סיקור SMACKDOWN AND 205 LIVE 3.1.17

יש לנו אלוף ביניבשתי חדש, מי זאת לה לוצ'דורה, זיגלר עשה היל טרן וסטיילס וסינה חתמו על חוזה הקרב

המופע נפתח בכניסתו של מיז ומאריס לזירה. מיז התחיל לומר שהקהל מסתכל כרגע על הזוג החזק ביותר כרגע. מיז דיבר גם על המקרה עם רנה יאנג ודין אמברוז וציפה מרנה להתנצל ולהביא לו מתנה. באמצע נכנס דין אמברוז שמן הסתם כעס על דה מיז… אך מאריס חסמה אותו ואף סטרה לו.

RELATED POSTS

בארון קורבין מנצח את דולף זיגלר

קורבין מנצח את זיגלר ביופי של קרב אחרי שביצע עליו "סוף הימים" עצבני במיוחד. לאחר הקרב קורבין רצה לתקוף את זיגלר עם כיסא אך קאליסטו נכנס והציל את זיגלר ובמפתיע זיגלר נתן לו בתגובה "סופר-קיק" ועזב את הזירה.

זיגלר  מיד אחרי הסופר-קיק לקאליסטו שבא לעזור, היל טרן נדרש (האתר הרשמי של ה-WWE)
זיגלר מיד אחרי הסופר-קיק לקאליסטו שבא לעזור, היל טרן נדרש (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן מאחורי הקלעים רואים את כרמלה ולאחר מכן ג'יימס אלסוורת' נכנס ומאחל לה הצלחה בקרב, שתיקח את החולצה שלו ואפילו שילווה אותה.

לאחר מכן רואים את זיגלר נכנס לחדר הלבשה עצבני ועושה בלגן, אך אפולו קרוז עוצר אותו, דולף בתגובה תוקף אותו ומוג'ו ראוולי וריינו עצרו אותו.

בקי לינץ' מנצחת את לה לוצ'דורה

בזמן האחרון אנחנו רואים הרבה את לה לוצ'דורה… המתאבקת המסתורית מגיעה מכמה דמויות אך הפעם הזאת הדמות המסתורית הייתה אלכסה בליס שטכנית הפסידה לבקי. אך פתאום עוד לה לוצ'דורה נכנסה והתחילה לתקוף ביחד עם אלכסה את לינץ'.

לה לוצ'אדורה כפול 2. בקי לינץ' ראתה כפול אחרי המתקפה של אלכסה בליס והמתאבקת המסתורית (האתר הרשמי של ה-WWE)
לה לוצ'אדורה כפול 2. בקי לינץ' ראתה כפול אחרי המתקפה של אלכסה בליס והמתאבקת המסתורית (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן דניאל בריאן נכנס לזירה במסגרת חתימת חוזה הקרב של סינה וסטיילס ברויאל ראמבל על האליפות והציג את שניהם. סטיילס התחיל לומר שלסינה בכלל לא מגיע קרב על האליפות "ושמסקרן" אותו איך זה עובד אצלו.  אז בריאן ענה בתגובה מכיוון שסינה עשה את החזרה הגדולה שלו ושכולם מדברים וידברו על הקרב הזה. סטיילס אמר לסינה שהוא בעצם קיבל את הקרב אליפות הזה בגלל גיסו וזה מאוד מסריח. סטיילס הוסיף גם שהוא כרגע אלוף ה-WWE ולא הוא ושסמאקדאון ניצחו את ראו ברייטינג זה רק בגללו. לאחר מכן סטיילס המשיך להוסיף על הקרב, על סינה ועל ראו וחתם על החוזה. סינה התחיל לומר שהוא צריך להתנצל ושהוא כל הזמן בעניינים בגלל שאנשים כמוהו חשבו שהוא עזב ושהוא עשה קריירה בשביל לסתום לאנשים כמוהו את הפה. סינה אמר שיש לו יותר תשוקה ושהקרב הזה יותר ממנו ומסטיילס וזה בשביל הקהל ולאחר מכן סינה חתם על החוזה. לאחר מכן קורבין התחיל לומר שהוא זכה בבאטל רויאל לכבוד אנדרה הענק ושלא מעניין אותו סטיילס או סינה. לאחר שנראה שסינה וקורבין עומדים להילחם סטיילס נתן לסינה "אינזגירי" ועזב את הזירה.

קורבין מזהיר את סינה וסטיילס. "לא אכפת לי מי מכם לוקח, אני אקח ממנו את החגורה". (האתר הרשמי של ה-WWE)
קורבין מזהיר את סינה וסטיילס. "לא אכפת לי מי מכם לוקח, אני אקח ממנו את החגורה". (האתר הרשמי של ה-WWE)

כרמלה מנצחת את אליאה

כרמלה בעזרתו של אלסוורת' מצליחה לנצח את הקרב ויכול להיות שאולי "מתפתח" שם משהו.

קארמלה ואלסוורת'. צמד-חמד (האתר הרשמי של ה-WWE)
כרמלה ואלסוורת'. צמד-חמד (האתר הרשמי של ה-WWE)

אמריקן אלפא מנצחים את בריזאנגו

ג'ייסון ג'ורדן ביצע "בלי טו בלי" ואז הם ביצעו את התרגיל סיום שלהם על בריז וניצחו. משפחת וויאט הופיעה משום מקום על הלוח והשאירה מסר גדול לאמריקן אלפא.

אליפות הביניבשתית: דין אמברוז מנצח את דה מיז

יש לנו אלוף חדש!!! לפי דעתי זה היה צעד מצוין לתת לאמברוז את האליפות הביניבשתית ולהוריד אותו מהאליפות הראשית. הקרב היה מותח ובסוף בזכות "דירטי דידס" של אמברוז הוא ניצח את הקרב. מעניין עכשיו שדה מיז יהיה בלי האליפות שדווקא התרגלנו לראות אותו עם האליפות הביניבשתית.

אמברוז אלוף! (האתר הרשמי של ה-WWE)
אמברוז אלוף! (האתר הרשמי של ה-WWE)

205: דווארי תוקף את גאלאהר, טאג'ירי בהופעת בכורה ונוויל לא מפסיק להרשים!

ג'ק גלאהאר וטוני ניס נגמר ללא הכרעה

הקרב היה סביר דווקא אך זמן לאחר הקרב דווארי בא והתחיל לתקוף את גאלאהר ברגל ולאחר מכן הוא המשיך לתקוף אותו ללא הפסקה ולאחר מכן עזב את הזירה.

טג'ירי מנצח את שון מלוטה

ניצחון מצוין ליפני הוותיק 3 פעמים אלוף משקל הקל לשעבר! טג'ירי הראה שיש לו יכולות גם כאשר נמצא בגיל יותר מבוגר. לאחר הקרב נכנס בריאן קנדריק ובירך אותו על הניצחון ועל חזרתו. טג'ירי בתגובה ירק עליו את הנוזל הירוק הידוע שלו.

ברכה משלו. טאג'ירי מתיז על קנדריק את סימן ההיכר שלו (האתר הרשמי של ה-WWE)
ברכה משלו. טאג'ירי מתיז על קנדריק את סימן ההיכר שלו (האתר הרשמי של ה-WWE)

נוויל מנצח את טי ג'י פרקינס

איזה ניצחון מרשים לנוויל! אני יכול לומר בבטחה שההיל טרן של נוויל זה הדבר הכי טוב שקרה לו ושהוא צריך לזכות באליפות כמה שיותר. נוויל ביצע סופרפלקס עצבני על פרקינס התשוש וגמר את הסיפור. רמז עבה למה שעומד לקרות בעתיד לגביו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?