סיקור Monday Night Raw 10/04

שבוע ה"שייק-אוף" של ה-WWE יוצא לדרך, מי יעבור לתוכנית האדומה של הארגון ומי יעבור לתוכנית הכחולה של התוכנית ומה עוד מחכה לנו??

פתיחת התוכנית:

השדרים מדברים על זה שאף אחד לא מוגן וכל אחד יכול לעבור לסמאקדאון וכל אחד מסמאקדאון יכול לעבור לRAW, בזמן שהם מדברים על מה שיכול לקרות נשמעת המוזיקה של ג'ון סינה, אך מי שעולים לזירה הם המיז ומאריס ששוב מחופשים לסינה וניקי בלה והם מתחילים שוב לדבר כאילו לג'ון לא אכפת מהחברה אלא רק מעצמו ומזה שהוא הולך להצליח בהוליווד, פתאום נשמעה המוזיקה של דין אמברוס שעולה לזירה ומדבר אליהם כאילו הם באמת היו ג'ון סינה וניקי בלה ואמר להם בין היתר "כל הכבוד על הניצחון ברסלמניה על מיז ומאריס המגעילים האלה בהחלט הגיע להם" ואז מיז אומר לו תקשיב אנחנו לא ג'ון סינה וניקי אלא המיז ומאריס, אז דין שנראה מופתע אמר אוקיי אז יש לי מתנה בשבילך ותקף אותו עם ה"דירטי דינס".

דין אמברוז עם המיז ומאריס שמחופשים לסינה וניקי (WWE)

סמי זיין נכנס למשרד של קורט אנגל ושומע ממנו שסמאקדאון מאוד מעוניינים בו, ואז נכנסו המיז ומאריס והתחילו להתלונן בפני קורט על מה שקרה מקודם בזירה, סמי והמיז מתחילים להתווכח ואז קורט אומר לו שנמאס לו משטויות והם התאבקו אחד מול השני מאוחר יותר.

הניו-דיי נגד הרבייבל:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אז לאחר שהם פצעו את קופי בשבוע שעבר, שאר חברי הצוות של הניו-דיי (ביג E ואקסבייר וודס) רוצים להיכנס בחברי הרבייבל, הקרב היה מאוד קשוח וברובו שלטו הניו-דיי אך לפני הסיום הרבייבל הצליחו למנוע מהלך משותף של הניו-דיי ותקפו את אקסבייר וודס עם מהלך משותף שלהם וניצחו את הקרב. הם רושמים כבר שני ניצחונות ברוסטר הראשי של ה-WWE.

קורט הוקינס בזירה ומודיע שהוא חוזר ל-RAW ואומר שמי שרוצה לבוא ולהתאבק מולו מוזמן, ביג שואו עולה לזירה וקורט מתחיל לחשוש ומנסה להימנע מקרב כשהוא מנסה ולגנוב חיבוק מביג שואו אך זה שולח אגרוף מחץ לפניו של קורט.

T.J פרקינס נגד אוסטין אריס:

קרב קרוזרוויט טיפוסי עם שלל מהלכים טכניים ואוויריים, הסתיים עם ניצחון של פרקינס לאחר שדעתו של אריס הוסחה על ידי אלוף הקרוזרוויט, נוויל, שהגיע לכיוון הזירה ואז פרקינס עם רול-אפ על אריס הצמיד אותו לספירת שלוש. לאחר הקרב פרקינס תקף את אריס.

סת' רולינס עולה לזירה ואומר שהוא שמח להיות פה כי הוא לא היה בטוח בהתחלה מה ייקרה אחרי הרסלמניה כי הוא כ"כ רצה להיות מוכן לרסלמניה אבל הוא לא הכין את עצמו ליום אחרי הרסלמניה והוא שמח שהוא עשה את זה ועוד עם ניצחון על ה"מלך של המלכים" טריפל H והכי חשוב שהוא כאן ומוכן להכל. ובנוסף הוא מודה לקהל על זה שהוא נתן לו צ'אנס נוסף לזכות באהבה שלו. והוא מקווה שבקרוב הוא יצליח לשים את ידיו על האליפות היוניברסלית, והוא מספר על כמה שהוא רוצה שסטפני תרגיש טוב כדי שכל יום בעבודה היא תראה את הפרצוף שלו כדי שתבין עד כמה היא ובעלה לוזרים, ואם סטפני רוצה להעיף אותו לסמאקדאון אז שתדע שזה ייקרה רק אחרי קרב וממש לא ככה סתם. לאחר המילים האלה עולה קורט אנגל לזירה ואומר שהוא הג'נרל מנג'ר והוא החליט שהוא רוצה אותו ב-RAW כי הוא ראה בו משהו שונה ברסלמניה וכמו שקורט זכה במדלית זהב עם צוואר שבור ״אתה המשכת להתאבק מול טריפל H עם רגל אחת לכן אתה פה כי זאת ההחלטה שלי״. לאחר מכן סמואה ג'ו תוקף את סת' וקורט מנסה לעצור את סמואה אבל אז מתחילה מלחמת אגרופים בין השניים שלבסוף סמואה יורד מהזירה וסת' צועק אליו בוא לפה אם אתה גבר ונעשה קרב כמו שצריך.

שארלוט פלייר נגד נאייה ג'קס:

שארלוט ניסתה להראות את הכוח שלה אך בסופו של דבר היא לא הייתה יכולה אל מול החיה הרעה של הנשים ונאיה ניצחה את הקרב.

פין באלור נגד ג'ינדר מאהל:

פין באלור ניצח את הקרב לאחר שהוא משתמש בשלל המכות הידועות שלו. למרות שבהתחלת הקרב זה היה נראה אחרת כשמכת אגרוף הלכה היישר לפניו של פין וכולם חשבו שפה הקרב ייגמר, לאחר הקרב בריי וואייט עלה לשידור על המסך ואמר שמעכשיו זה הבית החדש שלו ולאחר מה שעשה לו רנדי הוא בא טעון ומוכן לכל קרב אפשרי.

אפולו קרוז עובר ל-RAW
(WWE)

אפולו קרוז, קאליסטו, הית' סלייטר וריינו גם הם עברו ל-RAW.

המיז נגד סמי זיין:

סמי זיין ניצח את הקרב למרות נסיון עזרה של מאריס, המיז ניסה לעשות את מכת הסיום שלו אך סמי הפך את זה לספירה לשלוש.

מייקל קול יושב לשיחה עם רומן ריינס ומנסה לגלות מה האחרון מרגיש לאחר שניצח את טייקר ברסלמניה ובעצם גרם לפרישתו של טייקר מעולם ההיאבקות. אך פתאום הגיע ברון סטרומן שתקף באכזריות רבה את רומן ריינס ושלח אותו לאשפוז בבית חולים כשעל הדרך הוא זרק אותו מגובה על עבר החנייה של המשאיות ולאחר מכן הוא גם הפך עם כוחו הרב את אחד האמבולנסים שניסו לפנות את רומן לבית חולים.

גאלוס ואנדרסון והכוכבים הזוהרים נגד שיימוס וסזארו והאחים הארדי:

ההארדיז ניצחו את הקרב לאחר שמאט עשה טוויסט אוף פייט על פרימו ואז ג'ף עשה את הסוונטון בומב והצמיד אותו לספירת שלוש.

סשה בנקס וביילי עולות לזירה ומדברות לעבר הקהל ועל כך שיכול להיות שיהיה ביניהן קרב על האליפות הנשים של ביילי, אך אז נשמעת המוזיקה של אלכסה בליס, אלופת הנשים לשעבר של סמאקדאון, ואומרת שעכשיו שהיא פה הכל הולך להשתנות. ואז גם מיקי ג'יימס עולה לזירה ומודיע שגם היא עברה ל-RAW ולא לשכוח שהיא אלופת הנשים לשעבר והיא זכתה "רק" 6 פעמים. ואז נאיה ג'קס מגיעה ותקפה את מיקי ג'יימס ולאחר מכן תקפה את כל מי שבזירה

אלכסה בליס צריכה להוכיח הרבה מול צוות הבנות של החלק האדום (WWE)

דין אמברוס נגד קווין אוונס:

קרב קשוח במיוחד בין שני האלופים (דין אלוף הבניבשתי וקווין אלוף ארה"ב) בסופו שלדבר אמברוז מנצח את הקרב לאחר שמבצע את ה"דירטי דינס" על KO ומצמיד אותו לשלוש. לאחר הקרב ג'ריקו עולה לזירה ותוקף את KO.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort