he is backkkk

ערב שני היה ערב נפלא לכול אוהבי וחובבי האבקות כאשר הפינום, האיש המת בעל הסטירק הבלתי יאומן של 23-1 ב-WrestleMania, הפתיע את כולנו וכמו תמיד האורות כבו, הפעמונים צלצלו, האוויר התמלא בצרחות נהדרות ועשן מהביל ומתוך הפרגוד יצא האחד והיחיד, מארק קלאווי הידוע בשם הקברן.

כאשר נחשפתי לראשונה לwwf עוד בילדותי שהיה רק הערוץ הראשון ואת הערוץ הלבנוני ששם ראינו את הוגן ושות' הגיע בחור צעיר בשם מארק לזירת ההאבקות בתחילת שנות ה-90. האיש שהיה יכול לשחק בכל קבוצת כדורסל הגונה והייתה יכולה להיות לו קרירה נהדרת ביוסטן רוקטס או בסאן אנטוניו ספרס החליט להתמקד בהאבקות. בגלל נתוניו הפיזיים המדהימים וכשרונו האגדי הוא היה יכול לבצע כל מהלך בצורה שהייתה משאירה את הקהל בתדהמה.

RELATED POSTS

את קריירת ההאבקות שלו הוא החל בחברה בשם World Class Championship Wrestling שלאחר מכן הפכה ל-wcw  אגדית. שם הוא חבר למתאבק בשם Dangerous" Dan Spivey" ויחד הם הקימו את צמד גורדי השחקים. העלילה עם צמד המתאבקים העשירה את כשרונו של מארק כאשר הוא התקדם למאבק נגד לקס לוגר על אליפות ארצות הברית בטורניר Great American Bash שם הא הפסיד. מנהלי האירגון סירבו לחדש את החוזה שלו ולמזלו ולמזלנו הוא חתם בWWF  של ווינס מקמהן.

כאשר הוא הגיע לwwf נתנה לו הזדמנות לשנות את דמותו ולהפוך אותה למשהו טוב יותר. ביחד עם ווינס מקמהן הצעיר הוא העלה את דמותו של הקברן, שמשפחתו עבדה בבית הלווית ועקב הצתה שהוא גרם לה כול משפחתו נספתה ורק הוא נשאר. בהנחיתו של פול ברר הוא החל להפוך לאייקון שהשפיע ברבות השנים על יריבו השונים וכן על האוהדים שהחלו להטמיע לתוך הדי אנ אי שלהם את הפינום.

הקברו . מארק קלאווי מתוך אתר sportskeeda.
הקברן. מארק קלאווי (sportskeeda)

במשך השנים היו לו יריבות שונות כמו הקברן המזויף, אחיו קיין, שון מייקלס ועוד רבים אחרים. בתקופה מסויימת הוא שינה את דמותו והפך לamerican bad ass רכוב על אופנוע הארלי איימתני' גיימיק שלא כל כך צלח ולכן בשנת 2004 שוב חזר לדמותו של הקברן הידוע.

הדבר אשר ייחד את הקברן היו קרבות אקזוטים שהיו נדירים באותה תקופה כמו קרב קבורה שבו אתה חייב לקבור את היריב שלך מתחת לאדמה, קרב ארון שבו אתה חייב להכניס את היריב שלך לתוך ארון קבורה ועוד. אך מה שזכור לי ולעוד המון היו קרבות הסטריקים שבהם כל שנה בראסלמניה יריב אחר חשב שיש לו את הכוח לסיים את הקריירה של הקברן רק בכדי למצוא את עצמו מוצמד לשלוש.

בין קברות הסטריק הידועים היו כמו שאמרתי, שון מייקלס, אדג', סי אם פאנק, רנדי אורטון ובריי וואייט אך היחד שהשאיר טעם רע בפיהם של האוהדים היה ברוק לסנר שהצליח לסיים את הסטריק האלמותי של הקברן ומחשבה שהקריירה שלו נגמרה לאחר זמן רב.

אך פה אני ועוד המון אוהדים טעינו כאשר הוא חזר לאחר תקופת החלמה ארוכה עקב הקרב עם לסנר שבו הפסיד וגם סבל ממיגרנות קשות. מאחורי הקלעים כמו כל פולטיקאי טוב גם ידיו היו על העליונה כאשר החלטות שונות לגבי קרבות ומתאבקים והתייעצויות עם ווינס מקמהן קידמו אותו הן כמתאבק והן אולי בתור אחד מהברגים החשובים באירגון.

בערב שני התקבלה ההודעה המשמחת שהוא חוזר לרויאל ראמבל וכנראה לרסלמניה כאשר הוא הכריז שהוא הכין 29 קברים ל29 נשמות והוא יהיה זה שיגיע לרסלמניה וכנראה על קרב האליפות כנד המנצח בין קווין אווינס לבין סת' רולינס.

ביום ראשון 29 בינואר נדע אנחנו האוהדים וגם אני עבדכם הנאמן אם הוא באמת יכול להגיע לאירוע הגדול שנקרא ראסלמניה ולקחת את חגורת האליפות ובכך לסיים קריירה מופלאה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?