השבת בכדורגל: קרבות פסגה

עוד שבוע של כדורגל מרגש לפנינו. דורטמונד ופרנקפורט בקרב על המקום השלישי. באיירן פוגשת את לברקוזן במטרה לצמק את הפער מלייפציג, איסטנבול בשקישהיר ובשיקטאש בקרב על המקום ה-1 וצ'לסי תפגוש את טוטנהאם בדרבי הקטן של לונדון.

משחק 1: פרנקפורט (מקום 7, 21 נק') נגד דורטמונד (מקום 3, 21 נק'). שבת 16:30

ממחזור למחזור הליגה הגרמנית לוהטת יותר ויותר. בשבת תצא דורטמונד למשחק חוץ קשה אצל פרנקפורט במטרה אחת ברורה לצמק את הפער בפסגה ולשמור על המקום השלישי, הבעיה, פרנקפורט שנמצאת במקום ה-7 אך עם אותם נקודות כמו של דורטמונד ובבית שלהם הם לא הולכים לתת מתנות. דורטמונד מגיעה למשחק אחרי ניצחון אדיר על באיירן בליגה ואחרי שניצחה באירופה 8-4 את לגיה ורשה. אחד הדברים המשמחים הוא חזרתו של רויס שעשוי להיות פקטור חשוב ומכריע במשחק שכזה. חניכיו של טוכל יצטרכו לשים דגש על ההגנה אחרי שספגו ארבעה שערים מלגיה ובמיוחד על מרקו פאביאן שמנהל את ההתקפה של היריבה.

פרנקפורט מגיעה למשחק אחרי שתי ניצחונות ליגה רצופים ובמידה ותצליח להשיג 3 נקודות במפגש הזה היא תוכל למצוא את עצמה במקום ה-3. כדי לעשות את זה חניכיו של קובאק יצטרכו לעצור את ההתקפה המהירה של היריבה שכוללת את רויס, אובמיינג ודמבלה. בנוסף יקווה קובאק לקבל תצוגת התקפה טובה שלא תמיד יציבה אצלו.

הימור שלי: רויס ואובמיינג יתנו הצגה ודורטמונד תנצח 4-1

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יצליח לבסס את הקבוצה בפסגה? רויס (FOX Sport)
יצליח לבסס את הקבוצה בפסגה? רויס (FOX Sport)

 משחק 2: בשיקטאש (מקום 2, 27 נק') נגד איסטנבול בשקישהיר (מקום 1, 29 נק') שבת 18:00

שתי הקבוצות המושלמות בטורקיה סוף סוף נפגשות. מצד אחד, בשיקטאש שלא מפסיקה להפתיע השנה באירופה, מנצחת בליגה בקלות וממוקמת במקום השני שהיא עושה רק שלוש תוצאות תיקו ולא מפסידה. מהצד השני, איסטנבול בשקישהיר, הקבוצה האלמונית לאוהדי הכדורגל העולמי הודחה באירופה מול שחטאר אך בליגה הסיפור שונה לחלוטין הקבוצה ממוקמת במקום הראשון שהיא גוברת בדרך על פנרבחצ'ה וגלאטסראיי ועושה רק שתי תוצאות תיקו. כדי לנצח את בשיקטאש יצטרכו בבשקישהיר להמשיך בסגנון המשחק שלהם שבנוי על הנעת כדור וכדורים חכמים ובנוסף יצטרכו לשים דגש בהגנה על קווארסמה ואבובאקר.

בשיקטאש מהעבר השני מגיעה אחרי משחק סופר קשה בליגת אלופות שבו שבה מפיגור 3-0 ל3-3 מול בנפיקה. בשיקטאש מציגה סגל נוצץ שכולל את אדריאנו, קווארסמה, אבובאקר וטאליסקה וגם מספר שחקנים טורקיים בכירים כמו צ'אנר ארקין, אוזייקופ וצ'נק טוסון. אחרי שכבר לקחו את האליפות בעונה שעברה וכששתי היריבות הגדולות שלה, פנרבחצ'ה וגלאטסראיי, נמצאות בשוק של ירידה המטרה היא להרשים באירופה כמה שיותר ולשמור על האליפות בטורקיה. כרגע ביניהם לבין המקום הראשון עומדת בשקישהיר המפתיעה ובשבת הם ירצו להעניק ליריבה הפסד ראשון ולהישאר מושלמים בפסגה. כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של גונש להמשיך להציג את משחק ההתקפה הקטלני שלהם ולעצור את הנעת הכדור של היריבה.

הימור שלי: בשיקשהיר תפתיע את בשיקטאש ותנצח 1-0

קווארסמה לא עוצר לרגע (newimageshd.com)
קווארסמה לא עוצר לרגע (newimageshd)

משחק 3: באיירן מינכן (מקום 2, 24 נק') נגד לברקוזן (מקום 9, 16 נק') שבת 19:30

עוד קרב מהבית היוצר של הבונדסליגה. הפעם באיירן מינכן מגיעה אחרי שהפסידה לדורטמונד בליגה ולרוסטוב באלופות ודיבורים על משבר החלו. חיניכיו של אנצ'לוטי ממוקמים במקום השני בליגה כשליפציג המפתיעה תוספת את המקום הראשון, כבר תקופה שבאיירן לא נראית במיטבה ושני ההפסדים האחרונים הם רק הוכחה לכך. למרות הכול היא עדיין רחוקה 3 נקודות מהמקום הראשון ועם שחקנים כמו מולר, לבנדובסקי, ריברי, אלונסו ועוד טובים ורבים אחרים ומאמן כמו אנצ'לוטי משבר היא לא מילה בלקסיקון. כדי להוכיח שהם לא במשבר יצטרכו לנצח ולהראות טוב וכדי לעשות זאת הם יצטרכו להמשיך בהנעת הכדור הנהדרת שלהם ולשפר מעט את ההגנה שמשאירה חורים. בנוסף יצטרכו לשים עין על ציצריטו ועל צאלנוגלו שיכולים ליצור בעיות.

מנגד, לברקוזן מגיעה אחרי תיקו עם צסק"א מוסקבה והפסד ליגה לליפציג. לברקוזן רוצה לבסס את עצמה בפסגה כבר שנים אך אחרי כל עונה טובה מגיעה עונה חלשה. כעת הם רוצים להראות שהם חלק בלתי נפרד מהפסגה הצמודה של הבונדסליגה. הוכחה טובה לכך יהיה ניצחון על האלופה שמגיע במצב לא טוב למשחק וזה בדיוק הזמן לעקוץ אותם למרות שהמשחק באליינס ארנה. כדי לנצח יצטרכו חניכיו של שמידיט להציב הגנה חזקה ובנוסף לנצל את הכישרון האדיר של צאלנוגלו והמהירות של ציצריטו כדי להבקיע.

הימור שלי: לברקוזן תציג הגנה טובה והמשחק יגמר ב1-1.

נמצא במשברון? אנצ'לוטי (Sky Sport)
נמצא במשברון? אנצ'לוטי (Sky Sport)

משחק 4: צ'לסי (מקום 1, 28 נק') נגד טוטנהאם (מקום 5, 24 נק') שבת 19:30

אחרי העונה המסעירה שעברה על הפריימרליג, העונה הזאת מסעירה ומותחת לא פחות עד כה. בשבת תארח צ'לסי מהמקום הראשון את טוטנהאם מהמקום החמישי שבניהן רק 4 הפרש. צ'לסי מגיעה למשחק אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים כולל 3-0 על האלופה, לסטר ו4-0 אדיר על מנצ'סטר יונייטד. העונה מצפה צ'לסי להיות חלק משמעותי מהפסגה אחרי שבעונה שעברה הם נראו רע ולא העפילו אפילו לאירופה. עד כה הם נראים נהדר קונטה, המאמן האטלקי הנהדר, מנצח על תזמורת וכל מי שנעלם בעונה הקודמת חזר ובגדול העונה. צ'לסי רוצה לשמור על הפסגה ותצטרך לנצח מפני שהיא יודעת שליברפול וסיטי נושפות בעורפה. כדי לעשות זאת יצטרכו הכחולים להמשיך בכושר הנהדר שלהם במיוחד האזרד, קאנטה וקוסטה שנראים פשוט נהדר העונה ובנוסף יצטרכו בצ'לסי לשים עין על הארי קיין המסוכן שיוכל להכריע את המשחק אם יגיע למצבים שלו.

מנגד, טוטנהאם מגיע העונה אחרי שכבר הריחה את האליפות בעונה הקודמת אך הפסד לצ'לסי מנעה זאת ממנה וזו ללא ספק הזמנות לנקמה. התרנגולים יגיעו למשחק אחרי הפסד למונאקו באלופות כשהם נראים במשחקים האחרונים לא מספיק חדים. למרות הכול הם עדיין ממוקמים במקום החמישי רק 4 נק' הפרש והם ללא ספק ירצו לנצח ולשפר את העמדה שלהם כשאליפות היא לא מילה גסה. כדי לנצח ולנקום בכחולים מלונדון יצטרכו חניכיו של פוצ'יטינו לשים דגש בהגנה על האזרד וקוסטה למנוע את הנעת הכדור של צ'לסי שעוברת דרך קאנטה, בנוסף תצטרך טוטנהאם את קיין ואריקסן בשיא כושרם מפני שהם יכולים לעשות את ההבדל עבורם.

הימור שלי: טוטנהאם תפתיע את צ'לסי בסטנפורד ברייג' ותנצח 2-1

יצטרכו להיות בשיאם. טוטנהאם (FOX Sport)
יצטרכו להיות בשיאם. טוטנהאם (FOX Sport)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort