ראמבל 2017: יהיה כיף!

אנדרטייקר, ברוק לזנר, ביל גולדברג. רק המחשבה על שלושתם ביחד באותה זירה, ולו לרגע אחד בלבד, מסעירה את רוחם של אוהדי היאבקות רבים לקראת הרויאל ראמבל המתקרב.

טיזר לכך ראינו ב"ראו" האחרון, כאשר כעת אף אחד לא יסכים לתסריט בו השלושה לא יילכו ראש בראש ב"זמן אמת".

אבל היי, למה שנסתפק בכך? הרויאל ראמבל הרי מתקיים פעם אחת בשנה, ואיזה זמן יותר טוב יש לנו לקאמבקים, בכורות מסעירות, או הפתעות מהעבר?

משכך, ניסיתי לחשוב על שבעה מתאבקים שהייתי רוצה לראות השנה בקרב הגדול:

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
  1. קורט אנגל – כבר למעלה מעשור שמדליסט הזהב האולימפי לא הופיע ב-WWE, וזאת למרות אינספור, אבל באמת אינספור שמועות על קאמבק.

מאז שעזב את הארגון ב-2006, אנגל הופיע מספר שנים ב-TNA – (חבר בהיכל התהילה של הארגון), וממשיך להתאבק גם היום בארגונים שונים. לפני כחודש הוא גבר על קודי רודס בקרב בו אמנם לא נראה חד כבעבר, אבל עדיין נראה די טוב, בטח בשביל גבר בן 48.

חוץ מזה, אתם יכולים לדמיין את התגובה של הקהל אם הוא יחזור?
בין אם יחזור לראמבל, ובין אם לא, לא ברור כמה גדול יהיה אפקט ההפתעה.
בצעד שאני לא הכי הבנתי, נודע לנו לאחרונה על הכנסתו (המוצדקת) של אנגל להיכל התהילה של ה-WWE.
מה שלא הבנתי הוא העיתוי של ההודעה, כשבועיים בסך הכל לפני הראמבל, במסגרתו ערכו לא מעט כוכבי עבר את הקאמבק.

כך או כך, אני אשמח לראות את קורט בזירה.

  1. שלטון בנג'מין – את הבכורה המחודשת שלו בארגון בנג'מין היה צריך לעשות כבר לפני כמה חודשים, זמן קצר אחר פיצול הרוסטר, אך לא עשה זאת עקב פציעה בכתף.בהנחה והוא כשיר לחזור, אין למעשה במה טובה יותר לקאמבק של אחד האתלטיים הטבעיים הטובים בתולדות הארגון, כחלק מניסיון צבירת מומנטום מחודש לקראת פרק ב' מוצלח יותר בסמקדאון.
  2. קני אומגה – למי שלא שמע או מכיר את אומגה, אני ממליץ בחום להריץ את שמו בגוגל וביוטיוב. מדובר על אחד המתאבקים הטובים ביותר מחוץ ל- WWE , אם לא הטוב מכולם.לאחרונה אחד הקרבות שלו (נגד אוקדה) אף זכה לציון הנדיר והחריג של שישה כוכבים (מתוך חמישה…), כאשר המדרג הוא לא אחר מדייב מלצר, אחד ממבקרי ההיאבקות הפופולאריים ביותר.

לאומגה יש את הלוק, הכריזמה, והכי חשוב, היכולת לספק קרבות אדירים.  כמו כן, ממה שאני מבין, הוא אמור לסיים בקרוב את החוזה ביפן, כך שגם אם לא יגיע לראמבל, עדיין ייתכן ונראה אותו בקרוב ב- WWE.

 

  1. קרליטו – שש שנים עברו מאז הופעתו האחרונה של קרליטו בארגון, כאשר במהלך השנים הוא התאבק תחת ארגונים שונים, ואפילו הגיע לישראל ביחד עם כריס מאסטרס.מה אני מוכן לעשות כדי לראות פעם נוספת את הכוכב המבדר? אממ… אני מוכן להיכנס לקבוצת רכישה ולקנות את אחת מחבילות הנופש שמציעים ה"שיינינג סטארס". יותר מזה?
    ורגע לפני שעוברים למתאבק הבא, מי כאן לא רוצה לראות את קרליטו יורק תפוח על הפנים של ברון סטרומן?
  2. סמואה ג'ו – אם לא עכשיו, אז אימתי? אחד הכוכבים הגדולים ביותר של ה- TNA הצליח בגדול גם ב-NXT , וכעת, כשהפיוד עם נקאמורה הסתיים, הגיע הזמן לחשוף את ג'ו לציבור רחב יותר.
    אם ייכנס לרוסטר כבר בראמבל, הוא אפילו יכול להספיק ולבנות יריבות כלשהי לקראת קרב יחידים ברסלמניה.
  3. פין באלור – פציעה בכתף לא מנעה מבאלור לסיים את הקרב נגד סת' רולינס כמנצח וכזוכה הראשון של חגורת האליפות החדשה (והמכוערת) של RAW, מה שבטח הקנה לו כמה נק' זכות אצל אלו מכם שלא ממש הכירו אותו לפני.

עם זאת, כידוע לרובכם, יממה לאחר ניצחונו ב"סאמר סלאם", הוא נאלץ לוותר עליה עקב הצורך בניתוח.
מאז עברו כמה חודשים של שיקום ופיזיותרפיה, ואם באלור מוכן פיזית, הקהל יקבל אותו בשמחה רבה. למען האמת, לא אתנגד גם לזכייה מפתיעה שלו בראמבל.

 

  1. CM פאנק – האלק הוגאן, היטמן, אולטימט ווריור המנוח. כולם רבו בשלב מסוים עם משפחת מקמהון, וחזרו לבסוף.אפשר לטעון שבמקרה של פאנק מדובר בנסיבות אחרות (התפטר, בין היתר, לאחר שזעם על קידום באטיסטה בראמבל של 14'), אבל אני מאמין שביום מן הימים, הוא עוד יחזור.

    הסיכוי שזה יקרה השנה, מספר חודשים לאחר הפסד הבכורה ב- UFC   (שזכה להתייחסות די ילדותית של מיז וזיגלר), הוא די קלוש.
    אבל מי יודע, כבר ראינו הפתעות בעבר, ובשלב מסוים אולי אפילו פאנק ומשפחת מקמהון המורחבת יבינו שזה "בסט פור ביזנס".

לסיכום, אני מאמין שלפחות אחד מהחבר'ה הנ"ל יופיע בראמבל (מהמר על בנג'מין), וכמובן שלא שולל חזרה מפתיעה של כוכב עבר (אולי סייקו סיד? בבקשה תביאו את סייקו סיד…).
בכל מקרה, אני מקווה שיהיה לנו אחלה ראמבל, שיתעלה על אלו של השנים האחרונות, ואשמח לקרוא את מי אתם הייתם רוצים לראות, וגם את מי לא (בחייאת, תחסכו מאיתנו את ג'יימס אלסוורת מודח על תקן סנטינו מרלה…).

 

מקווה שנהניתם, ותודה על הקריאה.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort