תצוגת ענק לקליי תומפסון בניצחון הגדול לווריורס, הקאבס שוב ניצחו את הראפטורס ויצאו מרצף ההפסדים ועוד ניצחון וטריפל דאבל לווסטברוק ולOKC

לא מעט דרמה הייתה לנו הלילה,הקאבס יצאו מרצף ההפסדים אולי מול היריבה הכי "נוחה" שלהם העונה,זה כבר נהיה צפוי ומשעמם עוד טריפל דאבל וניצחון חוץ לOKC באטלנטה, מארק גאסול התכבד בטריפל דאבל הראשון שלו העונה בדרמה הענקית מול ניו אורלינס שנכנסה לשתי הארכות ,מופע אדיר לקליי תומפסון שקבע שיא קריירה בניצחון הגדול של הווריורס על הפייסרס ושאר משחקי הלילה שהיו לא פחות מסקרנים ומותחים.

פילידלפיה סיקסרס(4:17)-דנבר נאגטס(8:13) 106-98

הסיקסרס סופגים הפסד שמיני רצוף, ולאחר פתיחת עונה מעט יותר טובה זה מתחיל קצת להזכיר את העונה הזוועתית אשתקד. מנגד הנאגאטס עצרו רצף של שלושה הפסדים, לאחר רבע ראשון טוב דווקא של המארחים(27:18) הנאגטס ניצחו את כל שאר הרבעים שהובילו בסופו של דבר לניצחון חוץ, אצל הנאגטס בלטו דנילו גליאנרי עם 24 נק' שגם סיים כקלע המוביל במשחק, ויל בארטון ואולי הפתעת העונה עד כה ג'מאל מארי גם סייעו עם 22 נק' כל אחד. בשורות הסיקסרס האומללים סרחיו רודריגז קלע שיא קריירה בנבא עם 17 נק' שאליו גם הצטרפו אלייסובה וסאריץ עם אותן מספר נקודות. בסיום 106-98 דנבר.

ההפסד שמיני רצוף, פילידלפיה בצרות.(Twitter)
ההפסד שמיני רצוף, פילידלפיה בצרות.(Twitter)

טורנטו ראפטורס(14:7)- קליבלנד קאבלירס(14:5) 116-112

כנראה שמה שהקאבס היו צריכים זה שוב מפגש מול הראפטורס שהגיעו בכושר נפלא של שישה ניצחונות רצופים אך כאמור בפעם השלישית לעונה הזו הם סופגים הפסד מול האלופה שיוצאת מרצף ההפסדים על חשבונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר מחצית ראשונה די שקולה(62:61 לקאבס) לברון ג'יימס(34 נק', 8ריבאונדים ו7 אסיסטים) היה הX factor בחצי השני שהוביל למיני בריחה של הקאבס שיצרה יתרון דו ספרתי, טורנטו ברבע האחרון הצליחה לנגוס בהפרש הרבה בזכותם של דרוזן(31 נק' לאחר הרבה זמן שלא קלע מעל 30 נק' זכר לאותה פתיחת עונה המפורסמת שלו) ולאורי(24 נק' ו9 אסיסטים) שכאמור לא מספיקה לראפטורס ששוב רק מותחת את האלופה. מעבר ללברון גם לאב ואירווינג היו נהדרים עם 28 ו 24 נק' בהתאמה לאב אף הוסיף 14 ריבאונדים. בסיום הקאבס שוב מנחים את הראפטורס והמגמות התהפכו במשחק הזה 116-112 קליבלנד.

תצוגה גדולה שלו הספיקה לניצחון נוסף על טורנטו, לברון ג'יימס הוציא את הקאבס מרצף ההפסדים.(Twitter)
תצוגה גדולה שלו הספיקה לניצחון נוסף על טורנטו, לברון ג'יימס הוציא את הקאבס מרצף ההפסדים.(Twitter)

ברוקלין נטס(5:15)-וושינגטון וויזארדס(7:12) 118-113

הוויזארדס ממש לא אמרו את מילתם האחרונה לגבי הפלייאוף, אחרי שתי הפסדים דרמטיים ומעצבנים לספרס ולתאנדר הוויזארדס חוזרים למסלול הניצחונות במגרשה הביתי של ברוקלין שככל הנראה רק מחכה שהעונה הזאת כבר תגמר.

מחצית ראשונה נהדרת לנטס(66:51) הובילה ליתרון מפתיע ומבטיח בעיקר בזכות יכולת טובה שלא לופז(25 נק') וקילפאטריק(21 נק'). ברבע השלישי במשחק התהפך ורבע נהדר של הוויזארדס(32:15) עשו קאמבק מרשים כשג'ון וול אחראי על הקאמבק הזה עם (25 נק' ו13 אסיסטים), ברבע האחרון הייתה לנו דרמה מורטת עצבים שהיתרון נע מצד לצד אך סלים גדולים של מוריס(16 נק') וביל(18 נק') חרצו את גורל במשחק. בסיום 118-113 וושינגטון.

משחק נהדר לג'ון וול.(Twitter)
משחק נהדר לג'ון וול.(Twitter)

אטלנטה הוקס(11:11)-אוקלהומה סיטי תאנדר(14:8) 102-99

מה קורה לחניכיו של מייק בודהנלזר שספורת הפסד שביעי רצוף! נתון מדהים לקבוצה שעד לא מזמן התחרתה עם הקאבס על ראשות המזרח, התאנדר ומר טריפל דאבל החדש הלא הוא ראסל ווסטברוק לא עניין המשבר של אטלנטה כשהם רושמים ניצחון חשוב ושישי ברציפות סך הכל.

בOKC כנראה הבינו את נוסחת הניצחון נסדר לווסטברוק טריפל דאבל והוא כבר ידאג לניצחון, אז כאמור מר טריפל דאבל של הליגה העונה במשחקו השישי ברציפות בדומה לרצף הניצחונות של אוקלהומה, קלע 32 נק' קלט 13 כדורים חוזרים וחילק 12 אסיסטים איזה עוד סופרלטיבים אפשר לומר על ווסטברוק שממשיך לשבור שיאים מדי לילה ולא נעצר, ההוקס לאחר רבע שלישי מזעזע(הפסידו 28:15) הצליחו לחזור למשחק בזכות פול מילסאפ(24 נק') ודניס שרודר(17 נק') והצליחו לצמק את התוצאה עד למינוס 3 אך זה לא הספיק מול התאנדר ושתי הקבוצות שומרות על הפורמה שהן באו למשחק הערב. 102-99 לתאנדר בסיום.

באיזה סופרלטיב כבר לא אמרנו על האיש הזה?, ראסל ווסטברוק עם טריפל דאבל שישי רצוף ו11 בסך הכל הוביל לניצחון חוץ חשוב.(Twitter)
באיזה סופרלטיב כבר לא אמרנו על האיש הזה?, ראסל ווסטברוק עם טריפל דאבל שישי רצוף ו11 בסך הכל הוביל לניצחון חוץ חשוב.(Twitter)

שיקגו בולס(11:9)-פורטלנד טרייל בלייזרס(12:10) 112-110

שיקגו קבוצה מאוד מוזרה העונה עד כה, לאחר הניצחון הגדול והמרשים על הקאבס הם ספגו תבוסה של 25 הפרש אולי מהקבוצה הכי חלשה בליגה דאלאס, הלילה הבולס שוב לא שמרו על יציבות שעלה להם בסופו של דבר במשחק שלאחר קרב דרמטי ספגו הפסד מאכזב בבית מול פורטלנד

לאחר פתיחה שקולה להתמודדות שכהיתרון עובר מקבוצה לקבוצה לקראת סוף המחצית הראשונה דווקא הבלייזרס דאגו לברוח ופתחו פער של 8 נק'(65:57) כשאיך לא דמיאן לילארד (30 נק' ו7 אסיסטים) בולט כתמיד בשורות פורטלנד. למחצית השנייה הבולס עלו בסערה והצליחו להפוך את התוצאה ואף לעלות ליתרון 6(85:79) שדווין וייד(34 נק' שיא עונתי) וג'ימי באטלר(26 נק') אחראים על הפתיחה הסוערת לחצי השני. אך המילה האחרונה במשחק הנהדר הלילה הייתה דווקא שייכת לבלייזרס ששוב עם ריצה משל עצמה עלתה ליתרון 10(היתרון הכי גדול במשחק כולו) ברבע המכריע שלצד לילארד גם סי ג'יי מקולום(24 נק') מספק את הסחורה. הבולס רק הצליחו למזער נזקים בסיום אך שוב סופגים הפסד מאכזב 112-110 לפורטלנד בסיום.

34 נק' שלו לא הספיקו לבולס הערב, דווין וויד.(Twitter)
34 נק' שלו לא הספיקו לבולס הערב, דווין וויד.(Twitter)

מילווקי באקס(10:9)- סן אנטוניו ספרס(17:4) 97-96

שום דבר לא חדש תחת חניכיו של גרג פופוביץ שממשיכים להרגיש בבית דווקא במשחקי החוץ כשהם במאזן 12:0 הפעם הקורבן הייתה מילווקי ויאניס אנטטקומפו שסחטה מהם דרמה אדירה.

רבע שני אדיר לבאקס(24:9) בזכות יכולת טובה של הצמד אננטקומפו ופארקר שקלעו 45 נק' משותפות סך הכל(22 ליווני 23 לפארקר), אך הספרס חזרו למשחק ברבע השלישי שהם מצמקים את ההפרש לשתי נק' בלבד בסוף הרבע השלישי(73:71) כשלאנרד מתחיל להכנס לעניינים(21 נק'), רבע אחרון סופר מותח כשהיתרון לא עובר את ה4 נק' לקבוצה וכל קבוצה מדי התקפה מחזירה לעצמה את ההובלה נגמרה בהחלטה שנויה במחלוקת לאחר שצוות השיפוט החליט שאנטטקומפו עשה חסימה לא חוקית להוק שוט של אולדריג' 22 שניות לסוף המשחק(97:96) מירזה טלטוביץ לא הצליח לקלוע שלשת ניצחון. בסיום עוד ניצחון חוץ לספרס 97-96

12:0 במשחקי החוץ אך הפעם זה היה סופר קשה לספרס.(Twitter)
12:0 במשחקי החוץ אך הפעם זה היה סופר קשה לספרס.(Twitter)

ניו אורלינס פאליקנס(7:15)- ממפיס גריזליס(14:8) 110-108 לאחר שתי הארכות

הדרמה הכי גדולה של הערב סיפק לנו המשחק הזה שכלל לא פחות משתי הארכות שבסוף הדרמה הגדולה ממפיס עשתה ניצחון חשוב אצל ניו אורלינס ולא נכנעת למכת הפציעות(קונלי, רנדולף,קרטר ופארסונס).

ברשותכם ארצה לעבור ישר לדרמה הגדולה מארק גאסול שחוזר אלינו בענק לאחר פציעתו הקשה בעונה שעברה, לאחר טריפל דאבל ראשון שלו לעונה(28 נק', 11 ריבואנדים ו11 אסיסטים) קלע שלשה ענקית שאיזנה את תוצאת המשחק ל94:94 להאריסון עוד הייתה הזדמנות לנצח את המשחק אך השלשה שלו הלכה החוצה והמשחק נכנס להארכה. אנתוני דיוויס(28 נק' 17 ריבאונדים) פתח מצויין את הארכה והעלה את הפאליקנס ליתרון שלוש נק', אך לאחר ריבואנד התקפה ואסיסט גדול לגאסול לטרוי דניאלס סידרה הארכה נוספת(100:100). המשחק הוכרע בסוג של סימבוליות כמארק גאסול קלע ג'אמפ על ראשו של דייוויס שלא הצליח לאזן או להפוך את התוצאה עד לסיום. שיא עונתים נרשמו לגאלוואי(26 נק') ודאנילס(29 נק'), 110-108 לגריזליס לאחר דרמת ענק.

חזר בענק מהפציעה שלו, מארק גאסול עם תצוגה נהדרת שכללה טריפל דאבל ראשון הוביל לניצחן סופר דרמטי על הפאליקנס(Twitter).
חזר בענק מהפציעה שלו, מארק גאסול עם תצוגה נהדרת שכללה טריפל דאבל ראשון הוביל לניצחן סופר דרמטי על הפאליקנס(Twitter).

יוסטון רוקטס(14:7)-בוסטון סלטיקס(12:9) 106-107

עוד משחק צמוד ודרמטי שמתווסף לאוסף של הלילה נגמר בניצחון לשם שינוי דווקא של הקבוצה הביתית, כשגיי'מס

הארדן(37 נק', 8 אסיסטים ו8 ריבאונדים) הוביל את הרוקטס לניצחון הדרמטי כולל שלשה ענקית, מנגד אצל הסלטיקס לילה מוצלח של הורפורד ותומאס(20,21 בהתאמה) לא הספיקו לבוסטון כשהורפורד מפספס ג'אמפ שוט שיכלה לקבוע ניצחון חוץ גדול לסלטיקס. בסיום 106-107 יוסטון.

ניצחון חשוב לרוקטס על הסלטיקס.(Twitter)
ניצחון חשוב לרוקטס על הסלטיקס.(Twitter)

דאלאס מאבריקס(4:16)-שארלוט הורנטס(12:9) 109-101

המאבריקס חזרו לסורם וספגו הלילה הפסד ביתי לשארלוט החזקה שהתאוששה יפה לאחר ההפסד הדרמטי בהארכה למינוסוטה, האריסון בארנס(29 נק') ודרון וויליאמס(15 נק' 13 אסיסטים) היו המובילים בשורות המאבריקס אך לא יכלו לקמבה ווקר(19 נק') וניקולאס באטום(15 נק' 14 ריבאונדים). בסיום ניצחון מוצדק להורנטס 109-101.

לא הצליחו למנף את הניצחון על שיקגו, דאלאס חוזרת לסורה ומפסידה בבית לשארלוט.(Twitter)
לא הצליחו למנף את הניצחון על שיקגו, דאלאס חוזרת לסורה ומפסידה בבית לשארלוט.(Twitter)

לוס אנג'לס לייקרס(10:13)-יוטה ג'אז(13:9) 107-101

כנראה שמצבת הפצועים בעיר המאלכים גדולה על הלייקרס שסופגת הפסד שלישי רצוף הפעם מיוטה שמשיכה לשפר עמדות במערב, תצוגת ענק של לו וויליאמס(38 נק',7אסיסטים ו8 ריבאונדים) לא הספיקה נגד הג'אז בראשותם של ג'ורדון היוורד עם 23 נק' ורודי גוברט עם עוד דאבל דאבל של 14 נק' ו17 ריבאונדים. בסיום ניצחון ליוטה 107-101

תצוגת יחיד שלו לא הספיקה מול הג'אז החזקים, לו וויליאמס.(Twitter)
תצוגת יחיד שלו לא הספיקה מול הג'אז החזקים, לו וויליאמס.(Twitter)

גולדן סטייט ווריורס(18:3)- איניאנה פייסרס(10:11) 106-142

60 נק' לקליי תומפסון הערב, לא זו לא טעות אתם לא צריכים לשפשף את העיניים, השוטינג גארד שלא מעט המעיטו בערכו לאחר ההצטרפות של KD התפוצץ הלילה על חשבון הפייסרס שאולי חשבו לפני תחילת המשחק ששוב יצליחו להפתיע קבוצת חזקה אך מהר מאוד התבדו נוכח תצוגת היחיד של הצד הפחות פופלארי של הספלאש בראדרס.

המשחק עצמו היה קל מאוד לווריורס שהובילו בבטחה לאורך כל המשחק שמעבר להצגה של תומפסון גם דוראנט(20 נק') וקרי(13 נק' ו11 אסיסטים רובם קל לכם לנחש לקליי), הובילו לתבוסה גדולה על הפייסרס שלמעט פול גורג'(21 נק') אף שחקן לא הגיע למשחק. בסיום לילה היסטורי לקליי תומפסון ועוד ניצחון גדול לווריורס 106-142.

קליי תומפסון ON FIRE!!!!!, מופע לתומפסון הלילה כולל שיא קריירה.(Twitter)
קליי תומפסון ON FIRE!!!!!, מופע לתומפסון הלילה כולל שיא קריירה.(Twitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort