ניצחון למכבי ראשל"צ באשדוד, דאבל-דאבל לבן שימול.

אבי בן שימול ממשיך ללהוט, דאבל-דאבל ענק סידר לקבוצתו ניצחון ענק על אשדוד. ריצ'ארד ומקריי (19 נקודות במחצית הראשונה) גם נתנו תפוקה. מנגד משחק טוב של יואינג לא הספיק לחבורה של מאיר טפירו.

החבורה הצעירה של מאיר טפירו אירחה הערב את אלופת המדינה. הצהובים קיוו להתאושש מההפסד בחיפה  , מנגד ראשון הגיעו להתמודדות לאחר הניצחון המרשים על הפועל חולון וההפסד באירופה, שון דוסון  סבל מחבלה בברך וקיבל מנוחה, כמו גם מאליק ווינס שחתם במועדון ונחת אמש בארץ הקודש .
טפירו עלה עם חמישייה של אד דניאל, צ'ייס סיימון, דניאל יואינג,, ג'ייק כהן ויפתח זיו. מנגד שיבק עלה עם פטריק ריצ'ארד, ניצן חנוכי, אבי בן שימול, צ'ארלס תומאס, וג'אבון מקריי.

רבע ראשון: 28-22 לאשדוד
המשחק נפתח בפולאו-אפ דאנק של יואינג לאחר החטאה של כהן, שמנגד גם מקריי קיבל כדור בפוסט לדאנק קשוח. כהן החזיר את היתרון לקבוצתו עם לאיי-אפ יפה. אך מקריי עם עוד שני סלים העלה את הכתומים ל6-4. אך החגיגה בצבע נמשכה עם עוד דאנק של האשדודים הפעם של אד דניאל, מקריי הגיע חם לאשדוד ועוד ארבע נקודות פלוס עוד נקודה מהעונשין העלו את הפועל "מקריי" ראשל"צ ל11-6. מנגד צ'רלס תומאס חזר לאולם בו כיכב אשתקד אך בשונה מחברו ללואו פוסט התחיל את הערב בצורה שלילית ופעולות מסורבלות שלו בהתקפה עזרו לאשדוד לחזור למשחק ו3 דקות ו31 שניות לסוף הרבע אשדוד עלתה ליתרון 17-15. האשדודים שלטו ברבע הראשון ואף עלו לשמונה נקודות הפרש, ראשון החזירה את ההפרש ל4 בלבד אך סל של יואינג קבע את תוצאת המחצית 28-22 למארחת.

רבע שני: 47-40 לראשל"צ
הרבע השני היה אופרה אחרת, חניכיו של שיבק עלו אגרסיביים והצליחו להשוות את התוצאה לאחר שלשה של פטריק ריצ'ארד , ראשון עלו לארבע הפרש לאחר ריצת 14-2 בניצוחם של בן שימול ומקריי. המשחק המשיך להיות מהיר בזכות הגנות שנויות במחלוקת, אשדוד שוב הצליחה לחזור ואף להוביל אחרי סלים של סיימון ואדם אריאל, אך ראשון החזירה את היתרון אחרי שלשה נהדרת של ריצ'ארד. עד סוף הרבע מקריי במחצית ענקית של 19 נקודות ואבי בן שימול סידרו לקבוצתם יתרון 47-40 בירידה למחצית.

מקריי, מחצית ראשונה של 19 נקודות (דף הפייסבוק הרשמי מכבי ראשל"צ).
מקריי, מחצית ראשונה של 19 נקודות (דף הפייסבוק הרשמי מכבי ראשל"צ).

רבע שלישי 69-58 לראשל"צ 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השנייה נפתחה עם לייאפ קל של סיימון אחרי איבוד של זלמנסון, שמנגד בן שימול מחזיר מחצי מרחק. מהלך יפה הסתיים בסל של אד דניאל אחרי אסיסט של ג'ייק כהן. הקבוצות המשיכו במשחק מהיר אך מסורבל שהתבטא באבודים רבים מצד שתי הצדדים. שלשה של יואינג הורידה את הפער לשתי נקודות הפרש. אסיסט יפה של חנוכי סידר לבן שימול סל קל אך יואינג עם עוד שלשה ענקית שוב נגס ביתרון, שמנגד ההגנה של אשדוד עומדת יפה מול אלישי כדיר שמבצע צעדים, And 1 של דניאל החזיר את היתרון לצהובים, ומיד לאחר
עוד איבוד כדור של האורחים, שהתחילו לתת את הטון בהגנה. אך אבי בן שימול הוא האיש של ראשון לציון העונה, שלשה נהדרת שלו הורסת את המומנטום של אשדוד ומחזירה את היתרון לראשון. שלשה של חנוכי ועוד שתי נקודות של בן שימול מהקו העלו את היתרון ל62-53. תומאס שהיה חלש מאוד מבחינה התקפית אך ניפק בלוק יפה מול יפתח זיו. יואינג גם כן במשחק מצוין קלע את השלשה החמשית שלו והוריד הפרש. ריצ'ארד גם כן במשחק טוב העלה את היתרון כבר לדו ספרתי עם ליי-אפ קל בהתקפת מעבר. מהלך קבוצתי מרהיב של ראשון שהתחיל אצל בן שימול עבר בידיים של כל החמישייה בכתום והסתיים בשלשה פנויה של ריצ'ארד. הרבע מסתיים בתוצאה 69-58 לחבורה מעיר היין.

בן שימול שומר על יואינג בעוד ערב אדיר של הגארד הישראלי (פייסבוק מכבי ראשל"צ).
בן שימול שומר על יואינג בעוד ערב אדיר של הגארד הישראלי (פייסבוק מכבי ראשל"צ).

רבע רביעי: 84-77 לראשל"צ

הרבע הרביעי נפתח עם סל נאה. איבודי כדורים המשיכו להיות חלק מרכזי מהמשחק, תומאס איבד כדור בפוסט אך מקריי מיד סחט איבוד מזיו והחזיר את הכדור לשליטה כתומה. סיימון המשיך לבלוט ברבע וסיים חדירה עם סל ועבירה שמומשה מהקו. ראשון המשיכה לאבד פוזשנים וההתקפה הכתומה החלה להיתקע בעוד שמנגד סיימון הוריד את ההפרש לשמונה. יפתח זיו סחט בלתי ספורטיבית מבן שימול ונקלע אחת מהקו. שמיד לאחר מכן שוב סיימון הפעם קולע שלשה ומוריד לחמש הפרש. אך כבר דיברנו פטריק ריצ'ארד והשלשות שלו היום ועוד אחת שלו ציננה את הטירוף של הקהל הביתי. אסיסט נפלא של בן שימול בערב לזלמנסון כבר העלה ל12 הפרש, אך שלשה של אדם אריאל מיד הורידה לדו ספרתי. ריבאונד קריטי של תומאס שלוה בהוקשוט מוצלח שלו שוב הרימו את היתרון שתי דקות לסיום ההתמודדות. עוד רצף איבודים מבדר בהתחלה של בן אלטיט ומיד לאחר מכן של תומאס הסתיים דווקא בעוד סל ועבירה של סיימון. התקפת מעבר נהדרת של אשדוד במהלכה הכדור לא נגע ברצפה הסתיימה באלי הופ של סיימון מאסיסט של אלטיט, הפער רק שש הפרש 32 וחצי שניות לסיום. אשדוד שלחה את תומאס לקו והסנטר דייק בזריקה אחת. אשדוד יצאה להתקפה מהירה אך יפתח זיו החטיא שלשה והשאיר לכתומים לשרוף שעון. 84-77 לחבורה של שיבק שעולה למאזן 5-3 עם ניצחון חוץ ראשון העונה ויכולת מצוינת של אבי בן שימול עם דאבל דאבל נהדר (20 נקודות 11 אסיסטים, חמש חטיפות, מדד 33)  , לצד מקריי וריצ'ארד. אשדוד ממשיכה לקרטע עם הפסד שני רצוף.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort