סיקור SMACKDOWN AND 205 LIVE 7\2\17

נעמי מרשימה בכישורים שלה, ניצחונות גדולים לאפולו קרוז ולביירון קורבין, ולוק הארפר סוף סוף עושה את מה שהוא היה צריך לעשות מזמן.

המופע נפתח בכניסתו לזירה של דניאל בראיין והתחיל לומר שהוא מאושר לבוא לסיאטל ולתת את המופע הטוב ביותר שאפשרי ושבקרוב הוא יהיה אבא אך באמצע דה מיז ואשתו מאריס נכנסו לזירה. דה מיז התחיל לומר שאולי בראין יעשה את מה שהוא הכי טוב בו שזה להישאר בבית בתור אבא ושהוא כבר לא יכול להתאבק יותר. בראיין ענה בציניות שזה שהעובדה הזאת אף פעם לא מנעה מדה מיז לבוא לזירה (הכוונה היא שגם דה מיז "לא מתאבק"). דה מיז ניסה להמשיך לדבר אך הקהל השתיק אותו עם קריאות עידוד לדניאל בראיין ואז בארון קורבין נכנס. קורבין התחיל לומר שדה מיז חייב ללמוד לסתום, אז דה מיז ענה כשלפחות שהוא מדבר אנשים מקשיבים. דה מיז ניסה לשכנע אותו שיפעלו ביחד באלמניישן צ'מבר ושהאיש הטוב ביותר ינצח בסוף. קורבין בתגובה אמר שהוא יכול לתקוף אותו כבר עכשיו כדי שיסתום את הפה ואחר כך דין אמברוז נכנס לזירה. אמברוז התחיל לומר שקורבין ומיז מאוד "חמודים ביחד" ושהוא לא יכול לקחת את מיז ברצינות כשהוא לבוש כל כך מגוחך. לאחר מכן איי ג'יי סטיילס נכנס לזירה ורק אמר שהוא יחזיר את התואר שלו בחזרה. לאחר מכן דניאל בראיין קבע קרב של 4 אנשים בהמשך הערב.

מיז ובראיין בעוד עימות (WWE האתר הרשמי)
מיז ובראיין בעוד עימות (WWE האתר הרשמי)

בארון קורבין מנצח את איי ג'יי סטיילס, דה מיז ודין אמברוז

ניצחון מפתיע ומרשים של בארון קורבין על עוד 3 מתמודדים חזקים אחרי שהצמיד את איי ג'יי סטיילס עם "סוף הימים". הניצחון של קורבין בקרב הזה רק מראה שהוא חזק בתמונת האליפות והוא גם הרוויח זאת ביושר. הקרב עצמו היה אחד הקרבות הטובים אם לא הכי טוב אי פעם בסמאקדאון לייב ואני מאוד נהנתי ממנו.

לאחר מכן לוק הארפר הופיע מאחורי הקלעים והתחיל לומר שבן אדם נהפך להכי מסוכן כשאין לו מה להפסיד. לאחר מכן הארפר הוסיף שרנדי אורטון גנב את המשפחה שלו, שהוא רמאי, שהוא עומד לתת לו להרגיש כאב אמיתי ושהוא רוצה אותו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אפולו קרוז מנצח את דולף זיגלר

הניצחון של קרוז היה מאוד מהיר באופן מפתיע אבל גם בטח מאוד חשוב בשבילו ביחד עם פיוד שלו עם קאליסטו נגד זיגלר. אחרי שקרוז הפתיע את זיגלר עם רול- אפ ולקח את הניצחון זיגלר

זיגלר לא יודע להפסיד בכבוד (WWE האתר הרשמי)
זיגלר לא יודע להפסיד בכבוד (WWE האתר הרשמי)

נתן לו סופרקיק לראש, לקח כיסא והתחיל לתקוף אותו; לאחר מכן נכנס קאליסטו והתחיל להילחם בזיגלר אך מתי שקאליסטו ניסה לעשות את התרגיל סיום שלו "סאלידה דל זול" קאליסטו פגע בו בביצים, תקף אותו ואת קרוז והלך מהזירה

לאחר מכן ראו את זיגלר ובראיין מאחורי הקלעים אז בראיין שאל אותו אם באמת כל פעם שהוא מפסיד הוא חייב לתקוף מתאבקים עם כיסאות. זיגלר ענה לו בתגובה שהוא יכול לנצח את קרוז מתי שבא לו ואפילו אותו ואת קאליסטו ביחד. אז בראיין קבע לשבוע הבא קרב "הנדיקאפ" בין זיגלר ולבין קרוז וקאליסטו.

לאחר מכן מיקי ג'יימס, אלכסה בליס, בקי לינץ' ונעמי באו לזירה בשביל לחתום על החוזה ל-2 קרבות.

תמיד יש אקשן בחתימות על חוזים (WWE האתר הרשמי)
תמיד יש אקשן בחתימות על חוזים (WWE האתר הרשמי)

הוודוילנדס, האוסוס ואסינשן מנצחים את הית' סלייטר, ריינו, אמריקן אלפא ובריזנגו

ניצחון ראשון של האסינשן אחרי הרבה הרבה זמן שהם רק הפסידו!  אומנם הקרב היה מרובה משתתפים אבל בכל זאת ויקטור הצליח להצמיד את ריינו לניצחון אחרי ברך קטלנית מהחבל השני. יופי של ניצחון הביאו האסינשן לקבוצת הרעים ואולי סוף סוף יתחילו לעשות משהו עם אלופי הזוגות של ה-NXT לשעבר.

ג'ון סינה מנצח את רנדי אורטון

סוף סוף ניצחון לאלוף ה-WWE המכהן ג'ון סינה עם הרבה עזרה מלוק הארפר. הקרב היה קשוח אין ספק אחרי שסינה עשה כבר AA במהלך הקרב ורנדי אורטון ביצע את ה-RKO אבל שניהם הצליחו לצאת ל-2.

וויאט והארפר: העניינים מתחממים (WWE האתר הרשמי)
וויאט והארפר: העניינים מתחממים (WWE האתר הרשמי)

אחרי שסינה הרים את אורטון ל-AA הרגליים של אורטון פגעו בשופט והוא נפגע. בריי וויאט ניצל את ההזדמנות ותקף ביחד את אורטון את סינה וביצע עליו "סיסטר אביגיל" לאחר מכן הארפר נכנס לזירה אך וויאט הורה לו לצאת מהזירה… אבל הארפר בכל זאת ביצע "דיסקוס קלוזליין" על וויאט. לאחר שרנדי אורטון התאושש הוא ניסה לעשות RKO על הארפר אך הוא דחף אותו לכיוון סינה שביצע על אורטון AA וניצח אותו.

מוסטפה עלי בניצחון מרשים, קנדריק עוד פעם חטף את הנוזל הירוק ויש לנו מועמד מספר אחד חדש לאליפות.

מוסטפה עלי מנצח את אריאה דווארי

וואו! מוסטפה עלי עם עוד ניצחון מרשים והפעם על דווארי המדרדר. למרות שגם דווארי נשאר בתמונה עם כמה תרגילים על עלי; השני מצליח להתאושש ומנצח את דווארי אחרי 450 ספלאש. מוסטפה עלי נמצא חזק בפסגה של הקרוזוויט ונראה מה יהיה בהמשך.

בריאן קנדריק מנצח את לינסה דוראדו

טייג'ירי מפתיע את קנדריק (WWE האתר הרשמי)
טייג'ירי מפתיע את קנדריק (WWE האתר הרשמי)

סוף סוף קנדריק חזר להתאבק וניצח באופן מרשים למדי את לינסה דוראדו אחרי שביצע על השני את תרגיל החניקה המפורסם שלו וגרם לו להיכנע. אחרי הקרב הוא קרא "לחברו הטוב" טזוואה לבוא לזירה אך במקום זה בא……. טג'ירי! טג'ירי חזר מפציעה והפתיע את בריאן קנדריק מאחור עם הנוזל הירוק המסתורי שלו.

מועמד מספר אחד לכתר: ג'ק גאלאהר מנצח את נועם דר, טי ג'י פרקינס, סדריק אלכסנדר ומוסטפה עלי

יופי של ניצחון לגאלאהר שמצליח להיות מועמד מספר אחת לאיפות של קינג נוויל. לאחר דרופקיק מהדהד לראשו של פרקינס הראשון הצמיד את פרקינס בדרך להיות המועמד מספר אחת לכתר. כל הכבוד לגאלאהר והא עוד יעשה חיל במחלקה הזאת זה בטוח.

מחמש יוצא אחד (WWE האתר הרשמי)
מחמש יוצא אחד (WWE האתר הרשמי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort