להתחיל הכל מהתחלה

מהליגה הטובה בעולם למחוץ לרוטציה של מכבי ת"א, ממעמד של אחד הישראלים הבכירים ביותר לשחקן עם ביטחון מרוסק, בגיל 28 גל מקל נקלע למכשול ענק בקריירה שלו ולמרות הסכנה הטמונה בהחלטה קיצונית-הוא חייב להתחיל מהתחלה.

לא זוכה להרבה תמונות כאלו(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)
לא זוכה להרבה תמונות כאלו(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)

ה2.11.13 הוא תאריך לא פחות מהיסטורי עבור הספורט הישראלי בכלל והכדורסל הישראלי בפרט, זהו התאריך בו נפגשו עומרי כספי וגל מקל למשחק הנ.ב.א הראשון שהפגיש שני השחקנים הישראלים הראשונים בליגה הטובה בעולם, באותו משחק קלע כספי 12 נקודות, מקל קלע 11 נקודות ולמרות הניצחון של עומרי כספי ויוסטון, בכלי התקשורת בישראל בחרו לכנות את המשחק הזה כ-"שוויון" וכ-"חגיגה בכחול ולבן".

RELATED POSTS

גל מקל ב"דרבי" ההיסטורי בינו לבין כספי בNBA(ויקיפדיה)
גל מקל ב"דרבי" ההיסטורי בינו לבין כספי בNBA(ויקיפדיה)

שלוש שנים אחרי, גל מקל מוצא את עצמו מחוץ לרוטציה של מכבי ת"א, על החלום האמריקאי הוא כבר ויתר מזמן וכרגע נראה שהוא רק רוצה להוריד ממנו את התסכול ולחזור לעשות מה שהוא הכי אוהב ויודע הכי טוב-לשחק, רק שמסתבר שדבר שהיה כל כך ברור בעבר ששחקן ברמתו יקבל הוא כבר לא מובן מאליו בכלל ומקל הופך ליותר נטל מנכס לקבוצה, כשהוא לא משחק מכבי ת"א בעצם מושיבה שחקן של 2 מיליון ₪ על הספסל והוא מאבד מהביטחון שלו ומהמעמד שאליו הגיע, כשהוא משחק הוא מרגיש שהדקות שמקבל הן לא החלטה מקצועית של המאמן שכבר לא מאמין בו והוא עולה בלי חשק ועם תסכול מרובה, מה שמוביל ליכולת רעה שלו שהגיעה לשיא ב2 ההחטאות שלו מקו העונשין שיכלו למנוע הפסד ביתי לגלבוע, ובשורה הסופית שני הצדדים נפגעים ואין מרוויחים.

אף צד לא מרוויח מהמצב(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)
אף צד לא מרוויח מהמצב(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)

אז איזה צעד צריך לנקוט הרכז? האמת שזו בחירה קשה, אבל אם שואלים אותי הוא צריך לעשות בדיוק מה שעשה לפני 6 שנים כשלא קיבל דקות במכבי-לעבור לקבוצה אחרת קטנה יותר שבה יהיה הרכז המוביל וינהיג את הקבוצה באופן קבוע, הבלאגן במכבי ת"א חוגג כבר הרבה זמן וזה לא מקום שבו הוא יוכל להשתקם, מקל חייב לקחת צעד אחורה וללכת למקום שבו יקבל אמון מלא ואת הכלים להצליח ואני חושב שגם גל יודע את זה, אחרי הכל הוא בחור חכם שנקלע לסיטואציה בעייתית, אבל הסיבה העיקרית שבינתיים הוא נשאר ומשדר "עסקים כרגיל" היא לא כסף, אלא פחד, הוא מפחד להיות 'יובל נעימי 2', יובל נעימי למי שלא זוכר כיכב בליגה הרוסית במדי טרימיוף והיה נחשב שם לאחד השחקנים הזרים הטובים ביותר בליגה, חתם לאחר עונה במכבי ת"א, לא הספיק לשחק אף לא משחק אחד עקב חוסר מקום בסגל ונמכר להפועל אילת, משם המשיך להרצליה, לירידת ליגה עם נס ציונה והיום משחק בליגה השנייה באיטליה.

הגיע הזמן לעזוב?(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)
הגיע הזמן לעזוב?(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)

המצב של מקל לא זהה לשל נעימי אבל הוא בהחלט דומה, גל מקל חושש ויש לו ממה, אבל לדעתי כדי להוכיח שהוא עדיין אחד המנהיגים הגדולים בכדורסל הישראלי ועדיין שחקן ענק שיכול להוביל קבוצות גם לאליפויות הוא חייב להתגבר על הפחד ולהראות שאותו שחקן שעזב את מכבי ת"א כדי לזכות באליפות עם גלבוע/גליל באותה עונה, אותו שחקן שהוביל את מכבי חיפה במנהיגות רבה לתואר ראשון בהיסטורית המועדון, אותו שחקן שזכה פעמיים בMVP של הליגה ויותר מהכל השחקן הישראלי השני בהיסטוריה של הNBA, עדיין כאן-ועוד יש לו הרבה מה לתת.

ימים יפים יותר(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)
ימים יפים יותר(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?