16 פעמים-16 פעמים אלוף העולם במשקל כבד

ג'ון סינה מתוך וויקיפדיה
ג'ון סינה (ויקיפדיה)

אם מישהו היה אומר לי לפני 17 שנה שהאיש הזה יהיה יום אחד זה שישבור את השיא של נער הטבע ריק פלייר ויזכה בפעם ה16 באליפות העולם, שהוא יזכה באליפות ארצות הברית אליפות הזוגות ויהיה הפנים והאייקון של אחת מהחברות הגדולת להאבקות בידורית הייתי שולח אותו ישירות לטיפול פסיכיאטרי.

ג'ון פיליקס אנטוני סינה (כן זה השם המלא שלו) נולד ב23 באפריל 1977 בבוסטון מסצ'וסטס כבן שני לג'ון סינה האב גם הוא מתאבק. החל את הקריירה המקצועית שלו בחברת upw בשנת 99 בדמות בשם  the  Prototype סוג של חצי מכונה חצי אנוש (גימיק די עלוב לדעתי) דבר שהקנה לו את אליפות העולם במשקל כבד של upw, שנתיים לאחר מכן הוא עבר לovw  שם חתם חוזה פתוח באותו גימיק של the prototype או בקיצור mr.p שם זכה גם באליפות למשקל כבד למשך שלושה חודשים ואליפות הזוגות עם ריקו קונסנטטינו ובעזרתו של מנהל האגדי ג'ים קורנט הוא החל לשפר את ביצועיו ואת עבודתו בזירה המרובעת.

לחברת wwe  הגיע סינה ב27 ביולי 2002 נגד האלוף האולימפי קורט אנגל שם הוא הפסיד אך דמותו החלה לצבור פופולריות בגלל גישתו של אסור לוותר ותמיד להילחם על מה שאתה מאמין בו, דבר שהביא לו את הכרת הכבוד מצד אנגל. בשנת 2003 הגיע ליריבות משולשת לאחר שניצח את כריס ג'ריקו.

מספר חודשים לאחר מכן הוא הגיע שוב ליריבות נגד קורט אנגל שבה הוא הפסיד את הקרב על חגורת האליפות בהכנעה ובשנת 2004 זכה בפעם הראשונה באליפות ארצות הברית נגד ביג שאו ולאחר שנפצע החגורה עברה אוטומטית לבוקר טי שאותו הוא ניצח אך שוב הפסיד אותה לאורלנדו ג'ורדון.

ברסלמניה 21 ניצח ג'ון סינה בפעם הראשונה את jbl וזכה בחגורת האליפות במשקל כבד ובכך נהפך לשם דבר בחברה, ושוב לאחר שלושה שבועות הפסיד אותה לאדג' באירוע הרויאל ראמבל. בשנת 2006 שוב סינה נלחם נגד אדג' ולאחר קרב ממושך וארוך הוא זכה בפעם השנייה בחגורת האליפות וניצח את טריפל איץ' רק בכדי להפסיד אותה שוב לרוב וואן דאם באירוע  One Night Stand שהתחרש באולם הישן שהיה הבית של חברת ecw. בקרב האמוציונלי הזה הקהל צעק אם סינה מנצח אנחנו משתוללים דבר שידרבן את וואן דאם יותר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בשנת 2007 התרחש הלא יאומן וג'ון סינה התחבר אל ילד שובר הלבבות שון מייקלס וביחד הם זכו באליפות הזוגות כנגד  Rated-RKO קרי אדג' ורנדי אורטון ובבאטל רויאל שהתרחש זמן לא קצר לאחר מכן הפסידו את חגורת האליפות (עקב מהלך של מייקלס שבו הוא זרק את סינה מהחבל העליון) .

ב2 באוקטובר 2007 הצליח ג'ון סינה לשמור על חגורת האליפות של הwwe  אל מול קאלי הגדול ואומגה , אך החגורה נאלצה לעבור לרנדי אורטון לאחר שסינה נפצע בשריר החזה הגדול. סינה חזר שוב להתמודד בשנת 2009 אך עקב פריצת דיסק חמורה שמנעה ממנו לחזור לפעילות ב100% אך הוא הוכיח שוב שהוא סופר סינה ושוב זכה בחגורת האליפות לאחר שניצח את כריס ג'ריקו וברסלמניה 25 שוב שמר על חגורת האליפות נגד אדג' וביג שאו.

חודש לאחר מכן לאחר התערבות של הביג שאו ניצח אדג' את ג'ון סינה ולקח ממנו את האליפות. שנתיים לאחר מכן ב2009 החל יריבות עם רנדי אורטון, זכה שוב באליפות ושוב הפסיד אותה הפעם באירוע הtlc לשיימוס. אך באירוע ה Elimination Chamber זכה בחגורה שוב לאחר קרב ארוך ואדיר נגד טריפל אייץ', רנדי אורטון, שיימוס, קופי קינגסטון וטד דיביאסי, אך שוב הפסיד אותה מספר דקות לאחר מכן לדייב בטיסטה עקב התערבות של ווינס מקמהן.

בשנת 2010 סינה החל יריבות נגד הנקסוס, ולאחר יריבות קשה וארוכה סינה ניצח את הנקסוס עם הצוות שלו, בסאמר סלאם, מספר שבועות לאחר מכן הוא הצטרף אל הנקסוס ועזב אותה והתמודד וניצח את וויד בארט מנהיג הנקסוס באירוע הtlc דבר שסיים את היריבות הארוכה.

בשנת 2011 סינה ניצח את מוריסון ואת המיז בקרב כלוב, דבר שהקנה לו שוב את חגורת האליפות והחל יריבות נגד סי אמ פאנק שאמר שאם הוא יפסיד הוא יעזוב את החברה לעד. סינה הבטיח כי הוא לא יתן לפאנק את היתרון וינצח אותו בקרב הוגן, סינה אכן הפסיד לפאנק דבר שגרר בראו לאחר מכן הופעה של ווינס מקמהן שרצה לפטר את סינה.

רגע לפני שפוטר נכנס טריפל אייץ' והודיע כי ווינס יפוטר וכי יערך קרב על חגורת אליפות נוספת בין רי מסטריו לבין המיז. מסטריו ניצח את המיז והתמודד לאחר מכן מול סינה על חגורת האליפות החדשה בפעם ה9. בסאמרסלאם הפסיד סינה לסי אמ פאנק עקב טעות שופט, שלאחר מכן נכנס לזירה קוון נאש וביצע פאוור בומב על סי אמ פאנק  דבר שגרם לאלברטו דל ריו לפדות את מזוודת כסף בבנק ולקחת את חגורת האליפות.

מספר חודשים לאחר מכן בליל האלופים התמודד סינה נגד דל ריו  בקרב האליפות ונהפך לאלוף עולם של הwwe בפעם ה10. בדצמבר 2011 נכנס סינה ליריבות מול השד האדום קיין שהגיב בכך שאמר שהמוטו שלו הוא להתעלות מעל לשנאה בכך להפוך את חייו של סינה לגיהנום עלי אדמות. 

דבר זה נהפך למוטו של שונאי סינה שבכל פעם שהגיע לזירה הם החלו בקריאה סינה מסריח עקב התחלת הסלידה מפני סופר סינה שהחל להפוך לדבר לעוס ומאוס בפני האוהדים דבר שלא גרם לג'ון סינה לאהדה רבה לאחר שגם זאק ריידר סבל מנחת זרועו של השד החביב והאהוב ביותר של השטן, קיין.

בסגמנטים רבים ניסה קיין לגרום לקשיים, לאיב טורז, חברתו של ריידר שבתגובה נישקה את סינה ובכך גרמה לריידר לחשוב שיש בניהם רומן, הדבר גרם לסינה להתבודדות הן מחבריו המתאבקים והן מהאוהדים עצמם. דבר זה בסופו של דבר גרם לסינה לאמץ את השנאה לשמחתו של קיין, אך בסופו של דבר בהתמודדות מולו בקרב אמבולנסים הצליח סינה לבצע את מהלך הaa מגג האמבולנס ובכך לנצח את קיין ולגרור את גופתו אל תוך הרכב שנסע משם.

בשנת 2012 החל סינה יריבות נגד דווין דה רוק ג'ונסון שזכה באליפות הwwe, עימות זה זכור לכולם עקב חלוקת הקהל שחציו היה בעד סינה וחציו היה בעד ג'ונסון, בסדרת ההישרדות הצטוותו שניהם ליחידה אחת שנלחמה וניצחה את המיז ואת אר טרות' שלאחר מכן ביצע ג'ונסון את מהלך הרוק בוטם על סינה דבר שגרר לאחר מכן קרב על חגורת האליפות ברסלמניה 29 שבה ניצח סינה את הרוק וזכה בחגורה.

בערב שלאחר רסלמניה שבו ג'ון סינה דיבר החלה המוזיקה של ברוק לסנר שנכנס אל הזירה וביצע על ג'ון סינה את מהלך הf5 המפורסם שלו, ובכך החלה יריבות נגד סינה. באירוע Extreme Rules היריבות הגיעה לשיאה כאשר הם התמודדו אחד מול השני שבו הוא ניצח. שבוע לאחר מכן הוא נכנס ליריבות מול הביג שאו והמנהל הכללי של אז ג'ון לאורינייטיס שאותם הוא ניצח באירוע הOver The Limit.

לאחר אירועי הextreme rules הגיע ג'ון סינה לאירוע כסף בבנק שבו זכה במזוודה בקרב כנגד המיז, קיין, כריס ג'ריקו והביג שאו. דבר שהבטיח לו את החוזה שבו הוא יכול להתמודד על אליפות בכל רגע נתון עד לשנה שלמה. דבר זה לא הרתיע את סינה שהודיע בטוויטר שבאירוע הראו האלף שהתרחש שבוע לאחר מכן הוא יפדה את מזוודת האליפות נגד סי אם פאנק. בקרב הוגן סינה הותקף על ידי ביג שאו דבר שגרם לפאנק להתלבט אם להצמיד אותו לשלוש או לא. בסופו של דבר הוא ניסה להצמיד את סינה לשלוש דבר שלא הצליח וסינה הצליח לחמוק.

סי אמ פאנק הודיע חגיגית כי הוא לא יתמודד נגד סינה או ביג שאו אך עקב החלטה של המנהל הכללי של ראו אי ג'יי לי פאנק נאלץ להתמודד נגד שתי יריבו בסאמר סלאם ובכך  הצליח לשמור את חגורת האליפות אצלו למורת רוחו של סינה. לאחר אירועים הללו הצליח סינה להיכנס ליריבות עם ראייבק ועם שלישיית המגן לאחר קרב משולש בין סי אמ פאנק סינה וראייבק שבו המגן התערב ובכך גרם לפסילה של השלושה. 

בתקופה זו סינה וראייבק קברו את היריבות ביניהם וחברו בייחד לשיימוס כשלישייה שהתאגדה נגד המגן אך ורק להפסיד למגן בקרב ארוך ומייגע, ברסלמניה 29 שוב נכנס סינה ליריבות נגד הרוק כאשר הם הטיחו עלבונות אחד על השני זה על יכולת השירה שלו וזה על ההתנהגות שלו, דבר אשר הגיע לשיא ברסלמניה כאשר ג'ון סינה הצליח להצמיד את הרוק לשלוש ובכך לזכות בחגורת האליפות שלו בפעם ה11 בקרירה שלו.

היריבות בין ג'ון סינה לראייבק לא הסתיימה כאשר השיא הגיע לקרב אמבולנסים שבו אחד מהם היה צריך להישאר עומד,  ג'ון סינה ביכולות העל שלו הצליח לנצח את ראייבק ובכך להשאיר את חגורת האליפות שלו ובכך לסיים את היריבות הארוכה נגדו. 

