כל אירופה אדומה! ירושלים מעפילה לשלב הבא מהמקום הראשון

ניצחון ענק של ירושלים על ניז'ני 81:73 בדרך להבטחת הביתיות בשלב רבע הגמר. ליאור אליהו ויותם הלפרין הובילו את האדומים.

ירושלים באה למשחק במומנטום אדיר, אבל אחרי שבועיים מתישים. כשממש מעבר לפינה מחכה שבוע הגביע, שיערך בארנה, שאחרי הגמר הטראומטי האחרון מבחינת ירושלים, שנערך בארנה היא תרצה לפצות. אבל לפני ממתין המשחק מול ניזיני שיכול לקבוע את העונה האירופאית שלה. ירושלים תקווה בכל מקרה שריטאס תנצח את זניט במשחק השני, מה שבכל מקרה יתן לה את המקום הראשון. ירושלים צריכה להיזהר מקיין ששיחק באילת, והיה השחקן המצטיין במשחק בארץ אצל ניזני. משחק שירושלים פירקה את ניזני ללא עוררין. ירושלים תמשיך להופיע ללא היריסטון שממשיך להעדר עקב סיבות משפחתיות. רנדל שעוד לא רשם דקת משחק אחת, מאז שחתם לפני כשבועיים יקווה לקבל דקות ראשונות. מה גם שירושלים לא ניצחה בניזני. מדובר במוקש שירושלים תצטרך לפרק.

הלפרין אין תחליף לניסיון שלו (מנהלת הליגה)
הלפרין אין תחליף לניסיון שלו
(מנהלת הליגה)

חמישייה: ג'רלס, קינזי,דייסון,סטודמאייר, פיטרסון.
מחצית ראשונה: ירושלים פתחה לא טוב בהתקפה, וקיין עם סל השלים ריצת 5:0 של ניז'ני. דקה וחצי מהפתיחה. ירושלים התעוררה בהגנה וסל של סטודמאייר בתוספת עבירה הביאו את הנקודות הראשונות 5:3-ניז'ני. ניז'ני הגיע במהירות ל-5 עבירות, ירושלים ניצלה את זה ועם 4נקודות רצופות מהקו השלימה ריצת 7:0 והיא מובילה 7:5 שש דקות לסיום הרבע. ירושלים לא הצליחה להגדיל את הפער, וניז'ני עם שלשה של בוינטון עלתה ליתרון נקודה. ג'רלס התעורר ושלשה שלו השוותה את התוצאה, אבל בוינטון עם סל נוסף וניז'ני מובילה 12:10. שלוש דקות לסיום רנדל עלה מהספסל של ירושלים להופעת בכורה, במהלך הראשון שלו חטף כדור. שתי הקבוצות החליפו סלים וג'רלס עם חדירה נאה, דאג להוריד את ירושלים בשיויון, אחרי רבע רע עם  9-איבודים.
תוצאת המשחק בסיום הרבע הראשון 16:16.
שתי הקבוצות פתחו את הרבע כשהם הולכות פנימה וסל של אליהו קבע שיויון 20:20 שני דקות בתוך הרבע. ניז'ני המשיכה ללכת פנימה וקיין עם סל  קבע יתרון שלוש לניז'ני שש דקות לסיום המחצית.
ירושלים צימקה עם סל אבל ונה קלע שלשה לניז'ני תוצאת המשחק 30:26 לניז'ני. אליהו נכנס טוב למשחק וסל שלו קבעה שויון 4 דקות למחצית. ירושלים עלתה ליתרון 2, אבל קיין עם נקודות מהעונשין, קבע שיויון 2-דקות לסיום המחצית. רנדל עם נקודות ראשונות, בקדנציה השנייה שלו באדום, העלה את ירושלים ליתרון מינימאלי, דקה לסיום המחצית. בוינטון עם שלשה גדולה הוריד את ניז'ני למחצית ביתרון שלוש. תוצאת המחצית 39:36 לניז'ני.

פאינג'אני פירק את המוקש בהצלחה (האתר של הפועל ירושלים)
פאינג'אני פירק את המוקש בהצלחה
(האתר של הפועל ירושלים)

מחצית שנייה:
המחצית השנייה נפתחה וניז'ני עלתה משלשה ליתרון 44:40. אבל ירושלים התעוררה ועם שלשה של ג'רלס השלימה ריצת 7:0, בשלב הזה ירושלים הובילה 47:44. דייסון המשיך את הריצה של ירושלים והגדיל את היתרון הירושלמי לחמש נקודות. 49:44, חמש וחצי דקות לסיום הרבע. שתי הקבוצות המשיכו עם הגנה טובה עד שסל של בוינטון הוריד את היתרון הירושלמי ל-4, שלוש דקות לסיום הרבע. אליהו נכנס למשחק ,ועם סל יפה, ביחד עם שלשה של ג'רלס פתחו פער תשע, 2דקות לסיום הרבע השלישי. בוינטון הספיק לצמק ל-7. הרבע השלישי הסתיים כשירושלים מובילה 58:51.
ירושלים פתחה את הרבע האחרון, בצורה טובה, ואחרי מהלך קבוצתי, ג'ונס נשאר להטביע את הכדור פלוס עברה. וירושלים ביתרון עשר. ניז'ני ענתה מיד בשלשה של זובציץ'. בוינטון עם עוד שלשה צימק ל-4 את היתרון הירושלמי. ירושלים הצליחה לברוח כשאליהו להט ועם 4 נקודות רצופות שלו, ירושלים מובילה 69:57 בניז'ני, שש דקות לסיום המשחק. אמרה עם סל הגדילה ל-14, אבל זובציץ' עם סל יפה, צימק את הפער לתשע, ארבע וחצי דקות לסיום המשחק. אליהו המשיך להיות השחקן המוביל בירושלים.
ועם 4 נקודות הגדיל את ההפרש ל-13 שלוש וחצי דקות לסיום המשחק. ניז'ני עם סל של קיין הורידה את הפער ל-9. אבל הלפרין עם שלשה גדולה, קבע את התוצאה 78:67, 2 דקות לסיום המשחק.קיין המשיך את המשחק המצוין שלו ועם נקודות מהעונשין צימק ל-9 35-שניות לסיום המשחק. קיין עוד ניסה לצמק, אבל ירושלים סגרה סיפור ועולה לשלב הבא מהמקום הראשון.

תוצאת המשחק 81:73 לירושלים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אליהו המצטיין במשחק (מנהלת הליגה)
אליהו המצטיין במשחק
(מנהלת הליגה)

ירושלים כדרכה בקודש פתה מנומנם ואיפשרה לניז'ני לשלוט בקצב ולהוביל. אבל ג'רלס ובעיקר סטודמאייר עם 19 נקודות דאגו להוריד את ירושלים בפיגור שלוש. במחצית השנייה ירושלים כבר התעוררה וברבע הרביעי אליהו והלפרין בעיקר אליהו עם 20נקודות סגרו סיפור ומעפילים לשלב הבא מהמקום הראשון. יכולנו להתרשם מרנדל שנתן דקות יפות ואפילו סל יפה מאד. הלפרין המשיך לתת את הניסיון והחוכמה שלו. ירושלים מסיימת סיבוב שני עם הפסד אחד, את הקרדיט צריך לתת לצוות המקצועי. אבל גם להלפרין שאחרי סיבוב ראשון חלש, הגיע הסיבוב השני וכל משחק עלה מהספסל והביא את השינוי, צריך לזכור את המשחק הראשון בריטאס, הוא סופסל, עד שהאיטלקי היה אובד עצות כחמש דקות לסיום המחצית, ירושלים פיגרה בחמש עשרה נקודות, והלפרין עלה מהספסל וניצח בשביל ירושלים את המשחק. זה היה נקודת מפנה של הקמפיין של הקבוצה באירופה ושל הקפטן האדום.
בשלב הבא כבר אמור להיות משוכה יותר קשה, אבל כשיתרון הביתיות בידיים הירושלמיות, ירושלים יכולה להיות אופטימית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort