סיקור SMACKDOWN AND 205 LIVE 14.3.17

המתיחות בין שיין מקמהון ואיי ג'יי סטיילס עולה רמה, רנדי אורטון מדבר על מה שעשה לוויאט שבוע שעבר ואמריקן אלפא בבעיה.

המופע נפתח עם דניאל בראיין שמדבר בטלפון מאחורי הקלעים ושומע שאמור להיות "מיז טי וי" מיוחד למדי מכיוון שרנדי אורטון צפוי להתארח בתכנית. דניאל בראיין מגחך בתגובה ופתאום נכנס איי ג'יי סטיילס שחיפש את שיין בעצבנות וצעק על דניאל שיעוף ולאחר שדניאל ניסה להרגיע את סטיילס העצבני האחרון ענה בתגובה שמי שעוד פעם אחת אומר לו להירגע הוא מקבל סטירה. סטיילס הוסיף שהוא ממש יכול להכות אותו אבל הוא שומר את זה לשיין ושאל בפעם השנייה איפה הוא. סטיילס הוסיף גם שנמאס לו שהוא ושיין מקמהון דופקים אותו שבוע אחרי שבוע.

איי ג'יי סטיילס נכנס לזירה והתחיל לומר שהוא נגעל ונחרד משיין מקמהון ודניאל בראיין ושהמתאבק הכי טוב בכל ההיסטוריה של ה-WWE הולך לרסלמניה. סטיילס הוסיף שהוא ממש כמו קוף בקרקס ושסינה כמובן ממש לא כי הוא ג'ון סינה ואחרי שג'ון סינה ביקש מהגיס שלו קרב על האליפות נגד איי ג'יי סטיילס הוא קיבל בלי בעיות ושהוא מודה שהוא נוצח על ידי ג'ון סינה. איי ג'יי סטיילס אמר גם שהיה את הבאטל רויאל על המועמד מספר אחת לאליפות שהוא ניצח ומה קרה אחרי זה? רנדי אורטון שורף את הבית של בריי וויאט ולא עשו שום דבר נגד זה והוא עדיין במיין אבנט של רסלמניה. סטיילס אמר בעצבנות שהוא הסיבה לזה שהקהל נמצא פה ולא אפילו אין קרב ברסלמניה וששיין והוא בהמשך הערב יעשו שיחה על הקריירה שלו אם "יש לו אחת".

בקי לינץ' מנצחת את נטליה

נראה שהשניים שוב פעם נלחמות כיריבות מרות לאחר ששבוע שעבר נטליה ביצעה על בקי ג'רמן סופלקס במהלך קרב זוגות וגרמלה להפסדתן. בקי מנצחת בהצלחה את נטליה אחרי שהראשונה ביצעה את תרגיל ההכנעה שלה "דיס-ארמ-הר" ונטליה נכנעה. לאחר הקרב כרמלה נכנסה וביצעה "סופר קיק" על לינץ' וזה רמז עבה מאוד בנוגע להמשך. מצד אחד יש את היריבות של לינץ' עם נטליה שנפתחה מחדש אבל האם היא בעצם התחילה יריבות עם כרמלה?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דה מיז ומאריס נכנסו לזירה במסגרת התכנית "מיז טי וי" והכריזו שהאורח הפעם הם עצמם, שהפעם יהיה להם אפשרות להיכנס לתוך החיים של הזוג הכי חזק ב-WWE ושניקי בלה אף פעם לא תקבל טבעת נישואים בגלל שג'ון סינה אוהב אך ורק את עצמו. לאחר מכן מאריס רצתה לספר מקרה עם ניקי בלה. מאריס וניקי בלה היו פעם החברות הכי טובות ושהיה לה חוזה עבודה בידיים ניקי בלה אמרה לה לא לחתום עדיין ושתנסה להשיג עוד כסף. בסופו של דבר מאריס אמרה שהיא באמת סמכה עליה ובסוף היא לקחה את החוזה ממנה, היא לקחה את הכסף ממנה והיא לקחה הזדמנויות ממנה ושהיא הכאיבה לה ובגדה לה ומה שהיא באמת זה שקרנית. לאחר מכן ג'ון סינה וניקי בלה נכנסו ברוח סערה לזירה ולפני שג'ון סינה התחיל לדבר ניקי חטפה ממנו את המיקרופון ואמרה שהיא מדברת הפעם. ניקי בלה אמרה שאם היה לה את הכוח על העבודה שלה למה היא עדיין כאן ושהיא טועה שהיא חושבת שניקי גנבה ממנה כסף כי היא גונבת מהקהל כסף כל יום שלישי ולמה שהיא לא תיכנס לזירה כדי ניקי "תקרע" אותה. דה מזיז ענה לה שמי היא חושבת שהיא שהיא קובעת קרבות ג'ון סינה? ושהיא לא תילחם בה עכשיו כי אין לה מה להוכיח. לאחר מכן דניאל בראיין נכנס ואמר שמי דה מיז חושב שהוא הג'נרל מנג'ר? בראיין הוסיף גם שהוא תמיד מדבר ואז בורח ושהוא הבטיח תכנית מיוחדת ולא קיים את זה גורם לו לרצות להכות אותו בפנים אבל הוא לא יכול יותר להתאבק וזה מה שגורם לו ממש לרצות להכות את מיז בפנים. בראיין אמר גם שהוא לא יכול להכות אותו בפנים אבל הוא מכיר 2 אנשים שכן יכולים ושברסלמניה דה מיז ומאריס ילחמו נגד ג'ון סינה וניקי בלה.

מיקי ג'יימס מנצחת את אלכסה בליס

איזה ניצחון גדול למיקי על האלופה וחברתה לשעבר! אחרי שמיקי בגדה באלכסה עם הבעיטה המיוחדת שלה והניפה את האליפות בתור רצון להיות האלופה החדשה מיקי מצליחה להצמיד את אלכסה עם אותה הבעיטה ולנצח. מיקי נמצאת חזק בתמונת האליפות ויש סיכוי גדול שמיקי ג'יימס תצא בתור האלופה החדשה אחרי שהצמידה את האלופה עצמה בקרב רגיל.

לאחר מכן ראו את איי ג'יי סטיילס מאחורי הקלעים שהוא מרואיין לרנה יאנג אבל זמן קצר אחרי זה רואים מכונית שנכנסת למקום ובתוכה שיין מקמהון הבעלים של סמאקדאון אז סטיילס ארב לו ותקף את שיין ללא הפסקה עד שהמאבטחים באו להפריד. לאחר מכן דניאל בראיין תפס את סטיילס ואמר לו שמה שהוא עשה לשיין עבר את הגבול והוא מפוטר.

מוג'ו ראוולי מנצח את דולף זיגלר מספירת חוץ

לאחר ששבוע שעבר דולף זיגלר אמר למוג'ו ראוולי שהוא צריך להרוויח את הרגע המיוחד שלו ברסלמניה הם נלחמו הפעם ולאחר שדולף זיגלר עזב את הזירה מוג'ו ראוולי ניצח בספירת חוץ. האם מוג'ו ראוולי ישולב ביריבות של דולף זיגלר עם קרוז וקאליסטו או שזה יהיה פיוד רק בין ראוולי לזיגלר?

רנדי אורטון נכנס לזירה והתחיל לומר שאפשר ללמוד הכל מהוויפר מתי להכות ברגעים המתאימים ומתי שהוא יעשה RKO על בריי וויאט זה בהחלט מספיק. אורטון הוסיף שהוא עשה תכנית שזה להתקרב לוויאט ושהזמן עובר להתקרב עליו יותר ויותר ואז לבגוד בו. רנדי הוסיף שמתי שהוא שרף את הזכר של האחות אביגיל הוא שמע את הצרחות שלה ובסופו של דבר בריי פחד מדבר אחד וזה להיות לבד ועכשיו… הוא לבד. רנדי גם דיבר על הקרב שקרב ברסלמניה בין וויאט לאורטון שבו הוא אמר שהוא צריך לסיים את מה שהוא התחיל ושהוא נשבע לאלוהים שהוא יקח את האליפות. לאחר מכן בריי וויאט הופיע על המסך והוא אמר שהוא נגע בשריפה של הנשמה של האחות אביגיל ושהיא עדיין מביטה בו מלמעלה. בריי דיבר גם על איך המוות של האחות אביגיל השפיעה עליו.

האוסוס מנצחים את אמריקן אלפא

גם האוסוס מצליחים לנצח את האלופי זוגות ולעלות את מעמדם בתור טאדג טים לעומת אמריקן אלפא שצריכים להיזהר מכיוון שהם עוד עלולים לאבד את האליפות. לאחר שצ'אד גייבל נתקע עם הרגל ג'ימי אוסו נתן לג'ייסון ג'ורדן סופרקיק וג'יי הצליח להצמיד אותו לשלוש ולשלוח מסר גדול לאמריקן אלפא.

לאחר מכן שיין מקמהון הפצוע נכנס ואמר שאחרי שאיי ג'יי סטיילס התלונן שאין לו יריב לרסלמניה יש לו עכשיו (הכוונה למקמהון).

נוויל מדבר על הפציעה שלו, הצמדה אדירה לנועם דר ויש מועמד לכתר חדש על האליפות

נוויל נכנס לזירה עם החגורה שלו והתחיל לדבר על שלפני שנה ויום באולם הזה הוא שבר את הרגל שלו 3 שבועות לפני רסלמניה ופספס את הרגע הגדול שלו. אבל יותר מזה לאף אחד לא היה אכפת מהפציעה שלו ושהוא היה בטוח בזמן הזה שהוא פשוט נשכח על ידי כל אחד מהקהל אז הוא היה אגרסיבי ואכזרי אבל זה היה רק כדי שהרוסטר יזכור כמה טוב הוא. עכשיו רסלמניה שוב בפתח והפעם עומד להיות המיין איבנט הכי טוב בכל השואו אי פעם שבו רק אחד יקבל את הכבוד לעמוד מול נוויל ושלא משנה מי ינצח כי ברסלמניה הוא עומד להיות מושפל, דרוס ומחוץ.

נועם דר ואריאה דווארי מנצחים את ג'נטלמן ג'ק גאלאהר וריץ' סוואן

ניצחון לא צפוי ליהודי ולאיראני (שימו לב) על המועמד לאליפות והאלוף לשעבר אחרי שדווארי הסיח את דעתו של סוואן ונועם ביצע את הבעיטה המיוחדת שלו והצמיד את סוואן לניצחון. לאחר הקרב נועם תפס את המיקרופון והתחיל לומר שכל שבוע חברתו אלישה פוקס נמצאת לצידו וזה כל מה שהוא צריך. מתנה לא באה בשוקולדים או בפרחים אלא המתנה האמיתית זה האהבה אז המתנה שלו הייתה הניצחון הזה ודובי שבא משליח משום מקום.

אוסטין אריס מנצח את בראיין קנדריק, טי ג'י פרקינס, טוני ניס ואקירה טזוואה

הניצחון של אריס היה מובן מאליו למרות שקנדריק היה קרוב לניצחון. אריס ביצע את המרפק המסובבת שלו על קנדריק וניצח בקרב הקשה הזה וילחם נגד נוויל ברסלמניה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort