לקראת פורים 5 המתאבקים שהתחפשו למתאבקים אחרים

אמרה הישנה מי שמשנכס אדר מרבין בשמחה היא נכונה למרבית האנשים, וכמו מרבית האנשים גם המתאבקים של חברת wwe אוהבים להתחפש מידי פעם ואני רוצה לתת לכם את רשימת חמשת המתאבקים התחפשו חד פעמי למתאבקים אחרים בזמן שהם היו בפיוד אתם.

5 כריס ג'ריקו נגד רי מסטריו

אחד מהפיודים (מריבה) האהובים עליי היה בין כריס ג'ריקו לבין רי מסטיריו. עוד בתקופה שג'ריקו היה בשיא ההיל שלו (מתאבק שהפך מאהוב על הקהל לשנוא הקהל) לא היה ספק שהפיוד הזה יגיע מתישהו והוא אכן הגיע.

רי מסטיריו שהיה פייס (מתאבק אהוב על הקל וטוב) נכנס למריבה עם כריס ג'ריקו שבמהלכה ג'ריקו עינה את ריי בכמה תרגילים מסריחים ואפילו באחד מהסגמנטים (קטע בין מתאבקים) הוא התחפש למעריץ של ריי ואף תקף אותו נמרצות.

 www.eyesonthering.com
כריס ג'ריקו (eyes on the ring)

הפיוד שנמשך מספר חודשים הפך לשיחת הקהל שכן שתי המתאבקים נתנו את הכל לרצון הקהל שרצה עוד ועוד, הפיוד עצמו הסתיים ב-2009 בgeat amrican bash כאשר השתיים נפגשו לקרב שבו אם ריh מפסיד הוא יוותר על המסכה ואם ג'ריקו יפסיד הוא יוותר על חגורת האליפות הבן יבשתית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

זו לא הייתה הפעם הראשונה ולא האחרונה של ג'ריקו שכן מספר שנים לאחר מכן הוא שוב לבש תחפושת הפעם של לוצ'ה ליברה (מתאבק מקסיקני) והתערב בקרב בין קוון אוונס לרומן ריינס על חגורת האליפות שבו הוא גרם לפסילה של אוונס עם ניצחון מר מתוק לריינס.

4 המיז

 

wikipedia.org
המיז (ויקיפדיה)

המיז ידוע בסגמנטים המשעשעים שלו, אם זה לגנוב מהלכים ממתאבקים אחרים, ואם זה להתחפש למתאבקים אחרים. דבר זה קרה בראו בשנת 2011 כאשר ברודוס קליי ואלברטו דל ריו תקפו את ג'ון סינה, משום מקום נשמעה המנגינה של הרוק וכולם התלהבו רק בכדי לראות את המיז מגיע בתחפושת של הרוק ותוקף את ג'ון סינה.

הפיוד המשולש והארוך הזה הסתיים בחתימת שלושת הצדדים  לפני רסלמניה 27 והשאר היה ידוע.

3 דיזל ורייזור רמון

ringthedamnbell.wordpress.com
ראמון ודיזל או שלא? (Ring The Damn Bell)

שנת 96 הייתה שנה משוגעת גם בהאבקות. לאחר הקרב המפורסם שבו האאוטסיידרד המקוריים קוון נאש וסקוט הול צולמו שהם מתחבקים עם היריבים שלהם דאז שון מייקלס וטריפל איץ' למורת רוחו של ווינסט מקמהן כי אז החוקים אסרו על יריבים לצאת מהדמות שלהם ובכך הם עפו מהחברה.

היוניברס (קהל האוהדים) הצעיר החל להתרעם ולהעלות ספקות לגבי עתיד החברה. ובכך יצר מצב שבו לא נותרה ברירה ליושב ראש אלא להחזיר אותם, למרות קריאות השמחה של השדרן דאז ג'ים רוס אלה לא היו המקורים אלא חיקוי עלוב של המתאבק החדש שרק נכנס לזירה בתור הדמות של רופא השיניים של ג'רי "המלך" לולר, אייזק יאנקם (מטבע הלשון של לשלוף אותם) גלן ג'יקובס ששיחק את דיזל, ומתאבק עלום שם בשם ריק בונגר ומאז נעלם ממחוזותינו אל האלמוניות.

הגימיק לא צלח גלן ג'יקובס המשיך בקרירה די מצליחה אך לאחרונה מדשדשת של השד קיין וכמובן ריק בונגר שנעלם לו.

2 הקברן המזויף

www.wrestlingmedia.org
מיהו טייקר האמיתי? (ויקיפדיה)

בשנת 1994 כאשר החלה הירידה התלולה אל האבדון והמלחמה שנצתה בין wwe לבין wcw הופיע טד דיביאסי, אגדה בעצמו והכריז כי הקברן של פול ברר המארגן האגדתי היה מזויף וכי הוא הבעלים והאיש האחרי הבלעדי על הקברן האמיתי. ובכך החלה היסטוריה ארוכה של מלחמת גרסאות מי אומר את האמת ומי משקר.

מלחמה זו הסתיימה בשנת בסאמרסלם של אותה שנה ובכך לסיים יריבות אגדתית בין שתי הדמויות הענקיות הללו המזויף והאמיתי. השחקן כמובן שגילם את הקברן המזויף (בראיין לי) עבר ל-ecw ומשם ל-tna ואז לפרישה.

1 ריק פליר נגד סטינג

ויקיפדיה
סטינג (ויקיפדיה)

השנה היא 1994 ריק פליר שזה עתה עזב את ה-wwe וחזר שוב לחיקו של ה-wcw עשה חיל וזכה במספר אליפויות בחברה. הוא התחבר עם סטינג (סטיב בורדן המתאבק) ויחד הם זכו במספר קרבות, אך בין לבין היו יריבות בלתי נשכחת בין השתיים שהסתיימה באירוע  Halloween Havoc ובכך זכתה להיכנס לספרי ההיסטוריה כאחת היריבויות הטובות ביותר בענף.

שנים לאחר מכן כאשר ה-wcw התפרקה ונטמעה ב-wwe ריק פלייר חזר לחברה ופרש ממנה נכנס ל-tna ושוב החזיר את היריבות הישנה עם סטינג שהיה חתום בחברה ולטעם של עוד עד לפרישתו של ריק פלייר שוב והופעות קצרות ב-wwe כניסתו של סטינג ל-wwe לזמן קצר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort