמחזיק בשתי בחירות רצופות לחמישיית ההגנה של העונה חווה עונה קבוצתית די מאכזבת עם הקליפרס, למרות שברמה האישית הוא נותן עונה נהדרת עם כ-13 נקודות, 14 ריבאונדים וכמעט 2 חסימות בממוצע למשחק אך בצד השני יש את רודי גובר הצרפתי שבעונתו הרביעית בליגה מעמיד ממוצעי שיא עם 14 נקודות, 12.8 ריבאונדים ו-2.6 חסימות ב-34 דקות. הצרפתי הארוך הוא מועמד ראשי להיבחר לתואר שחקן ההגנה של העונה והוא מרכז ההגנה של הג'אז. יש סבירות גבוהה שמי שינצח במצ'אפ ביניהם, גם ייקח את הסדרה.

מצד אחד יש את קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה כשבצד השני עומדת לה קבוצת הסטארים (בלייק גריפין, כריס פול ודיאנדרה ג'ורדן) ומאמן נהדר בשם דוק ריברס. הקליפרס ינסו לעשות את הטוב ביותר שלהם בידיעה שייתכן שזה הפלייאוף האחרון של פול וגריפין ביחד, כששניהם מסיימים הקיץ את החוזה שלהם. לדעתי ההגנה של הג'אז היא זו שתכריע את הסדרה, מול השחקנים המבוגרים של הקליפרס (8 שחקנים לקליפרס בגיל 30+ בעוד לג'אז יש רק 3), בטח כשהשחקן הצעיר ביותר בסגל של הקליפרס (אוסטין ריברס) צפוי להעדר משלושת המשחקים הראשונים בסדרה עקב פציעה בקרסול.

2. סן אנטוניו ספרס (61:21)- 7. ממפיס גריזליס (43:39)

המאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: 2:2

עלאא: 4-2 סן אנטוניו

השחקנים של פופוביץ' מתפקדים כמו מכונה משומנת. קוואי לאונרד ה-MVP של גמר 2014, נותן עונה יוצאת מן הכלל ומועמד חזק לתואר ה-MVP של העונה הסדירה, ובכלל כל הקבוצה משחקת היטב ומניעה כדור להתקפות מסודרות ונפלאות לעין. מנגד, עומדים שם מארק גאסול שיפגוש את אחיו פאו לקרב מרתק ואת למרכוס אולדריג' שיפגוש את זאק רנדולף, לקרב גבוהים מרגש ומרתק. בפעם האחרונה אלו היו ממפיס שהדיחה את סן אנטוניו, אז מצפה לנו סדרה מעניינת. האקס פקטור זה הגנת הצבע והריבאונד, מי שתיקח יותר ריבאונדים ותנעל את הצבע יותר טוב תנצח את הסדרה, הרי כמו שאמר פעם "פופ", "הגנה מנצחת סדרות".

עומרי: 4-1 סן אנטוניו

שתי קבוצות עם סגנון משחק דומה מאוד קשוח ובלתי מתפשר ובעיקר קבוצות הגנתיות. במהלך העונה הסדירה הספרס לא כל כך הסתדרו עם הגריזליס ומתוך ה-21 ההפסדים של הספרס בעונה הסדירה הם ספגו שני הפסדים ממפיס שגם מאחד הניצחונות של הספרס על הגריזליס היה לאחר ההארכה, כך שטיול לא יהיה ל"פופוביצים". צריך לזכור שבשנתיים האחרונות הספרס נכשלו בפלייאוף לאחר הדחות לקליפרס ולאוקלהומה וזה ישב להם בראש. ממפיס היא עדיין אחת הקבוצות הקשוחות בליגה אך עושה רושם שהפרויקט שם על סף סיום ואני מתקשה להאמין שהם יצליחו להדיח את הספרס.

אופק: 4-0 סן אנטוניו

המצ'אפ המרכזי: מארק מול פאו, משפחת גאסול – בסדרה בין שתי הקבוצות אנו צפויים לחזות בשני סנטרים נהדרים – מארק גאסול בן ה-32 מהגריזליס ופאו גאסול בן ה-36 מהספרס, שהם גם במקרה, אחים. בעוד מארק חווה את העונה הטובה ביותר בקריירה עם 19.5 נקודות ו-1.4 שלשות למשחק, פאו הוותיק חתם בספרס לאחר שנתיים טובות בבולס אך העונה הוא חווה ירידה טבעית ביכולת כשהוא מעמיד 12.4 נקודות ושלשה אחת למשחק ב-54% לשלוש (האחוז הגבוה ביותר בליגה לשחקנים שזרקו לפחות 100 זריקות ל-3). מארק ינסה לסחוב את קבוצתו להפתעה מול הספרס, בעוד פאו יצטרך להיות יותר דומיננטי מאשר בעונה הרגילה בשביל שהספרס יצליחו במסע הפלייאוף שלהם.

הספרס שנחלשו בחודש האחרון לא צפויים להתקשות נגד הגריזליס, שאמנם מחזיקים מולם בשיוויון במאזן העונתי (2-2) אך איבדו במשחק האחרון העונה את הפורוורד ההגנתי המוכשר, טוני אלן שנפצע בירך וככל הנראה לא יחזור לשחק העונה. לגריזליס יש בנוסף את קונלי, גאסול וראנדולף, אך עכשיו כאשר אין להם מי שישמור את לנארד, הספרס צפויים לעבור את הגריזליס בקלות.

3. יוסטון רוקטס (55:27)- 6. אוקלהומה סיטי תאנדר (47:35)

המאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: 3:1 יוסטון

עלאא: 4-3 ת'אנדר

הסדרה הכי מרתקת שהפלייאוף הזה יכול לסדר לנו כבר בסיבוב הראשון, השחקן המפלצתי נגד האקס המפלצתי של העונה, שני המתמודדים העיקריים לתואר השחקן המצטיין של העונה, ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק, נותר רק לדמיין מה היה קורה אלו שניהם היו עדיין באותה קבוצה, אבל הפעם הם יריבים, המאצ'אפ המרתק הזה של הטריפל דאבלים שבסופו כמובן ראסל ווסטברוק עלה עם ידו על העליונה, נותן לנו עוד כמה משחקים מדהימים (ואולי עוד כמה טריפל דאבלים) אבל האקס פקטור הוא הצוות המסייע של הקבוצות. הסגל של יוסטון יותר טוב, אבל החבורה של ווסטברוק לוחמת ולא מוותרת. יהיה מרתק!

עומרי: 4-2 יוסטון

ראסל ווסטברוק נגד ג׳יימס הארדן ללא ספק המפגש של הסיבוב הראשון מפגיש בין שני הטוענים לכתר ה-MVP. אך אם אנחנו נסתכל על שתי הקבוצות ניתן לראות הבדלים ברורים בינהם. אצל התאנדר למעט ווסטברוק, מעט אדאמס, אולידיפו וקאנטר אין שם באמת תלכיד שיכול לתת פייט לרוקטס הנהדרים. אם לדעתי בסדרה בין הגריזליס לספרס נראה בעיקר הגנות הרי שהסדרה כאן הפוכה בתכלית, גם הרוקטס וגם התאנדר זו קבוצות שחושבות קודם כל התקפה ובמשחק של התקפות לרוקטס יש יתרון בנוסף לביתיות אבל לכו תדעו, אולי מר טריפל דאבל מכין לנו הפתעה נוספת

אופק: 4-2 יוסטון

המצ'אפ המרכזי: ראסל ווסטברוק מול ג'יימס הארדן – ה-המצ'אפ של הפלייאוף. שני הטוענים לכתר ה-MVP ייפגשו לסדרה מרתקת של הטוב מ-7, שבה לזהות המנצח בסדרה כנראה תהיה גם משמעות לזהות זוכה תואר ה-MVP. ווסטברוק ינסה להציג את הוורסטיליות והכישרון העצום שיש לו, בעוד הארדן יציג את השיטה של ד'אנטוני, שדוגל במשחק שלשות מהיר.

הרוקטס הם הפייבוריטיים בסדרה, כשהם מביאים מהספסל שחקנים נהדרים כמו לו וויליאמס ואריק גורדון, בעוד התאנדר ינסו לשחק על ווסטברוק ולהכניס כמה שיותר כדורים לצבע, בו היא מתמחה (הקבוצה עם הכי הרבה נקודות בצבע העונה). בסופו של דבר, אני סבור כי העומק והשיטה של הרוקטס תכריע את הקבוצה של ווסטברוק, שתתן פייט ענק.

הארדן וד'אנטוני ישייטו אל עבר הסיבוב הבא? (האתר הרשמי של ה-NBA)

ובכך סיימנו את המערב ונעבור למזרח שנותן לנו כמה מאצ'אפים מעניינים ומרתקים.

 

1.בוסטון סלטיקס (53:29)- 8.שיקגו בולס (41:41)

המאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: 2-2

עלאא: 4-2 בוסטון

פה האקס פקטור הישיר, הוא הניסיון, עם כל הכבוד לאלוף דוויין וייד שמוליך את החבורה הצעירה של שיקאגו לפלייאוף על חשבון קבוצתו לשעבר, היוקרה והיוהרה של בוסטון תנצח את הסדרה הזאת, יהיה קרב מרתק בין איזייה תומאס הקטן גדול לפלאש בעל הניסיון. הסדרה הזאת תנסה להזכיר את הסדרה של לארי בירד מול הרוקי מייקל ג'ורדן אי שם בשנת 86'. ותנסה להזכיר גדולות וליצור זיכרונות חדשים.

עומרי: 4-2 בוסטון

חניכיו של בראד סטיבנס הצליחו לסיים בפסגת המזרח כנגד כל התחזיות אך לרוע מזלם הם כבר בסיבוב הראשון נתקלים בשיקגו ולא כל כך הצליחו להסתדר איתם במהלך העונה הסדירה. אך לפחות בעיני, הביתיות של בוסטון תשחק תפקיד מפתח בסדרה הזאת וביחד עם אייזאה תומאס הם יצליחו לנצח את ג׳ימי באטלר והבולס אך זה ממש לא יהיה פשוט.

אופק: 4-1 שיקאגו

המצ'אפ המרכזי: איזייאה תומאס מול ראז'ון רונדו – תומאס אמנם מוכשר מרונדו בהרבה, עם 29 נקודות ו-6 אסיסטים בממוצע העונה, אך רונדו, שנמצא בעונה הפכפכה מבחינתו, נמצא בכושר מעולה. הרכז של הבולס איבד בתחילת העונה את עמדת הרכז הפותח למייקל קארטר וויליאמס וכמעט עזב בטרייד, אך לבסוף נשאר. ב-15 המשחקים האחרונים הוא קיבל את הביטחון חזרה ומעמיד במשחקים הללו ממוצעים נהדרים של 11.3 נקודות ו-8.2 אסיסטים יחד עם 48.5% לשלוש (עומד על 30% לשלוש בקריירה). רונדו יעשה הרבה בעיות לתומאס, שידוע כשומר לא גדול במיוחד והבולס אף יוכלו להפתיע אם רונדו יעשה סדרה אישית טובה.

הסלטיקס השיגו את המקום הראשון במזרח, אך הם פוגשים בבולס המסוכנים שעלו ברגע האחרון מהמקום השמיני לאחר שניצחו את הנטס. דווין וויד, ג'ימי באטלר וראז'ון רונדו ינסו להקשות על החבורה של בראד סטיבנס וצפוי לנו קרב צמוד וקשוח. אני צופה הפתעה ענקית של הבולס שבגלל הקשיחות ההגנתית יפילו את הסלטיקס מהרגליים.

האם לוויד נשארו עוד כוחות להוביל את הבולס לפלייאוף מוצלח? (האתר הרשמי של ה-NBA)

 

2.קליבלנד קאבלירס (51:31)- 7. אינדיאנה פייסרס (42:40)

המאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: 3:1 לקליבלנד

עלאא: הפתעה! 4-3 אינדיאנה

כן כן אני יודע שהמון ירימו גבה, אבל תחשבו על זה לרגע, נכון שהפייסרס הם לא אותה קבוצה של 2013, אבל פול ג'ורג' התפתח כשחקן וכשומר, הצוות שלו מהיר יותר מהקאבס, והתפקיד שלהם זה בעיקר לעצור את לברון. נכון שהקאבס ירצו לעשות בק-טו-בק ולשמור על התואר פעם נוספת. אבל הקאבס לא יכולים לשמור על הצבע כמו אינדיאנה בתקווה שהפייסרס לא יפתיעו, מה שבטוח שהאקס פקטור זה יהיה נקודות בצע לשתי הקבוצות, והקאבס חסר להם שחקנים בצבע במיוחד אחרי שחתכו את לארי סאנדרס לפני הפלייאוף. מה שבטוח שיהיה לנו קרב מרתק בין פול ג'ורג' ללברון ג'יימס, מפגש נוסף שיזכיר את עונת 2013 חצי הגמר.

