סיקור ROADBLOCK: END OF THE LINE 18.12

אליפות הזוגות – ניו דיי נגד סזארו ושיימס:
סוף סוף יש לנו אלופי זוגות חדשים! 483 ימים של דומיננטיות בהם ניו דיי שרדו כאלופים הגיעו לקיצם כאשר שיימס וסזארו מצליחים לקחת מהם את התואר בקרב צמוד ומותח עם סיום מבריק ובלתי צפוי, כאשר שיימס נשאר מול קופי קינגסטון בזירה, סזארו מתחנן אליו לטאג, שיימס מצליח להביא את ידו אל סזארו אך בדיוק כאשר שיימס מנסה לתת לו את ה"כיף", סזארו מחליק את ידו ומעמיד פנים כאילו הוא בקרב במקומו של שיימס, דבר שכל עוד ידם לא נגעה אחד בשני, לא קרה.
קופי לא מבחין בעניין ומבצע על סזארו את המהלך המסיים שלו – "צרות בגן עדן" ונראה משוכנע כי הנצחון שלו, אך באותו רגע שיימס שהוא האיש החוקי, מגיח בחזרה לזירה ומגלגל את קופי המבולבל להצמדה. החלטה אדירה לדעתי של הדבליו דבליו אי שכן הזוג לא מפסיק לצבור פופולריות ואהדה בקרב הקהל בשבועות האחרונים ומספק מעין גלגול נוסף של "טים הל נואו" של קיין ודניאל בריאן, שבידרה נהדר את הקהל תקופה ארוכה בשנים 2012-13.

יצא מנצח. סזארו (האתר הרשמי של WWE)
יצא מנצח. סזארו (האתר הרשמי של WWE)


קרב השרדות לעשר דקות – סמי זאין נגד ברואון סטרומן:
לאחר הסאגה הקצרה שהתרחשה בשבועות האחרונים בה סמי זאין ביקש פעמים רבות מהמנהל הכללי של רואו מיק פולי קרב מול סטרואומן (ונענה בשלילה בכל פעם מחדש), פולי הסכים לתת לו את הקרב המבוקש. החוקים היו שזאין מוכרח לשרוד עשר דקות בזירה מול סטרואומן מבלי להפסיד, להכנע או להגיע למצב של חסר אונים כמו שקרה בראו לפני שבועיים.
קרב די חסר פואנטה ומשעמם שנגמר ב"נצחונו" של סמי זאין. הקרב החל בחצי דקה של התחמקויות זריזות של זאין מול הכבשה השחורה, אך מאותו הרגע, סטרואומן פשוט לא הפסיק להתעלל בסמי. שלוש דקות וחצי לפני תום הזמן, מיק פולי יצא החוצה במטרה להפסיק את הקרב כמו שעשה בעבר, אך זאין מנע ממנו לעשות זאת ובסופו של דבר הצליח לשרוד את עשר הדקות. נדמה היה כי הקרב לא היה אמור להסתיים בתוצאה הזו, שכן זאין ניסה לבצע את המהלך המסיים שלו על סטרואומן בפעם השנייה ברציפות אך לא הספיק מפאת הזמן. נראה היה שהקרב היה אמור להסתיים בנצחון הרואי של זאין על ידי הצמדה, אך לא כך קרה בפועל והסיום היה מבלבל ומוזר.

RELATED POSTS

כריס ג'ריקו נגד סת' רולינס:
קרב לא מלהיב במיוחד מסתיים עם נצחון צפוי של רולינס על ג'ריקו. ברגעי הסיום רולינס מבצע על כריס את הפרוג ספלאש אך לא מספיק להצמיד אותו לפני שקווין אוונס, שמנסה להשיב את חברותו עם ג'ריקו, מפריע לו כשהוא מסיח את דעתו של השופט. רולינס מגיע להוציא את זעמו על אוונס אך לא שם לב לג'ריקו שמנצל את ההזדמנות ומגלגל אותו להצמדה אך רולינס יוצא מזה. ג'ריקו הזועם צורח על אוונס ללכת ולעזוב אותו אך לא שם לב לרולינס שמאחוריו. למרות זאת, ג'ריקו מצליח לנסות להפתיע את רולינס עם הקודברייקר, אך נתפס על ידו היישר לפדיגרי שמביא לסת' רולינס את הנצחון.

רולינס מתעופף אל עבר ג'ריקו (האתר הרשמי של WWE)
רולינס מתעופף אל עבר ג'ריקו (האתר הרשמי של WWE)


אליפות המשקל הקל – בריאן קנדריק נגד ריץ' סוואן נגד טי.ג'יי פרקינס
ריץ' סוואן מגן על האליפות בעוד קרב מצויין מבית הקרוזרוייטס, כאשר רוב התחרות התנהלה בין החברים הטובים פרקינס וסוואן, בזכות העובדה שעבדו יחדיו כדי להוציא את האלוף לשעבר קנדריק מהמשוואה ברוב הקרב.
הדוגמה הכי בולטת לכך היא בסיום הקרב, כאשר כשקנדריק חזר אל הזירה תשוש בעוד פרקינס וסוואן נאבקים ביניהם, השניים נתנו לו סופר קיק משותף שגמר את הסיפור מבחינתו, וסוואן היה האיש החכם מבין השניים כאשר ניצל את השנייה כדי לבצע את הריץ' קיק שלו על פרקינס ולקטוף את הנצחון.
לאחר סיום הקרב, אדריאן נוויל, מאמנו לשעבר וחברו של סוואן, יצא בהפתעה אל הזירה במה שהיה נראה כברכת מזל טוב. נוויל תקף את סוואן ופרקינס בצעד מפתיע. אין ספק שנוויל יוכל להיות קרוזרווייט מן המניין, והיה מאוד לחזות בקרב בינו לבין סוואן.

נוויל מפתיע את כולם (האתר הרשמי של WWEׂ)
נוויל מפתיע את כולם (האתר הרשמי של WWEׂ)


קרב איירון מן על אליפות הנשים – סשה בנקס נגד שארלוט
קרב ענק בין שתי הענקיות ביריבות המהפכנית והבלתי נגמרת בין השתיים מסתיים עם הכרזה על אלופה חדשה.
כל אחת מהמתמודדות צריכה להשיג את מספר ההצמדות/ ההכנעות הגבוה יותר בפרק זמן של חצי שעה.
ההצמדה הראשונה בקרב הגיעה רק לאחר 20 דקות, והיא והיא הייתה של שארלוט, שביצעה את התרגיל המסיים שלה "הבחירה הטבעית" על סשה מהחבל העליון בצורה מלהיבה ויוצאת דופן. 1-0 לשארלוט, עשר דקות לסיום.
השוויון של בנקס הגיע שתי דקות לאחר מכן, כשהיא מנצלת את חוסר הריכוז של שארלוט ומגלגלת אותה להצמדה משום מקום. 1-1, שמונה דקות לסיום.
שתי דקות עוברות וסשה עם המהפך האדיר כשהיא מבצעת את ההכנעה שלה – "הבנק סטייטמנט" על שארלוט חסרת האונים, שנכנעת לה ונכנסת לפיגור כשנותרות שש דקות בלבד לסיום. 2-1.
הסיום היה מורט עצבים, כאשר שארלוט נועלת את ההכנעה שלה על שארלוט כאשר רק דקה נותרת לסשה כדי לצאת כמנצחת, אך היא לא מצליחה לעמוד בכאב ונכנעת שלוש שניות לסוף השעון. תיקו 2-2 בסיום. הקרב הולך לנקודת זהב!
הקרב יוצא לדרך מחדש ושארלוט מנצלת את הפציעה שהלכה וגברה ברגלה של סשה במהלך הקרב, ותוקפת אותה בפראות. סשה מצליחה לנעול את ה"בנק סטייטמנט" בעודה מדממת מהפה בצורה שכמעט וניתן להגדיר אותה כלא נעימה לצפייה, אך שארלוט מצליחה לתמרן ולהתחמק היישר אל ה"פיגר 8" על הרגל הפצועה של סשה, שגורמת לה להכנע בסיום אדיר לקרב אדיר ויריבות אדירה.

שארלוט מנסה לנעול את ה"פיגר 8" (האתר הרשמי של הWWE)
שארלוט מנסה לנעול את ה"פיגר 8" (האתר הרשמי של הWWE)


קרב מרכזי על האליפות האוניברסלית – רומן ריינס נגד קווין אוונס:
קרב די צפוי אך מספק את הסחורה לקהל עם סיום עוצמתי.
במהלך הקרב, האלוף אוונס משכיב את ריינס על שולחן השדרנים, עולה אל מחסום הקהל וקופץ היישר עליו. לאחר שהשולחן לא נשבר מהקפיצה הראשונה, אוונס מבצע שוב פרוג ספלאש, שהפעם מרססק את השולחן, ואת ריינס.
כאשר רומן מתאושש קצת ונכנס חזרה לזירה, אוונס מתנפל עליו עם עוד פרוג ספלאש, הפעם מהחבל העליון.
דקות לאחר מכן, רומן ריינס צובר דומיננטיות ומנסה לבצע ספיר על קווין, אך הוא מתחמק ומגלגל אותו להצמדה, ללא הצלחה. ריינס המסוחרר מתרומם היישר אל פופ-אפ פאוורבומב של אוונס. האלוף מנסה להצמיד את ריינס, אך רומן מצליח להניח את רגלו על החבל ברגע האחרון ולשבור את הספירה. כמה רגעים אחר כך, אוונס המתוסכל מנסה להכות את ריינס עם החגורה אך ריינס מפתיע אותו עם ספיר.
כריס ג'ריקו מגיח אל הזירה ולמרבה ההפתעה נותן קודברייקר לאוונס, ובכך גורם לקרב להפסק בפסילה של אוונס. האליפות נשארת אצל אוונס. ג'ריקו שוב מפתיע כשהוא מסתובב חזרה לקווין ומחבק אותו. החברים שוב מתאחדים וחוגגים את הנצחון, כשמשום מקום סת' רולינס יוצא לקטוע את החגיגות ותוקף את השניים יחד עם ריינס הזועם. לקינוח, השניים נותנים לנו פלאשבק עוצמתי לימי שילד כשהם מבצעים את הפאוורבומב המשותף שלהם על אוונס ועל ג'ריקו. בהחלט סיום עוצמתי לאירוע.

פלאשבק עוצמתי בסיום האירוע (האתר הרשמי של הWWE)
פלאשבק עוצמתי בסיום האירוע (האתר הרשמי של הWWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?