סיקור Monday Night Raw 20/03

שבועיים לפני הרסלמניה והעניינים מתחממים עוד יותר עם מספר הפתעות במהלך התוכנית.

פתיחת התוכנית:

מיק פולי עולה לזירה עם דף בו כתוב לו מה להגיד, "אני שמח להיות האיש שנקרא הג'נרל מנג'ר של התוכנית במשך ה-9 חודשים האחרונים, אני רוצה להודות אישית לטריפל H ולסטפני מקמהן על ההזדמנות של החיים שהם נתנו לי, ואני מצטער על ששבוע שעבר תקפתי את טריפל H עם מר סאקו (הגרב הידועה של פולי), ולכן אני לא רוצה שכל הסיפור שלי עם משפחת מקמהן וטריפל H יגנוב את הדעת מהדבר המרכזי שזה הרסלמניה" במכתב היה רשום כי הוא אמור להודיע על התפטרות אבל פולי לא היה מוכן ואמר שאחרי כל השנים האלה הוא לא מוכן להגיד את מה שאומרים לו להגיד והוא יגיד מה שהוא רוצה! וזה שהוא ממש לא הולך להתפטר אלא ימשיך לעשות את העבודה הטובה שלו, בזמן שהפסיקו לו את המיקרופון. סטפני עלתה לזירה ואמרה "נתתי לך הזדמנות פז להיות הג'נרל מנג'ר של התוכנית ואתה מה עשית? תקפתי את בעלי, טריפל H, ואז אני שוב נותנת לך הזדמנות ענקית להודות בטעות שלך כאן מול כולם וגם כאן אתה מפשל, לקרוא מפתק אתה לא יכול, אתה לא יכול להצליח בשום דבר שאתה עושה! ולכן אני גאה סופסוף להגיד לך את שתי המילים שחיכיתי להם מזמן: "אתה מפוטר"

סטפני מראה למיק את הדרך החוצה(WWE)
סטפני מראה למיק את הדרך החוצה (WWE)

סמי זיין עולה לזירה וסטפני אומרת לו כל הכבוד שבא לעזור לבנאדם מבוגר לרדת מהזירה, זיין התחיל לדבר ואמר שלפולי יש יותר סטייל שהוא הביא אותם כג'נרל מנג'ר בתשעה חודשים האלה מאשר הסטייל של סטפני בכל החיים, "את צריכה להתבייש בעצמך שאת מפטרת את אחד האגדות הכי גדולות של החברה רק בגלל שהוא לא ה"יס מן" כמו שרצית שהוא יהיה!". סטפני ענתה לו בככה שהוא ממש לא ברמה של לבוא ולדבר איתה פנים מול פנים כי אומנם אתה מוכשר אבל אין בך כלום! סמואה ג'ו עלה לזירה כדי להשתיק את סמי זיין וככה נקבע קרב ביניהם.

סמי זיין מול סמואה ג'ו:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'ו שלט בכל הקרב עם המהירות והכוח שלו. ג'ו ניצח אחרי החניקה הידועה שלו.

מאחורי הקלעים רואים את מיק פולי מתחיל בעזיבה שלו בזמן שסמי זיין, שיימוס וסאזרו, טי ג'יי פרקינס וביילי מודים לו על כל ההזדמנויות שהוא נתן להם. לפני היציאה שלו מהאולם טריפל H איחל לו "שיהיה לך יום טוב" (המשפט הידוע של פולי)

שיחה עם הרופא שמטפל בסת' רולינס אחרי המתקפה של טריפל H בשבוע שעבר, הרופא אמר שההתקדמות של סת' מצויינת אבל הוא לא מאמין שהוא יהיה ברסלמניה כי ייקח כמה חודשים טובים לרפא את הברך שלו לחלוטין, אבל בגלל שהמוטיבציית שיא של סת' להופיע במניה הוא חושש שאם סת' יופיע למניה הם ייפגשו בשנית יום לאחר מכן והוא יצטרך להודיע לו על היעדרות גדולה הרבה יותר מהזירה.

 

שארלוט פלייר נגד דנה ברוק:

דנה התחילה מהר מאוד לתקוף את שארלוט אך מהר מאוד העניינים התהפכו ושארלוט ניצחה לאחר הצמדה.

פעם הן היו באותו צד, הפעם הן יריבות(WWE)
פעם הן היו באותו צד, הפעם הן יריבות (WWE)

ג'ריקו היילייט ריל:

ג'ריקו עולה לזירה ומזכיר לכולם שכמו שהוא הבטיח הוא יארח את קווין אוונס האמיתי, במהלך הסגמנט הוא הראה תמונות של קווין אוונס שהיה ילד עם חולצה של Y2J, ובנוסף הוא אמר שהוא לא צריך את KO כחבר כי יש לו את כל המעריצים שהם החברים האמיתיים שלו. בנוסף ג'ריקו הראה שיחה ביניהם שKO ביקש ממנו עצות בזמן שהוא עלה לרוסטר הראשי של התוכנית. לאחר מכן KO התקיף את ג'ריקו מאחור בזמן שדעתו של ג'ריקו הוסחה בגלל שסמואה ג׳ו עשה את הדרך לזירה, אך זה היה רק כדי להטעות את ג'ריקו.

תמיד ה"תוכנית" של ג'ריקו מעניינת(WWE)
תמיד ה"תוכנית" של ג'ריקו מעניינת(WWE)

TJ פרקינס נגד הבראיין קנדריק:

קנדריק ניצח לאחר שרוב הקרב פרקינס שלט בו, אך לבסוף הוא ניצח לאחר שתפס את פרקינס בשיער ועשה עליו את מכת הסיום שלו והצמיד אותו.

לאחר הקרב קנדריק הודיע שטוזאווה לא הגיע לתוכנית כי הוא לא יכל לטוס ממקום למקום כי הפספורט של טוזאווה אצלו.

 

ביילי נגד נאייה ג'קס (אם נאייה מנצחת קרב האליפות ברסלמניה יהיה מרובע ולא משולש) בקרב ללא פסילות:

נאייה ג'קס ניצחה לאחר "סמואן-דרופ", הקרב היה פיזי מאוד ובעקבות הניצחון הקרב על אליפות הנשים של RAW ברסלמניה יהיה מרובע בין שארלוט, נאייה ג'קס, סשה בנקס וביילי.

לא כ''כ נעים להיפגש מול נאייה ג'קס בזירה(WWE)
לא כ"כ נעים להיפגש מול נאייה ג'קס בזירה (WWE)

סטגמנט עם טריפל H:

טריפל H עולה לזירה ואמר כי הוא לא רואה בעצמו את הסיבה לכך שרולינס לא יהיה ברסלמניה אלא מי שאשם בכך זה רק רולינס עצמו בכך שעשה את הטעות הגדולה בחייו כשהוא הפסיק להקשיב לו והתחיל להקשיב לקהל שהם התחילו לעודד אותו, אבל הוא מבין אותו כי הוא עבר את זה בעבר. אבל זאת הסיבה כי רולינס הוא מהאנשים שצריך את הקהל כדי להבין אם הוא טוב או לא, מה שטריפל H לא צריך כי הוא יודע כמה הוא טוב. ומיק פולי הוא סיבה טובה ואחלה לימוד בשביל רולינס שייראה כמה הקהל הרס את החיים שלו במהלך הקריירה שלו ואולי הוא יבין. טריפל H שוב סיפר את מה שקרה שבוע שעבר ואמר שהוא כיסח את רולינס בגלל הקהל והוא מקווה שרולינס יילמד כבר משהו מזה.

טריפל H(טוויטר)
טריפל H (טוויטר)

טריפל H נשאל מה הוא חושב בכללי על סת' רולינס: "אני ראיתי ברולינס כאחד שהולך בכיוון הנכון מההתחלה ובגלל זה גם בחרתי בו ועזרתי לו אבל שוב עד שהוא התחיל להקשיב לקהל ו"להיעזר" בו אז הוא הפסיד את כל מה שהוא חושב עליו. וכמה חבל שבגלל הקהל הוא בפעם השנייה יפספס את הרסלמניה, אבל הפעם הוא מוכן לתת לו כרטיס חינם להיות בקהל במניה, אח"כ טריפל H שהוא מוכן להתאבק מול רולינס במניה במידה והוא יגיע שבוע הבא לRAW ויחתום על חוזה שבו במידה ואחרי הקרב במניה מולו הוא מסיים את הקריירה והוא נפצע בצורה גרועה שבגללה הוא לא יוכל לחזור להתאבק יהיה אסור לו לתבוע את טריפל H, סטפני מקהמן או את החברה."

שיימוס וסזארו נגד לוק גאלוס, קרל אנדרסון, אנזו אמורה וביג קאס (קרב 4 על 2):

לפני שהקרב התחיל גאלוס ואנדרסון תקפו את אנזו וביג קאס לאחר שהאחרונים ירדו עליהם, הקרב החל וישר גאלוס ואנדרסון ניסו לעשות תקיפה משותפת אך לפני שאנדרסון התחלף עם לוק גאלוס ביג קאס תקף את האחרון. ואז מכה משולבת של שיימוס וסזארו על אנדרסון והצמדה. ניצחון של שיימוס וסזארו שגורם לכך שהקרב על האליפות הזוגות אכן יישארו בין שלושת הקבוצות האלה.

אריס נגד ניס(WWE)
אריס נגד ניס (WWE)

אוסטין אריס נגד טוני ניס:

טוני ניס שלט ברוב הקרב עד שאוסטין אריס השתלט על הקרב ועם שלל המכות שלו ניצח אות. בסיום הקרב נוויל נכנס לאולם ואמר שהוא בא לזירה בשביל לתקוף גם את אוסטין, שהוא זה שהתמודד מול נוויל ברסלמניה על אליפות הקרוזרוויט. אוסטין אריס אמר שנמאס לו לשמוע את כל מה שנוויל אומר ושהוא יודע שנוויל מפחד כי הוא רואה באוסטין לא מישהו שברמה שלו אלא מישהו מעל הרמה שלו. ושיהיה מוכן כי בעוד שבועיים האליפות הולכת להחליף ידיים.

סטרומן עם הכוח האדיר מול ריינס(WWE)
סטרומן עם הכוח האדיר מול ריינס (WWE)

רומן ריינס נגד ברון סטרומן:

קרב קשוח בין שני הענקיים האלה. סטרומן היה עם יתרון קטן בזכות הכוח והגודל שלו. ריינס הצליח להפיל את סטרומן עם שתי מכות "סופרמן-פאנץ", איך שריינס התכונן לבצע את מכת הספיר האולם נהיה חשוך והתנגנה המנגינה הידועה של "הקברן" כשנדלקו האורות טייקר היה כבר בתוך הזירה. סטרומן בינתיים קם וניסה לתקוף את טייקר כשזה תופס אותו בגרונו ומניף אותו באוויר למכת "צ'וק-סלאם" אדירה, ואז כשטייקר הסתובב לעבר רומן, האחרון תקף אותו עם מכת ספיר. טייקר קם לאחר מכן וסימן לריינס את סימן שיסוף הגרון הידוע שלו. בהחלט קרב מעניין הולך להיות ברסלמניה בין השניים האלה.

טייקר מול ריינס ברסלמניה, אחלה קרב הולך להיות(WWE)
טייקר מול ריינס ברסלמניה, אחלה קרב הולך להיות(WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort