follow the buzzards: כתבת פרופיל על האלוף החדש בריי וואיט

בדרך כלל אני לא חסיד גדול של מתאבקים שמגיעים מהאינדיז או ממרכזי התפתחות אך בשנתיים האחרונות הופתעתי לגלות כישרון עולה בwwe בן נצר למשפחת מלוכה של מתאבקים שהגיע מפלורידה, ובשנה האחרונה הוא הגשים את כל מה שהוא הבטיח לקיים.

בריי וואיט נולד בשם ווינדהם לורנס רוטנדה למייק רוטנדה הזכור לכולנו כirs (ארווינג שייסטר), את הקריירה שלו התחיל ווינדהם באינדיזי בפלורידה רסלניג   המהפך הראשון שלו היה כאשר הגיע בשם שלו אלכס רוטנדה ושם זכה באליפות הזוגות  ומהר מאוד מחפשי הכישרונות של הwwe הבינו שיש להם כישרון גולמי ביד ולכן הם החתימו אותו והוא הגיע למרכז ההתפתחות של החברה קרי nxt.

תקופת נקסוס

ווינדהם הצעיר הצטרף ב-nxt לקבוצה בשם נקסוס יחד עם מונטל וונטיבוס פורטר קודי רודס ואחרים הוא הצליח ובגדול ובכך לבסס את מעמדו בחברה, שם גם היה המהפך השני שלו כאשר שינה את השם שלו להאסקי האריס ובזכות ממידי גופו הוא הצליח לבצע מהלכים כמו ddt וRunning senton דבר אשר הביא לו המון הערכה מבני הקבוצה שלו והיריבים שמולם הוא התמודד.

הנקסוס מתוך וויקיפדיה
האסקי האריס בפקופת נקסוס (ויקיפדיה)

בשנת 2011-2012 חזר ווינדהם לאינדיז לפלורידה לשנה אחת שם ניסה גימיק חדש שלקח מאקסל מוליגאן שבו הוא חובש מסכת הוקי, דבר שלא תרם לפופולריות שלו ומהר מאוד הוא חזר לגיימיק הידוע של האסקי האריס. בציוות עם אחיו בו דאלאס הוא הצליח להיכנס למריבה עם לאקי לונדון ודמיאן סנאדו ואף לנצח אותם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר קרב אחד שכבר היה לו, נאלץ ווינדהם להיכנס לקרב על תואר אליפות הזוגות עם דין אמברוז, ליאו קרוגר ודמיאן סנדאו ולאחר שריצ'י סטימבוט שהיה בפינה של דמיאן סנדאו ביצע מהלך מאחורי גבו של השופט הוא כמעט גרם להפסד שלו ואיבוד חגורת האליפות. למרות ההתערבות של סטימבוט ושל אסוקה הצליח האסקי לנצח את הקרב ולקחת את חגורת האליפות מידי קרוגר ובמלך השנה הוא נכנס לרצף של יריבות מול קורי גרייבס, בראד מדוקס ואפילו לקרב זוגות עם איליי קולטווד מול האלופים דאז אנטוניו סאזרו ורוסב.

בשנת 2012 חזר האריס ל-nxt שם החל לאמץ את הפרסונה החדשה והשלב הבא והאחרון כנראה באבולוציה שלו, בריי וואייט. גימיק שלקח מהדמות של מקס קיידי מהסרט "פסגת הפחד" ,ווילן מרסי ובכך יצר דמות זדונית, מנהיג כת שחושב שהוא יותר מפלצת מאשר בן אדם.

הליכת העכביש המפורסם מתוך וויקיפדיה
הליכת העכביש המפורסמת של בריי (ויקיפדיה)

מנהיג הכת הכריזמטי לקחת תחת חסותו את לוק הארפר ואריק רואן וביחד הם יצרו הרמוניה הרסנית שעברה במעי ה-nxt והרסה כל חלקה בריאה שבה הם נתקלו. יריבות עם יושי טאצו רק הוכיחו כמה המשפחה הזו מסוכנת מאוד ודינמית מאוד.

הפסד לכריס ג'ריקו רק הוכיח כמה ברי וואיט יכול להיות מפוקס במטרה כאשר הוא רוצה, ושבוע לאחר מכן לוק הארפר ואריק רואן הצליחו להביס את הצמד אוליבר גרי ואדרין נוויל ובכך להשיג את חגורת האליפות לזוגות.

שנת 2013-2014 משפחת וואייט

בשנת 2014 משפחת וואייט ביצעה את הופעת הבכורה שלה בראו. מספר חודשים לפני זה הופיעו סרטוני פרומו שפרסמו אותם בחלק הנידח והאחורי של ביצות לואוזינה ובכך נתנו נפח מפחיד וכריזמטי למשפחה לאלו שהכירו אותם ב-nxt ואלה שלא.

משפחת וואיט מבתוך וויקיפדיה
משפחת וואייט (ויקיפדיה)

המשפחה הגיע לראו והחלה להתמקד ביריבים חזקים כמו קיין, סי אמ פאנק, דניאל בראיין וג'ון סינה, שניסו בכל כוחם להלחם במשפחה ללא הועיל, דבר אשר גרם לדניאל בראיין להצטרף אל המשפחה. בראיין כמובן הצליח להיפרד מהמשפחה לאחר שהטעה את בריי שכוונותיו היו כנות כשהצטרף אליהם.

2015 משפחת וואייט המורחבת

משפחת וואיט החדשה מתוך וויקיפדיה
משפחת וואיט המורחבצ (ויקיפדיה)

שנת 2015 הייתה שונה בצורתה לבריי וואייט כאשר בעקבות מריבות אי הסכמה וכנראה פציעה, הכריחה את אריק רואן לפרוש אך בל נטעה כי הגיע שחקן חדש למשפחה בשם בראון סטרומן. "השחקן החדש בלוח המשחקים" היה המכונה של משפחת וואייט,  והוא הציג מהלכים מדהימים וכושר עמידה מול יריבים כמו דווין הרוק ג'ונסון וג'ון סינה שהוכיחו כמה משפחת וואייט מסוכנת עם התוספת לכוח.

הגחלילות של משפחת וואיט מתוך יוטיוב
הגחלילות של משפחת וואייט (צילום מסך יוטיוב)

כאשר ראו וסמאקדאון נפרדו לשתי ישויות נפרדות ברי וואיט ולוק הארפר הצטרפו לסמאקדאון כאשר סטרומן נשאר בראו, גם בסמאקדאון משפחת וואיט עשתה חיל כאשר הצטרפותו של רנדי אורטון, לאחר שניסה להילחם בהם ובסופו של דבר אמר "אם אתה לא יכול לנצח אותם הצטרף אליהם",  נתנה את אותותיה בזכייה באליפות הזוגות מידיהם של ריינו והית' סליטר .

אלופי הזוגות של סמאקדאון מתוך וויקיפדיה
אלופי הזוגות של סמאקדאון (ויקיפדיה)

ב"שדרת ההישרדות" האחרונה הצליחו בריי ורנדי אורטון לנצח ובכך לתת את היוקרה שהייתה חסרה למשפחה ובכך להוסיף עוד עדר מעריצים למשפחה הזו כאשר בינואר השנה הצליח בריי לשרוד יחד עם רנדי אורטון עוד 27 משתתפים ברויאל ראמבל לא לפני שהודח על ידי רומן ריינס. למרות הכל, רנדי בסופו של דבר זכה בראמבל וביסס את שמו כמועמד מספר 1 לתואר האליפות של סמאקדאון ברסלמאניה.

אך כאן לא נגמר הרומן שכן ב"תא ההדחות" הצליח ברי וואייט לנצח את חמשת המשתתפים האחרים ובכך לזכות בחגורת האליפות הכבדה של סמאקדאון ולהפוך את החלום שלו למציאות.

מהלך הסיום שלו האחות אביגאיל מתוך וויקיפדיה
מהלך הסיום שלו, "האחות אביגאיל" (ויקיפדיה)

באחת התוכניות האחרונות של "סמאקדאון"  נודע כי רנדי אורטון, שאמור היה להתמודד מול בריי ברסלמניה 33 הכריז על נאמנותו לבריי ובכך הוא לא בחר שלא להילחם נגדו באירוע שיתרחש באפריל הקרוב אך כפי שראינו בתוכנית האחרונה, כל זה היה מהלך מתמשך של רנדי שארך מספר חודשים כדי להשיג נקמה על בריי. תחילה הוטא גרם לו להתפצל מהארפר ולבחור בו כאחיו למסע, ועם זאת שאריק רואן בחוץ וברון סטרומן ב-RAW, להישאר לבד בעולם משלו עם רנדי. שם, ה"צפע, הכיש, וכשבריי הכי פחות ציפה לזה הוא ,התהפך עליו, ,שרף, את מקום קבורתה של "סיסטר אביגייל" ואמר שהוא מגיע לרסלמאניה לקחת את התואר של בריי, בהחלט יש למה לצפות!

ברי וואייט הוא אכן מסוכן כריזמטי ומעל לכל כשרוני, זריקת המרץ שהייתה חסרה ל-wwe בשנים האחרונות, יהיה מעניין מאוד לראות כיצד יתפקד כדמות מרכזית וככל הנראה ללא המשפחה שתמיד הייתה צמודה אליו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort