סיקור MONDAY NIGHT RAW 16.1.17

ברוק לסנר חוזר וזורע הרס, הקלאב מגיעים הכי קרוב לתואר, נוויל וסוואן ממשיכים לרדוף אחד את השני וקרב מרכזי נהדר שמסתיים בבלגן מוחלט!

פתיחת התכנית:
רומן ריינס שיפגוש את קווין אוונס ברויאל ראמבל בקרב על האליפות האוניברסלית, נכנס ומדבר על כך שהוא לא מתרץ את ההפסד שלו בשבוע שעבר מול אוונס וג'ריקו. ריינס מבטיח שמי שכן יתרץ את ההפסד שלו הוא קווין אוונס אחרי שיפסיד לו את האליפות. פול היימן קוטע את רומן ריינס ומשבח את לסנר כהרגלו. ריינס מאיים על היימן ובדיוק בזמן הנכון יוצאים החברים הטובים אוונס וג'ריקו שמשוויצים בעובדה שהם מחזיקים בשתי אליפויות גדולות ושהם הולכים כל הדרך לרסלמניה אל הקרב המרכזי. סת' רולינס מצטרף ל"חגיגה" ומזכיר שבשנה האחרונה הוא החמיץ את רסלמניה בשל פציעה, אך הפעם הוא עומד להיות בקרב המרכזי. ברון סטרואומן יוצא גם הוא לזירה, אך במקום לדבר כמו שעשו קודמיו הוא מסתכל לריינס בעיניים כאות קרביות, כשהוא רוצה נקמה.
ואז, מגיע השיא, כשברוק לסנר יוצא החוצה ונעמד מול כולם כשהוא מתכונן לתקוף.
סמי זאין מגיח משום מקום ותוקף את סטרואומן. המלחמה בין כולם מתחילה ולסנר תוקף אחד אחד כשהוא מפיל את כולם לרצפה ונותן לריינס F-5. לסנר חזר והוא לוהט מתמיד.

RELATED POSTS

רוסב וג'ינדר מהאל נגד אנזו וקאס:
לאחר כמה שבועות של יריבות מתמשכת בין אנזו וקאס לרוסב שפצע את אנזו וגרם לו לשבת בכיסא גלגלים לתקופה, אנזו חזר לכשירותו ושני הזוגות נפגשים סופסוף לקרב. ברגעי הסיום קאס מצליח לבצע את ה"אימפייר אלבואו" על ג'ינדר ונראה כי הוא עומד לנצח, אך רוסב נכנס מהר ושבר את הספירה. קאסס בועט מרוס ומוציא אותו מחוץ לזירה, נותן את הטאג לאנזו והשניים מבצעים את המהלך המסיים שלהם על ג'ינד ומנצחים את הקרב.

אריא דיווארי נגד לינסה דוראדו:
האיש שנמצא ביריבות עם דיווארי – ג'ק גלאהר, צופה בקרב משולחן השדרנים. שני המתמודדים מלהיבים את הקהל, ובעיקר דוראדו שמראה יכולות נפלאות בכל הקשור לזריזות ואתלטיות. בסופו של דבר, דיווארי לוקח את העניינים לידיים ונועל את דוראדו בהכנעה שגורמת לו לוותר.

קרב אליפות הזוגות – שיימס וסזארו נגד הקלאב:
הקלאב סופסוף מקבלים את ההזדמנות שמגיעה להם על אליפות הזוגות והם מספקים קרב נהדר מול האלופים שיימס וסזארו. הקלאב פותחים את הקלאב מצויין ושולטים בו ברובו אך מאבדים את הדומיננטיות לקראת הסיום כשסזארו מצליח לבצע את הסווינג על קארל אנדרסון ולנעול אותו בשארפשוטר. לוק גאלווס רץ פנימה, תוקף את סזארו ומציל את הקלאב. שיימס נכנס גם הוא ותוקף את השניים בכדי לאזן כוחות. השופט רץ אליו בהיסטריה כדי לבקש ממנו לצאת החוצה, אך שיימס נותן לו אגרוף בפנים. הקלאב חוזרים פנימה לזירה ומעיפים את שיימס החוצה. השניים מרימים את סזארו ומצבצעים על את ה"מג'יק קילר". אנדרסון מצמיד את סזארו, ושופט חדש שמגיע כמה שניות לאחר מכן, סופר לשלוש והקלאב מנצחים.
אך למרבה ההפתעה, השופט שהותקף על ידי שיימס קם חזרה לרגליו ופוסק שבשל תקיפת שופט, המנצחים הם הקלאב אבל רק כתוצאה מפסילה, ולכן האליפות נשארת אצל שיימס וסזארו. אין ספק שהיריבות בין שני הזוגות רק תלך ותתפתח בזמן הקרוב, ויש למה לצפות.

סוויס וואן ניין! (האתר הרשמי של הWWE)
סוויס וואן ניין! (האתר הרשמי של הWWE)

טוני ניס נגד ריץ' סוואן:
הקרב בין השניים עמד להפתח, אלא שאז הגיח משומקום נוויל, יריבו הגדול של האלוף סוואן ותקף אותו באכזריות. כמה שופטים הצליחו להזיז את נוויל אחורה ולהפריד, אך סוואן קם על רגליו והשיב אש לנוויל. גם כאן השופטים התערבו והפרידו, אך הפעם ניס הגיח תחת אפם של השופטים ותקף את סוואן יחד עם נוויל. הבריטי מאס בניס והעיף אותו מהזירה במטרה לתקוף לבדו את סוואן לעוד כמה שניות, וכך עשה.

מאחורי הקלעים:
נוויל נשאל מדוע תקף את סוואן למרות שיש לו קרב מולו ברויאל ראמבל על האליפות, וענה כי זו הייתה נקמה על מה שעשה לו סוואן בשבוע שעבר. נוויל הוסיף כי ברויאל ראמבל, אין ספק שהוא יזכה באליפות ושריץ' יכרע ברך למלך של הקרוזרוויטס.

ניו דיי בזירה:
הניו דיי מדברים על התכניות הגרנדיוזיות שלהם לקראת רסלמניה ועל כך שהעובדה שהרויאל ראמבל הוא קרב שבו כל אחד לעצמו, לא מפריעה להם כי מבחינתם, אם אחד מנצח, שלושתם מנצחים.
טייטוס אוניל שרודף את הניו דיי כבר כמה שבועות במטרה להפוך לחבר בקבוצה, קוטע את מפגן האחדות של הקבוצה ומודיע כי הוא כבר לא רוצה להיות חבר בניו דיי, אבל הוא כן רוצה מקום ברויאל ראמבל. טייטוס מאתגר את החבורה ומציע לאחד מהם קרב שבו המפסיד מאבד את המקום ברויאל ראמבל למנצח. ביג אי נענה לאתגר בתנאי שאם טייטוס מפסיד, הוא מפסיק לרדוף את החבורה.

ביג אי נגד טייטוס אוניל:
טייטוס משלים "סרייה" ומפסיד לכל אחד מחברי הניו דיי, כשהפעם ביג אי משיג ניצחון צפוי מולו. הקרב נמשך זמן קצר ובסופו ביג אי מצליח לבצע על טייטוס את ה"ביג אנדינג" ולנצח. לדעתי נעשה לטייטוס עוול גדול בעלילות הדחוקות והלא חשובות שהוא משובץ בהן, כשגם יכולות המיקרופון שלו וגם האתלטיות הבולטת שלו לא באות מספיק לידי ביטוי, פשוט פוטנציאל לא ממומש.

שארלוט בזירה:
עוד מופע מיקרופון נהדר של האלופה שארלוט כשהיא מנסה להפעיל קצת פסיכולוגיה כלפי היריבה שלה ברויאל ראמבל – ביילי, כשהיא מראה מכתבי חלומות ושירים שכתבה כשהייתה בתיכון, שמדברים על היאבקות ועל התקשותה שלה כלפי המקצוע. שארלוט לועגת לכל הדברים שכתבה ביילי ומזכירה כי בזמן שביילי עשתה את הדברים האלו היא זכתה באליפויות במכללות ברחבי ארצות הברית.

שארלוט עושה צחוק מביילי (האתר הרשמי של הWWE)
שארלוט עושה צחוק מביילי (האתר הרשמי של הWWE)

מאחורי הקלעים:
כריס ג'ריקו וקווין אוונס מנסים לדבר עם הפרטנר שלהם לקרב השלישיות ברון סטרואומן, במטרה להלהיט אותו בכדי שידאג לטפל ברומן ריינס וסת' רולינס עבורם. סטרואומן מבין מה פשר העניין ומצהיר בפניהם שהוא עושה מה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה, ושאחרי שינצח את הרויאל ראמבל הוא ייקח לאוונס את האליפות האוניברסלית ברסלמניה.

סדריק אלקסנדר נגד בריאן קנדריק:
סדריק אלקסנדר שהסביר לאלישה פוקס שהוא לא מעוניין בקשר איתה בשבוע שעבר, מנסה להתקדם קדימה כשהוא פוגש את האלוף לשעבר בריאן קנדריק. קנדריק מצליח לנעול אותו בהכנעה שלו – ה"קפטנ'ס הוק" אך לעזרת אלקסנדר נחלצת אלישה פוקס שמקרבת אליו את החבל ועוזרת לו לצאת מההכנעה. סדריק יוצא החוצה בתדהמה ומתעצבן על אלישה על שעזרה לו, ובינתיים קנדריק תוקף אותו מבלי שיראה. קנדריק מכניס את אלקסנדר לזירה, וכשהוא מתקרב אליו סדריק מפתיע אותו עם ה"לאמבר צ'ק" ומנצח.

קרב מרכזי – קווין אוונס, כריס ג'ריקו וברון סטרואומן נגד רומן ריינס, סת' רולינס וסמי זאין:הוריד
הקרב עוד טרם נפתח וכבר תגרה המונית בין שני הצוותים שבסופה ברון סטרואומן הענק נשאר על רגליו, כמה רגעים לאחר מכן נפתח הקרב. כמה דקות מהפתיחה רומן ריינס מצליח להשאר לבדו בזירה מול אוונס, כשרק ברון סטרואומן נשאר בצד הזירה. רומן נכנס ל"זון" ומוריד את ג'ריקו, וכשהוא מנסה להוריד גם את סטרואומן, הוא נתפס על ידו ומסתובב היישר אל סופרקיק של אוונס, אך זה עדיין לא מספיק וריינס שובר את הספירה לשלוש. סמי זאין וסת' רולינס מספקים שיתוף פעולה מצויין כמה דקות לאחר מכן כשכל אחד מהם תופס פינה ומבצע קפיצה אקרובטית על אחד מחברי השלישיה היריבה. סטרואומן נשאר לבדו מול סמי זאין, שמצליח להשיב לו מלחמה בשארית כוחותיו. זאין מנסה לבצע על סטרואומן את ה"חלובה קיק" אך סטרואומן מתחמק ומבצע עליו את הפאוורסלאם שלו ובכך מנצח את הקרב. לאחר הקרב סטרואומן אוסף את זאין חסר הכוחות, ולוקח אותו אל אזור הבמה במטרה לתקוף אותו שם, אך רולינס וריינס נחלצים לעזרתו ומנטרלים את סטרואומן. אוונס וג'ריקו מגיחים מאחוריהם ותוקפים אותם, אך השניים משיבים אש. רולינס מבצע על ג'ריקו פדיגרי מדהים על רצפת הבמה, ואוונס אורב לו ותוקף אותו עם כיסא. האלוף עושה את אותו הדבר לריינס ולאחר מכן מבצע עליו פאוורבומב אדיר על שולחן השדרנים.

רולינס מסביר - אקסטרים מהו (האתר הרשמי של הWWE)
רולינס מסביר – אקסטרים מהו (האתר הרשמי של הWWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?