סיקור SMACKDOWN AND 205 LIVE

העימות בין ניקי בלה ונטליה רק מחמיר, קינג חזר ובגדול, סטיילס מסרב להירגע וחזרה גדולה של אלופת נשים ודיוות לשעבר במיין איבנט

המופע נפתח בכניסתו של בעלי סמאקדאון שיין מקמהון והתחיל לדבר על הרויאל ראמבל שיתקיים עוד שבועיים בסן אנטוניו, טקסס. מקמהון הכריז גם שאחרי הרויאל ראמבל אליפות ה-WWE תהיה על הפרק בקרב של אלמניישן צ'מבר על האליפות. לאחר מכן איי ג'יי סטיילס נכנס לזירה והתלונן שאחרי שהוא ינצח את ג'ון סינה בראמבל הוא גם יהיה צריך להגן על אליפות ה-WWE באלמניישן צ'מבר, אז שיין מקמהן טיפה התבדח והוא אמר שהוא קולט מהר והוא גם אמר שג'ון סינה יהפוך ל-16 פעם אלוף ה-WWE. אז סטיילס התלונן והווא אמר שאולי שהוא יחשוב פעמיים לפני שהוא עושה מעשה מטומטם. שיין מקמהן אמר שאצלו סטיילס הוא אחד מהטובים והוא פנומנלי. אחרי זה סטיילס ענה שלשים את התואר על הפרק זה מעשה ברברי, חסר כל הגיון ומטומטם. אז ג'ון סינה נכנס לזירה ועוד לפני שהוא אמר משהו סטיילס השתיק אותו מהר והתחיל לומר שמתי שהגיס של סינה (שזה דניאל בריאן) נתן לו קרב אליפות הוא הורה לסטיילס לשתוק ושאל למה סמאקדאון נגד איי ג'יי סטיילס, הוא האלוף וגונבים לו את תשומת הלב. לאחר מכן דה מיז נכנס לזירה והתחיל לדבר על זה שהקרב באלמניישן צ'מבר יסתדר טוב עם הסיפור שלו ושמתי שהוא היה אלוף הוא השפיע הרבה יותר מכל מי שאי פעם היה לפני. סטיילס ענה בתגובה שהדבר הכי טוב שהוא יכול לעשות בכל "הקריירה ההוליוודית" שלו זה להתרחק ממנו. מיז ענה שהוא ניצח בעבר את ג'ון סינה לפני "שביט אפ ג'ון סינה" היה קיים. סינה חימם את העניינים בין השניים וגרם להם להתקוטט אך שין מקמהן ישר עצר את זה וקבע לעכשיו קרב של סטיילס נגד מיז.

RELATED POSTS

איי ג'יי סטיילס נגד דה מיז נגמר ללא הכרעה

היה קרב טוב בין השניים שאין ספק שהם עוד ילחמו הרבה בעתיד ויעשו קרבות טובים. באמצע הקרב סטיילס זרק את מיז על סינה שהיה בעמדת השידור, אבל סינה הגיב באופן מהיר וזרק את מיז הצידה אך סטיילס נתן לו אגרוף וברח. לאחר מכן מיז תקף את סינה אך הוא התאושש וביצע את ה-AA על דה מיז ולאחר מכן סטיילס ניסה לעדות את "הפנומנל פורארם" אך סינה התחמק בזמן וביצע גם על האלוף AA. שוב סינה יוצא אובר על האלוף ומעביר רמזים עבים לקראת הרויאל ראמבל שיכולה אולי להיות זכייתו ה-16 של סינה באליפות; דומה לשיאו של "נער הטבע" ריק פלייר.

מיז? סטיילס? סינה אמר את המילה האחרונה (האתר הרשמי של ה-WWE)
מיז? סטיילס? סינה אמר את המילה האחרונה (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ניקי  בלה נכנסה לזירה והתחילה לדבר על זה ששבוע שעבר היא ונטליה רק התחילו להילחם והשבוע זה עומד להסתיים וכמובן שהיא לא מספיק אמיצה בשביל לבוא להילחם מולה והיא רק טובה בלתקוף אנשים בגב. ואז נטליה קראה לניקי מהקהל והתחילה לומר שזה הזמן שהיא תסתום את הפה ותפתח את העיניים והיא התחילה להתלונן שלניקי יש מרצ'נדייז ולה אין. בדיוק מתי שנטליה תכננה להעיף את המרצ'נדייז של ניקי השנייה התחילה לתקוף את נטליה והמאבטחים והשפוטים היו צריכים להפריד בין השניים.

העניינים יצאו משליטה מזמן בין ניקי ונטאליה (האתר הרשמי של ה-WWE)
העניינים יצאו משליטה מזמן בין ניקי ונטאליה (האתר הרשמי של ה-WWE)

דין אמברוז מנצח את רנדי אורטון

ניצחון מרשים לאלוף הביניבשתי הטרי על הוייפר רנדי אורטון. אצל דין אמברוז דברים מצליחים להסתדר אחרי שזכה באליפות הביניבשתית בעוד אצל משפחת וויאט הדברים הולכים אחרת. רנדי אורטון ולוק הארפר עדיין בריב גדול מאוד אחד מול השני. לוק הארפר עלה לרנדי אורטון בניצחון נגד אמברוז אחרי ששלט ברוב הקרב. לאחר הקרב רנדי אורטון ולוק הארפר התווכחו ואף התקוטטו אבל ראש המשפחה בריי וייאט הפריד בין השניים ונתן באופן מפתיע אגרוף ללוק הארפר שעזב את הזירה לאחר מכן. הדברים אצל המשפחה רק הולכים ומדרדרים… מה יהיה הסוף עם משפחת וויאט?

צרות במשפחה (האתר הרשמי של ה-WWE)
צרות במשפחה (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ג'רי "המלך" לולר חזר ובגדול לפינה שלו בסמאקדאון לייב שהאורח הוא דולף זיגלר. ג'רי התחיל לומר ששבוע שעבר לא היה טוב כל כלך מכיוון שהוא היה עדיין עצבני מההפסד שלו לקאליסטו. זיגלר התכוון ללכת אך ג'רי הספיק לעצור אותו וזיגלר אמר שהוא מנסה לגרום לו להיראות רע והתחיל לרדת על לולר שהוא שלח לו מיליון מרפקים מלפני כמה שנים. לולר ענה לזיגלר שיש לו עוד שאלה אחת בשבילו שאיך זה לא משנה כמה פעמים הוא מנסה תמיד הוא יהיה לוזר. זיגלר בתגובה שלח סופרקיק לחזה של "המלך" ועזב את הזירה. JBL התעצבן ובא לעזור לג'רי העצבני.

טיפול "מלכותי". זיגלר לא אהב את מה שהיה ל"מלך" להגיד עליו (האתר הרשמי של ה-WWE)
טיפול "מלכותי". זיגלר לא אהב את מה שהיה ל"מלך" להגיד עליו ושלח סופרקיק מדויק (האתר הרשמי של ה-WWE)

אליפות הנשים: אלכסה בליס מנצחת את בקי לינץ'

לפני שהתחיל הקרב בכלוב הוכרז שרנדי אורטון ילחם נגד לוק הארפר בשבוע הבא. גם אלכסה בליס וגם בקי לינץ' נתנו יופי של קרב עד שמתי שבקי תכננה לצאת מהכלוב ולזכות בחגורה הגיעה לה לוצ'אדורה . בקי התעלמה ממנה וביצעה דיס-ארמר על בליס אך האישה המסתורית כנסה ונתנה בעיטה חזקה לבקי ולאחר מכן אלכסה התאוששה, ביצעה את ה-DDT על לינץ' וקטפה את הניצחון. לאחר הקרב שני הנשים ניסו לתקוף את בקי אך האחרונה התאוששה תקפה את שניהם והסירה את המסיכה של לה לוצ'אדורה שהתגלתה כ…מיקי ג'יימס!!! מיקי תקפה את בקי וסגרה את האירוע בהנפת ידה של אלכסה האלופה.

לה לוצ'דורה שוב באה לעזרת אלכסה (האתר הרשמי של ה-WWE)
לה לוצ'דורה שוב באה לעזרת אלכסה (האתר הרשמי של ה-WWE)

דרו גולאק ממשיך להרשים, גלאהאר עם ניצחון גדול וניס מרשים מאוד גם הוא.

דרו גולאק מנצח את סדריק אלכסנדר

בכניסה של סדריק אלכסנדר נכנסה גם האקסית שלו אלישה פוקס והתעקשה להיות איתו בקרב למרות שסדריק סימן לה ללכת. לאחר מכן נכנס נועם דר וסימן לאלישה פוקס ללכת אך היא אמרה לו שיתקוף את סדריק, לאחר מכן ניסה דר לעלות לזירה אך אלכסנדר העיף את הראשון. לאחר מכן דרו גולאק שום מקום התחיל לתקוף את אלכסנדר יחד עם נועם. אלכסנדר השיב מלחמה לשני אלה ואף העיף אותם מהזירה. אלכסנדר תקף את נועם דר עד שדרו נתן לו "צ'ופ בלוק" ונועם תקף את אלכסנדר והלך. למרות שאלכסנדר הותקף הוא רצה לקיים את הקרב נגד גולאק. הקרב היה מצוין, שניהם נתנו מעצמם אך גולאק הצליח לקחת את הניצחון אחרי "באק-סופלקס" אימתני. גולאק לא מפסיק להרשים.

נועם דר ממשיך לאמלל את חיוו של סדריק אלכסנדר (האתר הרשמי של ה-WWE)
נועם דר ממשיך לאמלל את חיוו של סדריק אלכסנדר (האתר הרשמי של ה-WWE)

טוני ניס מנצח את מוסטפה עלי

גם טוני ניס ממשיך להרשים עם יופי של ניצחונות. מוסטפה עלי לעומת זאת חייב להתעורר ולהתעשת על עצמו.

איי פורפיט: ג'ק גאלאהר מנצח את אריאה דווארי

איזה ניצחון חשוב לגאלאהר על דווארי! הקרב עקרונית הוא כמו קרב "אני מפטר" רק אחר והוא גם היה ללא פסילות כך שהקרב היה מאוד אקסטרימי. ניצחון חשוב מאוד לגאלאהר שיכול לבסס את מעמדו אך מן הסתם זה עוד לא גמור בין השניים.

נגמר הפיוד? (האתר הרשמי של ה-WWE)
נגמר הפיוד? ממש לא בטוח (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?