סופר טאקר: הפועל ת"א מנצחת באשדוד.

הפועל ת"א סוף סוף מנצחת משחק בהפרש דו ספרתי, בעיקר בזכות משחק נהדר של אלאנדו טאקר.

מכבי אשדוד באר\טוביה חזרה לאולמה הביתי לאחר ההפסד באילת אירחה הערב את הפועל ת"א שקיוותה לחזור למסלול הניצחונות לאחר הפסד כואב בהארכה לחולון. החמישייה של מאיר טפירו כללה את אד דניאל, צ'ייס סיימון, דניאל יואינג, אדם אריאל וג'ייק כהן. מנגד אברהמי פתח עם ריצ'ארד האוול, דארל וויליאמס, אלאנדו טאקר, תמיר בלאט ולראשונה בקריירת הבוגרים שלו, צוף בן משה גם כן פתח בחמישייה, עקב רגישות בקרסול של רביב לימונד.

רבע ראשון: 27-21 לאשדוד

אשדוד פתחה את הרבע עם סל ועבירה על אד דניאל שגם הוסיף את הבונוס מהקו. מנגד האוול החזיר באותה מידה וגם כן דייק מהקו. התקפת אשדוד תפקדה היטב מול האין הגנה של האדומים ברבע הראשון. סיימון ודניאל היו שם בשביל להעניש בלואו פוסט ואשדוד עלתה ליתרון 16-10. בן משה הצעיר התקשה לשמור על יואינג והוחלף על ידי רביב לימונד. ריפ' האוול סיפק ארבע נקודות רצופות ונגס ביתרון, אך שלשה של אדם אריאל שוב הרימה את ההפרש. אשדוד המשיכה לרוץ בזכות ניהול משחק טוב של יפתח זיו, ושלשה של יואינג סידרה לצהובים יתרון של שמונה נקודות. אדריאן בנקס הוריד את ההפרש עם שתיים מהקו וזו הייתה תוצאת הרבע.

 

החמישייה באדום (הפייסבוק הרשמי הפועל ת"א).
החמישייה באדום (הפייסבוק הרשמי הפועל ת"א).

רבע שני 45-37 להפועל ת"א 62-47 להפועל.
רבע שני נפלא של האדומים בהנהגת טאקר והאוול . הטיילת שהייתה באזור הצבע של האורחת ברבע הראשון הסתיימה, הפועל חזרה לשמור קשוח כמו שאנחנו יודעים שהיא יכולה, 10 נקודות בלבד קלעו המארחים ברבע השני. טאקר עם שלשה , ולאחר מכן סלים של תומר גינת והאוול הורידו את ההפרש לנקודה בלבד. רביב ושוב פעם טאקר (14 נקודות במחצית הראשונה) העלו את קבוצתם ליתרון ראשון. הריצה המשיכה והיתרון הלך וגדל. נקודות של ג'ייק כהן מהקו צימקו את ההפרש לחמש, אך טאקר שעוד הספיק להיפצע קצת ברבע הראשון , וחזר מלוע של תותח לרבע השני, תפר עוד שלשה נהדרת וקבע את תוצאת המחצית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אלאנדו טאקר הוביל את האדומים לניצחון ( מנהלת הליגה).
אלאנדו טאקר הוביל את האדומים לניצחון ( מנהלת הליגה).

 

רבע שלישי 62-47 להפועל.
רבע טוב של דארל ווילאמס שסיפק לאורחים נקודות חשובות בלואו פוסט. שלשה של תמיר בלאט העלתה את היתרון ל11 הפרש, אך סיימון החזיר מיד עם שלשה משלו. את תמיר בלאט זה לא ריגש והרכז סיפק עוד שלשה נהדרת הפעם מהפינה לאחר שווילאמס הוציא לו כדור טוב. אשדוד עלתה להרכב של ארבעה ישראלים שהתקשו לייצר זריקות טובות. ליי אפ של טאקר ועוד אסיסט שלו לתומר גינת הגדילו כבר את ההפרש ל15 נקודות בסוף הרבע.

הקהל האדום, דחפו את שחקניהם לאורך כל המשחק (הפייסבוק הרשמי הפועל ת"א).
הקהל האדום, דחפו את שחקניהם לאורך כל המשחק (הפייסבוק הרשמי הפועל ת"א).

 

רבע רביעי 85-68 להפועל.
הרבע נפתח בג'אמפ שוט יפה של טאקר הנפלא שלוותה בסל קל של ווילאמס אחרי עוד התקפה מבוזבזת של אשדוד. אשדוד המשיכה בתצוגה התקפית עלובה בפתיחת הרבע, ומול הפיזיות של ווילאמס והדינאמיות של טאקר גם בהגנה התקשו המארחים לשמש יריב. תומר גינת שגם לו היה משחק טוב קבע יתרון שמונה עשרה הפרש, חמש דקות לסוף המשחק. אך האדומים היו שאננים וריצה טובה של המארחת הסתיימה בנקודות של ג'ייק כהן והפער ירד ל12 בלבד שלוש דקות לסיום. סל של סיימון הוריד את ההפרש ל10 בלבד. אף שחקן לא הצליח להתעלות ולקלוע סל שיגמור כנראה את הסיפור אך להפועל יש שני שחקני פנים נהדרים בדמותם של ריצ'ארד האוול ודארל ווילאמס שלקחו שני ריבאונדים חשובים בהתקפה ואפשרו לתמיר בלאט לסחוט עבירה, ולקלוע שתיים קלות מהעונשין. טפירו לקח פסק זמן, אך שחקניו באמת היו ביום נוראי ואפילו לא הצליחו להוציא כדור חוץ בזמן. הפועל ת"א כידוע לא יכולה לעשות את זה קל, גם כשהיריבה ממש רוצה ואיבוד כדור סידר האלי אופ יפה לבן אלטיט מאסיסט של זיו. סל של טאקר המצטיין (20 נקודות, 8 ריבאונדים) ושלשה על הבאזר של האוול קבעו את תוצאת המשחק. האדומים מתאוששים מהפסד לחולון לשמחת 400 האוהדים שהתלוו אליהם הערב ודחפו את קבוצת לאורך כל המשחק. באשדוד מלקקים את הפצעים לאחר הפסד נוסף.

תוצאות נוספות הערב:

מכבי ת״ נזקקה להארכה מול נהריה

הרצחיה ספגה הפסד ביתי ראשון העונה כאשר נכנעה לחולון

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort