סיקור MONDAY NIGHT RAW 19.12.16

יריבויות חדשות אצל הנשים, חגורות חדשות לאליפות הזוגות, סטרומן הורס כל מה שזז וקרב זוגות מרכזי בין ענקים!

פתיחת התכנית:
האלוף האוניברסלי קווין אוונס וחברו הטוב כריס ג'ריקו מדברים בזירה על כך שהחברות ביניהם איתנה מתמיד ושמה שקרה ברואודבלוק היה תכנית שג'ריקו תכנן לאורך כל הדרך. המנהל הכללי מיק פולי יוצא אל הזירה ומודיע לשניים כי נמאס לו מהעובדה שג'ריקו מוצא דרך להתערב בכל פעם שקווין אוונס מגן על החגורה, ובתור עונש הוא נותן לריינס ורולינס, שהם הנפגעים העיקריים מהעניין, הזדמנות לנקום, בקרב זוגות שייערך מאוחר יותר בתכנית. בנוסף, הוא מודיע כי הוא לא מתכוון לתת לעניין לחזור על עצמו באירוע רויאל ראמבל, ולכן בקרב החוזר שיערך בין ריינס לאוונס על האליפות, ג'ריקו יינעל בכלוב אישי מעל הזירה. ג'ריקו עצבני על ההחלטה, וטוען כי הכלוב לא בטיחותי והמנעול רופף. פולי משכנע אותו להכנס אל הכלוב ונעול אותו כשג'ריקו בפנים. פולי בטעות נותן את הסימן להעלות את הכלוב וג'ריקו נלחץ ומפציר בו שיפתח את הכלוב. פולי, בצורה משעשעת, מחטט בפאוץ' המצחיק שהביא איתו ורואה כי הוא שכח את המפתח. לאחר כמה דקות של בידור, ג'ריקו מורד בחזרה אל הזירה.

RELATED POSTS

ביג קאס נגד רוסב:
קאס מחפש נקמה מול רוסב לאחר ההתעלות המתמשכת שהבולגרי העביר את הפרטנר שלו, אנזו אמורה. הקרב הזה הוא קרב חוזר, כאשר הקרב שנערך אתמול בין השניים באירוע רואודבלוק, הסתיים כשרוסב הצליח להשאיר את קאס על הרצפה מחוץ לזירה בספירה של 9, אך הוא עצמו נכנס פנימה וניצח.
לאחר שקאס מצליח להביא את רוסב לפינת הזירה, הוא מעביר אותו מסכת אגרופים ובעיטות ארוכה, שגורמת לבולגרי פשוט לוותר וללכת. קאס מנצח מספירת 10.

סשה בנקס בזירה:
האלופה לשעבר, כשהיא פצועה ונעזרת בקביים, יוצאת בהצהרה מפתיעה כשהיא מתייחסת לתוצאת הקרב הנהדר שנערך ברואודבלוק על האליפות בו ניצחה שארלוט פלייר, כשהיא מודה כי האישה הטובה יותר ניצחה בקרב. בנקס מבקשת משארלוט לצאת אל הזירה כדי שהיא תוכל לברך אותה על הנצחון. במקומה, יוצאת במפתיע נאיה ג'אקס שתוקפת את בנקס חסרת האונים ומשאירה לה מסר כשהיא צועקת: "אני הבוס עכשיו, סשה".

מאחורי הקלעים:
אלופי הזוגות החדשים סזארו ושיימס, מגיעים למשרדו של מיק פולי, שמספר להם עד כמה הוא גאה בתהליך שהם עברו יחד ושהוא זוכר את הרגע בו הו היה משוכנע כי יש להם את הפוטנציאל לשנות את קטגוריית הזוגות, ולכן הוא מעניק להם מתנת כריסמס: חגורות אליפות חדשות, בעיצוב אדום כצבע המותג רואו.
לפתע, שופט מגיח אל תוך החדר ומודיע לפולי כי יש מקרה חירום וצריכים אותו בדחיפות בחוץ. אותו מקרה חירום, הוא התפרעות ובלגן אדיר שיוצר ברון סטרואומן במסדרונות האולם, כשהוא דורס כל מה שבדרכו.
סטרואומן דורש בתקיפות מפולי, שייתן לו עוד קרב מול סמי זאין , לאחר שלפי טענתו, הוא ויתר לו אתמול בקרב ההשרדות לעשר דקות. פולי מסרב בטענה שהוא חושש לשלומו של זאין, ובעקבות כך סטרואומן מודיע לו כי יהיו השלכות לסירוב.

סדריק אלקסנדר נגד נועם דר:
קרב נהדר של הנציג שלנו מול אלקסנדר בליווי של חברתו אלישה פוקס. אלקסנדר היה זה שהציע את האתגר, לאחר שכשנועם ניצח אותו בתכנית 205 לייב, הוא התגרה בו והקדיש את הנצחון לפוקס.
לאחר שסדריק ביצע על דר את ה"לאמברצ'ק" שלו על דר, הוא הצמיד אותו לשלוש וניצח.
לאחר הקרב, נועם לקח את המקרופון והמשיך בהתגרות שלו כשאמר שהסיפור בין השניים עוד לא נגמר, מכיוון שלסדריק עדיין יש את האישה היפה ביותר, אלישה פוקס, ושכל מה שהוא רוצה לכריסמס זה אותה.

קרב זוגות מרובע: סזארו ושיימס נגד השיינינג סטארס נגד הקלאב נגד ניו דיי:
לאחר התקלות בין האלופים לאלופים לשעבר והתערבות של שני הזוגות האחרים שטוענים לכתר, נקבע הקרב הזה בצורה מיידית, והוא סיפק לנו תחרות נהדרת, שבסופה האלופים הראו דומיננטיות ויצאו כמנצחים, לאחר שפרימו נותר לבד בזירה נגד סזארו, שביצע עליו את הסווינג והשארפשוטר וגרם לו להכנע.

נוויל בזירה:
נוויל יוצא אל הזירה ומדבר על ההחלטה שלו בצעד המפתיע כשתקף את ריק סוואן ואת טי.ג'יי פרקינס ברואודבלוק. הבריטי מדבר על כך שהוא לא צריך ואף פעם לא היה צריך את אהדת הקהל. סוואן יוצא החוצה ומודיע לנוויל שכל עוד הוא מחזיק בחגורת האליפות, הוא הרבה יותר טוב ממנו ומכל אחד אחר. בריאן קנדריק יוצא גם הוא ומצתוות עם נוויל לתקוף את סוואן. טי.ג'יי פרקינס נחלץ לעזרתו של סוואן, אך גם הוא לא מצליח להתגבר על נוויל.

סין קארה נגד טייטוס אוניל:
קרב שיכל להיות מעניין, אך לא הספקנו לראות ממנו הרבה, לפני שברון סטרואומן קטע אותו בהתנפלות אכזרית על טייטוס וסין קארה. סטרומן מקיים את הדברים שאמר למיק פולי, כשהוא גורר את סין קארה במורד הבמה ומשליך אותו באוויר על מצבור של אריזות קרטון.

מאחורי הקלעים:
ג'ריקו המתוסכל מתלונן על כך שיש לו פחד גבהים ושהוא חושש מפני העובדה שהוא עומד להתלות בכלוב במשך קרב שלם, אך אוונס מעודד אותו ומחדיר בו מוטיבציה לקראת קרב הזוגות שלהם הערב.

שארלוט בזירה:
שארלוט מהללת את עצמה בשל העובדה שהיא אלופת הנשים בפעם הרביעית ובשל הנצחון הגדול שלה על סשה בנקס ברואודבלוק. בנוסף, היא טוענת שהיא התעלתה על כל אישה אפשרית בהסטוריה של הספורט הבידורי. ביילי קוטעת אותה ומאתגרת אותה לקרב מיידי. שארלוט מסכימה, לא לפני שהיא מתלוננת ומתרצת מראש לגבי כל הנזק שנגרם לגופה בקרב מול סשה.

ביילי נגד שארלוט:
ניצחון של חביבת הקהל על האלופה. ביילי מגלגלת את שארלוט להצמדה על הגב במצב שנראה כנצחון הוגן ונכון, אך רק בהילוך החוזר התברר כי הכתף השמאלית של שארלוט הורמה רגע לפני הספירה לשלוש, על כן ביילי לא הייתה אמורה לנצח והקרב היה אמור להמשיך.

קרב מרכזי: רומן ריינס וסת' רולינס נגד קווין אוונס וכריס ג'ריקו
קרב מרכזי מצוין בין שני חברי השילד לשעבר לבין החברים הטובים ביותר אוונס וג'ריקו.
בשלב מסויים של הקרב, החברים פשוט ניסו ללכת בוויתור, אך ריינס ורולינס רדפו אחריהם והספיקו להחזיר אותם  אל תוך הזירה לפני ספירת ה10. בדיוק כשריינס ורולינס צברו את מלוא התאוצה, ברון סטרומן הזועם הגיע גם לקרב הזה בשביל להמשיך לזרוע הרס, מה שגרם להפסקת הקרב. סטרומן תקף באכזריות את ריינס ואת רולינס כשאוונס וג'ריקו מסייעים לו כאות בריחה וכניעה, ומצילים את עצמם. סטרומן מקיים את הבטחתו למיק פולי באקורד הסיום של הערב הזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?