סופ"שסל: משחקי כדורסל שכדאי לראות השבוע

כמו בכל סוף שבוע גם הפעם בחרנו עבורכם את משחקי הכדורסל ששווים צפייה, זה מתחיל עם הליגה הטובה בעולם, עובר לדרבי תל אביבי ומקנח עם הליגה הטובה באירופה.

משחק ראשון- קליבלנד קאבלירס (מקום ראשון מזרח) נגד לוס אנג'לס קליפרס (מקום חמישי מערב) ראשון בשעה 02:30

אז כמו שאמרנו אנחנו מתחילים עם הליגה הטובה בעולם שם אלופת הנבא תפגוש את הקליפרס למשחק מעניין ביותר. קליבלנד מגיעה אחרי תקופה לא טובה שלה וחוסר יציבות חמור ובמידה ומצב זה ימשך הקבוצה עשויה לאבד את מיקומה בפסגת המזרח וכדי שזה לא יקרה לברון וחבריו יצטרכו להתעורר ולחזור למסלול הניצחונות שלהם. בראשון יפגשו הקאבלירס את הקליפרס למשחק קשה מאוד שעשוי להחזיר אותם לדרך הניצחונות. כדי לעשות את זה חניכיו של לו יצטרכו להחזיר את הטירוף בהגנה ולקבל בחזרה את התרומה המשמעותית מהספסל שלהם.

מהצד השני, הלוס אנג'לס קליפרס מגיעים גם הם בתקופה מאוד לא יציבה. בתחילת העונה עוד נאמר על קבוצה זו שהיא נראית מדהים ושהשנה יכול להיות שסוף סוף הקבוצה תגיע לגמר ואולי אפילו תיקח את התואר, אך משהו נעלם להם ותקופה רעה החלה והקבוצה הדרדרה עד למקום החמישי, בראשון תצא הקבוצה למשחק בקליבלנד שניצחון שם על האלופה יכול בהחלט להראות שהם עדיין בטופ העולמי. כדי לעשות את זה חניכיו של דוק ריברס יצטרכו להחזיר את התשוקה שנראת שנעלמה להם ובנוסף להמשיך עם ההגנה הטובה שהם מצליחים להציג.

הימור שלי: קליבלנד מנצחת ב8 הפרש

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יוביל את הקאבס לניצחון בלוס אנג'לס (offthemonstersports.com)
יוביל את הקאבס לניצחון בלוס אנג'לס (offthemonstersports)

משחק שני- מכבי תל אביב (16-6 מקום ראשון) נגד הפועל תל אביב (11-11 מקום שביעי) ראשון בשעה 18:55

אחרי שסיימנו עם הנבא אין כמו לחזור הביתה לליגה שלנו והפעם דרבי תל אביבי. מכבי תל אביב שרק ביום חמישי האחרון סיימה סופית את דרכה ביורוליג אחרי עוד הפסד תחזור הקבוצה לליגה ותנסה להתאושש דווקא בדרבי, זה לא סוד כי העונה של הצהובים כי מהגרועות שהן חוו אך על הליגה הם ללא ספק עומדים להילחם במיוחד כשהם יודעים שחולון נושפת בעורפיהם. כדי לנצח חניכיו של בגצקיס יצטרכו להמשיך באחוזים משלוש שהם משיגים בליגה ובנוסף יצטרכו לעצור את בנקס ולאיונס שיכולים לעשות הכול.

מהצד השני, הפועל תל אביב מגיעה למשחק שהיא בכושר לא טוב והפסידה ארבע מתוך חמשת משחקיה האחרונים אך דווקא במשחק האחרון עשתה את הבלתי ייאמן וניצחה את הפועל ירושלים. עד כה הקבוצה נמצאת במקום השביעי וגם חילופי המאמנים לא הראו פירות אך כעת זו הזדמנות להוכיח שהפועל יכולה להיות הסוס השחור של הליגה ובדיוק כמו שניצחה את ירושלים היא יכולה לנצח גם את מכבי תל אביב ולהפתיעה את כולם. כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של רמי הדר לנסות ולהכתיב את קצב המשחק ובנוסף לקוות כי מלבד לאיונס ובנקס שאר השחקנים יתנו את האקסטרה שלהם.

הימור שלי: הפועל תל אביב מנצחת ב-2 הפרש

עשוי להיות שחקן משמעותי ביום שני (הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב)
עשוי להיות שחקן משמעותי ביום שני (הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב)

משחק שלישי- בשיקטאש (16-5, מקום שלישי) נגד גלאטסראיי (12-9, מקום שישי) שני בשעה 19:00

אחרי שטעמנו קצת מהליגה המקומית הגיע הזמן לקנח עם הליגה הטובה באירופה, הליגה הטורקית, והשבוע בשיקטאש נגד גלאטסראיי. בשיקטאש מגיעה למשחק שהיא בכושר לא טוב למרות שהיא ממוקמת שלישית הקבוצה הודחה השבוע מאירופה ורשמה הפסד כואב לדרושאפקה במחזור האחרון. בשני תפגוש הקבוצה את גלא שהיא יודעת שהפסד ירחיק אותה משמעותית מהמקומות הראשונים ואף עשוי לסבך אותה בתמונה הפלייאוף ולכן הם יעשו את הכול על מנת לחזור ולנצח. כדי לעשות את זה חניכיו של סריצה להמשיך עם ההגנה הטובה שלהם (מקום 2 בטורקיה בספיגת נקודות) ולהמשיך לשלוט בריבאונד כמו שהם אוהבים.

מהצד השני, גלאטסראיי נמצאת בעונה לא טובה ואחרי שאיבדה כל סיכוי לעלות ביורוליג היא צריכה להתעורר כדי לא לאבד את עצמה גם בליגה. עד כה נמצאת הקבוצה במקום השישי שהיא במאזן זהה של הפסדים וניצחונות ויצטרכו לעבוד קשה כדי לשפר את מיקומם לפני הפלייאוף אך כדי לעשות את זה הם היו חייבים להתחיל ולהציג כדורסל איכותי כבר עכשיו נגד בשיקטאש. כדי לנצח חניכיו של אטאמן יצטרכו להמשיך באחוזים הטובים שלהם לשלוש ובמשחק הקבוצתי ובנוסף לשפר את הריבאונד שם זו נקודת החולשה שלהם.

הימור שלי: בשיקטאש מנצחת ב-14 הפרש

יוביל את בשיקטאש לניצחון קל (basketball.com.tr)
יוביל את בשיקטאש לניצחון קל (basketball TR)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort