סיקור MONDAY NIGHT RAW 20/2/17

פתיחת התכנית:
האלוף האוניברסלי קווין אוונס לבוש בשחור נושא פרומו דרמתי במטרה לענות על השאלה – "למה?".
אך בניגוד לציפיות הקהל, הוא עונה על השאלה "למה הוא הולך להביס את גולדברג בפאסטליין"? ולא "למה הוא בגד בכריס גריקו?"
אוונס אומר שהוא למד את גולדברג והבין שיש רק עקרון אחד להפנים כדי לנצח אותו והוא ככל שהקרב יימשך, כך גולדברג יתעייף ואוונס יצבור תאוצה. לכן אוונס מצהיר כי הוא עומד להערים על גולדברג בחוכמתו ובזריזותו, ובכך לנצח את הקרב ולשמור על האליפות בידיו. ואז אוונס מגיע לדבר האמיתי שכל הקהל רוצה לדעת. "בכל מה שקשור לג'ריקו"… ובדיוק אז הוא זורק את המיקרופון ויוצא מהזירה.

אנזו וקאס נגד שיימס וסזארו – המנצחים הופכים למועמדים מספר 1 לאליפות הזוגות:
לאחר היריבות שנבנית בין שני הזוגות האלו בשבועות האחרונים הם נפגשים לקרב מכריע על תואר המועמדים מספר 1 לאליפות הזוגות. הקרב לא הלהיב ממש את הקהל כמו הפרומו של אנזו, והזוג של "הגמד והענק" הצליחו לנצח לאחר הסחת דעת של אנזו כלפי שיימס, וביצע התרגיל המסיים של קאס עליו. לאחר הקרב שיימס ביצע על אנזו את ה"ברוג קיק", לאחר שהאחרון התגרה באלופים לשעבר.

איקרה טוזאווה נגד בריאן קנדריק:
הקרוזרווייט היפני המלהיב בדרכו לפגוש באתגר המשמעותי הראשון שלו מאז הבכורה, קרב מול האלוף לשעבר בריאן קנדריק. קנדריק שהראה התפעלות רבה בשבועות האחרונים לאור צפייתו בקרבות של טוזאווה, הציע לו להיות התלמיד שלו. היפני סירב, וקנדריק הגיב באגרסיביות. הוא הציע לו ללחוץ את ידו כאות ספורטיביות לפני הקרב, וטוזאווה נפל בתכסיס כשקנדריק הזיז את היד והתנפל עליו בברוטאליות. היריבות שמתפתחת בין השניים יכולה להיות מרתקת לדעתי, כשלשני האתלטים הללו יכולות זירה פנומנליות וכריזמה אדירה.

קנדריק מלמד את טוזאווה קצת על כבוד (האתר הרשמי של הWWE)
קנדריק מלמד את טוזאווה קצת על כבוד (האתר הרשמי של הWWE)

רומן ריינס נגד לוק גאלוס וקארל אנדרסון:
קרב משעמם וחסר פואנטה בדיוק כמו בשבוע שעבר, עם סיום מרגיז שגורם להעצמתו המיותרת של ריינס ולהחלשתם של אלופי הזוגות של RAW, בצורה שפשוט מזלזלת בערך תואר הזוגות (שנראה שה-WWE כל כך מנסים לבנות מאז הדראפט). ריינס צובר דומיננטיות ושליטה בקרב, עד כדי ייאוש של האלופים, שיוצאים אל מחוץ לזירה ומביאים כיסא בכדי לרסק את ריינס. בדיוק כשלוק גאלוס מנסה להכות את ריינס, הוא מתחמק ומצליח לקחת את הכיסא ולתקוף את הזוג בעזרתו. האלופים נסוגים ורומן ריינס יוצא מהסיטואציה עם ידו העליונה.

ניו דיי נגד רוסב וג'ינדר מהאל:
הניו דיי האהובים, שהוכרזו מוקדם יותר בתור המנחים הרשמיים של רסלמאניה 33, תפקיד שלדעתי תפור עליהם ויתברר כאחת ההחלטות הטובות ביותר של ה-WWE בכל הקשור האירוע הענק באפריל, יוצאים למשימת הגנה על השרטוטים של מכונת הגלידה שהם מתכננים לבנות כבר זמן מה, שנגנבו מהאייפד שלהם על ידי לאנה. כרגיל, עוד פרומו טרום-קרב מצויין של השלישייה, כולל פאנץ' אחד שהצחיק את הקהל במיוחד: "איך היא השיגה את השרטוטים"? ביג אי: "אתה יודע שהיא מרוסיה כן?"
הקרב עצמו לא היה מלהיב במיוחד, אך הסיום היה משעשע, כיאה לניו דיי. קופי קינגסטון מרחף ונוחת היישר אל רוסב מחוץ לזירה, ולאנה מגיעה בכדי לעודד את רוסב לקום. אקסבייר וודס מתגנב מאחוריה עם פרנצ'סקה הטרומבון, ונותן תרועה חזקה ובכך מבהיל את לאנה שמעיפה את התכניות בבהלה (משחק גרוע מאוד, בכל זאת מצחיק). אקסבייר תופס את האייפד הארור ומשמיד אותו. במקביל, קופי וביג אי מבצעים על ג'ינדר את התרגיל המסיים שלהם – "מידנייט הוור" ומנצחים את הקרב".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חתימת החוזה לקרב אליפות הקרוזרווייטס בפאסטליין:
"ג'נטלמן" ג'ק גלאהר חותם על חוזה הקרב וכיאה לג'נטלמן, מודה על ההזדמנות ללמד את ה"מלך ההוזה" של הקרוזרווייטס לקח. נוויל יוצא אל הזירה, חותם על החוזה ועוזב מבלי לומר מילה. גלאהר עוצר אותו ומזמין אותו לתה ועוגיות, כמו שכל שני בריטים עושים. נוויל מגחך ומשפיל את גלאהר כשהוא מטיח בו את דעתו, לפיה הוא רק סטראוטיפ של גבר אנגלי כפי שהוא נתפס בעיני האמריקאים, ולא גבר אנגלי אמיתי כמו נוויל. ג'ק עונה לו ומסביר שהוא לא סתם דמות של ג'נטלמן, אלא ג'נטלמן אמיתי, לעומת נוויל שטוען שהוא מלך, אבל הוא רק חושב שהוא מרומם מכולם, ושאת זה הג'נטלמן לא יסבול. גלאהר תוקף את האלוף וגורם לו לסגת אל מחוץ לזירה, ובכך משאיר מסר משמעותי לקראת הקרב בפאסטליין

נאיה ג'אקס נגד שרה פירס:
ג'אקס מרסקת את הג'וברית המקומית בתוך קצת פחות מחצי דקה, ולאחר מכן מודיעה לאלופה ביילי, שהיא על הכוונת שלה. האם נאיה ג'אקס בדרך לקרב אליפות? ואיך שארלוט וסשה ייכנסו בכל הסיפור? יריבות מרובעת על תואר הנשים בדרך?

ביילי בזירה:
אלופת הנשים החדשה מספרת לקהל על השבוע המהנה בחייה, כשהיא מגשימה את חלום ילדותה וזוכה באליפות הנשים ב-WWE. היא גם מודה לאביה שסחף אותה אל האהבה לענף וגרם לה לחלום על הרגע הזה. סטפני מקמהן יוצאת במפתיע אל הזירה ומספקת פרומו נהדר שמוביל לסצנה דרמתית מבדרת במיוחד. היא מציעה לביילי לחשוב שוב על הרגע היפה בחייה, ולהיזכר בעובדה שמי שסייעה לה לעשות את העבודה הייתה סשה בנקס שפגעה בשארלוט בלי שהשופט ייראה ובכך הצילה את ביילי, ושאם לא היא, סביר להניח שהיא לא הייתה אלופה. כל הערכים שביילי עומדת עליהם, האישיות ההגונה והישרה שלה שהשפיעה רבות על כל כך הרבה אנשים וגרמה לה להיות אהובה כמו שהיא היום, כל אלו מתבטלים משום שהיא רימתה בכדי לנצח. לכן, לדבריה של סטפני, ביילי צריכה לוותר על האליפות ולנצח אותה מחדש. ביילי נראית מושפעת מהדברים ומשוכנעת שסטפני צודקת, אלא שאז יוצאת חברתה הטובה, סשה בנקס ומפצירה בה לא להקשיב לשום דבר ממה שהיא שומעת, ולא לשכוח את כל העבודה הקשה שהיא עשתה בשביל להגיע לרגע הזה. ביילי לוקחת רגע לחשוב וצועקת שהיא ממש לא מחזירה את האליפות. האלופה לשעבר שארלוט יוצאת ומאתגרת את סשה בנקס לקרב מידי, כדי שהיא לא תוכל לעזור שוב לביילי, בקרב שהיה ביניהן בפאסטליין.

סשה בנקס נגד שארלוט:
הקרב בין דשתי היריבות המיתולוגיות שכבר סיפקו לנו כמה קלאסיקות בעבר הלא רחוק, לא אכזב גם הפעם. שארלוט בסגנון האגרסיבי והייחודי שלה, צוברת שליטה בתחילת הקרב. סשה בנקס מצליחה לבצע עליה כמה תרגילים אתלטיים נהדרים שמקנים לה מומנטום טוב מול האלופה לשעבר, כולל בולדוג מהאוויר ושתי ברכיים לפנים מהחבל העליון. דאנה ברוק מגיחה לפתע ומנסה לעזור לשארלוט, אבל ביילי מזהה את הסכנה ותוקפת את ברוק. שארלוט מסתובבת היישר אל ה"בנק-סטייטמנט" של סשה, ונכנעת.

ביילי מונעת מדאנה ברוק להתערב (האתר הרשמי של הWWE)
ביילי מונעת מדאנה ברוק להתערב (האתר הרשמי של הWWE)

היכל התהילה:
אחרי קורט אנגל, רוק אנד רול אקספרס וטדי לונג, ה-WWE מכריזים על החבר הרביעי של שנת 2017 בהיכל התהילה – אגדת הרסלינג והיוגה DDP. האנדרדוג האהוב על הקהל, האיש שהצתוות עם קארל מאלון כדי להביס את האלק הוגאן ודניס רודמן, אלוף העולם לשעבר של WCW, אחד היחידים שהעזו לבגוד בNWO, ואחד מהאנשים שמתאבקים הכי אהבו לעבוד איתו, מצטרף להיכל התהילה בבחירה שלדעתי מוצדקת לחלוטין.

מאחורי הקלעים:
סמי זאין נשאל על הבגידה של קווין אוונס בג'ריקו, ועונה כי הוא ידע מראש שזה ייקרה, בדיוק כפי שאוונס עשה לו בNXT. הוא משווה את אוונס לסמואה ג'ו, בטענה ששניהם אגואסיטים ופחדנים, ועושים מעשים כאלו כדי להתחבא מאחורי תירוצים, התירוץ של ג'ו היה טריפל H. זאין מצהיר שהוא עומד לתת לאוונס נוקאאוט בזירה.

סמי זאין נגד קווין אוונס:
אוונס מבצע את הכניסה שלו לזירה, ומיד אחריו זאין, שנתקף במפתיע מאחור על ידי סמואה ג'ו. ג'ו מטיח את זאין בקורה פעמיים וקופץ עליו עם הגב. הוא מגלגל את זאין בחזרה לזירה והקרב שלו עם אוונס מתחיל כשהוא פגוע מאוד. אוונס יוצא כמו מלוע של תותח ומנצל את המצב הנואש של סמי. הוא תוקף אותו בברוטאליות ומבצע עליו פעמיים את ה"קאנונבול". סמי נראה חסר אונים, ואוונס מרים אותו ומבצע עליו את הפופ-אפ פאוורבומב, ובכך מנצח את הקרב ללא שום קושי. היריבות בין סמי זאין וסמואה ג'ו ממשיכה להבנות, בתקווה לקרב בין השניים ברסלמאניה, שיכול להיות נהדר כמו שהיה בNXT.

קרב מרכזי – ברון סטרואומן נגד ביג שואו
קרב מרכזי מצוין בין שני הענקים של RAW, שמספק לנו פתיחה מדהימה עם סטיירדאון אחד על אחד בין שני הרי אדם אתלטיים במיוחד בדמותם של סטרואומן ושואו. סטרואומן הראשון לצבור את השליטה כשהוא מטיח את ביג שואו לרצפה עם קלוזליין עוצמתי. שואו מצליח לאחר כמה דקות להראות שיש תחרות לסטרואומן ונותן לו ספלאש על עמוד הזירה. ביג שואו מצליח לבצע על סטרואומן צ'אוקסלאם פשוט אדיר, אבל הספירה נקטעת ב-2. שואו מנסה לסיים סופית את הקרב, ומרים את סטרואומן בכדי לבצע סופרפלקס ענק. כל הקהל קם על רגליו למראה המחזה המרהיב, אך סטרואומן מתחמק ומנסה לקפוץ על ביג שואו מהחבל האמצעי. שואו נותן לו אגרוף נוקאאוט באוויר, מה ששיכנע את הקהל שהקרב גמור, אך סטרואומן שוב יוצא מהספירה ב-2. מדהים. ברון מצליח להקים את עצמו ולבצע על ביג שואו את הראנינג פאוורסלאם, בקושי רב שאפשר להבין. ביג שואו הראשון אי פעם שמצליח להתחמק מספירת 3 לאחר הראנינג פאוורסלאם של סטרואומן, והוא מנסה לבצע עליו שוב צ'ואוקסלאם, אך ברון מסיים את הקרב עם ראנינג פאוורסלאם אחרון. לאחר הקרב, רומן ריינס, יריבו של סטרואומן בפאסטליין יוצא אל הזירה ומנסה לתקוף אותו. הוא מבצע עליו את הסופרמן פאנץ' ואז מנסה את הספיר, אך נתפס על ידי סטרואומן היישר לראנינג פאוורסלאם, שמוציא את סטרואומן האיש החזק ביריבות הזו, וברוסטר של RAW בכלל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort