סיקור MONDAY NIGHT RAW 26.12.16

הסיפור של סטרואומן וסמי זאין ממשיך להסתבך, רומן ריינס מגן על אליפות ארצות הברית, נוויל במסר אדיר לריץ' סוואן וביילי מאבדת גובה מול שארלוט.

פתיחת התכנית:
סטפני מקמהן יוצאת אל הזירה ומברכת את הצופים לכבוד החגים, ובתוך כמה שניות, הקהל צורח "סי.אם פאנק", כמו בכל פעם ש-WWE מתארח בשיקגו, אך סטפני מחזירה במשפט מכאיב כשהיא אומרת לקהל שאם ימשיכו עם הקריאות עוד שתי דקות וחמש עשרה שניות, הם יחזיקו מעמד שנייה יותר משפאנק החזיק (בקרב הMMA שלו).
סת' רולינס קוטע את סטפני ומגיע לזירה, כשהוא מפציר בה להחזיר לבעלה, טריפל אייץ' את הגבריות שלו, בעקבות העובדה שרולינס מנסה פעמים רבות לפגוש אותו פנים אל פנים, אך טריפל אייץ' מסתגר ולא נענה לאתגר.
רולינס מבקש מסטפני קרב מול ברון סטרואומן לאחר שהוא התערב בקרב שלו ושל רומן ריינס מול קווין אוונס וכריס ג'ריקו בשבוע שעבר. עד מהרה גם רומן ריינס מגיע לזירה בכדי לבקש את אותו הדבר. סטפני קובעת שרולינס יקבל את הקרב מול סטרואומן וריינס ינסה להגן על אליפות מול יריב שהיא תבחר, מאוחר יותר בתכנית. בנוסף, היא מכריזה כי קרב חוזר על אליפות הזוגות, ייצא לדרך מיד!

RELATED POSTS

קרב אליפות הזוגות – ניו דיי נגד שיימס וסזארו
הקרב החל בהתפרצות של ניו דיי, שהציגו תחרות מצויינת שהזכירה את ימי האליפות שלהם, אך בסופו של דבר, שיימס וסזארו מצליחים להגן על האליפות באופן צפוי, שכן עד שאיזשהו זוג הצליח לקחת לניו דיי את האליפות, קשה להאמין שתקופת האליפות תמשך זמן קצר כל כך, כך שיש לנו עוד הרבה זמן להנות מהאלופים המבדרים הללו.
בסופו של הקרב, אקסבייר וודס מצליח להביא את סזארו למצב מסוכן כשהוא נותן לו מרפק אל הפנים. סזארו נהדף אל הפינה ושיימס תופח על גבו ונכנס אל הקרב מבלי שוודס יבחין בכך. שיימס מבצע על וודס את ה"ברואוג קיק" ומנצח.
קרב נהדר לפתוח איתו את התכנית.

שיימס וסזארו מגנים על האליפות (האתר הרשמי של ה-WWE)
שיימס וסזארו מגנים על האליפות (האתר הרשמי של ה-WWE)

מאחורי הקלעים:
הכבשה השחורה, והאיש הכי מדובר בזמן האחרון, ברון סטרואומן מתהלך וזורע אימה בקרב הסובבים שבורחים ממנו כשהם רק מבחינים בו. הוא פוגש באלוף האוניברסלי קווין אוונס ובכריס ג'ריקו שאומרים לו "כל הכבוד, על מה שעשה לרומן ריינס ולסת' רולינס בשבוע שעבר ומלהיטים אותו עוד יותר לקראת הקרב שלו מול רולינס, כשהם מספרים לו "שמועות" שמספרות כי ריינס ורולינס לועגים לו ומזלזלים בו לאחר ה"הפסד" שלו לסמי זאין בסדרת ההישרדות, אך סטרואומן לא מאמין לדברים ומשיב כי: "שמועות הם חרא, וכך גם אתם".

נאיה ג'קס נגד סקארלט:
המתאבקת האנונימית משיקגו, שהמודל לחיקוי שלה היא סשה בנקס, עורכת את הבכורה שלה מול הענקית נאיה ג'קס, שלא מרחמת עליה ומביסה אותה תוך פחות מדקה עם ה"סמואן דרופ". נאיה לוקחת את המיקרופון ואומרת לסקרלט המובסת: "בפעם הבאה, תבחרי מודל לחיקוי טובה יותר".

מאחורי הקלעים:
אוונס וג'ריקו נכנסים למשרדה של סטפני מקמהן ומודיעים לה כי הם מעוניינים להיגש תלונה רשמית על המנהל הרשמי מיק פולי, לאור העובדה שהוא מזכה את רומן ריינס בקרב חוזר מול אוונס על האליפות האוניברסלית, כשג'ריקו יהיה נעול בכלוב כרישים מעל הזירה. סטפני חושפת כי בקרב המרכזי של התכנית, רומן ריינס ינסה להגן על אליפות ארצות הברית מול לא אחר מאשר קווין אוונס עצמו.

ביילי בזירה:
הטוענת לכתר החדשה יוצאת אל הזירה לקול תשועות הקהל ומראה את אהבתה כלפי הקהל בשיקגו, אך נקטעת על ידי האלופה עצמה, שארלוט, שמוכיחה כי בשבוע שעבר ביילי לא ניצחה אותה באופן חוקי ולכן, על פי החלטתה של סטפני מקמהן, הניצחון של ביילי נמחק מספרי ההסטוריה. אך לאור הערכתה של שארלוט כלפי ביילי, היא תתן לה הזדמנות נוספת לנצח אותה, בקרב שייערך מיד. אך השופטת, לפי ההסכם שחתמה שארלוט עם סטפני, תהיה לא אחרת מאשר תלמידתה, דאנה ברוק.

ביילי נגד שארלוט:
לאחר שתי דקות מלאות בפרוטקציות ברורות שנותנת ה"שופטת" דאנה ברוק לשארלוט, לביילי נמאס והיא מבצעת על ברוק את ה"בלי טו ביילי". שופט רשמי מגיח אל הזירה, והקרב נמשך. ביילי מצליחה לבצע את ה"בלי טו ביילי" גם על שארלוט ונדמה כי היא עומדת לנצח, אך בדיוק לפני סיום ספירת השלוש, דאנה ברוק מושכת את השופט החוצה ומונעת את הנצחון. שארלוט מגלגלת את ביילי להצמדה כשהיא נעזרת בחבלים באופן בלתי חוקי, אך את את ה"שופטת" ברוק זה לא מעניין, כשהיא סופרת מהר לשלוש ומכריזה על שארלוט כמנצחת.

שארלוט מנצחת עם עזרה מה"שופטת" (האתר הרשמי של ה-WWE)
שארלוט מנצחת עם עזרה מה"שופטת" (האתר הרשמי של ה-WWE)

מאחורי הקלעים:
סטפני מקמהן מבחינה בברון סטרואומן מתעלל באיש צוות ומבקשת ממנו בהיסטריה להפסיק. סטרואומן משיב כי הוא ביקש פעמים רבות קרב מול סמי זאין ובקשתו לא נענית בחיוב, ולכן הוא לא יפסיק. סטפני מבהירה לסטרואומן כי היא לא מוצאת את סמי זאין, אך מבטיחה לו שיקבל קרב מולו בשבוע הבא. סטרואומן מבקש שהקרב יהיה קרב "האחרון שעומד", בכדי להבטיח שזאין לא יוכל יותר לעמוד לאחר הנקמה שלו, וסטפני מסכימה אך מבקשת ממנו שכאות תודה, כשיגיע לקרב שלו מול סת' רולינס, יהרוס ויביס אותו בדיוק כמו שיעשה לזאין בשבוע הבא, וסטרואומן צוחק בהסכמה.

נוויל נגד טי.ג'יי פרקינס:
נוויל, שביצע את ההיל טרן שלו ב"Survivor Series", ומאז רק מראה צדדים חבויים וכשרון נהדר שלא זכינו לראות ממנו, מנצח את האלוף למשקל קל לשעבר, טי.ג'יי פרקינס כשהוא מצליח לתפוס את פרקינס באוויר ולגלגל אותו להצמדה כשהוא מושך במכנסיו. עוד ניצחון לבריטי, שייקבל הזדמנות לנצח את האלוף ריק סוואן בתכנית "205 לייב".

נוויל במפגן אתלטיות (האתר הרשמי של הWWE)
נוויל במפגן אתלטיות (האתר הרשמי של הWWE)


אנזו וקאס בזירה:
אנזו אמורה, מלווה בחברו קאס ורכוב על כיסא גלגלים לאחר המתקפה המשותפת של רוסב וג'ינדר מהאל עליו בשבוע שעבר, מבקש מקאס לנקום את נקמתו בשניים. קאס נכנס לזירה וקורא לרוסב החוצה. רוסב יוצא החוצה ואיתו גם ג'ינדר. השניים מנסים ללכוד את קאס, אך ברגע האמת אנזו קם באופן מפתיע מכיסא הגלגלים ותוקף את ג'ינדר. החברים מצליחים להבריח את השניים ומשיגים את נקמתם.

השיינינג סטארס נגד בו דאלאס ודרן יאנג:
קרב חסר טעם שנקטע לאחר כמה שניות על ידי ברון סטרואומן כשעץ כריסמס בידו, שנראה כי לא מתכוון להפסיק לזרוע הרס. סטרואומן תוקף כל אחד מהמתמודדים, משליך את דרן יאנג היישר אל המנטור שלו בוב באקלאנד וזורק את המדרגות שבצד הזירה על כל הסובבים.

ברון סטרואמן נגד סת' רולינס:
בתחילת הקרב, סטרואומן פשוט משכיח את העובדה שרולינס הוא אלוף הWWE לשעבר וגורם לו להראות כמו עוד קורבן מן השורה. רולינס מנסה לצבור קצת דומיננטיות כשהוא מצליח להוריד את סטרואומן אל הרצפה אחרי קפיצה מהחבל העליון, אך סטרואומן מתאושש במהרה וחוזר לשלוט. הביג מן פשוט דורס את רולינס פעם אחר פעם ונראה כי לרולינס אין שום סיכוי מול הכבשה השחורה. לפתע, מגיע סמי זאין ותוקף את סטרואומן, שלא באמת נפגע. סמי זאין קולט את העניין ובורח מסטרואומן. השניים ממשיכים במרדף אל מאחורי הקלעים. רולינס הפגוע נשאר שכוב בזירה, ואת המצב מנצל כריס ג'ריקו, שמבצע עליו את ה"קודברייקר" פעמיים.

ג'ריקו מנצל את מצבו של רולינס (האתר הרשמי של הWWE)
ג'ריקו מנצל את מצבו של רולינס (האתר הרשמי של הWWE)


גולדן תרות' נגד גאלווס ואנדרסון:
קרב משעמם וצפוי מסתיים בניצחון ידוע מראש של חברי הקלאב לאחר שקארל אנדרסון מגלגל את גולדאסט מוסח הדעת להצמדה ומנצח את הקרב. חברי הקלאב מבזבזים את זמנם ביריבויות זוטרות.

ריץ' סוואן נגד אריא דיווארי:
האלוף סוואן משיג עוד ניצחון, הפעם על המתאבק האירני אריא דיווארי, באופן די ידוע מראש. דיווארי פתח את הקרב במתקפה אגרסיבית על סוואן באופן מפתיע, אך סוואן הצליח לחזור לעצמו במהרה ולשלוט בעניינים כיאה לאלוף.
תוך זמן קצר, סוואן ביצע על דיווארי את הריץ' קיק וניצח את הקרב. לאחר הקרב, סוואן מודיע כי הוא מקבל את האתגר של נוויל, ומותקף על ידו בברוטליות. נוויל מבצע על סוואן את ה"רד ארוו" ומשאיר לו מסר גדול לקראת "205 לייב".

קרב מרכזי על אליפות ארצות הברית – קווין אוונס נגד רומן ריינס
קרב מרכזי די מאכזב בין שני המתמודדים שייפגשו באירוע הרויאל ראמבל בסוף החודש בקרב על האליפות האוניברסלית של אוונס. הפעם הקרב היה על האליפות של ריינס
לאחר כמה דקות מהפתיחה, ג'ריקו מגיע אל הזירה ומנסה להסיח את דעתו של רומן ריינס. ריינס שוכח מאוונס שאורב לו ומבצע עליו די.די.טי אך לא מצליח להצמיד אותו והקרב נמשך. זמן מה לאחר מכן, אוונס מבצע על ריינס את תרגיל ה"קודברייקר", שהוא המהלך המסיים של חברו ג'ריקו, אך לא מצליח להצמיד את ריינס. רולינס מגיע לזירה בהפתעה ונוקם בג'ריקו על כך שתקף אותו מוקדם יותר בתכנית. רולינס מבצע על ג'ריקו את ה"פדיגרי" ואוונס תוקף אותו ושוכח מריינס. ריינס אורב לאוונס בזירה ומבצע עליו את ה"ספיר" כשהוא מסתובב, ובכך מגן על האליפות. לאחר הקרב, חברי ה"שילד" לשעבר משיגים את נקמתם בזוג החברים כשרולינס מבצע פדיגרי על אוונס, וריינס מבצע ספיר על ג'ריקו.

רולינס מברך את ריינס (האתר הרשמי של הWWE)
רולינס מברך את ריינס (האתר הרשמי של הWWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?