סופר קלאסיקו, קרב צמרת אוקראיני ורומא-מילאן בפתיחת השבוע

RELATED POSTS

בוקה גו'ניורס-ריבר פלייט (ראשון 22:00):
שבוע לאחר ה"אל קלאסיקו" המאכזב יחסית, מגיע ה"סופר קלאסיקו" הישר מארגנטינה למשחק מלא צבע.
המפגש בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס תמיד מספק עניין, בדרך כלל על הדשא ביציעים כאחד אך בשנים האחרונות היכולת של השחקנים במשחק זה מאכזבת מאוד. ב20 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, שני משחקים בלבד הסתיימו עם יותר מ2 שערים במשחק. בחמשת המשחקים האחרונים נכבשו במצטבר שני שערים בלבד!.
אצל ריבר המצב בכלל לא מזהיר כשהיא כובשת 18 שערים ב12 משחקים והיא ניצבת במקום התשיעי בליגה הארגנטינאית.
לעומתה בוקה לא הפסידה במשך אחד עשר משחקים והיא נמצאת במקום השני מרחק שתי נקודות מהפסגה. ניצחון יתן לבוקה פוש קדימה ויסבך את ריבר פלייט במאבקי מרכז טבלה, אך במידה והתוצאה תהיה הפוכה- האדומים יעלו למקום השישי ויוכלו להתחיל לטפס למעלה.

כדאי לשים לב ל: סבסטיאן דריאוסי חלוצה הלוהט של ריבר פלייט שכבש כמחצית משערי הליגה שלה עד כה.

הקלאסיקו המקורי (BR)
הקלאסיקו המקורי (BR)
הימור: 1-1, המפגש בין השתיים ימשיך במגמה שלו בשנים האחרונות ויסתיים בשיוויון.
דינמו קייב-שחטאר דונייצק (שני 19:00):
דינמו קייב שעשתה קמפיין מכובד בליגת האלופות אך הודחה, תארח את שחטאר דונייצק שעלתה לשמינית גמר הליגה האירופית עם מאזן מושלם ויכולת נהדרת. שחטאר מובילה את טבלת הליגה עם 47 נקודות כאשר קייב מאחוריה עם 37 נקודות ואם היא תפסיד את המשחק נראה שסיפור האליפות יסתיים.
כדאי לשים לב ל: ג'וניור מוראס שכבש 12 שערים לזכותה של דינמו.
תוצאת תמונה עבור ‪junior moraes‬‏
מגיע חם-ג'וניור מוראס (scoopnest)
הימור: 2-0 לשחטאר שתפתח פער שיהיה כמעט בלתי סגיר
 
בית"ר ירושלים-הפועל באר שבע (שני 21:00):
האריות מהבירה שהשיגו ניצחון אחרי שבועיים מסויטים עבורם, יפגשו את האדומים מבירת הנגב שיגיעו באופוריה לאחר ההעפלה האדירה והמפתיעה לשמינית גמר הליגה האירופית.
אז לאחר שרן בן שמעון נשם לרווחה שבוע שלם- דבר שלא קרה הרבה זמן, הוא ניצב מול הקבוצה הישראלית הטובה ביותר כיום וינסה לעבור את המשוכה הגבוהה ולנצח את באר שבע לאחר תשעה משחקי ליגה רצופים שבהם בית"ר לא עשתה זאת. אולי מצב הרוח המרוממם של האדומים יעזור לבית"ר להפתיע אותם ולגבור עליהם.
כדאי לשים לב ל: דן מורי בלמה של בית"ר שחזר להרכב נגד סכנין לאחר שלושה משחקים בחוץ. הבלם פתח את העונה ביכולת רעה אך חזר והתייצב מעט בשני המחזורים האחרונים. התפקוד שלו יעמוד במבחן מול ההתקפה הטובה ביותר בליגה.
יעמוד במבחן-מורי (ויקיפדיה)
יעמוד במבחן-מורי (ויקיפדיה)
הימור: 2:1 לבאר שבע שתמשיך להוכיח שאין לה אף מתחרה העונה בליגה שלנו.
 
אתלטיקו מדריד-ויאריאל (שני 21:45):
שתיהן מנסות להגיע למקום מובטח בליגת האלופות כאשר הן חולקות את מקומות 4-5 ביחד (לקבוצה מהבירה 2 נק' יתרון). ללא ספק מדובר יהיה בקרב שאולי לא יניב יותר מדי כדורגל חיובי, שכן כל אחת תבטל את השניה באיזור מרכז השדה אבל מה שבטוח זה שהתוצאה תיתן כאן בוסט למי שתנצח את המשחק. במקרה של תיקו יתר הקבוצות שממוקמות 2-8 יוכלו לחייך ולהגדיל/לצמצם פערים (בהתאם למיקום שלהן).
כדאי לשים לב ל: אנטואן גריזמן, החלוץ הצרפתי שהוביל את אתלטיקו וצרפת לגמרי הצ'מפיונס והיורו בהתאמה, לא מצא את הרשת בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלו-בהם אתלטיקו הפסידה שלוש פעמים. אתלטיק תצטרך אותו חד במשחק הזה על מנת לנצח.
תוצאת תמונה עבור ‪antoine griezmann‬‏
לא חד במשחקים האחרונים (WallsDask)
הימור: 2-0 לאדומים שיתקרבו קצת לצמרת שברחה להם.
רומא-מילאן (שני 22:00): המשחק המסקרן על המקום השני באיטליה יפגיש בין הג'ילארוסי שעלו כמובן לשלב שמינית הגמר בליגה האירופית, לרוסונורי שלא הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם.
בפתיחת העונה רוב התחזיות דיווחו כי ליובנטוס לא הולכת להיות יריבה רצינית בקרב על האליפות, כמו בארבעת העונות הקודמות. אז נכון שאנחנו רק באמצע העונה, אך נאפולי כבר הספיקה להלחיץ את הגברת הזקנה וליפול עם פציעתו של ארקדיוש מיליק וכרגע אלה רומא ומילאן שיכולות לפזול כלפי מעלה. שתי הקבוצות ניצבות במקומות 2-3 כשבאמתחת כל אחת מהן 32 נקודות אך לרומא מאזן שערים עדיף. ניצחון של אחת מהן יקרב את המנצחת מרחק ארבע נקודות מהמוליכה-אתם יודעים מי.
כדאי לשים לב ל: סטפן אל שעראווי, הווינגר האיטלקי של רומא כבש שני שערי ליגה העונה ובישל שניים בלבד ולא ממיר את היכולות המצויינת שלו למספרים, לא כמו שחקן הכנף השני של רומא-מוחמד סלאח שכבש 8 שערים ונתן 5 אסיסטים (בליגה). משחק כזה הוא הזדמנות מצויינת לפריצה ותחילת רצף.
תוצאת תמונה עבור ‪mohamed salah‬‏
8 שערי ליגה העונה-סלאח (bleacher report)
הימור: 2-1 לרומא שתפתח ציפיות כלפי מעלה שבהמשך העונה יתמוססו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?