סיקור Monday Night Raw 03/04

RAW ראשון לאחר הרסלמניה, תמיד התוכנית מרגשת ומלאה בהפתעות לאחר הרסלניה מה הפעם הולך לקרות? האם נראה שינויים? האם נראה דברים חדשים, ומה קורה עם אנדרטייקר?

פתיחת התוכנית:

התוכנית נפתחת עם תקציר של הקרב בין טייקר לרומן ריינס, לאחר מכן הקהל האדיר (תמיד אחרי רסלמניה הקהל שר בקולי קולות ועושה את כל התוכנית) של התוכנית התחיל לשיר "אנדרטייקר" ולאחר מכן הצטרפו גם קריאות "רומן זבל", לזכר הניצחון של רומן ריינס שבעצם גרם לפרישת טייקר, מיד לאחר מכן רומן ריינס עלה לזירה לקריאות בוז וקללות מהקהל "רומן זבל" "לך להז**** רומן" ו"תעוף מפה" רומן ריינס במשך כ-5 דקות עומד בזירה ומנסה לדבר וכל פעם שהוא מקריב את המיקרופון לפיו הוא מקבל שריקות בוז אדירות, בסופו של דבר הוא זרק רק משפט אחד לאוויר כשאמר: "השטח הזה הוא שלי עכשיו!"

רומן ריינס מודיע שזה השטח שלו ולא של אף אחד אחר (WWE)

קרב על אליפות הזוגות – האלופים האחים הארדי נגד לוק גאלוס וקרל אנדרסון:

האלופים לשעבר גאלוס ואנדרסון קיבלו קרב חוזר על האליפות שהפסידו ברסלמניה, אך לצערם הם לא הצליחו לנצח כשמכה משולבת שלהם על ג'ף הסתיימה רק בספירה לשתיים, ואז לפני שהם מבצעים את "המג'יק קילר" מאט תפס את רגליו של אנדרסון ואז ג'ף מבצע את ה"טוויסט אוף פייט" על גאלוס כשהוא נופל עם שני רגליו על בטנו של אנדרסון, לאחר מכן מאט ביצע "טוויסט אוף פייט" משלו על גאלוס וג'ף ביצע את ה"סוונטון בומב" ומאט הצמיד לספירה לשלוש את גאלוס וההארדיז שומרים על החגורות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נוויל עולה לזירה ואומר כי כל מה שהוא הבטיח קרה ברסלמניה והוא דאג לכך שהוא ינצח את אוסטין אריס, לפני שהוא מסיים לדבר עולה לזירה יריבו לקרב מוסטפה עלי

נוויל נגד מוסטפה עלי:

עלי הפתיע כששלט ברוב הקרב וכבר היה קרוב לנצח אך נוויל שבר את הספירה כששם את רגלו השמאלית על החבלים, ואז כשעלי ניסה לעשות את קפיצת ה450 שלו על נוויל, האחרון ברח ואז עלה על החבלים כדי לבצע את ה"RED ARROW" כשהקהל מוחא לו כפיים ומחכה למכה, אך נוויל מחליט לא להקשיב לקול הקהל ירד מהחבלים ועבר לחניקה על מוסטפה עלי שניכנע.

יו"ר החברה, וינס מקמהן, עולה לזירה כשברקע הקהל שר את שיר העלייה של וינס, ואז לפני שהוא מתחיל לדבר הקהל צועק שוב "רומן זבל" וינס עושה פרצוף של "מה אתה רוצים ממני?", ואז וינס מתחיל לדבר ואומר שאתמול היה ערב מדהים ושהוא רוצה להגיד תודה רבה לכל הקהל המדהים על היותו הקהל עם הכי הרבה תשוקה בעולם. ואז הוא דיבר על הרסלמניה שקרה משהו מאוד עצוב, כל הקהל בהתחלה חשב שהוא מדבר על טייקר אבל בעצם הוא דיבר על פציעת בתו סטפני שעפה על השולחן לאחר סופר-קיק שדפק סת' רולינס לטריפל H וזה פגע בסטפני שעפה כאמור על השולחן. הקהל התחיל לעצבן את וינס כשהוא שמח על מה שקרה לבתו. ואז וינס אמר שהתוכנית חייבת להמשיך ובגלל שאין קומישינר (סטפני) ובגלל שאין ג'נרל מנג'ר, כי סטפני פיטרה לפני שבועיים את מיק פולי הוא מעוניין להציג את הג'נרל מנג'ר החדש וחשוב לו לציין שהוא נכנס לרשימת היכל התהילה של 2017, ואז המוזיקה של טדי לונג נשמעת והוא יוצא החוצה ומתחיל בריקוד הידוע שלו, וינס צועק להפסיק עם המוזיקה ואומר לטדי להפסיק עם הריקוד כי לא הוא זה שיהיה הג'נרל מנג'ר למרות שהוא חשב על זה לכמה שניות בהתחלה. טדי לונג מבקש סליחה ואומר "טעות שלי, אבל בכל זאת אני מאחל לכולם ערב HALLA HALLA HALLA" ואז וינס אומר ונעבור למי שבאמת יהיה הג'נרל מנג'ר, קורט אנגל!!

קורט אנגל מוצג בתור הג'נרל מנג'ר החדש (WWE)

קורט עולה לזירה מרוגש מאוד כשברקע הקהל קורא בקריאות הידועות שהיו עם המוזיקה שלו "אתה מסריח" ואז הוא אמר שהוא כ"כ שמח לחזור לRAW ושזה אמיתי, כ"כ אמיתי (משפט שהולך איתu שנים)

 

ניו דיי עולים לזירה ומדברים על כך שאיזה רסלמניה מטורפת הייתה אבל כמה שהיה כייף להיות המארחים של הרסלמניה הגיע הזמן לחזור לאקשן והם הודיעו כי מי שרוצים להתאבק מולם מוזמן לצאת לזירה עכשיו ושהן הולכים לקבל הפסד אדיר. המוזיקה של ה"רבייבל" אלופי הזוגות של ה-NXT נשמע והם יוצאים לזירה לקרב

הניו דיי (אקסבייר וודס וביג E) נגד הרבייבל (סקוט דאוסון ודאש ווילדר)

הרבייבל שהתקבלו בהפתעה ושמחה גדולה על ידי הקהל הראו את היכולת המדהימות שלהם בזירה וניצחו את את הניו דיי כשעל הדרך הם משאירים את שלושת חבריי הניו-דיי חבולים בזירה

הרבייבל עושים את הבכורה שלהם ברוסטר הראשי (WWE)

רואים את קורט מתמקם במשרד החדש שלו ובינתיים אנזו אמורה וביג קאס נכנסים למשרד ואומרים לו שהם קצת מבואסים ממה שקרה ברסלמניה ושההארדיז חזרו ישר לקרב האליפות והם רוצים קרב על החגורות, אז קורט אומר להם שהם יקבלו הזדמנות יותר מאוחר בתוכנית כשהתאבקו מול שיימוס וסזארו והמנצחים התמודדו על החגורות.

ביילי, סשה בנקס ודנה ברוק נגד אמה, נאיה ג'קס ושארלוט פלייר

ביילי סשה ודנה ניצחו לאחר שסשה התחמקה ממכת DDT מסובבת של שארלוט ועשתה עליה את מכת החניקה שלה כששארלוט בסופה של דבר נכנעת.

סשה בנקס מכניעה את שארלוט (WWE)

בסוף הקרב שארלוט תקפה את אמה וניסתה לתקוף את נאיה אבל נאיה לא זזה מהמקום ותקפה את שארלוט בחזרה.

 

סמי זיין נכנס לחדר של קורט אנגל ומנסה לבדוק אם גם הפעם הוא יוכל להתחבר לג'נרל מנג'ר כמו שהתחבר למיק פולי בעבר, קורט החמיא לסמי זיין ואז נכנס ג'ינדר מאהל ואמר שלא מקובל עליו כל מה שקרה במניה שהוא הפסיד את הקרב לזכרו של אנדרה הענק בגלל התערבות של כוכב ה-NFL ושזה לא פייר. סמי אמר לו שהוא מבין שהוא עצבני אבל הוא עדיין בשיחה ואז מאהל אמר לו אל תפריע לי עכשיו הזמן שלך עבר, קורט השתיק את שניהם ואמר להם שאם יש להם בעיות אחד עם השני שיסגרו את זה בזירה וקבע קרב ביניהם.

ברוק לסנר ופול היימן עולים לזירה כדי לדבר על הזכייה באליפות של לסנר, פול היימן מתחיל ואומר שיותר לא נראה את גולדברג כי הוא כבר לא סופרמן והוא מצטער לאכזב את כל הילדים וכל מי שאוהב סיפורי סופרמן כי לסנר לקח את גולדברג לסיבוב קרוב קרוב לסופלקס סיטי, ואז הוא אומר בוא נחשוב על מי יכול להיות המתמודד הבא על התואר, אולי זה יהיה סת' רולינס, אולי זה יהיה מאט הארדי, אולי זה יהיה ג'ף הארדי ואולי בכלל זה יהיה שני האחים ביחד, או שהוא מעדיף לדבר על המספר 2 בתוצאה 23-2 של טייקר ברסלמניה, בגלל שהיסטוריה צריכה לקרות ושהשניים צריכים להיפגש לקרב אחד על אחד ואז נראה באמת למי השטח שייך אז אם אתה שומע או רואה אותנו רומן ריינס אנחנו מדברים עליך! הקהל התחיל לצעוק שהוא רוצה את פין באלור. אז למה שבעצם רומן לא יירד עכשיו לזירה ונהפוך את התוכנית שאחרי הרסלמניה לגדולה אפילו יותר מהרסלמניה עצמה.

אבל אז עולה לזירה ברון סטרומן ואמר שקודם הוא צריך לסיים את מה שיש לו עם רומן ריינס ולאחר שיסיים איתו אולי לסנר יתחיל לשים עליו כי הוא מתכוון לעבור אליו.

ברון מזהיר את לסנר (WWE)

עוברים למאחורי הקלעים ושם כריס ג'ריקו מתראיין לקראת הקרב הצפוי לו ביחד עם סת' רולינס מול סמואה ג'ו וקווין אוונס שניצח אותו במניה ולקח ממנו את אליפות ארה"ב, ואמר שהוא עצבני על כך שהפסיד אבל הוא לא דואג כי הוא יודע שהוא ייקח בחזרה את האליפות ובקשר לאצבע של KO שעזרה לו לנצח הוא הולך להכניס אותה לרשימה, לפני שהוא הספיק לרשום את זה ברשימה הידועה שלו KO וסמואה ג'ו תקפו אותו.

לאחר מכן רואים את סת' רולינס מדבר עם קורט ושואל מה נסגר עם ג'ריקו, קורט אומר לי כי ג'ריקו לא יכול להתאבק אבל מבחינתו הקרב כן יתקיים ושהוא יעזור לרולינס למצוא פרטנר חדש.

אנזו אמורה וביג קאס נגד שיימוס וסזארו

שיימוס וסזארו בסופו של דבר ניצחו את הקרב והם יתמודדו מול ההארדיז על אליפות הזוגות.

 

סזארו עם האפר-קאט מסיים את הקרב (WWE)

ג'ינדר מאהל נגד סמי זיין

ג'ינדר מאהל לא נתן לסמי לעלות בכלל לזירה וישר תקף אותו בזמן שהקרב עוד לא התחיל, סמי חזר לזירה וביקש מהשופט להתחיל את הקרב בסופו של דבר סמי ניצח לאחר שעשו את ה"לוני קיק" שלו והצמיד לשלוש.

ג'ינדר מאהל תוקף את סמי זיין עוד לפני שהתחיל הקרב (WWE)

סמואה ג'ו וקווין אוונס עולים לזירה לאחר מכן עולה גם סת' רולינס וKO וסמואה ג'ו יורדים עליו על זה שהוא לבד ושואלים אותו איפה החבר שלו? למה הוא לא מגיע, ואז נשמעת המוזיקה של פין באלור.

 

פין באלור חוזר לראשונה מאז שזכה באליפות האונברסלית כשנפצע (WWE)

סמואה ג'ו וקווין אוונס נגד סת' רולינס ופין באלור

קרב מעניין כי סת' ופין משתפים פעולה לאחר שסת' פצע את פין בקרב האליפות האוניברסלית הראשון. בסופו של הקרב פין באלור עושה על קווין אוונס את ה"קו דה גרה" קדימה מהחבלים ומנצח את הקרב.

פין באלור מנצח את הקרב עם מכת הסיום שלו (WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort