Wrestlemania 33: מהלך האירועים

האירוע הכי גדול בשנה של ארגון ה-WWE קרה אתמול בלילה באורלנדו, פלורידה אל מול 75,245 צופים נרגשים, איזה הפתעות הכין לנו הפעם ארגון ההיאבקות הבידורית הגדול בעולם

שלושה קרבות קיק-אוף פתחו את האירוע:

אליפות הקרוזרוויט – האלוף נוויל נגד אוסטין אריס

הקרב היה צמוד לכל אורכו ולקראת הסוף אוסטין אריס תפס תאוצה בנסיון לנצח את הקרב עם האהדה של הקהל, אך בזמן שהוא ניסה להכניע עם חניקה את נוויל, האחרון דחף אצבע לעינו הפצועה של אריס ובכך התקרב לניצחון לאחר שבזמן שאריס התפתל מכאבים בזירה הוא ביצע עליו את "RED ARROW" והצמיד את אריס tל הזירה ושמר על האליפות שלו.

קרב על אליפות הקרוזרוויט (WWE)

קרב באטל רויאל לזכר אנדרה הענק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

עם תחילת הקרב כל המתאבקים בזירה ניסו להעיף את ביג שואו ואת ברון סטרומן, בסוף ברון הוא זה שהעיף את ביג שואו ולאחר מכן כל המתאבקים ביחד העיפו את ברון מהזירה, לקראת סיום הקרב נשארו בזירה מוג'ו ראולי, ג'ינדר מאהל וקיליאן דיילי מ-NXT, ג'ינדר העיף את מוג'ו מחוץ לזירה, מעבר לחבל השני לכן זה לא היה הדחה ואז התחיל להרביץ לו מחוץ לזירה כשכל זה מתבצע מול כוכב ה-NFL של קבוצת ניו איגלנד פטריוטס, רוב גרונקובסקי, בהמשך מאהל לקח לרוב את השתייה ואז זרק את הכוס על רוב, זה התעצבן עלה לזירה ותקף את ג'ינדר, בסופו של הקרב מוג'ו ראולי ניצח לאחר שהעיף את דיילי ואת מאהל

מוג'ו וגרונקובסקי חוגגים את הזכייה של הראשון (WWE)

אליפות הביניבשתית – האלוף דין אמברוז נגד ברון קורבין

ברון קורבין הראה את כוחו לאורך כל הקרב אך לבסוף דין אמברוז התעלה עליו ושמר על החגורה לאחר שעשה את ה"דירטי דידס" והצמיד את קורבין.

דין אמברוז שמר על האליפות שלו (WWE)

פתיחת התוכנית:

הקרבות המרכזיים יותר של האירוע התחילו לאחר שירת ההמנון האמריקאי ולאחר שהמארחים של הרסלמניה הניו דיי בירכו את הקהל שיהנו מהרסלמניה שמחכה להם.

AJ סטיילס נגד שיין מקמהן:

הקרב נפתח עם הקנטות של שני המתאבקים האחד עם השני, במהלך הקרב סטיילס פגע עם אינזגורי בשופט ואז הוא ירד מהזירה והביא פחים כדי לנסות ולתקוף את שיין איתם אך האחרון החזיר לו בכך שתקף את סטיילס עם הפחים הללו, לבסוף סטיילס ניצח את הקרב.

שיין מחזיר לסטיילס באותו מטבע (WWE)

אליפות ארה"ב – האלוף כריס ג'ריקו נגד קווין אוונס

החברים לשעבר נפגשו לקרב שהבטיח המון, כריס ג'ריקו בא חם מאוד ומהתחלת הקרב תקף את אוונס ללא הרף, קרב מצויין של השניים הסתיים בניצחון של KO שזוכה באליפות ארה"ב בפעם הראשונה.

החברים לשעבר סופסוף נפגשים לקרב ביניהם (WWE)

אליפות הנשים של RAW – האלופה ביילי נגד נאיה ג'קס נגד סשה בנקס נגד שארלוט פלייר (קרב הדחות)

למרות כל הסכסוכים בין סשה, ביילי ושארלוט הם איחדו כוחות לכמה רגעים כדי להדיח את נאייה ג'קס, לאחר מכן שארלוט הדיחה את סשה ולבסוף שארלוט וביילי נשארו אחת מול השנייה לקרב על התואר, שארלוט ניסתה בלי סוף לתקוף את הברך הפצועה של ביילי אך למרות הכל ביילי הצליחה לנצח לאחר מרפק מהחבלים, המכה שהאליל שלה מאצ'ו מן רנדי סבאג' היה עושה. ביילי שומרת על התואר ומצליחה לגרום לשארלוט להפסיד לראשונה קרב אליפות באירוע PPV.

בסופו של דבר שוב נשארנו עם ביילי ושארלוט (WWE)

קרב אליפות הזוגות:

לאחר ששלושת הזוגות עלו לזירה (אנזו אמורה וביג קאס, שיימוס וסזארו, קרל אנדרסון ולוק גאלוס) המוזיקה של הניו דיי נשמעה ואלה עלו לרמפה והודיעו כי בתור המארחים של הרסלמניה הם קיבלו החלטה כי קרב הזוגות הופך להיות מרובע, כל הקהל וגם השדרים חשבו שמי שהולכים להתחרות הם הניו דיי עצמם כי הם לבשו את ה"מדי קרב" שלהם, אך הניו דיי אמרו כי הזוג הנוסף שהתחרה הוא….. ואז נשמעה המוזיקה של האחים הארדי שחזרו באופן מפתיע לארגון.

האלופים אנדרסון וגאלוס נגד אנזו אמורה וביג קאס נגד שיימוס וסזארו נגד האחים הארדי (קרב סולם):

כמו תמיד קרב סולם (או כל קרב אקסטרימי) לא יכול לאכזב וראינו הרבה מכות, הרבה סולמות, הרבה וירטואזיות ואלופים חדשים, אז לאחר שג'ף הארדי קפץ מסולם בגובה של 5 מטר על שיימוס וסזארו כשהם על סולמות שתלויים בין הזירה לבין המעקה של הקהל, מאט הארדי טיפס מהר על הסולם והוריד את החגורות כדי לקבוע שהם אלופי הזוגות של הארגון בפעם השביעית.

ההפתעה הראשונה של האירוע הגיעה בדמות האחים הארדי (WWE)

ג'ון סינה וניקי בלה נגד המיז ומאריס

ג'ון סינה וניקי בלה ניצחו לאחר שביחד הם עשו את שלל מהלכי הסיום שלהם על המיז ומאריס. לאחר הקרב ג'ון סינה הפתיע את כולם עם הצעת נישואים לניקי שכמובן הסכימה וריגשה מליוני אנשים בכל רחבי העולם.

ההפתעה השנייה של הערב הגיעה עם ההצעה המרגשת של סינה (WWE)

טריפל H נגד סת' רולינס (קרב ללא חוקים)

טריפל H בא מאוד אגרסיבי ואחרי שלא ראינו אותו תקופה ארוכה מתאבק בזירה היה כיף לראות אותו מחדש, הוא שלט ברוב הקרב עד שסת' הצליח לגרום לטריפל H לאבד ריכוז בזכות עזרתה של סטפני. סטפני ניסתה לעזור לHHH כשלקחה מידיו של סת' את הפטיש ולאחר מכן ניסתה שוב להתערב ולבלבל את רולינס, אך זה ראה את הנולד והתחמק מנסיון התקיפה של HHH האנטר נזהר לא לפגוע בסטפני, אך שהסתובב רולינס דחף אותו על סטפני שעפה על השולחן שעמד למטה, HHH שהתעצבן הסתובב לעבר רולינס אך זה תקף אותו עם פדיגרי וניצח את הקרב.

רולינס וHHH סופסוף נפגשים לקרב בזירה (WWE)

אליפות ה-WWE – האלוף בריי ואייט נגד רנדי אורטון

קרב חסר מעצורים בין השניים, בריי השתמש הרבה כרגיל במשחקי החשיבה שלו וכל פעם שהסתכל הפוך על אנדי (כמו בתמונה למטה) על הזירה הוקרנו תמונות של זוחלים אחרים (פעם תולעים, פעם ג'וקים). בסופו של דבר רנדי אורטון ניצח וזכה בחגורת האליפות לאחר שעשה RKO על בריי.

גם המשחקי החשיבה של בריי לא עזרו לו הפעם (WWE)

האליפות האוניברסלית – האלוף גולדברג נגד ברוק לסנר 

קרב שערך רק 5 דקות, אבל אלו 5 דקות שהיה אסור למצמץ, הקרב התחיל עם 3 סופלקסים של לסנר, המשיך בשני ספירים של גולדברג ועוד אחד נוסף על המעקה מחוץ לזירה, משם ג'קהאמר וספירה ל2, עוד ספיר של גולדברג, ואז גולדברג ניסה לתקוף בעוד ספיר אך ברוק באתלטיות מרשימה הצליח לקפוץ מעל הספיר של גולדברג ותקף אותו עם עוד 7 סופלקסים רצופים, לבסוף מכת ה-F5 הידועה שלו וניצח את הקרב וזכה באליפות.

לסנר סופסוף הצליח לנצח את גולדברג  (WWE)

קרב אליפות הנשים של סמאקדאון – האלופה אלכסה בליס נגד נעומי נגד נטליה נגד כרמלה נגד מיקי ג'יימס נגד בקי לינץ' (קרב משושה)

כל שצריך לעשות בקרב בשביל לנצח זה להצמיד את אחד המתמודדות האחרות, כל אחת ניסתה בתורה להצמיד את השנייה ולזכות בחגורה, אך לבסוף נעומי (שרק בשלישי האחרון חזרה מפציעה והודיעה שתהיה בקרב) יצאה עם ידה על העליונה לאחר שגרמה לאלופה אלכסה בליס להיכנע. נעומי זוכה בפעם השנייה בתואר.

האלופה הקודמת אלכסה בליס מנסה למנוע מכרמלה לנצח (WWE)

רומן ריינס נגד אנדרטייקר (קרב ללא חוקים)

רומן ריינס שלט ברוב הקרב על טייקר שנראה חלש מאוד וראו עד כמה הכוחות לא שווים בין ריינס הצעיר לבין טייקר המבוגר, טייקר עוד בתחילת הקרב ניסה לסיים אותו עם צ'וק סלאם, לאסט רייד וטומבסטון אך ריינס בסופו של דבר ניצח לאחר 4 מכות "אגרוף הסופרמן" ושלושה ספירים.

ריינס מנצח את טייקר (WWE)

לאחר הקרב טייקר הוריד את הכפפות הגלימה והכובע, במה שנראה כהודעה על פרישה מהארגון.

האם טייקר פורש מה-WWE? (עיצוב: אושרי סוויסה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort