סיקור MONDAY NIGHT RAW 13/2/17

קווין אוונס בוגד בג'ריקו, קרב בין שני ענקים, סמואה ג'ו ממשיך להטיל אימה ואלופת נשים חדשה!

פתיחת התכנית:
בעלת הבית סטפני מקמהן יוצאת אל הזירה ומודיעה כי לאור העובדה שמיק פולי, המנהל הכללי היה נראה לה מאוד עייף ולא נלהב בשבוע שעבר, היא נתנה לו "שבוע חופש" ולכן היא מנהלת את התכנית. רומן ריינס קוטע אותה ודורש ממנה לקבל קרב מול ברון סטרואומן עוד הערב ולא לחכות לפאסטליין. סטפני מסרבת בתקיפות ומודיעה לריינס שלסטרואומן כבר יש קרב להערב, מול האיש החזק בעולם מארק הנרי. רומן מנסה להתחכם ומציע לסטפני שאולי כדאי לו לצפות בקרב מחוץ לזירה. הבוסית מבינה מה כוונותיו של ריינס ומודיעה לו שאם ייגע בסטרואומן, הקרב שלהם בפאסטליין יתבטל. לפתע יוצאים גאלוס ואנדרסון אלופי הזוגות של RAW, ומפצירים בריינס להפסיק להטריד את סטפני מקמהן. האלופים מציעים לקיים קרב שניים מול אחד בין רומן ריינס לבין שניהם. סטפני מסכימה ואלופי הזוגות צועדים לכיוון הזירה כשלפתע ריינס תוקף את שניהם. השניים משתלטים עד מהרה על ריינס שמצליח להתחמק והקרב יוצא לדרך.

גאלוס ואנדרסון נגד רומן ריינס:
אלופי הזוגות משתמשים ביתרון המספרי מול רומן ריינס ומשתלטים על הקרב לחלוטין. לקראת סופו של הקרב, ריינס מצליח להוציא את גאלוס מהמשוואה ולהוריד את קארל אנדרסון לרצפה אחד על אחד. ריינס מנסה לבצע על אנדרסון את הסופרמן פאנץ', אך גאלוס מפריע לו ותוקף אותו מאחור. אנדרסון קם גם כן ותוקף יחד עם הפרטנר שלו את ריינס בברוטליות. השניים לא מרפים ממנו, מה שגורם לשופט להפסיק את הקרב. האלופים מנסים לבצע על ריינס את ה"מג'יק קילר", אך ריינס מצליח להתחמק ולהשיב מלחמה לשניים, שנסוגים מהזירה בסופו של דבר.

קופי קינגסטון נגד בו דאלאס:
הניו דיי בעוד מופע משעשע לקהל, והפעם גם בו דאלאס משחק תפקיד לא רע בכלל. השלישייה שפיתחה אהבה חדשה לגלידה, הביאה איתם את השרטוטים למכונת הגלידה החדשה שבעזרתה הם יביאו לכל מי שרק ירצה גלידה. בו דאלאס התעצבן מאוד מכל הרעש והריקודים של הניו דיי, חטף את השרטוטים וקרע אותם לגזרים. קופי התעצבן מאוד מהעניין, וביצע עליו את הS.O.S וניצח את הקרב.

בו דאלאס קורע את שרטוטי מכונת הגלידה (האתר הרשמי של הWWE)
בו דאלאס קורע את שרטוטי מכונת הגלידה (האתר הרשמי של הWWE)

ג'ק גלאהר נגד נועם דר:
ג'ק גלאהר, המועמד מספר אחת לאליפות הקרוזרווייטס, פוגש את הסופרנובה נועם דר בקרב מהיר עם סיום צפוי כאשר גלאהר מצליח להכות בדר עם הנגיחה שלו (האדבאט), ולאחר מכן עם הדרופקיק העוצמתי, ובכך לנצח את הקרב. לאחר מכן, האלוף נוויל יוצא החוצה ומביט בגלאהר כשהוא מניף את החגורה. השניים שיערכו את הקרב על התואר בפאסטליין, צפויים לספק לנו הצגה מצויינת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אמלינה/ אמה:
לאחר 17 שבועות של סבלנות, אמלינה סופסוף מבצעת את הפרמיירה שלה בRAW. למרבה ההפתעה, היא יוצאת אל הבמה ואומרת: "17 שבועות חיכיתם למייקאובר בו אמה הפכה לאמלינה, עכשיו תצפו במייקאובר בו אמה הופכת לאמלינה".

מאחורי הקלעים:
כריס ג'ריקו להוט לקראת "פסטיבל החברות" שארגן לו ולקווין אוונס חברו הטוב, ומנסה להלהיט גם את אוונס, שלא נראה נלהב במיוחד. לפתע מגיע טריפל אייץ' אל השניים, ומבקש מהאלוף האוניברסלי לבוא ולדבר איתו לדקה. לא נראה מה טריפל אייץ' אומר לאוונס, מה שכן נראה הוא הפרצוף הלא חושד של ג'ריקו.

ברון סטרואומן נגד מארק הנרי:
המפגש בין שני הענקים האלו סיפק לנו סצנת אחד על אחד בין שני הרי אדם חסרי רחמים, כשגם הקרב עצמו היה לא רע. הנרי ניסה למצוא את הפירצה מול המפלצת ולבצע עליו את ה"וורלד סטרונגסט סלאם", אלא שהאחרון פשוט לא הצליח לאחוז בסטרואמן ונפל לאחור. סטרואומן הצליח לקום, להרים את הנרי על הכתף שלו ולבצע עליו את הפאוורסלאם העוצמתי שלו. סטרואומן מנצח את קרב הענקים ומראה את העוצמה הרבה שתמיד הייתה קיימת בו. לאחר הקרב, רומן ריינס מגיע לזירה כדי להשיג את נקמתו, אלא שסטרואומן מצליח למנוע ממנו לתקוף, ומבצע גם עליו את הפאוורסלאם.

פשוט בלתי ייאמן. סטרואומן (האתר הרשמי של הWWE)
פשוט בלתי ייאמן. סטרואומן (האתר הרשמי של הWWE)

מאחורי הקלעים:
שיימס וסזארו מעודדים את ביילי שעומדת לערוך את הקרב שלה מול שארלוט על אליפות הנשים, כשלפתע מגיעים אנזו וקאס אל האיזור. השניים זועמים על האלופים לשעבר על כך שתקפו אותם לאחר הקרב שהיה בשבוע שעבר, והאחרונים משיבים כעס על העובדה שאנזו וקאס גרמו לפסילה שלהם בהפסד הקרב. העניינים מתחממים בגזרת הזוגות, כשנראה שאנזו וקאס עומדים לקבל במה מרכזית עם יריבות לוהטת מול שיימס וסזארו.

סמי זאין נגד רוסב:
ניצחון גדול לסמי זאין על רוסב בקרב שבו רוב השליטה הייתה של הבולגרי. סמי מצליח להכניע את רוסב עם הלובה קיק משום מקום ומנצח את הקרב. זאין מתראיין אחרי הקרב לגבי הניצחון שלו ומגיב בכעס לדבריו של סמואה ג'ו לפיו ג'ו הוא "לא עוד סמי זאין שרק שמח להיות בRAW אלא בא להעביר מסר", ואומר שהוא בהחלט לא סמואה ג'ו שמקבל הוראות מלמעלה, אלא שהוא עושה רק מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה. לפתע המוזיקה של ג'ו נשמעת והוא מגיח מאחורי זאין ותוקף אותו בפראות. הסמואני מטיח אותו על אחד מהלוחות האלקטרוניים של הבמה ומבצע עליו את ה"קוקינה קלאץ'". ג'ו ממשיך להעביר את המסר שלו ברחבי הרוסטר של RAW.

ג'ו מעביר את המסר (האתר הרשמי של הWWE)
ג'ו מעביר את המסר (האתר הרשמי של הWWE)

אקירה טוזאווה נגד אריא דיווארי:
עוד קרב נהדר ומבדר של טוזאווה היפני הזריז, שמשעשע את הקהל עם שלל תצוגות אקרובטיקה ואתלטיות, בשילוב עם הסגנון האגרסיבי שלו. היפני מצליח לנצח את דיווארי עם ג'רמן סופלקס במהירות הבזק.

כריס ג'ריקו וקווין אוונס – פסטיבל החברות:
פסטיבל החברות המדובר נפתח עם כניסתו של ג'ריקו בלבוש חגיגי מלווה ברקדניות (כיאה לפסטיבל אמיתי) אל הזירה, כשאוונס האדיש משתרך מאחוריו. השניים מגיעים אל הזירה המקושטת, וג'ריקו מגלה לאוונס שיש לו כמה מתנות לתת לו. הוא חושף את הראשונה, פסל יוקרתי שהביא לו. השנייה, תמונת "יצירת גן העדן", רק שבמקום הפרצופים של אדם וחווה, מוטבעים הפרצופים של אוונס וג'ריקו. קווין לא נלהב לקבל את המתנות האלו, והוא מגחח עליהן בלי שג'ריקו ירגיש. השלישית הייתה קוסם מיוחד שביצע טריקים די זולים שלא הרשימו את השניים וגרמו לג'ריקו להכניס את הקוסם המסכן לרשימה שלו. כריס מבין שאוונס לא מתלהב ומודיע לו שפתיחת האירוע נגמרה ועכשיו עומדת לבוא המתנה האמיתית – גולדברג עומד להגיע לזירה בכדי שהשניים יביסו אותו ביחד וייגרמו לכך שהקרב של קווין מולו יתבטל. ג'ריקו קורא לגולדברג החוצה, אך במקומו יוצא במפתיע גילברג! הפארודיה של הWWF על גולדברג מימים עברו. אוונס מתעצבן ויוצא החוצה בכדי להוציא את זעמו על גילברג המסכן. כשהוא נכנס חזרה לזירה, הוא מודיע לג'ריקו בעצבים שנמאס כבר לו מכל השטויות האלה. ג'ריקו מצטער בפניו ומדבר לליבו כדי שייסלח לו, וקווין אכן סולח ומחבק את ג'ריקו. הוא מוסיף ואומר כי גם לו יש מתנה בשביל כריס. הוא נותן לו קופסה לבנה וג'ריקו מתלהב מאוד כשהוא פותח אותה ומגלה רשימה חדשה. אך פתאום הוא נהיה מופתע כשהוא מבחין בשמו על הרשימה, וכשהוא הופך אותה, הוא רואה שעל העטיפה רשום "הרשימה של קווין אוונס". אוונס תוקף את ג'ריקו בפתאומיות ומשאיר את הקהל בשוק. הוא מבצע עליו פאוורבומב אימתני על דופן הזירה, ומטיח את ראשו במסך הטליוויזיה שהיה בזירה.

זה היה אמור לבוא. קווין אוונס בוגד בג'ריקו (האתר הרשמי של הWWE)
זה היה אמור לבוא. קווין אוונס בוגד בג'ריקו (האתר הרשמי של הWWE)

סזארו נגד אנזו אמורה:
לאחר הסכסוך שנוצר בין שני הצוותים מאחורי הקלעים, נציג האלופים לשעבר ונציג הצוות המבדר ביותר באיזור, נפגשים לקרב אחד על אחד. עוד מההתחלה ניתן היה לראות שהקרב הזה הוא פשוט "לא כוחות". סזארו אפילו לא היה צריך להשתמש במהלך המסיים שלו בשביל לנצח את אנזו. האחרון ניסה לרוץ אל סזארו, שהעיף אותו למעלה באוויר, ונתן לו אפרקאט מהדהד שסיים את הקרב.

קרב מרכזי – קרב אליפות הנשים: שארלוט פלייר נגד ביילי:
קרב מרכזי אדיר בין אהובת הקהל לאלופה שהסתיים בניצחון ענק של ביילי שייזכר עוד שנים! הקרב נפתח בצורה מאוזנת ומותחת אך שארלוט הייתה הראשונה להשיג את השליטה כשהשתחלה מתחת לביילי והטיחה אותה על תחתית עמוד הזירה, כשנראה היה שנגרם לה נזק גדול בצוואר. הקרב המשיך ושארלוט לא הרפתה גם מחוץ לזירה היא בעטה בראש של ביילי ובכך גרמה לה לעוד פגיעה בצוואר כשראשה הוטח במחסום הקהל. ביילי לא נכנעה וסיפקה מלחמה אדירה בתוך הזירה. היא ביצעה על שארלוט שלל תרגילים אקרובטיים מדהימים כמו הוריקאן ראנה מהחבל העליון ומאצ'ו מן אלובואו דרופ שגרמו לקהל להשתכנע שהקרב גמור, אך שארלוט שכנעה אחרת. ביילי ניסתה לסיים את הקרב עם ה"בלי טו ביילי", אך דאנה ברוק הגיחה אל הזירה והפריעה לה. ביילי העיפה אותה בהצלחה וביצעה על שארלוט את הפיגר פור, התרגיל המסיים של אבא שלה! היה נראה ששארלוט עומדת לוותר, אך ברוק פגעה בביילי בלי שהשופט יראה ועזרה לשארלוט להתחמק. שארלוט ביצעה על ביילי את הפיגר אייט שלה, ובדיוק כשהקרב היה נראה גמור, סשה בנקס הגיעה בריצה כדי לדאוג שדאנה ברוק לא תתערב ולפגוע בשארלוט בלי שהשופט ייראה. סשה אכן עשתה זאת וביילי ניצלה את מצבה של שארלוט וביצעה עליה את ה"בלי טו ביילי", ובכך סגרה את הסיפור וזכתה בפעם הראשונה באליפות הנשים של RAW.

אלופה חדשה ומרגשת (האתר הרשמי של הWWE)
אלופה חדשה ומרגשת (האתר הרשמי של הWWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort