סיקור MONDAY NIGHT RAW 9/1/17

שון מייקלס בהופעה חד פעמית, אנדרטייקר חוזר עם הצהרה מדהימה, הקלאב פותחים יריבות עם אלופי הזוגות ואלוף ארצות הברית חדש!!

פתיחת התכנית:
פתיחה די שונה ויוצאת דופן לתכנית, כאשר סטפני משוחחת במשרדה עם המנהל הכללי מיק פולי שפותח את שנת 2017 עם תספורת "גלאח" שמזכירה את דמותו משנות ה2000 המוקדמות. סטפני מספרת לפולי שבדומה לכל עובד ולכבוד פתיחת השנה החדשה, היא עומדת להראות לו את סקירת הביצועים שלו, אך קודם לכן, מבקשת ממנו שיתייחס לשמועות שעולות מאיזור הקהל, לפיהן אנדרטייקר עומד להופיע הערב בראו, ופולי מבטיח שטייקר אכן יופיע. וואו.
סת' רולינס מתפרץ לשיחה ונכנס אל החדר בכדי להודיע שהוא עומד להשתתף ברויאל ראמבל הקרוב. אחריו נכנס במפתיע גם ברון סטרואומן, שמפציר בסטפני ופולי לתת לו קרב מול גולדברג או רומן ריינס (בעקבות העובדה שהשניים תקפו אותו בשבוע שעבר), אך סטפני מסרבת בשל העובדה שגולדברג לא נמצא בכלל בקרבת מקום ושרומן ריינס משובץ כבר לקרב אחר בתכנית. סטרואומן לא מקבל את זה ומתפרע כהרגלו, אך רולינס שמחפש עניין, תוקף אותו בתוך המשרד עד שמגיעה האבטחה ומפרידה בין השתיים.

קרב שניים מול אחד על אליפות ארצות הברית: רומן ריינס נגד כריס ג'ריקו וקווין אוונס:
קרב שעשוי לגמור את כהונתו של ריינס בתור אלוף ארצות הברית עמד להתחיל, אלא שאז יצא סטרואומן שחיפש נקמה מול ריינס. אוונס וג'ריקו הצתוותו יחד עם הכבשה השחורה ותקפו את ריינס למשך זמן מה, עד שחברו ל"שילד" לשעבר סת' רולינס, הגיע בכדי לעזור לריינס להיחלץ והשניים אף הצליחו לעמוד מול השלושה ביד רמה. סטפני עשתה סוף לתגרה כשהודיעה כי לא תבטל את קרב האליפות, אך בכדי למנוע תירוצים על עייפות מצד ריינס אם יפסיד, היא תתן לו עוד זמן לנוח עד שהקרב יתחיל מחדש ולבינתיים סת' רולינס יפגוש את ברון סטרואומן בקרב אחד על אחד.

סת' רולינס נגד ברון סטרואומן:
סת' רולינס מציג תחרות צמודה מאוד מול סטרואומן בניגוד לקודמים שניסו ונתקלו בחומה בשם ברון. סת' אף מצליח לא לספוג הפסד והקרב מסתיים בפסילה כפולה. בסיום הקרב רולינס מטפס על אחד מעמודי הזירה במהלך שלא נראה כמותו ומנסה לקפוץ על סטרואומן שעומד מותש מחוץ לזירה. סטרואומן זז מהמקום בדיוק ברגע הנכון ורולינס נוחת על מחסום הקהל וסופג פגיעה לא קלה. סטרואומן לא מצליח להחזיר את רולינס איתו לזירה לפני שהשופט מסיים את ספירת ה-10 ופוסל את שניהם. לאחר הקרב, סטרואומן מנסה להוציא את העצבים על רולינס כשהוא נכנס עם כיסא אל הזירה, אך רולינס חוטף לא את הכיסא ומבצר את עצמו כך שסטרואומן לא יכול לשוב אל הזירה ונסוג.

מהלך יוצא דופן של רולינס (האתר הרשמי של הWWE)
מהלך יוצא דופן של רולינס (האתר הרשמי של הWWE)


מאחורי הקלעים:
סשה בנקס וביילי מברכות אחת את השנייה לרגל הישגיהן, עד שמגיעה שארלוט, אלופת השנים ומעכירה את האווירה.
האלופה לועגת לשתיים ומזכירה לביילי שאף אחד לא ניצח אותה באירוע שלם וצפה אף פעם. נאיה ג'אקס מגיעה לאיזור ותוקפת את סשה שגרמה לה להפסיד בשבוע שעבר מול ביילי. שארלוט מצטרפת ותוקפת את ביילי, וכשנראה כי ג'אקס ושארלוט מסתדרות טוב יחד, נאיה דוחפת את שארלוט ועוזבת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'ק גלאהר נגד דרו גולאק:
ניצחון די צפוי לבריטי על גולאק לאחר קרב די משעמם וחסר משמעות שמסתיים בבעיטה האקרובטית של גלאהר. היריבות שלו עם אריא דיווארי כנראה עומדת להמשך עוד זמן מה, אך זה לא ממש גורע כי היא מוסיפה קצת פלפל לתכנית 205 לייב. לאחר הקרב, גלאהר מודיע כי הוא קורא לדיווארי להופיע ל"משא ומתן" יחד איתו בתכנית 205 לייב הקרובה.

מאחורי הקלעים:
מיק פולי הלחוץ מחפש את אנדרטייקר בין מסדרונות האולם, כשלפתע פוגש בסטפני מקמהן שמודיעה לו כי כל סקירת הביצועים שלו לשנת 2016, עומדת על אם ימצא את טייקר או לא, ושנותרה לו שעה להביא אותו אל הזירה. פולי מרגיע אותה ומבטיח שהוא יהיה שם.

שון מייקלס בזירה:
מיסטר רסלמניה, חבר היכל התהילה ואגדת ההאבקות שון מייקלס בהופעה מפתיעה ומלהיבה בראו.
H.B.K תופס את המיקרופון ומדבר על הראמבל הקרב ובא ועל כך שמחודש ינואר ישנה אווירה אחרת בWWE. מייקלס מקדם גם את הסרט החדש שבו הוא משחק שיוצא בסוף החודש, ובדיוק כשהוא מנסה לספר על החוויה ההוליוודית שעבר, קוטע אותו רוסב שמלווה בלאנה ובג'ינדר מהאל. רוסב צוחק על מייקלס ואומר כי הוא כבר לא מעניין אף אחד. הוא מאיים עליו שיתקוף אותו אך אנזו וקאס נחלצים לעזרת מייקלס. לאחר שהשניים משעשעים את הקהל כמו תמיד, נקבע קרב בין קאס לבין ג'ינדר.

פגישה מעניית (האתר הרשמי של הWWE)
פגישה מעניית (האתר הרשמי של הWWE)


ג'ינדר מהאל נגד ביג קאס:
קרב קצר עם סיום מלהיב כאשר רוסב מנסה להתערב ולעזור לג'ינדר לנצח, אך נתקל ב"סוויט צ'יין מיוזיק" של מייקלס בהתקף נוסטלגיה. קאס מבצע את ה"אמפייר אלובואו" שלו על ג'ינדר ומנצח את הקרב.

נוויל נגד לינסה דוראדו:
עוד ניצחון לנוויל שממשיך לבנות את עצמו בתור היל מצויין ובתור "המלך של הקרוזרווייטס". דוראדו נכנע לנעילה חדשה וקטלנית של נוויל. טוב לראות שהוחלט להוסיף לו עוד מהלך מסיים בנוסף ל"רד ארואו", שכן הכנעה בתור מהלך מסיים, הרבה יותר מתאימה להיל מאשר קפיצה שתלהיב את הקהל.
לאחר הקרב נוויל לא מרפה וממשיך לתקוף את דוראדו, עד שמגיע רק סוואן ומצליח להגיב לנוויל ולהרחיק אותו מהזירה. היריבות המרתקת בין השניים ממשיכה. האם נראה בקרוב אלוף חדש?

הכנעה חדשה לנוויל (האתר הרשמי של הWWE)
הכנעה חדשה לנוויל (האתר הרשמי של הWWE)

לוק גאלווס נגד שיימס:
חצי מאלופי הזוגות פוגש את חצי מהטוענים לכתר, בקרב בין שני ענקים מנוסים שבו סופסוף הקלאב פותחים יריבות עם אלופי הזוגות ומובאים אל קדמת הבמה. במהלך הקרק שבו ישבו החצי השני מכל קבוצה (אנדרסון מהקלאב וסזארו מצד האלופים) בשולחן השדרנים, קארל אנדרסון תקף את סזארו באיזור הבמה בדיוק כשיימס ניסה לבצע את הברואוג קיק על גאלווס. אנדרסון הסיח את דעתו של שיימס אך גאלווס לא הצליח לנצל את העניין ולנצח. סזארו הצליח להחזיר מלחמה לאנדרסון ושיימס ביצע על גאלווס את הברואוג קיק וניצח. היריבות, שכנראה תביא לקרב על התואר, סופסוף נפתחת.

מיק פולי בזירה:
פולי מתחנן בפני אנדרטייקר שיצא החוצה לאחר שהוא לא הצליח למצוא את מאחורי הקלעים, כשלפתע האורות נכבים, ובדיוק כשציפיות הקהל מגיעות לשיאן, השיר של סטפני מקמהן נשמע לקול הבוז הצורם מהקהל והיא יוצאת בכדי להקריא לפולי את סקירת הביצועים שלו לשנת 2016.
סטפני מקריאה בפניו שורה של כשלונות ומבקשת את תגובתו. פולי מביע צער עמוק ואז לפתע הפעמון נשמע ואנדרטייקר יוצא במפתיע אל הזירה ומכריז: "חזרתי". הקברן משאיר את כל הקהל מודהם ופעור פה כשהוא מודיע שייכנס השנה לריואל ראמבל!! טייקר מצהיר כי הוא ישוב אל המיין איבנט של רסלמניה אחרי שינצח את הראמבל וכי אף אחד לא ייקבע לו או יעמוד בדרכו. ללא ספק אחד הרגעים הגדולים של השנה, כבר בתחילתה. לאן פניו של טייקר מועדות?

קאמבק מצמרר. אנדרטייקר (האתר הרשמי של הWWE)
קאמבק מצמרר. אנדרטייקר (האתר הרשמי של הWWE)


סשה בנקס וביילי נגד שארלוט ונאיה ג'אקס:

האלופה לשעבר סשה בנקס פתחה את הקרב מול האלופה הנוכחית שארלוט והצליחה לגבור עליה. סשה נגשה אל נאיה ג'אקס ונתנה לה סטירה מצלצלת שגרמה לתגרה בין שתי הקבוצות עד להפרדת השופט. פתיחה להוטה לקרב.
לאחר מכן, שארלוט מצליחה להוציא את סשה מהמשוואה ומשאיר את ביילי מולה ומול נאיה. ביילי מדחיקה את שארלוט לפינה, והאלופה מנצלת את המצב בו נמצאת ביילי ונותנת טאג לנאיה בלי שביילי תראה. נאיה אורבת לביילי, מבצעת עליה את הלג דרופ שלה ומנצחת את הקרב.

מאחורי הקלעים:
נועם דר מתגנדר מול מראה במסדרונות האולם, כשלפתע מופיעה אלישה פוקס. דר מפנה אליה את הלחי שלו ואומר שלאחר שהוא אמר לחבר שלה, סדריק אלקסנדר שהוא לא מספיק גבר בשביל אישה כמו אלישה, הוא מבין שהיא כאן כדי לתת לו עוד סטירה. אלישה מסתכלת עליו ובמקום לסטור לו, מנשקת אותו ומורחת עליו את כל האודם שלה. גאווה ישראלית.

טייטוס אוניל נגד קופי קינגסטון:
טייטוס מנסה לסלול את דרכו אל הניו דיי בעזרת נצחונות על חברי הקבוצה. בינתיים, לא ממש הולך לא כשהוא מפסיד בפעם השנייה בשבועיים לשני חברי ניו דיי שונים. הפעם הוא מפסיד לקופי קינגסטון שמשחק בטייטוס וגורם לו לרוץ מסביב לזירה וכשהוא שב פנימה, קופי מבצע עליו את "צרות בגן עדן" ומנצח לקולות הצחוק של שאר חבר ניו דיי.

קרב מרכזי – שניים על אחד על אליפות ארצות הברית – רומן ריינס נגד כריס ג'ריקו וקווין אוונס:
בעוד החברים הטובים מבצעים את הכניסה שלהם לזירה, ריינס יוצא מהזירה ותוקף אותם לפני שהקרב נפתח. רומן מנסה לנעול את ג'ריקו בכלוב הכרישים ובכך לאזן את הכוחות, אך אוונס מציל אותו בדיוק ברגע הנכון. השניים גוברים יחד על ריינס ופוצעים את ידו הימנית. ריינס מוכנס אל הזירה ומצליח לעמוד ולכן הקרב נפתח מחדש רשמית. ריינס נלחם בכל שארית כוצחותיו לגבור על השניים ולנצח כנגד כל הסיכויים אך ללא הצלחה. כמה דקות מהפתיחה, ריינס מצליח להוציא את אוונס מהמשוואה ולבצע על ג'ריקו את הספיר, אך בדיוק כשנראה שריינס עומד לנצח אוונס גורר אותו החוצה ומבצע עליו את הפאוורבומב היאמתני על דופן הזירה. ריינס נראה די גמור ואוונס מרים אותו אל תוך הזירה. ג'ריקו תוקע את המסמר האחרון בארון הקבורה של ריינס כשהוא מבצע עליו את הקודברייקר. ג'ריקו מצמיד את ריינס ולוקח ממנו את אליפות ארצות הברית.
סיום עוצמתי לתכנית אדירה של raw.

לא כוחות. ג'ריקו האלוף החדש (האתר הרשמי של הWWE)
לא כוחות. ג'ריקו האלוף החדש (האתר הרשמי של הWWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort