סיקור MONDAY NIGHT RAW 5.12.16

קרב על אליפות ארצות הברית, סת' רולינס עם מטרה חדשה לעתיד, אנזו ממשיך להיות הקורבן של רוסב וטוענים חדשים לכתר בזוגות!

פתיחת התכנית:
סת' רולינס יוצא אל הזירה ומצהיר כי הוא מכוון אל טריפל אייץ' ושהוא מעוניין לפגוש אותו פנים אל פנים, ושהדרך לעשות זאת היא לנצח את קווין אוונס ולהפוך לאלוף האוניברסלי. בשלב זה אוונס בעצמו יוצא החוצה ומספר כי לכבוד החגים, הביא לחברו הטוב לשעבר שלוש "מתנות". האחת, קרב על אליפות ארצות הברית מול רומן ריינס מאוחר יותר בתכנית. השנייה, קרב בו יוכל להשיג את נקמתו מול רולינס באירוע "רואודבלוק" והשלישית היא הזכות לצפות ברולינס מובס על ידי יריב אדיר, ביג שואו. הקרב מיד יצא לדרך.

סת' רולינס מנצח את ביג שואו:
בשלב מסוים של הקרב קווין אוונס שצפה מהצד עולה אל הזירה וצורח על ביג שואו לסיים אותו כבר, דבר שמעצבן את הענק וגורם לו לתת צ'וקסלם עוצמתי לאלוף האוניברסלי. ביג שואו מביט ברולינס המופתע ומסמן לו שאוונס כולו שלו, יוצא החוצה מהזירה ופוסל את עצמו בספירה של 10. רולינס מנצל את מצבו הנואש של אוונס ומבצע עליו את הפדיגרי.

רולינס משיב מלחמה (האתר הרשמי של WWEׁׁׁ)
רולינס משיב מלחמה (האתר הרשמי של WWEׁׁׁ)


ג'ק גלאהר מנצח את אריא דיווארי:

הבריטי הצעיר והמלהיב ממשיך להרשים בסגנונו האתלטי והמשעשע הפעם מול אריא דיווארי האירני, בקרב הבכורה שלו בראו. הג'נטלמן, כפי שהוא מכונה, מסיים את הקרב עם דרופקיק לפניו של האירני. כיאה לג'נטלמן, גלאהר מציע לדיווארי ללחוץ את ידו לאחר הקרב. דיווארי לוחץ את ידו ובאקט צפוי למדי, תוקף אותו לאחר מכן.

מאחורי הקלעים:
אנזו אמורה קולט את רוסב צועק ומדבר בגסות אל לאנה אשתו וממהר להתערב ולהעמיד את רוסב במקום. רוסב מתעצבן ומפציר באנזו לא להתערב. לאנה בתגובה לוקחת את טבעת הנישואים שלה ושל רוסב וזורקת אותה על הרצפה בעצבים. רוסב הולך מהמקום בזעם ואנזו ממהר לנחם את לאנה. לאחר כמה רגעים לאנה פונה לאנזו ומבקשת ממנו לבוא לחדר המלון שלה, כדי לגרום לרוסב לקנא. אנזו כמובן נלהב ונרגש מהרעיון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קווין אוונס מנצח את סמי זאין:
קרב אדיר בין שני החברים לשעבר בעלי היריבות הבלתי נגמרת שיכולה להתפתח כגלגול הבא של יריבות/חברות טריפל אייץ'-שון מייקלס. במהלך הקרב אוונס מבצע סלטה מתוך הזירה החוצה על סמי זאין במהלך אדיר ומלהיב יחסית לגודלו של אוונס. זאין במהלך אדיר מחוץ לזירה, זורק את אוונס על מחסום הקהל במהלך שנקרא "סופלקס חצי-חצי", מכניס את אוונס לזירה במהירות כדי לסיים, וכשנכנס בעצמו נתפס על ידי אוונס לפופ אפ פאוורבומב שמסיים את הקרב בנצחון של האלוף האוניברסלי.

מאחורי הקלעים:
סשה בנקס אלופת הנשים מתראיינת ונשאלת על האיומים וההצהרות שנשמעות מצד יריבתה שארלוט פלייר ועונה באתגר לשארלוט: קרב איירון מן שבו המתמודדים צריכים להשיג את מספר ההצמדות הגבוה ביותר בפרק זמן מסוים.
מאוחר יותר בתכנית נודע לנו כי ב"רואודבלוק", קרב האיירון מן בין השתיים יצא לפועל ובפרק הזמן בו יצטרכו להשיג את מספר ההצמדות הגבוהה ביותר יהיה 30 דקות!

ריץ' סוואן מנצח את טי. ג'יי פרקינס:
עוד קרב מלהיב מבית הקרוזרווייטס, הפעם בין האלוף הטרי סוואן לבין אחד מהבכירים בקטגורייה ואלוף לשעבר, טי ג'יי פרקינס. קרב עם קצב מסחרר כיאה למשקל הקל, מסתיים עם ניצחון של האלוף המרשים לאחר שפרקינס נוחת מהחבל היישר אל הריץ' קיק של סוואן.

דאב! (האתר הרשמי של WWE)
דאב! (האתר הרשמי של WWE)


ביילי מנצחת את אלישה פוקס:

אוהבת הקהל ביילי ופוקס נכנסות ליריבות קטנה בעקבות העובדה שאלישה תופסת את ביילי "מפלרטטת" מאחורי הקלעים עם סדריק אלקסנדר, האיש שלפי אלישה הוא בן זוגה, למרות שסדריק לא מתייחס לכך. ביילי מנצחת את הקרב די במהירות עם הבלי טו ביילי, המהלך המסיים שלה.

מארק הנרי מנצח את טייטוס אוניל:
קרב בין שני ענקים ילידי טקסס, המקום בו מתרחשת התכנית, כאשר הרבה מתח בין השניים בעקבות קנאותו של אוניל בכך שהנרי מככב בסרט חדש. מארק הנרי מסיים באופן מאכזב ומשעשע כאחד בתוך 27 שניות בלבד עם הוורלד סטרונגסט סלאם.

מאחורי הקלעים:
אנזו מקבל שיחה מהנהג שלו שמודיע לו כי הוא לא יכול לקחת אותו אל המלון בוא נמצאת לאנה, כשלפתע מגיחה לימוזינה למקום וממנה יוצא לא אחר מאשר ריק פלייר שמתקבל בברכה על ידי אנזו שמספר לו את מה שקרה. פלייר נותן לאנזו לנסוע למלון בלימוזינה שלו.

קרב אליפות ארה"ב – רומן ריינס מנצח את כריס ג'ריקו:
קרב נהדר על האליפות עם מנצח די צפוי. לקראת סוף הקרב קווין אוונס, חברו הטוב לשעבר של ג'ריקו, ניסה להשיב את חברותם על ידי נסיון לגרום לריינס להפסיד וכאשר השופט לא הסתכל, בעט בפניו של ריינס, למרות שהתבקש על ידי כריס שלא לעזור לו ולהשאר רחוק ממנו. ג'ריקו תפס את ריינס המהומם לקודברייקר שלו, אך ריינס לא נכנע והתחמק מההצמדה.
אכזבתו של אוונס הייתה כה גדולה שהוא החל להתפרע ולצעוק, מה שגרם לג'ריקו להבין שאוונס ניסה לסייע לו והפציר בו לחזור אל מאחורי הקלעים וללכת.
בעוד השניים מתווכחים, ריינס מתאושש בפינה וכשג'ריקו מסתובב, הוא מנסה ללכת על הספיר, ג'ריקו מתחמק ורץ אל החבל לתנופה, נתפס על ידי ספיר של ריינס ומוצמד לשלוש.
רומן ריינס מגן על אליפות ארצות הברית.

ג'ריקו מתעופף (האתר הרשמי של WWE)
ג'ריקו מתעופף (האתר הרשמי של WWE)


מאחורי הקלעים:

אנזו מגיע אל חדרה של לאנה, שמפתה אותו להוריד את הבגדים, ובדיוק אז מגיח רוסב משומקום מקום ותוקף בברוטליות את אנזו בתוך חדר המלון. רוסב מטיח את אנזו אל שולחן עץ ושובר אותו ושובר על גבו מנורה. לאחר שרוסב "מסיים את העבודה" כשהוא מנפץ אגרטל זכוכית על ראשו של אנזו, הוא מפנה אותו החוצה כמו אשפה ומשאיר אותו שכוב במסדרון.

שיימס וסזארו נגד הקלאב:
קרב בין שני צוותים דומיננטיים ביותר כאשר המנצחים מקבלים קרב בשבוע הבא, על אליפות הזוגות של ניו דיי, שצופים בקרב מבחוץ ואוכלים פופקורן להנאתם. הקרב מופסק לאחר בלגן מוחלט שנגרם כאשר חברי הצוותים נופלים תוך כדי הקרב על ניו דיי, שמשיבים אש ופותחים תגרה ענקית בין שלושת הצוותים, מה שגרם להפסקת הקרב. לאחר התגרה, האחרונים שנשארו לעמוד והראו עליונות הם סזארו ושיימס. מכיוון שהקרב מופסק ללא מנצחים, לא היה ברור מי הם הטוענים לכתר, אלא שכמה דקות לאחר מכן קיבלנו את הבשורה: בשבוע הבא – קרב משולש על אליפות הזוגות בין שלושת הצוותים!

תגרה בין שלושת הקבוצות (האתר הרשמי של WWE)
תגרה בין שלושת הקבוצות (האתר הרשמי של WWE)


סיום התכנית:

שארלוט פלייר יוצאת אל הזירה ומספרת כי מה שהיה לה יותר קשה מלהפסיד את התואר בשבוע שעבר, היה לראות את אביה ריק פלייר, יוצא כדי לברך את סשה בנקס על הזכייה.
לכן, בעקבות מה שהיה ביניהם, היא מעוניינת להתנצל על שקראה לאביה "מת" לפני כמה חודשים, פנים אל פנים ומבקשת מריק לצאת.
ריק יוצא החוצה לקול אהבת הקהל ,מקבל את התנצלות ביתו בדמעות ומחבק אותה, אלא שאז, משום מקום, שארלוט נותנת לו סטירה מצלצלת וצורחת עליו שהוא בגד בה ואפילו קוראת לו בן ז*** ומשפילה אותו אל מול הקהל. סשה בנקס לא עומדת בזה עוד ויוצאת בכדי להגן על ריק אך שארלוט תוקפת אותה בפראות ומשאירה אותה שוכבת על הזירה ומושפלת מול עיניו של פלייר. בהחלט סיום דרמטי לתכנית השבועית של RAW.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort