סיקור MONDAY NIGHT RAW 12.12.16

הניו דיי עושים היסטוריה, סמי זיין רוצה את סטרומן בעוד שהשני רק ממשיך להשמיד, היחסים בין ג'ריקו ואוונס מדרדרים יותר ויותר וריינס משאיר מסר גדול לקראת רואדבלוק.

המופע מתחיל בכניסתם של הניו דיי החוגגים את זה שהם שתוו לשיאם של "דמולושן" האגדית כמחזיקי אליפות הזוגות במשך זמן רצוף. הניו דיי התחילו לומר שהלילה הם נכנסים להיסטוריה ושיש להם הזדמנות לשבור שיא שהחזיק למעלה מ-25 שנה. אבל וודס הוסיף גם שהדבר האחרון שעומד בפניהם כדי לשבור את השיא זה קרב של 3 זוגות שיערך הערב בין הניו דיי, שיימוס וסזארו והקלאב. ניו דיי אמרו שהערב הם יכנסו להיסטוריה אחרי שהם ינצחו.

RELATED POSTS

הניו דיי מנצחים את סזארו ושיימוס והקלאב

איזה התחלה של קרב! אני חייב לציין לטובה את שיימוס וסזארו אבל דגש על סזארו שהראה יכולות אתלטיות מדהימות במיוחד באמצע הקרב אחרי שעשה: אפרקט מהחבל השני על אנדרסון, 619 על אנדרסון, פלנצ'ה על ביג אי, אפרקט על קופי, דאבל סטומפ על גאלוס וקרוס באדי על אנדרסון וכל זה ב-10 שניות בלבד! אך אחרי ששיימוס עשה את ה"בורג קיק" על אנדרסון קופי נכנס מהר וביצע את "צרות בגן עדן" על שיימוס והצמיד אותו לניצחון! ניו דיי עשו היסטוריה! רגע…

f2fa49744221898c457268c00d9c1b7f_crop_north

ניו דיי קרובים מתמיד לעשות היסטוריה! (האתר הרשמי של ה-WWE)

ברון סטרומן מנצח את קרטיס אקסל

סטרומן לא מפסיק להשמיד כל מי שעובר בדרכו! הפעם היה תורו של אקסל לחטוף מסטרומן מכות כואבות במיוחד! סטרומן רק מוכיח בכל שני עד כמה הוא דומיננטי!

אריאה דאוורי נגד לינסה דוראדו נגמר ללא הכרעה

הקרב לא היה יותר מדי זמן למרות שהיה צ'ופ אחד יפה של דוראדו וקלוזליין אדיר של דאוורי. נכנס באמצע ג'ק גאלהאר וקצת אחרי שג'ק דיבר הם התחילו להתקוטט, בעוד שהם נכנסו לזירה גאלהאר נתן לדווארי נגיחה חזקה והעיף אותו עם דרופקיק. גאלאהר משאיר מסר ברור לדווארי.

בהמשך התכנית סת' רולינס נכנס לזירה במסגרת תכנית האירוח החדשה שלו "רולינס רפורט". סת' רולינס התחיל לומר שהוא אמר בשבוע שעבר חד וברור שהוא רוצה את טריפל אייץ' אבל יש לו "שאלה" לפני זה אם האם ביום ראשון זה יהיה סת' רולינס נגד כריס ג'ריקו עם קווין אוונס? והציג את האורח שלו קווין אוונס. קווין התחיל לומר שלא באמת אכפת לו מהפינה שלו בעוד שרולינס שאל את אוונס איך החברות שלו עם כריס ג'ריקו? אז קווין אוונס ענה לו שהוא לא צריך לדאוג בנוגע לשניהם ושלא יקטע אותו שוב או שהוא "ישבור לו את הפנים" והוסיף גם שסטפני החליטה לעשות עוד קרב: הניו דיי נגד ג'ריקו ואוונס על אליפות הזוגות אז ג'ריקו נכנס באמצע דבריו של אוונס. ג'ריקו אמר שאחרי שאוונס עלה לו באליפות ארצות הברית נגד רומן ריינס שבוע שעבר הוא מתנגד בתוקף להיות השותף של אוונס בקרב. אוונס שמנסה לשכנע את ג'ריקו אמר שהוא לא רוצה לשבור את הרצף הזה ולהרוס לניו דיי ושיחשוב על זה. רולינס אומר לג'ריקו שיסתכל טוב כי קווין אוונס שוב אומר לו מה לעשות ובזמן שרולינס המשיך להתגרות בצמד הם נעמדו מסביב לזירה והתחילו לתקוף את סת' רולינס עד שרומן ריינס בא להציל את ריינס משניהם.

בריאן קנדריק מנצח את טי ג'יי פרקינס

ניצחון חשוב מאוד לבריאן קנדריק על טי ג'יי פרקינס שיכול לשנות באופן רציני את תמונת האליפות. בריאן קנדריק מאז איבוד האליפות שלו הוא מנסה להחזיר אותה בכל הכוח. אחרי שבריאן קנדריק ביצע את ה"סלייס ברד" בפעם השנייה הוא הצליח להצמיד את פרקינס אלוף לשעבר גם הוא.

לאחר מכן רוסב ולאנה נכנסו לזירה, ורוסב התחיל להגיד שהוא משמיד את כל הגיבורים האמריקאים שלהם (של הקהל) אחד אחד ושבוע שעבר הוא חיסל זבל אמריקאי. לאחר מכן ביג קאס נכנס לזירה והתחיל לומר שלמרות שרוסב חיסל את אנזו לפחות היה לו את הביצים להילחם ושהוא לא אנזו. אז הם התחילו להתקוטט אך מהר מאוד רוסב עזב את הזירה.raw-december-12-3

ביג קאס בעת הפרומו (האתר הרשמי של ה-WWE)

ביילי מנצחת את אלישה פוקס

אני לא יודע אם מתחיל בין השניים פיוד אבל זה מאוד נראה ככה. ביילי מנצחת את אלישה פוקס די מהר אחרי בילי טו ביילי לניצחון.

ניו דיי מנצחים את קווין אוונס וכריס ג'ריקו ורומן ריינס וסת' רולינס

עכשיו הניו דיי עושים היסטוריה! ניו דיי עושים היסטוריה באירוע המרכזי והופכים לקבוצה הרשמית שמחזיקה הכי הרבה זמן כאלופי הזוגות. קווין אוונס וכריס ג'ריקו נראים מאוד מסוכסכים אחרי שג'ריקו עזב את אוונס אחרי שנפל עליו אחרי שרולינס דחף אותו. בניגוד לצמד המסוכסך רולינס וריינס עובדים בצורה נהדרת ביחד ונראה שהם יעשו עוד המון דברים ולא נשכח שהם אלופי הזוגות לשעבר.  לאחר שרולינס ביצע פדיגרי על ג'ריקו ביג אי החזיק את רולינס וודס הצמיד את ג'ריקו בדרך לניצחון ולהיסטוריה גדולה! raw-12-12-16

 

ריינס לאחר הקרב משאיר מסר ענק בנוגע ליום ראשון (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?