סיקור SMACKDOWN LIVE 27.12.16

פתיחת התכנית:

ג'ון סינה חוזר לאחר העדרות די ממושכת יחסית, ומלהיב את הקהל בשיקגו לגבי הערב שמצפה להם, עם כל כך הרבה קרבות אליפות. סינה מדבר על הספקולציות הרבות שצצות סביב הקריירה שלו ומבהיר חד וחלק שאין לו כוונה לפרוש או לעזוב והוא כאן כדי להשאר.
בנוסף, סינה יוצא בהצהרה עצומה כשהוא מודיע כי את המנצח בקרב המשולש על אליפות הWWE שיערך מאוחר יותר בתכנית, הוא יאתגר לקרב באירוע רויאל ראמבל, כשהאליפות תהיה על הכף.

RELATED POSTS

קרב מרובע על אליפות הזוגות – משפחת וויאט נגד אמריקן אלפא נגד היט' סלייטר וריינו נגד האוסוס:
תחרות נהדרת בקרב על אליפות הזוגות של סמאקדאון. לאחר חמש דקות של קרב, האלופים לשעבר ריינו והיט' סלייטר הודחו כאשר סלייטר סופג סופרקיק מג'ימי אוסו ומוצמד. כמה דקות לאחר מכן, אמריקן אלפא מדיחים את האוסוס כאשר ג'ימי מנסה לגלגל את צ'אד גייבל להצמדה, אך גייבל מגיב בגלגול חוזר ומצליח להצמיד את האוסוס. השניים מסרבים לקבל את ההדחה תוקפים את אמריקן אלפא יחד עם האלופים משפחת וויאט. בסוף הקרב קיבלנו באופן מפתיע ומשמח אלופים חדשים – אמריקן אלפא שהצליחו לבצע על אורטון של משפחת וויאט את ה"גרנד אמפליטיוד" שלהם ולנצח את בקרב. לאחר הקרב אורטון ולוק הארפר החליפו האשמות ועצבים אך בריי ווייאט עצר את הסכסוך מלהתפשט. הפיצוץ בדרך?

מאחורי הקלעים:
ג'יימס אלסוורת' מתראיין ונשאל כיצד הוא מרגיש עם כל המכשולים והבעיות בדרכו. הוא משיב כי הוא מבין שהוא נראה שונה ושכבר אין לו כוח לשמוע את האנשים שעושים צחוק מהמראה שלו. למקום מגיעה כרמלה שמספרת כי היא מוצאת באלסוורת' גבר מושך בצורה מיוחדת. מעניין למה ולאן זה יילך.

קרב אליפות הנשים – אלקסה בליס נגד בקי לינץ':
קרב שנפתח בצורה צמודה מאוד כששתי המתמודדות מנסות להשיג הצמדה מהירה אחת על השנייה, אך ללא הצלחה. לאחר כמה דקות מהפתיחה, יצאה החוצה לא אחרת מאשר "לה לוצ'אדורה", אותה הדמות במסכה שהתבררה כבקי לינץ' בשבוע שעבר. הפעם, הצופים באולם נותרו המומים וחסרי תשובות למראה הדמות במסכה. בקי לא התרגשה והצליחה לבצע את ה"דיס-ארמ-הר" על אלקסה, שלאחר שהצליחה להתחמק נותרה עם פציעת יד שבמבט ראשון נראתה מחרידה. לה לוצ'אדורה הצליחה לפגוע בבקי בעוד השופט מטפל באלקסה. בליס ניצלה את המצב וביצעה על בקי את ה"סנאפ די.די.טי", הצמידה אותה וניצחה.

מאחורי הקלעים:
לאחר שסטרה לו בשבוע שעבר בעקבות חציית הגבול שלו כשצחק על חייה האישיים עם דין אמברוז, רנה יאנג מראיינת את דה מיז שמלווה בארבעה מאבטחים, לגבי שנת 2017 בשבילו. מיז מגרש את המאבטחים ועונה על השאלה, בעוד שמאבטח אחד נשאר במקום. אותו מאבטח הוא לא אחר מאשר דין אמברוז, שאורב למיז ותוקף אותו.

קרב מרכזי על אליפות הWWE – ביירון קורבין נגד איי.ג'יי סטיילס נגד דולף זיגלר
קרב מרכזי אדיר שבסופו איי.ג'יי מגן על האליפות. כמה דקות מהפתיחה איי.ג'יי ודולף זיגלר מצתוותים יחד ומבצעים על קורבין קפיצה ממחסום הקהל כשהוא שכוב על שולחן השדרנים. כמה רגעים לאחר מכן, קיבלנו תמונה מדהימה כאשר קורבין נקלע לזיג זאג של זיגלר בדיוק בזמן שהוא מבצע על סטיילס את האנד אוף דייס. בסיום הקרב, קורבין ביצע על זיגלר אנד אוף דייס אך איי.ג'יי ארב לו וביצע עליו את הפנומנל פורארם, הצמיד את זיגלר וניצח. לאחר הקרב, ג'ון סינה יצא החוצה ולחץ את ידו של האלוף. הציפיות לקראת הרויאל ראמבל עולות בתכנית נהדרת של סמקדאון לייב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?