עדיין בתמונה: מכבי ראשל"צ ניצחה 78:69 את קרשיאקה הטורקית

כשהם עם הגב לקיר ולאחר שהודחו מהגביע בבושת פנים, פגשה אלופת המדינה מכבי ראשון לציון את קרשיאקה הטורקית. במשחק הקודם בטורקיה זה נגמר 9 הפרש ולא היה נראה כי הכתומים יכולים לעשות משהו במצבם. אך משחק ענקי של מקריי, ריצ'ארד ותומאס (כולל שלשה על הבאזר) קבעו 78:69 ומחקו את הפיגור מטורקיה

האלופה הישראלית, מכבי ראשל"צ, פגשה היום את קרשיאקה כשהיא לחלוטין עם הגב לקיר. חניכיו של שיבק הפסידו גם במחזור הקודם באירופה והם במאזן 3:6 לעומת היריבה הקשה, שנמצאת בדיוק במאזן ההפוך- 6:3. מלבד אירופה, הכתומים ספגו הפסד קשה מאוד בגביע להפועל באר שבע והודחו, כשגם בליגה המצב לא נראה טוב. אחרי המשחק הקשה היום באירופה הקבוצה תפגוש בליגה את מכבי תל אביב. חניכיו של שיבק יהיו חייבים לנצח כדי להישאר בתמונה לאירופה, ויותר חשוב מכך – כדי לצאת מהבור אליו נכנסו. כדי לעשות את זה הם יצטרכו לשים לב להגנה שלהם, לאחרונה ההגנה לא מתפקדת ולא מתואמת והקבוצה סופגת יותר מידי נקודות קלות, בנוסף, הכתומים יהיו חייבים לשים עין על ג'ייקובן בראון, הקלעי המוביל של היריבה, שיכול להכריע את המשחק.

מהצד השני, קרשיאקה הטורקית הגיעה למשחק כשהיא במאזן 6:3 באירופה וככל הנראה תסיים את הסיבוב השני בתמונת העלייה. בליגה המצב של קרשיאקה מעט אחר. היא נמצאת במרכז הטבלה כשהיא לא מצליחה לנצח את אריות הליגה עד כה ומגיע למשחק מול ראשל"צ אחרי שתי הפסדים בליגה, ולכן מפחדת כי במשחק חוץ היא עלולה להיתפס לא מוכנה. כדי לנצח את המשחק מול הקבוצה הישראלית, הטורקים צריכים לדאוג להביא שחקן אחד למשחק והוא ג'ייקובן בראון, הקלעי המוביל של הקבוצה נמצא ברמה אחת ואפילו שתיים מעל כולם ועושה כרצונו במשחקים. במידה ובראון ייתן משחק טוב, לא נראה שיהיה אפשר לעצור את הטורקים.

המשחק התחיל נהדר עבור ראשון שפתחה ברבע ראשון נהדר וסיימה אותו ביתרון חמש בעיקר בזכות יכולת טובה של תומאס וריצ'ארד. ברבע השני המשחק התאזן בראון וסאמרס נכנסו לעניינים והורידו את ההפרש לשתיים בלבד. 35:33 במחצית.

הרבע השלישי היה שווה לחלוטין ריצ'ארד מצד אחד וסמארס מהצד השני עשו כל שביכולתם כדי לשמור כל אחד את קבוצתו בתמונה לבסוף שלשה של חנוכי על הבאזר קבעה יתרון נקודה לכתומים. הרבע האחרון היה שייך לחניכיו של שיבק שכאילו ירו אותם מלוע של תותח, הם הובילה ריצה נהדרת בעיקר בזכות יכולת אדירה של מקריי וההפרש כבר הגיע ל-13 הפרש. הטורקים החלו לחזור אך החטיאו בסיום ושלשה ענקית של תומאס על הבאזר קבע 78:69 למארחת וכל הפער מההפסד בטורקיה נמחק!

ללא ספק שחקן המשחק. פטריק ריצ'ארד (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
ללא ספק שחקן המשחק. פטריק ריצ'ארד (האתר הרשמי של ליגת האלופות בכדורסל)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חמישיות:
מכבי ראשון לציון: אבי בן שימול, ניצן חנוכי, פטריק ריצ'ארד, צ'ארלס תומאס וג'אבון מקריי

פינר קרשיאקה: מייקל גרין, ג'ייקובן בראון, מתאוש פוניטקה, דחואן סמארס וג'וש אוונס

רבע ראשון:

המשחק החל בקצב מהיר ונפתח עם סל של תומאס אך אוונס הגיב בצד השני עם דאנק מהדהד. הכתומים המשיכו להראות טוב ואחרי מהלך של סל ועבירה של מקריי ושלשה של ריצ'ארד קבעו הפרש שמונה. בראון החל להתעורר ועם חמש נקודות רצופות הוריד את הפער לשלוש, תומאס ענה עם שלשה וזלמנסון כבר קבע שבע הפרש. אך לקראת סיום הרבע בראון קלע סל נוסף וקבע 23:18 בסוף הרבע הראשון.

רבע שני:

גם את הרבע השני פתחו חניכיו של שיבק ראשונים עם נקודות מהקו של זלמנסון אך שוב היה זה בראון שקלע שלשה מהעבר השני. הטורקים הורידו את ההפרש לנוקדה בלבד עם סל של גובן אך נמרוד לוי הגיב מהצד השלישי עם שלשה גדולה וקבע 28:23. בראון הוריד לשתיים, חנוכי הגיב בשלשה אך היה זה שוב בראון שהגיב בשלשה וזה רק שתי הפרש. לקראת סוף הרבע זריקה של בן שימול נחסמה אך נחשבה כסל ונקודות של סאמרס מהצד השני קבע 35:33 למארחת במחצית.

היה נהדר אך לא הספיק. בראון (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
היה נהדר אך לא הספיק. בראון (האתר הרשמי של ליגת האלופות בכדורסל)

רבע שלישי:

המחצית השנייה החלה שוב בסל של הכתומים הפעם היה זה ריצ'ארד, אך אוונס ופוניטקה הגביו עם סלים מהצד השני וקבעו שוויון. ריצ'ארד המשיך לראות נהדר וסיים מהלך עם סל ועבירה והכתומים ביתרון נקודה אך מיד לאחר מכן גובן קלע והפך את התצואה 43:42 לטורקים. המשחק המשיך להיות צמוד וכל קבוצה ענתה לשנייה בסל משלה תחילה זה היה ריצ'ארד שסיים שוב עם סל ועבירה ומהצד השני סמארס קלע שלשה, לאחר מכן זלמנסון קלע והחזיר את היתרון אך שוב סאמרס היה שם כדי לקלוע שלשה ולהפוך את התוצאה. לבסוף תומאס קלע שלשה והכתומים כבר הליכו בנקודה אך שוב היה זה סמארס שהפעם עם סל ועבירה החזיר את היתרון לטורקים. בסיום הרבע חנוכי קלע על הבאזר שלשה גדולה והוריד את קבוצתו ביתרון אחרי רבע משוגע. 55:54 לכתומים בסיום הרבע השלישי.

רבע רביעי:

החניכים של שיבק עלו לרבע האחרון עם אש בעיניים, זה התחיל עם שלושה סלים של מקריי כולל דאנק אדיר, חנוכי הוסיף סל משלו ולקינוח ריצ'ארד תפר שלשה שקבעה 66:54 לכתומים מראשל"צ. מקריי המשיך להצטיין והגדיל את הפער ל-13 אך סאמרס שוב התעורר ועם חמש נקודות רצופות כול דאנק נהדר קבע 68:60. ריצ'ארד שנמצא במשחק נפלא הגיב עם סל משלו אך בראון הגיב מהצד השני וזה רק שש הפרש. בראון המשיך ללהוט ואחרי שסיים עוד מהלך נהדר בסל הוא קבע רק 72:68 לחניכיו של שיבק. הטורקים ניסו לצמק אך לא צלחו ומנגד שחקני ראשון נשלחו לקו וקלעו וזה שש הפרש. בראון ניסה לעשות משהו אך החטיא ושיבק הזעיק פסק זמן שנותר רק 5 שניות לסיום. תומאס קיבל את הכדור לבסוף ועל הבאזר קלע שלשה אדירה וזה 78:69 לראשל"צ, ההפרש מהפסד בטורקיה נמחק!!

אחד הסיבות לניצחון הנהדר היום. מקריי (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
אחד הסיבות לניצחון הנהדר היום. מקריי (האתר הרשמי של ליגת האלופות בכדורסל)

קלעים:
מכבי ראשון לציון:
פאטריק ריצ'ארד 21 נק', 7 ריב' ו-5 אסט', צ'ארלס תומאס 17 נק',  ג'אבון מקריי 16 נק', ניצן חנוכי 8 נק', עידן זלמנסון 7 נק', אבי בן שימול 6 נק' ונמרוד לוי 3 נק'

קרשיאקה: סמארס 25 נק', בראון 23 נק', גובן 6 נק', פוניטקה 5 נק', אוונס ובייגול 4 נק' כל אחד ופאטווי 2 נק'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort