התחזית לקראת roadblock end of the line 2016

בפעם השעברה כאשר העלתי את התחזית לגבי אירוע הtlc צדקתי ב98% חוץ מהקרב הפתיחה והניצחון של אלקסה בליס שמחתי על התוצאות. עכשיו אני רוצה לתת את התחזית שלי לקראת אירוע הroadblock end of the line שיתרחש הלילה בפנסילבניה וזה אחד מהאירועים שאמורים לסגור את שנת 2016 לקראת פתיחת שנת 2017  ואירוע הרויאל ראמבל שיפתח את השנה החדשה אז בואו נראה מה יש לנו ומה אני חוזה.

הקרב הראשון ביג קאס נגד רוסב עם לאנה

RELATED POSTS

ביג קאס מתוך וויקיפדיה
ביג קאס (וויקיפדיה)

לאחרונה ישנו עימות בין אנזו אמורה וביג קאס לבין הבהמה הבולגרית רוסב. בראו שלפני האחרון ששודר ביום שני בערב ניראה כי אנזו ניסה להגן על כבודה של לאנה שבתמורה הזמינה אותו לחדר המלון שלה שבו הוא קיבל מכות נמרצות מרוסב.

בראו האחרון קאס התעמת עם רוסב וטען שהוא פחדן עלוב ושהוא ילמד אותו לקח על מה שהוא עשה לחברו בראו. עתה הכוחות שמעל החליטו שזה יהיה קרב שבו הסאגה הזו תיסגר (לעת עתה) הלילה יפגשו ביג קאס ורוסב. מצד אחד יש את ביג קאס שמתנשא לגובה של 7 פוט, כמעט 2.23 מטר כאשר הוא כבר הוכיח שהוא יכול לעמוד מול כל יריב בזירה ומצד שני יש את רוסב שגם הוא הוכיח שהוא יכל לעמוד מול יריבים חזקים. פה אני נותן את קולי לרוסב שיש לו כוח פיזי וכוח מתפרץ. הבולגרי עתיד לנצח את קאס כאשר יש לו גם את לאנה בתור הסחה מהצד שיכולה לעזור לו בכל עת.

לנה( סי ג'י פרי) משתנה? מתוך וויקיפדיה
הפיוד התחיל ממנה, לאנה תעמוד לצד בעלה הלילה (ויקיפדיה)

הקרב השני יהיה בין האלוף האנוברסלי קווין אוונס לבין רומן ריינס.

פה יש גם פרמטר חושב מאוד שיופיע בהמשך והוא כריס ג'ריקו .

לאור מה שהתרחש בראו האחרון שבו כריס ג'ריקו דחף בטעות או שלא ובכך גרם להפסד שלהם בקרב המשולש נגד הניו די על חגורת האליפות החל להימאס עליו כל עניין אווינס ג'ריקו והחברות כנראה הסתיימה. אך בד בבד היה מקרה שבו היה מתח מסוים שהסתיים בחיבוק אוהב ביניהם והכרזת חברות לעד.

מצד שני יש את רומן ריינס,  אלוף ארצות הברית ואחד מהחזקים ביותר פיזית ברוסטר של ראו. איש ה"שילד" לשעבר הוכיח שוב ושוב ששום יריבות או אתגר העומד מולו יבאס אותו. היו לו קרבות מדהימים בעבר והיו לו בעתיד. פה ההחלטה שלי קשה מכיוון שעם כל אהבתי הבחירה היא קשה מאוד.

רומן ריינס האלוף ארצות הברית מתוך וויקיפדיה
רומן ריינס אלוף ארצות הברית (ויקיפדיה)

אם כריס ג'ריקו לא יתערב כמו שהוא עשה בעבר, יכול קווין אוונס לנצח את רומן ריינס וזה אם גדול. אני נותן את קולי לאלוף האונברסלי לא בגלל שהוא האלוף אלא בגלל שהוא הוכיח למה הוא היה אלוף ה-nxt האלוף הכבד בפעם הקודמת ולמה הוא האלוף האונברסלי היום.

הקרב השלישי יהיה בן סת' רולנס לבין כריס ג'ריקו מיד לאחר סיום קרב האליפות

סת' פריקינס רולינס מתוך וויקיפדיה
סת' רולינס-מגיע מוכן (ויקיפדיה)

שוב אם גדול עומד פה האם קוון אוונס או רומן ריינס יתערבו בקרב הזה מיד לאחר הקרב על חגורת האליפות שתהיה ארוכה ומעייפת. ההרגשה שלי שהם כן יתערבו אבל אם הם לא, אז לסת' רולינס יש סיכוי גדול מאוד לנצח את כריס ג'ריקו. לאחר ארבעה ניצחונות על ג'ריקו וביצוע הפדגרי המפורסם של טריפל איץ' שהוא אימץ אותו, על יריבו הלילה וגרימת תסכול לאחרון אני נותן את קולי לסת' רולינס שינצח את Y2J בגדול.

הקרב הרביעי היה קרב דיוות על חגורת הנשים בין סשה בנקס לבין האלופה לשעבר המלכה שרלוט פלייר בקרב "איש הברזל" (שקיבל הפעם את השם אשת הברזל) שבו צריך להשיג את מספר ההכנעות בקצב זמן מוגדר מראש שלאחריו מוכרזת המנצחת

האלופה הננוכחית סשה בנקס מתוך וויקיפדשיה
הוגת הרעיון, סשה באנקס. ממשיכה לעשות יחד עם שארלוט היסטוריה במחלקת הנשים (ויקיפדיה)

בראו לפני מספר שבועות סשה עשתה את הבלתי יאומן והצליחה לנצח בקרב בלי חוקים בכל מקום את האלופה ולקחת את החגורה ממנה שלאחריה היא קיבלה את אישורו של ריק פלייר. שרלוט המתוסכלת הזמינה את אביה אל הזירה שבה היא סטרה לו ושוב ציינה בפניו שהוא מפסידן שחי בעבר.

