שני של כדורסל לוהט

דרבי לוהט ב-NBA, דיוויד בלאט פוגש את אנדולו אפס וראשל"צ רוצה להתחיל מומנטום חיובי מול מכבי תל אביב המבולבלת

משחק 1: לוס אנג'לס לייקרס נגד לוס אנג'לס קליפרס, שני בשעה 05:30

RELATED POSTS

לפני כמה שנים הדרבי הזה היה חד צדדי לחלוטין ועם מישהו חשב שהקליפרס יכולים לנצח חשבו שהוא משוגע אלא שבשנים האחרונות הקליפרס עשו מהפך והצמד כריס פול ובלייק גריפין מראים כי הם יכולים להוביל את הקבוצה הכי רחוק שאפשר. הקליפרס מגיעים בכושר מעולה שהם נמצאים במקום השלישי ומציגים כדורסל פשוט נהדר בהנהגת פול וגריפין והם פייבוריטים ברורים ליום שני. כדי להשלים את המשימה יצטרכו חניכיו של דוק ריברס להמשיך להציג הגנה טובה שמובילה למתפרצות הקלות שהם אוהבים ולהמשיך לתת אמון ביטחון לפול וגריפין.

מהצד השני, הלייקרס נמצאים בעונת מעבר לאחר שאגדת הכדורסל, קובי בראיינט, פרש. עד כה נראה כי העונה הלייקרס ישארו מחוץ לפלייאוף ויקוו לקבל עוד שחקן טוב מהמכללות וכך להבנות לאט לאט. אבל למרות העונה הלא טובה עד כה את הדרבי תמיד חשוב לנצח לא משנה באיזה מצב ולכן המפגש יהיה לוהט מתמיד, בטח כשהלייקרס מגיעים כאנדרדוג ברור, כדי לעשות את הבלתי ייאמן ולנצח יצטרכו חניכיו של לוק וולטון לעשות שני דברים קודם כל לעצור את פול ואת גריפין שהם השחקנים המובילים בקליפרס ודבר שני יצטרכו לתת הצגה בהתקפה ולקבל יום טוב של שחקני הקבוצה.

הימור שלי: הקליפרס ממשיכים בכושר הנהדר ומנצחים ב-13 הפרש

הצמד ששינה את קליפרס. פול וגריפין (cbs sports)
הצמד ששינה את קליפרס. פול וגריפין (cbs sports)

משחק 2: אפס אנאדולו נגד דראושאפקה. שני בשעה 18:00

הליגה החמה באירופה ממשיכה לייצר לנו משחקים לוהטים שבוע אחרי שבוע והפעם, אפס אנאדולו מהמקום הראשון בליגה שהפסידה רק פעם אחת העונה מול דראושאפקה של דיוויד בלאט שלנו שמגיעה אחרי ניצחון ענק מול פנרבחצ'ה ומשחק צמוד מול מכבי תל אביב ביורוליג. אנאדולו מגיעה למשחק בכושר נהדר מבחינת הליגה כשאחרי 11 מחזורים היא הפסידה רק פעם אחת והיא נמצאת בראש הליגה, באירופה המצב שונה לגמרי, ביורוליג אנאדולו לא יציבה ולצד שבעה ניצחונות יש לה שבעה הפסדים. במשחק הליגה הקרוב הם יפגשו את דראושאפקה והם רוצים להמשיך לשלוט בליגה ולהישאר במקום הראשון, כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של פראשוביץ' להמשיך בכושר הנהדר שלהם בליגה ולשים לב למוארמן וקליבורן שיכולים להכריע את המשחק לזכות דראושאפקה.

מהצד השני, דראושאפקה מגיעה כשהיא בכושר נהדר אחרי שגברה על פנרבחצ'ה ביורוליג בתום מותחן ואחרי המשחק מול מכבי תל אביב, שם גם התוצאה נקבעה בהפרש של 2 נק' בלבד, וגם בליגה הקבוצה הפסידה רק שלוש פעמים כשהם במקום הרביעי רק ניצחון מהמקום השני. בשני הם יצאו לקרב מול אנאדולו מהמקום הראשון וניצחון שם יהיה הצרת הכוונות ברורה שהשנה הם הולכים על הכול. כדי לעשות את זה ולנצח יצטרכו חניכיו של בלאט להמשיך עם תצוגות ההגנה המצוינות שלהם ובנוסף יצטרכו לשים לב לאוסמן ותומאס הקלעים המובילים של היריבה.

הימור שלי: בלאט וקבוצתו גוברים על אנאדולו ב-6 הפרש

בלאט מתחיל לפרוע את השטרות (eurohoops)
בלאט מתחיל לפרוע את השטרות (eurohoops)

משחק 3: מכבי ראשון לציון נגד מכבי תל אביב. שני בשעה 21:05

לקינוח אין כמו משחק מעולה מהליגה הישראלית שלנו והפעם אלופת המדינה, מכבי ראשל"צ, פוגשת למשחק בית את אחת הקבוצות המבולבלות במדינה, מכבי תל אביב, הכתומים מגיעים למשחק לאחר שגברו באירופה על קרשיאקה והשאירו לעצמם סיכוי טוב להפעיל לשלב הבא, כמו באירופה גם בליגה הם לא יצבים כל כך ויש להם שישה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים כשהם נמצאים במקום הרביעי. ניצחון על מכבי תל אביב שנמצאת במקום הראשון יהיה ללא ספק חשוב ויראה שהאלופה פה כדי להישאר. כדי לנצח יצטרכו חניכיו של שיבק להמשיך ולתת את המושכות לריצ'ארד ומקריי שנראים נהדר ובנוסף יצטרכו לתת את ההגנה הטובה ביותר שלהם בטח כשהם לא יודעים איך תשחק מכבי תחת המאמן החדש.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק באחת העונות היותר מבולבלות שלה, אחרי שני מאמנים עליות ובעיקר מורדות ואחרי ההפסד הכואב לצסקא והמשחק מול דראושאפקה מינו במכבי את באגצקיס למאמן השלישי העונה והפעם אין מקום לטעויות. לעומת אירופה מצבה של מכבי דווקא טוב והפסידה רק פעמיים ב11 מחזורים אך היכולת היא הבעיה, לצד הופעות גדולות מכבי הציגה הופעות חלשות מאוד, חוסר תיאום ובעיקר מלא אגו וחוסר מכביזם. את כל זה באגצקיס אמור לשנות וכדי שיתחיל ברגל ימין אין כמו לנצח את האלופה המפתיעה. כדי לעשות את זה יצטרכו במכבי להתחבר ולשחק לפי השיטה של המאמן החדש ובנוסף לשים לב למקריי, ריצ'ארד ותומאס שיכולים להכריע את המשחק.

הימור שלי: באגצקיס יביא רוח חדשה ומכבי תל אביב תנצח ב-10 הפרש

המאמן החדש יוציא לדרך חדשה? בגאצקיס (delfi.lt)
המאמן החדש יוציא לדרך חדשה? בגאצקיס (delfi.lt)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?