ימשיכו להוביל? הסופש בכדורסל

טורנטו תנסה להיצמד קליבלנד, בעוד שהאחרונה תצא למפגש מול לייקרס שמקווה להפסיק להפסיד, יוסטון תמודד מול הכישרון של מניסוטה ואולימפיאקוס מקווה להישאר מושלמת.

משחק 1: טורנטו ראפטורס (18-7) מול אטלנטה הוקס (12-13) שבת בשעה 2:30

RELATED POSTS

טורנטו ראפטורס רוצה להוכיח שבמזרח יש יותר מקבוצה אחת. אחרי שבעונה שעברה סיימו שניים רוצים השנה בטורנטו לראות את הקבוצה מנסה לרוץ עד הסוף עד כה הם רחוקים ניצחון מהמקום הראשון. כדי להישאר צמודים לקליבלנד הראפטורס יהיו חייבים לנצח את המשחק הקרוב מול אטלנטה הוקס כדי לעשות זאת יצטרכו בטורנטו לעשות שני דברים, אחד, להמשיך ולתת לדאראוזן ולאורי להוביל את ההתקפה ודבר שני שעליהם לעשות הוא לתת הגנה קשה ואגרסיבית בכדי לעצור את מילסאפ והווארד שיעשו להם חיים קשים.

מהצד השני, אטלנטה הוקס ממש לא מתכוונת לוותר על המשחק הזה אחרי שבקיץ האחרון הצליחו להחזיר את הווארד הביתה המטרות השנה הברורות פחות מפלייאוף יהיה כישלון. עד כה הקבוצה במאזן שלילי ונמצאת במקום התשיעי ניצחון על קבוצה כמו הראפטורס יכול לעלות אותם למקום גבוהה יותר ולהוכיח לשחקנים שהכול אפשרי. כדי להשיג את הניצחון החשוב יצטרכו בקבוצה לשים דגש על שני דברים, אחד, לנצל את מילסאפ והווארד כקו קדמי חזק וקשה לעצירה והדבר השני לעצור את הצמד דאוראוזן ולאורי שפשוט לא מפסיק לכבב.

הימור שלי: הראפטורס יתקשו מעט אך לבסוף התעלו על עצמם וינצחו ב-7 הפרש.

הרבה תלוי בו (www.thestar.com)
הרבה תלוי בו (thestar)

משחק 2: באנוויט (מקום 3) נגד בשיקטאש (מקום 4) שבת בשעה 15:00

אחת הליגות המעניינות באירופה לא מפסיקה לספק לנו משחקי כדורסל מעניינים. השבוע אחת הקבוצות המפתיעה באירופה, באנוויט, תפגוש למשחק ביתי את בשיקטאש שרוצה להצטרף לאריות הליגה. באנוויט מגיעה למשחק לאחר שבמחזור האחרון הפסידה לפנרבחצ'ה וירדה למקום השלישי כעת רוצה הקבוצה לנצח ולהשוואת את הפער מאפס אנדולו שנמצאת במקום הראשון. כדי לעשות את זה יצטרכו לשים לב לסטימאץ' וקלארק שיכולים להכריע את המשחק עבור בשיקטאש ובנוסף יקוו בבאנוויט להמשיך ולקבל הצגות מג'ורדן טאודור הנפלא שמוביל את הליגה בנקודות.

מהצד השני מגיעה בשיקטאש למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים במחזורים האחרונים כשהיא מציגה כדורסל נהדר ולא יורדת ברמה מאף אחת מהקבוצות הגדולות. העונה רוצה בבשיקטאש להראות שהם חלק מההפסגה עד כה הם נמצאים במקום הרביעי כשהם רחוקים רק ניצחון מהמקום הראשון וניצחון על באנוויט המפתיעה יכול להיות הצהרת כוונות. כדי לעשות את זה ולנצח את באנוויט יצטרכו בבשיקטאש לעשות שתי דברים אחד להמשיך ולקבל את התפוקה מהזרחם המצוינים שלהם ודבר שני יצטרכו בבשיקטאש לעשות הכול כדי לעצור את טאודור במידה ויעצרו אותו הם ינצחו את המשחק.

הימור שלי: טאודור נותן הצגה ובאנוויט מנצחת ב12 הפרש

משחק 3: קליבלנד קאבלירס (18-6) נגד לוס אנג'לס לייקרס (10-18) ראשון בשעה 02:30

בעבר הלא רחוק כל מפגש בין שתי הקבוצות האלו היה יוצר רעש גדול במיוחד בעיקר בגלל שלברון ג'יימס וקובי בראיינט היו נפגשים. השנה זהו רק מפגש בין האלופה האדירה לבין קבוצה שמנסה לבנות עצמה מחדש. קליבלנד מגיעה למשחק דווקא לאחר שהפסידה לממפיס ורוצה להמשיך ולהוביל את המזרח בבטחה. כדי לעשות את זה יצטרכו בקליבלנד לשים דגש על שיתוף הפעולה בין שלושת הכוכבים שלהם. לברון ג'יימס, קיירי ארווינג וקווין לאב כששלושתם משתפים פעולה ונמצאים בכושר טוב אין לאף איד סיכוי מול הקאבלירס.

מהצד השני נמצאת לוס אנג'לס לייקרס אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה נפרדה בקיץ האחרון מאחד הסמלים שלה וכעת מנסה לבנות את עצמה סביב צעירים כישרוניים. המטרה של הקבוצה השנה הוא לנסות ולהתחבר ולהגיע לפלייאוף כרגע זה נראה לא טוב והקבוצה מגיעה למשחק הקרוב אחרי שמונה הפסדים וחייבת לנצח כדי לצאת מהמשבר. כדי לנצח ולעשות את הבלתי ייאמן יצטרכו בלייקרס לעצור את ההתקפה המחוינת של קליבלנד ואת השיתוף פעולה בין שלושת הכוכבים ובנוסף יצטרכו להתחיל לקבל נקודות מהרוקי שלהם אינגרם.

הימור שלי: לברון ממשיך בשלו, קליבלנד מנצחת ב20 הפרש

כשהם בכושר אי אפשר לעצור אותם (basketballbicker.com)
כשהם בכושר אי אפשר לעצור אותם (basketballbicker)

משחק 4: מניסוטה טיימברוולבס (7-18) נגד יוסטון רוקטס (19-7) ראשון בשעה 03:00

עוד מפגש מסקרן מבית היוצר של הליגה הטובה בעולם. יוסטון האדירה של הארדן יוצאת למשחק חוץ מול מניסוטה עמוסת הכישרון. הטיימברוולבס מגיעים למשחק הזה כשהם במאזן שלילי וכשהם לא עונים על הציפיות של תחילת העונה. הקבוצה עמוסת הכישרונות לא מצליחה להתחבר ולהתבגר ולמקם את עצמה בצמרת הליגה אך עם ניצחונות חשובים היא כן תוכל להגיע לפלייאוף וניצחון על יוסטון בהחלט יכול להוביל אותם לאמונה עצמית ולדרך חדשה. כדי לעשות את זה ולנצח את יוסטון יצטרכו במניסוטה לשים לב ולעשות הכול כדי לעצור את הארדן שעושה כרצונו בליגה ובנוסף יקוו במניסוטה לקבל את התפוקה המקסימלית מהכישרונות הגדולים שלהם וויגנס ואנוטוני טאונס.

מהצד השני, יוסטון רוקטס מגיעה כשהיא במקום השלישי במערב וכשהיא מציגה כדורסל איכותי וטוב בהובלת ג'יימס הארדן.דווקא לאחר שנפרדו מהווארד החלו ברוקטס עונה מצוינת, הארדן לוקח את הרוב על עצמו אבל עד כה זה עובד והקבוצה נראית נהדר. המטרה השנה הן ברורות, להגיע רחוק בפלייאוף ולסיים מקום 1/2 בליגה כדי לעשות את זה יוסטון תהיי חייבת לנצח בראשון הקרוב ותצטרך לשים לב לוויגנס, טאונס ולוין המוכשרים ולהמשיך לקוות שהארדן ימשיך לתת את התצוגות האדירות שלו.

הימור שלי: ג'יימס הארדן מוביל את יוסטון לניצחון ענק ב20 הפרש

יתן הצגה בראשון (www.chatsports.com)
יתן הצגה בראשון (chatsports)

משחק 5: פאוק (מקום 4) נגד אולימפיאקוס (מקום 1) ראשון בשעה 18:00

אולימפיאקוס נראית השנה נהדר ביורוליג היא במקום השלישי עם שמונה ניצחונות וארבעה הפסדים ובליגה היא ניצחה בכל עשרת המחזורים ששוחקו כעת היא יוצאת למשחק חוץ מול פאוק שרוצה להיות הראשונה שמנצחת את אולימפיאקוס בליגה. האדומים לבנים לא מתכוונים להפסיד את המשחק הזה ורוצים להישאר מושלמים גם השבוע כדי להבטיח ניצחון במשחק יצטרכו באולימפיאקוס להמשיך ולשחק ברמה הנוכחית שלהם ולקוות שספנוליס ולוג'סקי כבר יספקו את הסחורה.

מהצד השני פאוק נמצאת במקום הרביעי בליגה וגם בליגת האלופות של פיבא היא לא זוכה להצלחה ונמצאת במקום השלישי בבית שלה. כעת זו ההזדמנות של פאוק לצאת מהבנוניות ולהראות שיש להם מה להציג ניצחון בראשון יהיה הרבה יותר מסתם ניצחון עבורם. כדי לעשות את הבלתי ייאמן ולשבור את אולימפיאקוס יצטרכו בפאוק לעצור את לוג'סקי ולקוות שצ'ריסיקופולוס יתן הצגה וינצח עבורם את המשחק.

הימור שלי: אולימפיאקוס נשארת מושלמת ומנצחת ב14 הפרש

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?