עומרי: 4-2 קליבלנד

לשתי הקבוצות היו עונות פחות טובות ממה שציפו מהם, הקאבס על אף היתרון הברור באיכות הסגל אפילו לא הצליחו לסיים במקום הראשון במזרח בעוד הפייסרס שכיוונו גבוה השנה בקושי נכנסו לפלייאוף. המאזן העונתי בין שתי הקבוצות מראה על יתרון לקאבס שכמובן יהנו גם מיתרון ביתיות אך אם נחזור למפגש האחרון בינהם (135:130 לאחר הארכה), הוא יעיד שהקאבס לא ילקקו דבש מול אינדיאנה. האלופה כל העונה צעקה בכלי התקשורת שהם פחות מתייחסים לעונה הסדירה ויותר לפלייאוף, עכשיו זה הזמן שלהם להוכיח את טענותיהם.

אופק: 4-1 לקליבלנד

המצ'אפ המרכזי: לברון ג'יימס מול פול ג'ורג' – אחד המצ'אפים הכי מסקרנים בסיבוב הראשון. לברון, העמיד העונה 26.4 נקודות, 8.7 אסיסטים ו-8.6 ריבאונדים ב-37.8 דקות (הכי הרבה דקות בממוצע בליגה) איבד ברגע האחרון את המקום הראשון במזרח וכעת הוא פוגש חבר ותיק בשם פול ג'ורג'. PG13 פתח את העונה בצורה סבירה, אך בחודשיים האחרונים הוא הפך לאחד השחקנים הכי לוהטים בליגה, עם 29.7 נקודות ו-3.7 שלשות ב-43% ב-15 המשחקים האחרונים והוא מצא את הזמן הכי טוב לסדרה מול הקאבס.

הקאבס נמצאים בכושר רע מאוד מאז פגרת האולסטאר, כשהם מעמידים מאזן שלילי של 12-15 בתקופת הזמן הזאת. עם זאת, ראינו גם בשתי העונות הקודמות איך הקאבס משייטים במזרח אל עבר הגמר והם צפויים לעשות זאת גם הפעם, לפחות בסיבוב הראשון מול הפייסרס החלשים.

3. טורנטו ראפטורס (51:31)- מילווקי באקס (42:40)

מאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: 3:1 טורנטו

עלאא: 4-1 ראפטורס

החבורה הצעירה של מילווקי תתמודד נגד הקבוצה שהגיעה עד גמר המזרח שנה שעברה ותרצה לעשות צעד נוסף לעבר הגמר. טורנטו ודמאר דרוזן ילכו ראש בראש עם היווני המשוגע יאניס אנטטקומפו לסדרה מרתקת לעבר הסיבוב השני, יהיה מאוד קשה לשתי הקבוצות שהן מאוזנות למרות יתרון 3-1 של טורנטו בעונה הסדירה. האקס פקטור יהיה הניסיון של טורונטו לעומת מילווקי שתנסה לעשות הפתעה ולעבור את טורונטו.

עומרי: 4-1 טורנטו

הראפטורס מסומנים כפייבורטים נגד הגריק פאריק וחבורתו אך הם כבר לא פעם מעדו במאני טיים. אשתקד הקבוצה מקנדה הצליחה להגיע עד לגמר המזרח ורק למתוח מעט את האלופה והם לבטח ירצו לחזור על ההישג הזה גם העונה. אני צופה לחניכיו של ג׳ייסון קיד תקלות בסדרה הזאת בעיקר בגלל חוסר ניסיון של הקבוצה שלו וגם אם אני משווה את יאניס אנטטקומפו וקצת כריס מידלטון בין איבקה, לאורי ודרוזן הכף מוטה לעברם של הראפטורס.

אופק: טורונטו 4-1

המצ'אפ המרכזי: דמאר דרוזן מול יאניס אנטטוקומפו – שני הכוכבים מעמידים את הממוצעים הטובים בקריירה שלהם והובילו את הקבוצות שלהם להישגים טובים, באופן יחסי לכל אחד מהם. היווני שמוביל את קבוצתו בכל פרמטר אפשרי ינסה להוביל אותה גם בפלייאוף והיכולת שלו כנראה תקבע אם הבאקס יצליחו להוות איום לראפטורס. מנגד דרוזן ינסה להוביל את קבוצתו לעבר גמר ה-NBA, והסדרה מול הבאקס היא השלב הראשון בשבילו.

הראפטורס קיבלו את קייל לאורי לפני כשבוע ומאז הספיק לשחק ונראה כי התאקלם וכעת הראפטורס בסגל מלא. מנגד הבאקס ישחקו ללא פארקר שגמר את העונה לפני מספר חודשים ואין להם הרבה ציפיות מהסדרה הזאת, כיוון שרוב הסגל צעיר ויש להם עוד הרבה שנים של פלייאוף ביחד, ולכן הראפטורס ייקחו את הסדרה הזאת בקלות.

4. וושניגטון וויזארדס (49:33)- 5. אטלנטה הוקס (43:39)

המאזן בין הקבוצות בעונה הסדירה: 3:1 וושינגטון

עלאא: 4-3 לאטלאנטה

הסדרה האחרונה של הפלייאוף במערב תפגיש את וושינגטון ויזארדס נגד אטלאנטה הוקס  ג'ון וול ובראדלי ביל ייפגשו את החבורה של מייק בודנהאוזר, דניס שרודר ודוואייט הווארד בעל הניסיון הרב. בשביל האוורד זהו מקרה מוכר מימיו באורלנדו שהוביל אותה עד גמר ה-NBA ב-2009 והפסיד לקובי והלייקרס. אבל בשביל וושינגטון זה אחרת אחרי שאיבדו את השחקן הכי וותיק ובעל הניסיון הלוא הוא פול פירס. יהיה מרתק ומעניין למרות שהאקס פקטור זה דווקא הבריאות של האוורד, שלפעמים נפצע ויצטרך להיות זהיר בכל תנועותיו והגנותיו על הטבעת.

עומרי 4-3 וושניגטון

המפגש הכי צמוד בסיבוב הראשון לפי דעתי. הוויזארדס פתחו את העונה בצורה מזעזעת אך השתפרו פלאים בהמשך העונה ואף איימו בשלב מסוים על המקום הראשון. מנגד ההוקס על אף העזיבות של הורפורד וטיג  נותרו קבוצה חזקה בעיקר בזכותו של פול מילסאפ הבלתי נגמר והשיפור העצום של דניס שרודר תחת ניצוחו של בודנהאוזר. מנגד הקבוצה מהבירה נמצאת בפורמה נהדרת ונהנת מהחיזוק של בוגדנוביץ׳ שעולה כאס מהספסל. תחושה שלי שהסדרה הזאת הולכת ל-7 משחקים

אופק: 4-2 וושינגטון

מצ'אפ מרכזי: ג'ון וול מול דניס שרודר – גם השניים הללו מעמידים את הממוצעים הטובים בקריירה. וול, אחד הגארדים הפחות מוערכים בליגה קולע העונה בממוצע 23.1 נקודות ומוסר 10.7 אסיסטים, ובניגוד לגארדים טובים אחרים, וול משחק גם בצד השני של המגרש, עם 2.1 חטיפות במשחק. לעומתו, שרודר משמש כרכז הראשון של ההוקס בפעם הראשונה, לאחר שהרכז הראשון בעונה שעברה, גף' טיג , עזב לפייסרס. יחד עם 18 נקודות ו-6.3 אסיסטים במשחק, הוא צפוי להקשות על וול ואולי לחולל הפתעה.

הוויזארדס הם קבוצת הבית הרביעית הכי טובה בליגה עם מאזן 30-11 בבית והביתיות תהווה מכשול להוקס שינסו להפתיע. הוויזארדס הם גם קבוצת ההתקפה השישית בטיבה בליגה עם 110.4 נקודות במשחק. בסופו של דבר למרות שיש הבדל של מקום אחת בלבד בין הקבוצות, הכישרון ביניהן הוא רב מאוד, והצמד וול את פורטר יהיה גדול על מילסאפ את שרודר.

אז אלו הן דעותינו לקראת הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA לעונת 16/17. אנחנו מקווים שכולנו בתור צופים והאוהדים, נהנה מכל רגע נתון בפלייאוף הזה. 16 ניצחונות לאליפות זה מה שכל קבוצה צריכה, זה לא יהיה קל. MAY THE BEST TEAM WIN !!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?