בין לבין היה לסינה יריבות עם מארק הנרי שבה הוא ניצח אותו ויריבות עם דניאל בריאן שבה הוא הפסיד את חגורת האליפות שלו ובד בבד הודיע חגיגית בראו שלאחר מכן שהוא יצטרך לפרוש לניתוח והחלמה עקב פציעה חמורה שקרתה לו במרפק יד ימין. 

בחודשים שלאחר מכן הודיעה ויקי גררו כי ג'ון סינה חזר והוא התמודד נגד אלברטו דל ריו על חגורת האליפות, למורת רוחו של דל ריו ג'ון סינה הצליח לנצח באירוע hell in the cell רק בכדי להיות מותקף על ידי דל ריו שלאחר מכן נקבע שוב קרב אליפות שבה ג'ון סינה ניצח ובכך שמר על חגורת האליפות שלו.

בשנת 2013 שוב נכנס סינה ליריבות על תואר האליפות נגד רנדי אורטון שבה הוא הפסיד את חגורת האליפות בתוכנית ראו, באירוע הסאמר סלם שוב נפגשו אורטון וסינה ולאחר התערבות של בריי וואיט הפסיד סינה את החגורה לאורטון וכך החלה יריבות ארוכה עם ברי וואיט שהסתיימה בסופו של דבר באירוע הPayback.

באירוע Money in the Bank 2014 זכה שוב ג'ון סינה בחגורת האליפות לאחר קרב מתיש רק בכדי להיחלם על החגורה שוב בפעם ה15 בקרב מרובע נגד רומן ריינס, קיין ורנדי אורטון באירוע Battleground. בשנה זו באירוע הסאמרסלאם סינה נכנס ליריבות נגד ברוק לסנר שבה הוא הפסיד את החגורה לאחרון. 

הכל נראה שחור לג'ון כאשר הוא נכנס ליריבות ועוד יריבות עם מתאבקים כמו רוסב שלאחר מכן הוא זכה באליפות ארצות הברית, בחודש שלאחר מכן נקבע קרב באירוע Night Of Champions נגד סטינג וסת' רולינס שבו הוא הפסיד ובכך סת' נשאר אלוף עולם.

ג'ון כמו ג'ון לא נשאר חייב ורצה להוכיח לקהל למרות השנאה הרבה כלפיו שהוא באמת אלוף רציני ולכן הוא שם את חגורת אליפות ארצות הברית שלו לכול הרוצה ובכך פתח שוב יריבות נגד אלברטו דל ריו, שזכה בקרב האליפות ולקח מג'ון סינה את חגורת אליפות ארצות הברית ולפציעה.

ג'ון חזר לסמאקדאון לאחר הפציעה שלו בשנת 2016 ובאירוע ראו שבו הופיע אי ג'יי סטיילס שבירך אותו לשלום ואז תקף אותו החל יריבות גדולה נגד סטיילס ונגד הבולט קלאב (אנדרסון וגאלוז) בד בבד היריבות נגד הקלאב ונגד סטיילס  וגם נגד דין אמברוז לא עזרה לבריאות של סינה ששוב נפצע ושוב נאלץ לפרוש להחלמה ארוכה מפציעה שרק דרבנה אותו להתאמן חזק ולחזור לכושר.

בשנת 2016 לאחר חזרה מזהירה של ג'ון סינה שהתקבל לדראפט של סמאקדאון הודיע סינה קבל עם ועדה כי הוא רוצה לשבור את השיא של נער הטבע ריק פלייר ובכך להפוך לאלוף עולם בפעם ה16, ואכן באירוע הרויאל ראמבל שהתרחש בלילה שבין ראשון לשני שוב הוכיח ג'ון למה הוא נקרא סופר סינה ולמה הוא האלוף הבלתי מעורער וכנראה היחידי שהצליח לשבור את השיא של נער הטבע ובכך להפוך בפעם ה16 לאלוף עולם.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort