סיקור MONDAY NIGHT RAW 6/2/17

גולדברג מסכים לאתגר של לסנר, אנזו וקאס קוראים תיגר על אלופי הזוגות, כריס ג'ריקו מגן על אליפות ארצות הברית וסמואה ג'ו עם קרב הבכורה שלו בRAW! הדרך לרסלמאניה ממשיכה!

פתיחת התכנית:
המנהל הכללי של RAW מיק פולי ובעלת הבית סטפני מקמהן ניצבים בזירה ומזמינים את הרכש החדש והחם, סמואה ג'ו שכזכור, תקף במפתיע את סת' רולינס בשבוע שעבר (וגרם לו לפציעת ברך). ג'ו מגיע אל הזירה לבוש בחליפה מהודרת ומספר כי לקח לו 18 שנים בכדי להגיע לאן שהוא עומד ברגע זה, ושבכל השנים הללו, היה רק בן אדם אחד שנתן בו אמון ופתח בפניו את הדלת למקום בו הוא עומד (לא הזכיר את שמו אבל מן הסתם התכוון לטריפל H). ולכן, אם תקיפת סת' רולינס סימלה עבור אותו בן אדם סוג של החזרת טובה, אז הוא אפילו לא חשב פעמיים לפני שנענה בחיוב למשימה. ג'ו מוסיף ומזהיר את כל חדר ההלבשה של RAW שאין דבר שיוכל לעמוד בדרכו, ושכל מי שינסה, יחוש את זעמו וייפול קורבן לחניקה שלו ("קוקינה קלאץ' ") כמו שנפל רולינס. לפתע רומן ריינס יוצא החוצה אל הזירה למפגש פנים אל פנים ראשון מסוגו מול סמואה ג'ו. ריינס מבשר לג'ו שמהרגע בו הוא נכנס אל אולם RAW, הוא נכנס לטריטוריה של רומן ריינס. הוא מוסיף ומציע למכונת ההכנעות הסמואנית לנסות ולאיים עליו אישית, במקום לאיים על כל המתאבקים מאחורי הקלעים, ולראות מה יקרה. העניינים בין השניים מתלהטים על שמיק פולי מתערב וקובע שהשניים ייפגשו לקרב אחד על אחד מאוחר יותר בתכנית.

פנים אל פנים בפעם הראשונה. ריינס וג'ו (האתר הרשמי של הWWE)
פנים אל פנים בפעם הראשונה. ריינס וג'ו (האתר הרשמי של הWWE)

ביילי נגד נאיה ג'אקס:
ביילי, חברתה של סשה בנקס שנפצעה בברכה בפעם השנייה ברציפות כתוצאה מתבוסות חוזרות לג'אקס, מנסה להשיג נקמה מול האישה הדומיננטית ביותר במחלקת הנשים של RAW. אהובת הקהל מנסה להראות שוויון כוחות בפתיחת הקרב אך נתקלת בבודי סלאם עוצמתי של ג'אקס, שממשיכה לשלוט בקרב למשך דקות ארוכות. נאיה מעיפה את ביילי אל מחוץ לזירה ויוצאת בעצמה בכדי להמשיך את המלאכה. ביילי מצליחה להפוך את הקערה על פיה ודוחפת את ג'אקס על עמוד הזירה פעמיים, והאחרונה נופלת אל הריצפה. ביילי נכנס חזרה והשופט סופר ל-10, ובדיוק כשנראה שביילי מנצחת במפתיע, מגיעה שארלוט פלייר יריבתה המרה של ביילי ומסיחה את דעתו של השופט מהספירה. ביילי מצליחה להרחיק את שארלוט אך כשהיא מסתובבת חזרה, נאיה מפתיעה אותה עם סמואן דרופ ומנצחת את הקרב. מוקדם יותר נחשף כי בשבוע הבא יתקיים קרב על אליפות הנשים בין ביילי ושארלוט פלייר. האם זה הזמן של ביילי לזכות באליפות?

ברון סטרואומן נגד ארבעה מקומיים:
קרב שנועד רק כדי להעביר עוד קצת זמן בתכנית או לתת לסטרואומן עוד קצת זמן מסך, כשהדברים החשובים באמת תמיד קורים מיד לאחר קרבות מסוג כזה. סטרואמן מסיים תוך זמן קצר את הקרב ומיד לוקח את המיקרופון ומודיע שנמאס לו מהעובדה שהוא לא פוגש בשום מתמודד שמספק לו תחרות ועניין, ושהוא עומד למצוא את מיק פולי מאחורי הקלעים. סטרואומן ממהר אל מעבר לפרגוד ופוגש את פולי, שמודיע לו כי הוא עומד לקבל תחרות באירוע "פאסטליין", בקרב אחד על אחד מול רומן ריינס.

אקירה טוזאווה נגד דרו גולאק:
היפני המלהיב ממחלקת הקרוזרווייטס – אקירה טוזאווה עורך את הבכורה שלו בRAW מול דרו גולאק. טוזאווה עם סגנון מהיר ומלהיב, מצליח להראות שיש למה לצפות מהמחלקה הסגולה, ומנצח את גולאק עם ג'רמן סופלקס נהדר שמשאיר את הקהל עם טעם של עוד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קווין אוונס וכריס ג'ריקו בזירה:
החברים הטובים ממשיכים לחגוג את המשך כהונתם כאלופים וקווין אוונס מתגאה בעצמו על כך שעבר את משוכת ברון סטרואומן בשבוע שעבר. ג'ריקו עובר לנושא אחר ומודיע כי טום בריידי שזכה השבוע בסופרבול גנב לו את הכינוי "הגדול ביותר בכל הזמנים" ועל כך – הוא נכנס לרשימה! אלוף ארצות הברית ממשיך ואומר כי הוא לא מפסיק לחשוב על הקרב של שני החברים ברסלמניה שלדעתו – יהיה הגדול בכל הזמנים. אוונס קוטע אותו ואומר כי הוא חושב שהרעיון לא ממש ריאלי. לפתע גולדברג יוצא החוצה לקול התשואות הרמות ומכריז על הסכמתו לאתגר של ברוק לסנר לקרב ברסלמאניה. גולדברג מספר כי הוא עצבני על העובדה שאוונס לא מפסיק להתגאות בכך שהוא האלוף האוניברסלי שהחזיק באליפות הכי הרבה זמן בהיסטוריה, ואומר כי זה קורה רק כי הוא עדיין לא פגש אותו לקרב על האליפות. ג'ריקו מתעצבן על היהירות של גולדברג ונענה לאתגר בשמו של אוונס – ובכך הקרב מוכרז זמן קצר לאחר מכן, קווין אוונס נגד גולדברג על האליפות האוניברסלית בפאסטליין!

קרב אליפות הזוגות – הקלאב נגד סזארו ושיימס:
קרב די משעמם בין שני הזוגות עם סיום מאכזב כאשר שיימס וסזארו מצליחים לצבור שליטה בקרב ושיימס מעיף אל מחוץ לזירה את לוק גאלוס. אנזו וקאס צופים בקרב מבחוץ, כשהם מתכננים לקרוא תיגר על הצוות המנצח. כאשר גאלוס נוחת, הוא בועט באנזו משום מקום, מה שגורם לקאס להגיב עם בעיטה משלו לגאלוס. בכך שיימס וסזארו נפסלים והמנצחים הם גאלוס ואנדרסון. טוב לראות שהקלאב שומרים על התואר, אבל היה מצופה הרבה יותר מקרב האליפות הזה. נראה כי אנזו וקאס עומדים לקבל קידום משמעותי ולפתח יריבות עם אלופי הזוגות וסגניהם בקרוב.

שיימס וסזארו ברגע של תיאום (האתר הרשמי של הWWE)
שיימס וסזארו ברגע של תיאום (האתר הרשמי של הWWE)

ניו דיי נגד השיינינג סטארס:
ניו דיי נשלחים להלהיב ולהצחיק את הקהל עם עוד פרומו טרום-קרב מוצלח. אקסבייר וודס וביג אי גם מנצחים את השיינינג סטארס באופן צפוי, כשהם מבצעים על פרימו את ה"מידנייט הוור" שגומר את הקרב עבור הפורטו ריקנים.

קרב אליפות ארצות הברית – כריס ג'ריקו נגד סמי זאין:
לאחר שניצח את ג'ריקו באופן חוקי לגמרי בשבוע שעבר, סמי זאין מנסה לעשות זאת שוב, אך הפעם – התואר על הכף. זאין מצליח להשיג שליטה מוקדמת בקרב עם תרגילים אקרובטיים שמלהיבים את הקהל. זאין מבצע סלטה קדמית אל מחוץ לזירה, היישר אל ג'ריקו. כמה דקות לאחר מכן, ג'ריקו מצליח לבצע על זאין את ה"מונסולט" ולהפוך את הקערה על פיה. זאין משיב מלחמה ומבצע על ג'ריקו את ה"בלו ת'אנדרבומב" שלא מספיק לו כדי לנצח. ג'ריקו מצמיד את זאין לחבל התחתון ולוחץ את ראשו עם הרגל, דבר שמצריך ספירת 5 שניות מהשופט עד שג'ריקו משחרר את זאין. השופט מסתובב אל ג'ריקו במטרה להזהיר אותו שלא יעשה זאת שוב, וקווין אוונס מנצל את המצב ונותן לזאין בעיטה בראש. זאין המעורפל מסתובב היישר אל קודברייקר של ג'ריקו, שמביא לו את הניצחון. ג'ריקו שומר על התואר ואוונס חוגג יחד איתו.

קודברייקר! (האתר הרשמי של הWWE)
קודברייקר! (האתר הרשמי של הWWE)

אוסטין אריס מראיין את נוויל בזירה:
אלוף ו"מלך" הקרוזרווייטס מתראיין ומקבל את ההודעה כי בתכנית "205 לייב" מחר, ייערך קרב חמישייה בין סדריק אלכסנדר, נועם דר, ג'ק גלאהר, טוני ניס וטי.ג'יי פרקינס על מעמד הטוען לכתר האליפות של נוויל. נוויל נשאל ממי הוא מפחד הכי הרבה ועונה כי מי שחושב שהוא מפחד ממישהו, חי באשליה. עד מהרה, כל חמשת המתמודדים בקרב מחר יוצאים אחד אחרי השני ונפתחת תגרה גדולה בין כולם, בסופה נוויל נשאר לעמוד אחרון.

נוויל, טוני ניס ונועם דר נגד ג'ק גלאהר, סדריק אלכסדר וטי.ג'יי פרקינס
נוויל נוטש את הקבוצה שלו באמצע הקרב ומשאיר את ניס ודר מול שלושה. פרקינס מצליח לנצל את יחסי הכוחות ומוריד את שניהם. סדריק אלכסנדר מקבל את ה"טאג" ומבצע על דר את ה"לאמבר צ'ק", ובכך מנצח את הקרב.

נוויל נוטש את חבריו לצוות (האתר הרשמי של הWWE)
נוויל נוטש את חבריו לצוות (האתר הרשמי של הWWE)

מאחורי הקלעים:
כריס ג'ריקו מציע לקווין אוונס לחגוג את חברותם האמיצה בשבוע הבא, בפסיטבל מיוחד שייערך בתכנית הבאה – "פסטיבל החברות". אוונס מסכים בשמחה לרעיון והמועד נקבע.

קרב מרכזי – סמואה ג'ו נגד רומן ריינס:
סמואה ג'ו עורך את קרב הבכורה שלו בRAW מול "הכלב הגדול" רומן ריינס. עוד לפני שהקרב מתחיל, ג'ו מתנפל על ריינס בהפתעה ותוקף אותו באגרסיביות. הקרב מתחיל באופן רשמי וג'ו ממשיך את ההתנפלות שלו על ריינס עם הסגנון האגרסיבי והמוכר שלו מNXT. ריינס מצליח לצבור קצת תאוצה ולהשיב לג'ו מלחמה, אך "מכונת ההכנעות הסמואנית" משיב את השליטה אליו עד מהרה ומבצע על ריינס את ה"סנטון". ריינס מתאושש ומצליח להפתיע את ג'ו עם סמואן דרופ עוצמתי וסופרמן פאנץ', ובדיוק כשעמד לבצע את הספיר, ברון סטרואומן יצא במפתיע כדי להשיג את הנקמה בו על כך שגרם לו להפסיד את הקרב שלו על האליפות האוניברסלית בשבוע שעבר. רומן לא נכנע והצליח להוריד את סטרואומן עם סופרמאן פאנץ', אך ג'ו ניצל את ההזדמנות, נתן לריינס בעיטה אקרובטית לאחורי הראש, ביצע עליו מהלך שנראה כמו פינישר חדש וניצח את קרב הבכורה שלו בRAW. לאחר הקרב, סטרואומן ניצל את מבצו של ריינס והשיג את נקמתו כשהוא מכה אותו עם מדרגות ומבצע עליו את הפאוורסלאם שלו היישר אל מחסום הקהל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort