סיקור SmackDown 28/03

חמישה ימים לפני הרסלמניה והצד הכחול של הWWE מכין לנו ערב מטריף חושים, האם נהיה עדים לעוד כמה דברים חדשים לפני הרסלמניה?

פתיחת התוכנית:

דניאל בראיין עולה לזירה ושואל את הקהל של הWWE: "האם הם מוכנים לרסלמניה"?! ואז הוא הודיע שהתוכנית תיפתח עם חתימת חוזה לאחד הקרבות ברסלמניה וקרא לזירה את שיין מקמהן ואת AJ סטיילס.

שיין: "לפני כשמונה חודשים שאני ודניאל החלטנו שסמאקדאון, שבדיוק עברה להיות משודרת בלייב, שפה זאת תהיה "ארץ ההזדמנויות" ופה כל אחד יוכל לראות את היכולות שלו. וAJ אתה היית אחד המובילים מבחינתי ואתה פנומנל באמת כי אתה אחד הכוכבים הכי גדולים שנכנסו לתוך הזירה הזאת, ואחרי שעשית הכל כדי להיכנס לזירה של הWWE כשבילית בכל העולם והתאבקת שם גרמת לכל הקהל להתרגש עם הגעתך לWWE וכל הכבוד לך, אבל ויש אבל גדול אתה נהיית "חזיר" ובגלל החזירות שלך הפסדת את האליפות לג'ון סינה ובגלל זה גם הפסדת לרנדי את הקרב שגרם לרנדי להיות מי שיילחם על האליפות הWWE. ומעניין איך האגו הגדול שלך ייתן לך לחיות עם עצמך אחרי שתפסיד לי ברסלמניה בראשון הקרוב"

סטיילס ענה לו: "אתה מבין לאיזה קרב אתה נכנס אליו נכון שיין? זה לא קרב סולמות או גיהנום בכלוב זה קרב אחד על אחד איתי כי בתוך הזירה הזאת אני "בלתי-פגיע" אל תשכח שאם אתה תהיו מחוץ לזירה יותר מ-10 שניות אתה מפסיד! אתה התמודדת עם שמות ענקיים בעבר: קורט אנגל, שון מייקלס, סטון קולד סטיב אוסטין, דה רוק, ושנה שעברה עם אנדרטייקר אבל בחיים שלך לא התאבקת מולי, וביום ראשון תבין מה זה להילחם מולי! מה זה להיות חלק מקרב נגד הבנאדם הכי פנומנלי שתכיר!" ואז שניהם קמו והתקרבו אחד לשני כששניהם עצבניים ודניאל אמר להם להירגע ושיילחצו ידיים וככה יורידו מהמתח הענק שנוצר באוויר. שיין שלח את ידו ללחיצה אבל AJ ירד מהזירה כשהוא צועק "ניפגש בראשון ואז אני אגע בך!"

בקי לינץ' נגד כרמלה:

מיקי ג'יימס ואליסה בליס שלקחו חלק בשידור הקרב התחילו להתעמת פיזית ביניהן ועלו לזירה ואז התחילה תגרה בין כולן כשאלכסה בליס תקפה את כרמלה כשזאת ניסתה להעיף אותה מהזירה, לאחר מכן מיקי ג'יימס העיפה את אלכסה מהזירה ונעמדה פנים אל פנים עם בקי לינץ' כששתיהן מצביעות על השלט של הרסלמניה.

מיקי ג'יימס ובקי לינץ' הפעם הן היו באותו הצד (WWE)

דניאל בראיין קבע כי יהיה קרב זוגות מיקי ג'יימס ובקי לינץ' נגד כרמלה ואלכסה בליס:

הקרב הסתיים בניצחון של כרמלה ואלכסה בליס אחרי התערבות של ג'יימס אלסוורת'… ואז התחיל שוב עימות מרובה בזירה כשגם נטליה מתערבת ואז המנגינה של נעומי נוגנה והיא פרצה לזירה והעיפה את כולם מהזירה והודיעה שהיא רשמית חזרה מהפציעה ושהיא תשתתף גם בקרב הגדול של הבנות על האליפות הנשים של סמאקדאון.

בריזאנגו (טיילר בריז ופנדאנגו) קיבלו הודעה מדניאל בראיין שהם יהיו חלק מקרב של 10 משתתפים בהמשך הערב עם הזדמנות להיות חלק מהקרב לזכרו של "אנדרה הענק"

מיז ומאריס עולים לזירה כדי להתחיל עוד תוכנית של "מיז טיוי" מיז ומאריס מכינים את הקהל לתוכנית הסיום של "טוטאל בלס" כשכביכול ניקי בלה הציעה נישואים לסינה(חשוב לציין שהתוכנית היא זיוף שעשו מאריס והמיז) ושסינה מסרב להצעה כי הוא בעצם מודיע על כך שהוא אוהב רק את עצמו ולא אכפת לו מאף אחד אחר חוץ מעצמו ומכסף! ואז מאריס והמיז מורידים את הבגדים ומדיעים שהם הולכים לקרוע להם את הצורה ברסלמניה ויראו לעולל כולו שהם לא שווים כלום!

ואז סינה וניקי עלו לזירה. מיז אמר שהוא מתפלא שלקח להם כל כך הרבה זמן להרוס להם את התוכנית. וסינה אומר שזה היה מצחיק לראות את התוכנית הזאת שהוא עשה, ואז הוא המשיך להגיד: "ואז הבדיחה הפסיקה והורדתם בגדים והתחלתם לדבר עלינו אבל המצחיק הוא שאתם הבדיחה ולא סתם צחוק אתם אפילו מאמינים לבדיחה שאתם! איך אתה מסוגל להגיד שאני לא מחוייב לחברה בגלל שכל פעם שעשיתי סרט גם חזרתי ובענק!" ואז סינה התחיל לרדת טיפה על מאריס וסימנ המשיך להשתעשע שאמר שכנראה למיז אין כלום אם הוא נשוי למאריס כבר כמה שנים ואין להם ילדים, ואולי עדיף כך.

פגישת ועידה רגע לפני הקרב ביניהם ברסלמניה (WWE)

והזהיר אותו לקראת יום ראשון כי הם הולכים להיפגע מאוד ושאין כבר צחוקים אלא זה מלחמה אמיתית. ואם עדיין נשאר בך קמצוץ של גבר בוא נראה אם תעשה משהו כי כרגע אתה גרוע יותר מבחורה ואתה כלום מבחינתי. הקהל רוצה לראות אותך עושה משהו בנידון כי אנחנן כל כך קרובים לרסלמניה אז יאללה מיז תעשה תנועה כלשהי. ומיז בתגובה ירד מהזירה, כשמאריס מחזיקה אותו. ואז ניקי לוקחת את המקרופון ואומרת כי היא הולכת לקרוע את הצורה של מאריס ושל הפאפי הפחדן שלה.

בריזאנגו, האוסוס ודולף זיגלר נגד אמריקן אלפא, ריינו והית' סלייטר ומוג'ו ראוולי

מוג'ו ראולי חוגג את הניצחון בקרב 5 על 5 (WWE)

הקבוצה של מוג'ו ראולי מנצחת לאחר שהאחרון הצמיד לספירה את טיילר בריז. ביום ראשון כל עשרת המתאבקים עומדים לקחת חלק בקרב לזכר אנדרה הענק.

לוק הארפר מדבר על כך שהוא חופשי מברי וואיט והוא מאושר מזה וחבל שהוא לא הקשיב כי נחש(רנדי אורטון) תמיד יישאר נחש ובנוסף הוא אמר שברי צריך להיות מוכן להפסיד לו הערב בקרב ביניהם.

RELATED POSTS

לוק הארפר נגד בריי וואיט

חבר משפחת וואיט לשעבר רוצה להתנקם במנהיגו לשעבר על כך שבגד בו ובחר להמשיך עם רנדי ולא איתו.

בריי וואיט ניצח לאחר שביצע על הארפר את מכת הסיום "האחות אביגייל" מיד לאחר הקרב ובזמן שבריי חוגג את ניצחונו, רואים על המסך את רנדי אורטון בסרטון שמנסה להראות שגם הוא יודע "משחקי מוח וחשיבה" ואומר לבריי שאחרי שהוא דאג לשרוך את הבית ואת השאריות של האחות אביגייל הוא יידאג שגם החגורה תעבור לידיו ביום ראשון ברסלמניה

רנדי מכין את בריי ואת הקהל למה שהולך לקרות בראשון(WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?