סיקור SmackDown 04/04

פעם ראשונה שסמאקדאון משודרת לייב אחרי הרסלמניה, מה הצד הכחול של החברה מכין לנו?

פתיחת התוכנית:

RELATED POSTS

רנדי אורטון עולה לזירה כדי לחגוג את הזכייה שלו באליפות ואומר: "כמו שאמרתי לכם לפני זה: "אם אתה לא יכול לנצח אותם תצטרף אליהם ואחרי זה ברגע הנכון תפיל אותם", אבל שכחתי להגיד לכם את הדבר הכי חשוב שזה אם אתה מגיע מולם לקרב ברסלמניה תיכנס בהם עד הסוף! ותדאג לזה שתנצח אותם". רנדי המשיך להתפאר על הניצחון שלו ואמר שהוא לא מפחד מבריי וואייט וההפך הוא הראה לכולם שהוא המאסטר שלו, בריי עלה על המסכים ואמר: "רנדי אתה לא מאסטר של שום-דבר, והדבר הכי טוב שקרה בהפסד שלי ברסלמניה זה שהערת את השד שביף ותתכונן למלחמת מוחות שלא ראית ולא הרגשת בחיים שלך, חוץ מזה שעוד מגיע לי קרב חוזר מולך וברור לי שאני אחזיר את האליפות" , רנדי אמר שהוא מקבל את האתגר ומחכה לו פה בזירה כי הוא יודע שהוא באולם, ואז נהיה חושך ופתאום בריי הופיע בזירה והתחילו מעלומות בין השניים כשפתאום לפני שרנדי בא לבצע RKO על בריי הוא נמשך מהזירה ע"י אריק רוואן שחזר מפציעה וזה נהפך ל2 על 1 עד שלוק הארפר עלה לזירה והתערב וביחד הם העיפו את שניהם מהזירה.

רנדי מראה לכולם את החגורה בה הוא זכה ברסלמניה (WWE)

שיחה מאחורי הקלעים עם המיז ומאריס אמרו שזה הצחיק אותם לראות את ההצעת נישואים של סינה, וכי ניקי צריכה להגיד להם תודה על ההצעה כי הם דחפו את סינה לפינה וגרמו לו להציע את ההצעה, ומעבר לזה שהם מחכים לסינה וניקי בזירה במידה והם אכן באולם.

קרב על אליפות הנשים – האלופה נעומי נגד אלכסה בליס:

אלכסה שהפסידה את הקרב ברסלמניה לנעומי רוצה להחזיר את האליפות אליה כבר לאחר יומיים מאותו הפסד, אך נעומי קיבלה דחיפה אדירה מהקהל הביתי באורלנדו, פלורידה. אלכסה שלטה ברובו של הקרב כשהיא מנסה ללכת על הרגל של נעומי שבה היא נפצעה בעבר, אך בסופו של דבר נעומי מנצחת ושומרת על האליפות לאחר שהיא גורמת לאלכסה להיכנע למכת החניקה שלה.

נעומי שומרת על החגורה שזכתה בה ברסלמניה (WWE)

קורט הוקינס בזירה ואומר שהוא רק שומע על החילופים שהולכים לקרות בשבוע הבא ב-WWE ושנמאס לו מזה אז הוא פותח בקריאה למי שרק רוצה לבוא לזירה והוא הולך לספור עד 10 ואז מופיע "פרפקט טן" (10) טאי דילינג'ר,

קורט הוקינס נגד טאי דילינג'ר

טאי דילינג'ר חוגג ניצחון ראשון ברוסטר הראשי כאשר הוא מראה את כל היכולות שלו ומנצח בקלות את קורט הוקינס ומצמיד אותו לזירה, לאחר שהוא מבצע עליו את הנק-ברייקר.

טאי דילינג'ר בהופעת בכורה ברוסטר הראשי (WWE)

בשיחה עם מוג'ו מאחורי הקלעים הוא חוגג את הזכייה שלו בקרב לזכרו של אנדרה הענק, ואומר שעוד לא ראינו כלום ממנו והוא מצפה כבר לקרב נוסף כדי להוכיח עוד את היכולות שלו.

המוזיקה של ג'ון סינה נשמעת אך מי שעולים מחופשים לסינה ולניקי הם לא אחרים מהמיז ומאריס, מיז מתחיל לרדת על סינה ולגרום לקהל לקלל קצת את סינה, ואומרים שבעצם סינה וניקי עוזבים את ה-WWE אז בי להתראות!

מיז ומאריס מחכים את סינה ואת ניקי (WWE)

לפני שהם מספיקים לרדת מהזירה רואים את הכנר של שינסוקה נקאמורה, וזה עולה לזירה (חייב לציין שהעלייה שלו הכי ארוכה שאני זוכר ב-WWE), נקאמורה עולה לזירה מחייך לקהל כשקורא בשמו ויורד מהזירה.

נקאמורה והכנר שלו לראשונה בסמאקדאון(WWE)

ברון קורבין נגד דין אמברוז בקרב רחוב

קרב ללא חוקים, קרב רחוב אומר שהכל מותר, והכל היה לנו, כיסאות, שתי שולחנות שהמתאבקים שברו האחד על השני, חגורה ששימשה את שני המתאבקים, אך לבסוף לאחר כל זה ברון קורבין ניצח את דין אמברוז.

קורבין עם מכת הסיום שעוזרת לו לנצח את הקרב (WWE)

רנדי אורטון ולוק הארפר נגד בריי וואייט ואריק רוואן:

קרב המוחות בין רנדי לבריי ממשיך והפעם הצטרפו לחגיגה אריק ראוון שחזר לעזרתו של בריי ולוק הארפר שגם הוא היה בעבר במשפחת וואייט, רנדי המשיך להכות את בריי כשגם לוק עוזר לו ורגע לפני שרנדי עושה את ה-RKO על בריי שוב נהיה חושך בזירה, כשהאור נפתח בריי היה מחוץ לזירה על הרמפה ואז אריק בא לתקוף את רנדי, כשהאחרון בורח מנסיון התקיפה לוק עם ביג קיק לאריק שעף לעבר רנדי שנותן לו את ה-RKO ומצמיד אותו לניצחון.

שוב RKO היה שובר השוויון והביא את הניצחון לרנדי (WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?