עכשיו הלחץ על שתי המתחרות מי תהיה האלופה הבלתי מעורערת של ראו יש את התזזיות והעוצמה של סשה מול הניסיון וערמומיות של שרלוט אך יש עוד פרמטר אחד בקרב והוא היהירות של שרלוט שחושבת שהיא יכולה לנצח את כולם בלי עזרה של אף אחד ופה זה יכול להיות גם המכה שלה. ישנה גם את פציעת הגב של סשה שהשפיעה עליה בעבר. אך לאור כל העובדות אני אתן את קולי לסשה שתוכל לנצח אותה.

הקרב החמישי יהיה קרב האליפות המשקל הבינוני לבין ריץ' סוואן לבין בראיין הקנדריק לבי טי ג'י פרקינס בקרב משולש

טי ג'י פרקניס רוצה להיות אלוף שוב מתוך וויקיפדיה
טי ג'י פרקניס רוצה להיות אלוף שוב (ויקיפדיה)

למי שלא מבין חוקי קרב המשולש אומרים שלא משנה מי נמצא בזירה כל עוד הוא מצליח להכניע בספירה לשלוש או בהכנעה את היריב שלו הוא המנצח. זה יהיה קרב מאוד קשה ומאוד פיזי ישנם שלושה אנשים שכל אחד מהם החזיק בעברו את חגורת האליפות. אחד מהם הוא אלוף עם נסיון של שנים, קרי קנדריק, השני הוא אלוף לשעבר שהצליח "להעלות מהאשפתות" וזכה בטורניר ובאליפות, קרי טי ג'י פרקינס, והשלישי הוא האלוף הנוכחי בעל הכריזמה ריץ' סוואן.

אני חייב להיות כנה ולאמר שאני לא צפיתי בטורניר וגם לא בתוכנית החדשה 205 המשקל של טורניר המשקל הבינוני אז אני לא יודע למה לצפות מצד שני ראיתי אותם מתאבקים בראו וצפיתי במספר חבילות וידאו שפורסמו בראו שבו הראו את המתאבקים עצמם כך שיהיה לנו מה לצפות אז לאור המהלכים המדהימים של סוואן אני נותן לו את קולי.

הקרב השישי והאחרון והדובדבן שבקצפת הוא בין סמי זיין לבין ברון סטרומן

האיש שהוא הר בראון סטרומן מתוך ווקיפדיה
מפלצת בלתי ניתן להכנעה? סטרומן מגיע נחוש לרמוס את זיין הלילה (ויקיפדיה)

בתוכניות ראו הקודמות סמי זיין התעמת מול האיש והמפלצת בראון סטרומן שבמהלכו בקרב של השתיים נוצר מצב שבו סמי זיין כמעט וסיים את הקרירה ואת חייו רק בכדי להינצל על ידי מיק פולי שהחליט להפסיק את הקרב. זיין הפגוע פנה אליו בבקשה להתמודד מולו שוב ושוב ללא הצלחה .

בראו האחרון סמי זיין הציע תנאי או שתיתן להילחם נגד סטורמן או שאני אבצע צעד דרסטי. פולי לא נישאר חייב ואמר שהוא לא יתן לו את הקרב המיוחל ובכך חתם את גורלו של זיין שהיה אמור לסיים את הקרירה שלו בראו בקרב מול ג'ינדר מאהאל ובכך לעבור תמורת מתאבק אחר לסמאקדאון.

בסיום הקרב שבו זיין ניצח הופיע מייק פולי והודיע לסמי שהוא לאחר שיחה ארוכה עם דניאל בראיין מסמאקדאון והודיע לו שהוא מוחלף על ידי אווה מרי

זיין העצבני הודיע כי הוא לא מוכן לזה והוא רוצה בקשה אחרונה להתחרות מול סטרומן פולי שוב אמר שזה לא יהיה ובכך חתם את גורלו של זיין שחתם על הנייר רק בכדי להיות מוכח שגם לשועל ותיק כמו פולי יש הפתעות בשרוול. מיק פולי הודיע שלא היה חוזה העברה ושהוא אוהב את הלחימה ואת הרוח והכעס שיש בזיין ובאירוע הזה הוא ילחם נגד סטורמן שמצידו אמר שהוא לא יכול להחזיק מולו שתי דקות.

לכן הקרב יהיה באורך של עשר דקות שבהן סמי זיין יעשה כל מה שביכולתו בכדי לשרוד את אותן עשר דקות אימה מול האיש והמפלצת. אם הוא יצליח הוא גם יזכה בתהילת עולם וגם באפשרות לאליפויות בעתיד. מצד שני יש את המפלצת, בראון סטרומן, שהוכיח בראו האחרון שאף אחד לא יכול לו גם לא הבן של האגדה מר פרפקט, קרטיס אקסל, ופה אני נותן את קולי חד משמעות לסטרומן לניצחון על זיין אלא אם כן זיין יצליח להפתיע.

בכל מקרה שיהיה לנו אירוע ROADBLOCK מוצלח, אל תשכחו לכוון את השעון המעורר ל03:00

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?