MONDAY NIGHT RAW 13/03

פתיחת התכנית:

ברוק לסנר ופול היימן עולים לזירה ופול מתחיל לספר על מה שקרה בשבוע שעבר על כך שלסנר הפיל לראשונה את גולדברג לקרשים עם F-5 וסיפר כי לאחר ששלוש פעמים בעבר המפגשים ביניהם הסתיימו עם ספיר וג'ק-האמר וניצחון של גולדברג(קרב לפני מספר שנים, הקרב בסאמר סלאם והמפגש ביניהם ברויאל ראמבל) הפעם זה הולך להיות אחרת והסנונית הראשונה הייתה בשבוע שעבר, היימן גם אמר שמסכנים יהיו האנשים הבאים בתור ברגע שלסנר יזכה באליפות ברסלמניה כי אין ולא יהיה כמו האלוף הגדול בכל הזמנים והבחור שלו ברוק לסנר.

סגמנט שני: מיק פולי וסטפני מקמהן מדברים מאחורי הקלעים וסטפני אומרת לו שבשביל לשחרר את כל הלחץ שיש על פולי כי הוא לוקח דברים אישית וישר ללב אז מה שהוא צריך זה לפטר את אחד האנשים עוד הערב.

סשה בנקס (עם ביילי האלופה) נגד דנה ברוק (עם שארלוט פלייר):

בסיום קרב מהיר סשה בנקס מנצחת לאחר רול-אפ והצמדה. בסיום הקרב שארלוט עלתה והתחילה לצעוק על דנה ברוק ואמרה לה שהיא לוזרית והיא לא מבינה מה היא עדיין עושה איתה ולפני ששארלוט בכלל הספיקה לסיים לדבר דנה ברוק התחילה לתקוף אותה. האם תתחיל מפה יריבות חדשה בין השתיים?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אריק לה-גראנד יקבל את אות הכבוד של הווריור אריק היה שחקן פוטבול שבמהלך משחק ב-2010 הוא נפל על הגב ונפגע בעמוד שדרה. הרופאים אמרו כי אין לאריק סיכוי לחזור לחיות בכלל, שלושה חודשים לאחר מכן הוא התעורר, חזר לדבר, חזר לנשום, חזר להזיז כמה איברים בגופו, ושנה לאחר אותו משחק עצוב הוא הגיע למשחק של הקבוצה שלו וזכה להיכנס עם הקבוצה שלו ביחד למגרש כשכל השחקנים מרימים אותו ביחד. כיום אריק מספר את הסיפור בתור מוטיבטור ומסביר לעולם כולו שאסור אף פעם להיכנע גם אם הכל נראה שחור. בהחלט בחירה ראויה של ה-WWE

TJ פרקינס ואקירה טוזאווה נגד בראיין קנדריק וטוני ניס:

הקרב היה שקול לכל אורכו, עד שלקראת סיום הקרב טוזאווה תקף את קנדריק כדי שהאחרון לא התחלף עם טוני ניס, במקביל פרקינס בא להודות לטאזאווה ואז טוני ניס דחף את פרקינס על טוזאווה, ניס ניצח את הקרב עם רול-אפ.

קווין אוונס עלה לזירה ודיבר על כך שלפני חודש בדיוק הוא דאג לזה שכל הזרקורים יהיו עליו כי ככה זה אמור להיות ושבפסט-ליין הוא לא הפסיד לגולדברג אלא לכריס ג'ריקו והוא יידאג לכך שג'ריקו יפסיד לו את האליפות ארה"ב במניה.

קווין אוונס וסמואה ג'ו נגד כריס ג'ריקו וסמי זיין:

הקרב נע בין צד לצד כשכל פעם מישהו אחר שולט בקרב, הקרב הסתיים בפסילה של אוונס וסמואה ג'ו כאשר הם תקפו יחד את סמי זיין בזירה, לאחר שהקרב הסתיים ג'ריקו הגיע להגנתו של זיין ואז ג'ריקו ואוונס התחילו קרב אגרופים ביניהם כשלסופו ג'ריקו ניסה לעשות על אוונס את "החומות של ג'ריקו" עד שהגיע ג'ו ועצר את זה, ואז אוונס וג'ו תקפו ביחד את ג'ריקו כשKO סיים על פאוור-באמב על ג'ריקו.

הניו-דיי פתחו מקום מאחורי הקלעים שבו הם אירחו את ביג שואו ל"טוק-שואו", הניו-דיי בירכו את שואו על השתתפתו בסרט החדש שה-WWE הוציאו עם סדרה מצויירת ובנוסף בירכו אותו על השתתפתו בקרב על זכייה בתואר "על שם אנדרה הענק". במהלך הראיון הגיע טייטוס אוניל והפריע אך טען שהפעם הנוי-דיי לא מעניינים אותו אלא רוצה לדעת למה ביג-שואו הוא הכוכב של הסרט ולא הוא, ולפני שביג-שואו הספיק לענות הוא דחף אותו ואמר אולי עכשיו אני אקבל יותר תשומת לב.  לאחר מכן נקבע קרב להמשך הערב בין ביג שואו וטייטוס.

אנזו אמורה וביג קאס נגד שיימוס וסזארו כשהמנצחים יהיו הטוענים לאליפות הזוגות ברסלמניה:

הקרב התחיל עם שליטה של ביג קאס אך מהר מאוד הקרב נהיה צמוד, הקרב הסתיים עם פסילה כפולה לאחר שהאלופים קרל אנדרסון ואנדרו גאלוס תקפו את קאס ושיימוס.

לאחר הקרב מאחורי הקלעים מיק פולי ניגש לאלופים והודיע להם בגלל שהם שיחקו עם ההחלטות שלו שלמרות שאף אחד מהזוגות לא ניצח את הקרב ובגלל ההתערבות הקרב ברסלמניה על החגורות יהיה משולש!

רומן ריינס נגד ג'ינדר מאהל:

ג'ינדר מאהל ניסה להראות את הכוח שלו בקרב אך מהר מאוד ריינס סיים את זה עם "סופרמן פאנץ'". לאחר הקרב ריינס קרא לאנדרטייקר להגיע לזירה כי כמו שהיה ניתן לראות הוא לא משחק משחקים (במהלך הקרב נוגנה המנגינה של ריינס כחלק ממשחקי החשיבה שטייקר אוהב לעשות ליריבים שלו), במקום טייקר מי שעלה לזירה הוא "שובר הלבבות" שון מייקלס, שהסביר לריינס כי זה נראה שהוא לא באמת מפוקס לקראת הקרב מול טייקר ושכדאי לו להיות מפוקס כי הוא כבר היה בצד הזה של קרב מול טייקר, הוא היה בקטע כזה של סחיבת החברה על הכתפיים ולהיות ה-איש הרי הוא "מר רסלמניה" והוא יודע מה זה שאנשים רק מחכים שתיפול למרות שלא תמיד הם אומרים את זה בפנים. ריינס בתשובה אמר לו יכול להיות שאתה היית בצד הזה אבל אין לך זכות לדבר כי אתה הפסדת לטייקר והוא זה שגרם לך לפרוש, אני הולך לגרום לכך שטייקר יפרוש! כשריינס היה בדרך מחוץ לאיזור הזירה הוא הותקף על ידי ברון סטרומן.

אוסטין אריס נגד ארייה דווארי:

דווארי שלט ברוב הקרב כשהוא מנסה ללכת על נקודות החולשה של אריס כמו העין הפצועה שלו. אך לבסוף אריס ניצח לאחר שהראה את שלל המכות המיוחדות שלו כשלבסוף סיים את הקרב עם "מכת מרפק מסובב" והצמיד את דווארי.

ביג שואו נגד טייטוס אוניל:

ביג שואו הגיע עצבני לקרב אחרי מה שקרה מוקדם יותר, ביג שואו ניצח לאחר שלושה צ'וק-סלאם.

כריס ג'ריקו הודיע מאחורי הקלעים ששבוע הבא ב"היילייטס ריל" הוא יארח את קווין אוונס לשיחה צפופה.

ביילי נגד נאייה ג'קס:

נאייה שלטה כמובן לאורך כל הקרב אך היא נפסלה מרוב שהיא לא עצרה את העוצמה שלה ולא חדלה מהתקיפה שלה על ביילי.

 

סטגמנט אחרון:

סטפני מקמהן קוראת לזירה את מיק פולי, סטפני שואלת את פולי את מי הוא הולך לפטר. לאחר כמה שניות הוא אומר שלאחר שהוא נלחץ מכל האפשרות של פיטורים של אחד האנשים אך ממש כמה דקות לפני שהוא עלה להודיע את מי הוא הולך לפטר עלה לו שם שהוא יודע שככה זה ייגרום לו להרגיש יותר טוב ולהיות גם ג'נרל-מנג'ר יותר טוב והשם הוא: סטפני מקמהן!

סטפני הסבירה לו שהוא לא יכול לפטר אותה כי הוא לא נמצא בעמדה כזאת, לאחר מכן פולי הסביר לה כי הוא החליט כך בגלל שלפני כחצי שנה היא אמרה לו שהיא לא קשורה לכל מה שקרה עם התקיפה של בעלה טריפל H על סת' רולינס והוא האמין לה כי לא הייתה לו ברירה אחרת ובנוסף היא צריכה להבין שהוא לא יכול לפטר ככה סתם כל מתאבק הם בני אדם שעובדים בשביל זה. פולי המשיך ודיבר ולכלך על טריפל H עד שזה עלה לזירה והשתיק את פולי ואמר לו שכדאי לו לדבר יפה אליו ואל סטפני כי אחרת זה יעלה לו ביוקר, והביוקר זה לא בהכרח לו בעצמו אלא לילדים שלו שעובדים בחברה והוא לא היה רוצה להיות ה"אבא שגרם לילדים להיות מפוטרים", טריפל H הורה לו לרדת מהזירה. מיק היה בדרך לרדת מהזירה ואז הוא נעצר כשבמקביל סטפני המשיכה להלל את המשפחה שלה ושאפחד לא יכול עליהם, כמו שהם היו יכולים לראות, ואז טריפל H ראה שפולי עוד לא ירד מהזירה והגיע לכיוונו כדי לזרז אותו ואז פולי תקף אותו עם הגרב הידוע שלו. כשבמקביל סטפני נתנה לו מכה מתחת לחגורה כדי שהוא יפסיק את התקיפה שלו על בעלה. טריפל H התחיל להתעצבן ובא לתקוף את פולי ואז סת' רולינס עלה לכיוון הזירה עם קביים וכאשר הוא צולע. טריפל H קרא לו לזירה ואז סת' זרק את הקביים והתחיל לדרוך על הרגל כדי להראות שהוא לא פצוע. סת' עלה לזירה והתחיל קרב אגרופים בינו לבין טריפל H שבסופו טריפל H ירד מהזירה לקח את הקביים ותקף את רולינס ברגלו הפצועה בנוסף HHH עשה גם מהלך הכנעה על הרגל של סת' עד שהשופטים הגיעו והפרידו, לאחר מכן סת' ניסה לקום על רגליו ושוב טריפל H תקף אותו עם הקב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort