סלט טורקי-יווני: משחקי כדורסל ששווים צפייה

אריס רוצה להיצמד לאא"ק אתונה, אנדלו אפס רוצה להתאושש ולהראות שליטה בטורקיה, פנרבחצ'ה ובשיקטאש בקרב על המקום הראשון ופנאתנאיקוס תשחק מול פאו"ק במטרה להישאר צמודה למקום ה-1

משחק ראשון: אא"ק אתונה (9 ניצחונות, 3 הפסדים, מקום 3) נגד אריס סלוניקי (8 ניצחונות, 4 הפסדים, מקום 4) שבת בשעה 17:00

הליגה היוונית אומנם נמצאת בשליטה של אולימפיאקוס ופנאתנאיקוס אך בליגה ישנם עוד קבוצות שיכולות להפתיע את שתי הגדולות. שתיים מהקבוצות האלו יפגשו בשבת. אא"ק אתונה מהמקום השלישי תפגוש למשחק את אריס סלוניקי מהמקום הרביעי, כל קבוצה מגיע למשחק עם המטרה שלה, אתונה רוצה להישאר צמודה לפנאתאנייקוס בעוד שאריס רוצה לנצח ולהשתוות לאתונה. אתונה מגיעה בכושר לא טוב לאחר שהפסידה במשחק הליגה האחרון לקולוסוס ותרצה להתאושש ולחזור לנצח, באירופה הקבוצה במצב טוב וממקומת במקום השלישי בבית שלה בליגת האלופות של פיב"א. בשבת הם יעשו הכול כדי לנצח וחזור למסלול הנכון בליגה. כדי לעשות את זה חניכיו של זדובץ' יצטרכו לשים לב יותר לשחקני הפנים של היריבה מפני שמשם הם משיגים את רוב הנקודות שלהם ובנוסף יצטרכו לקבל שחקן טוב מהקלע המוביל שלהם, מייקל דיקסון.

מהצד השני, אריס מגיעה למשחק היא אחרי הפסד בליגת האלופות של פיב"א אך עדיין ממוקמת בבית שלה במקום השלישי, בליגה המצב שונה לגמרי לאחר פתיחת עונה לא טובה הקבוצה התאוששה וכעת ממוקמת במקום הרביעי שהיא עם חמישה ניצחונות רצופים. בשבת היא יוצאת למשחק חוץ מול אתונה מהמקום הרביעי שניצחון יכול לעלות אותה למקום השלישי. כדי לעשות את זה ולהמשיך ברצף הניצחונות יצטרכו חניכיו של פריפטיס לשמור את שחקן המפתח של היריבה, דיקסון ובנוסף לקוות כי וויל קומינגס ימשיך לתת את התצוגות שלו.

הימור שלי: אריס ממשיכה בכושר הטוב שלה ומנצחת ב-7 הפרש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ימשיך להוביל את הקבוצה? וויל קומינגס (www.arisbc.gr)
ימשיך להוביל את הקבוצה? וויל קומינגס (www.arisbc.gr)

משחק שני: אנאדולו אפס (11 ניצחונות, 2 הפסדים, מקום שני) נגד גלאטסראיי (8 ניצחונות, 5 הפסדים, מקום שישי). ראשון בשעה 17:00

הליגה הטובה באירופה ממשיכה לספק לנו משחקים אדירים והפעם אנאדולו אפס מהמקום השני מגד גלאטסראיי מהמקום השישי. אנאדולו מגיעה למשחק אחרי שגברה על אותה קבוצה ביורוליג ושיפרה את מעמדה באירופה לעומת זאת בליגה, ספגה הקבוצה הפסד לפנר במשחק האחרון ואיבדה את המקום הראשון וכעת תיהיה חייבת לנצח ולהישאר צמודה לפסגה כדי לא לאבד גובהה. שחקני המפתח של אנאדולו הם: אוסמן קאדי, דאשון תומאס ודיירק בראון. כדי לנצח את המשחק חניכיו של פארסוביץ' יצטרכו להמשיך באחוז השלשות הגבוהה שלהם (42%) ולהסתמך על שלקני המפתח.

מהצד השני, גלאטסראיי מגיעה אחרי שכבר טעמה הפסד מהיריבה ביורוליג שם היא נמצאת במקום האחרון. בליגה המצב קצת שונה אחרי פתיחת עונה מזעזעת הקבוצה הצליחה להתייצב מעט אך בשני המשחקים האחרונים חטפה הפסדים וכעת תרצה לסיים את רצף ההפסדים הזה או שאטאמן יצטרך למצוא מועדון חדש. כדי לנצח חנכיו של אטאמן יצטרכו לעצור את אנאדולו מלקלוע הרבה שלשות, דבר שני להסתמך על ג'סטין דנטומן וסינן גולר והדבר האחרון לסגור לריבאונד ולקחת כמה שיותר.

הימור שלי: גלא לא תצליח לעצור את אנאדולו שתנצח ב-9 הפרש.

יוביל את אנאדולו חזרה לפסגה? (cavaliersnation.com)
יוביל את אנאדולו חזרה לפסגה? (cavaliersnation.com)

משחק שלישי: פנרבחצ'ה (11 ניצחונות, 2 הפסדים, מקום ראשון) נגד בשיקטאש (11 ניצחונות, 2 הפסדים, מקום שלישי) ראשון בשעה 19:30

עוד משחק מהליגה הטובה באירופה והפעם זה לוהט מתמיד. פנרבחצ'ה שרק במחזור שעבר גברה על אנאדולו ועלתה למקום הראשון פוגשת את בשיקטאש שנמצאת איתה במאזן זהה ורוצה לקחת את הפסגה. פנרבחצ'ה מגיעה למשחק בכושר טוב מצד אחד, בליגה היא לא ניתנת לעצירה אך באירופה המצב קצת שונה הקבוצה במקום השישי וכבר ספגה שישה הפסדים אך עדיין נמצאת בתמונת העלייה. בראשון הקבותה תעשה הכול כדי לנצח ושחקני המפתח שלה הם: בוגדנוביץ', ווסלי ואודו שיכולים להכריע את המשחק אם יתנו תצוגה. כדי לנצח את המשחק יצטרכו חניכיו של אובראדוביץ' לקחת כמה שיותר ריבאונדים, יש להם בעיה בצד הזה ובנוסף לקלוע שלושת ברמה גבוהה יותר מהאחוז הממוצע שלהם.

מהצד השני, בשיקטאש מגיעה בכושר נהדר כשהיא מנצחת כבר חמישה משחקים ברציפות. בליגה כאמור הקבוצה הפסידה רק פעמיים ונמצאת במאזן זהה לפנר כשניצחון יכול למקם אותה בפסגה. באירופה, הקבוצה כבר לאחר 11 משחקים ניצחה 9 וממוקמת ראשונה בבית שלה כשהיא תעלה לשלב הבא ללא ספק. שחקני המפתח הם: סטימק, קלארק, טאומפסון ורול שקולעים את רוב נקודות הקבוצה. כדי לנצח את המשחק יצטרכו חניכיו של סאריקה להמשיך ולשלוט בריבאונד, הצד החלש של פנר, ובנוסף לקלוע באחוזים טובים מהאונשין.

הימור שלי: בשיקטאש מפתיעה ומנצחת ב-4 הפרש.

קלארק יוביל את הקבוצה לניצחון אדיר? (www.hizlihucum.com)
קלארק יוביל את הקבוצה לניצחון אדיר? (www.hizlihucum.com)

משחק רביעי: פנאתנייקוס (11 ניצחונות, הפסד אחד, מקום שני) נגד פאוק (7 ניצחונות, 5 הפסדים, מקום 5) ראשון בשעה 20:00

השליטה של פנאתנייקוס בליגה היוונית תישמר? בראשון תצא הקבוצה לשחק נגד פאוק מהמקום החמישי שהיא יודעת שהפסד משאיר את אולימפיאקוס בודדה מעל כולם.פנאתנייקוס מגיע לאחר דרבי אדיר ביורוליג אך גם עייפה מתמיד אחרי מאמץ קשה. באירופה עד לפני הדרבי הקבוצה ממוקמת במקום החמישי, כמו בליגה מקום מתחת לאולימפיאקוס. בראשון למרות העייפות שום דבר חוץ מניצחון לא בא בחשבון. שחקני המפתח שלהם הם: מייק ג'יימס, בורוסיס וסינגלטון. כדי לנצח יצטרכו חניכיו של פאסקוול להמשיך ושלוט בצבע כמו שהם אוהבים אך גם להמשיך ולקלוע באחוזים טובים משלוש.

מהצד השני, פאוק מגיעה למשחק במצב רוח לא טוב לאחר שספגה הפסדבאירופה ואיבדה זמנית את המקום לשלב הבא. הקבוצה פתח את הליגה לא טוב אך כעת נראית טוב וממוקמת במקום החמישי אך היא יודעת שהפסד אחד יכול להוריד אותה עד למקום השביעי דבר שלא בא בחשבון. פאוק תקווה ביום ראשון לתפוס את פנא עייפה ולעקוץ אותם. שחקני המפתח של פאוק הם: ספירידון, סירבט ובראיינט. כדי להפתיע יצטרכו חניכיו של מרקופולוס להציג שליטה בריבאונד ולקלוע באחוזים הרבה יותר גבוהים לשלוש אחרת המשחק אבוד מראש.

הימור שלי: פנא מצליחה לגבור על פאוק אחרי משחק צמוד ב-7 הפרש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort