קלאסיקו ישראלי וקרבות גורליים בטורקיה- השבוע בכדורסל

אז איזה משחקים לוהטים מצפים לנו השבוע? אנדולו אפס ובנוויט יפגשו לקרב פסגה בטורקיה, מכבי תל אביב תפגוש את הפועל ירושלים לקלאסיקו הגדול של הכדורסל הישראלי ולקינוח בשיקטאש תפגוש את גלאטסראיי בקרב שיכול להכריע עונה שלמה עבורם.

בנוויט (6-0) נגד אנדולו אפס (6-0) יום ראשון בשעה 15:00

קרב צמרת לוהט מחכה לנו ביום ראשון הקרוב בליגה הטורקית, שני קבוצות הצמרת מגיעות כשהן מושלמות בליגה ושהיסטוריית המשחקים ביניהם מהמפגשים האחרונים הולכים להציג לנו משחק צמוד שיוכרע רק ברגעים האחרונים. בחמשת המשחקים האחרונים ניצחה בנוויט בשלושה מפגשים. באירופה הקבוצות נראות קצת אחרת, אנדולו אפס שמשחקת ביורוליג רשמה בשבעה משחקים רק 3 ניצחונות לעומתם בנוויט שמשחקת בליגת האלופות של פיב"א רשמה בחמישה משחקים, ארבעה ניצחונות.

אנדולו אפס מגיעה למשחק הגורלי במאזן מושלם בליגה לאחר שישה מחזורים אך כשהיא עדיין לא פגשה את אחת מהאריות הליגה. באירופה מצבה של הקבוצה קצת יותר קשה לצד ניצחונות מרשים על דארושאפקה, קאזאן ופנאתנייקוס הקבוצה רשמה חמישה הפסדים והראתה בעיקר חוסר יציבות. מאמן הקבוצה ולדימיר פארסוביץ' יעשה ככל שביכולתו כדי לעצור את כוכב בנוויט, ג'ורדן טהודור שרושם ממוצע של 23.2 נקודות ו-7.5 אסיסטים למשחק. בנוסף פארסוביץ' יקווה להמשיך לקבל את התפוקה מההתקפה הטובה ביותר בליגה הטורקית עד כה שרשמה 95.2 נק' למשחק כשאין שחקן בולט מעל כולם וכל אחד תורם את חלקו.

בנוויט מגיעה למשחק הגורלי גם במאזן מושלם בליגה לאחר שישה מחזורים כשהיא כבר גוברת על קבוצות כמו גלאטסראיי ודארושאפקה ומציגה עד כה עונה מפתיעה מאוד. בנוסף, הקבוצה המפתיעה משתתפת בליגה האלופות של פיב"א ולאחר חמישה מחזורים היא נראית נהדר כשהיא רושמה ארבעה ניצחונות מול הפסד בודד. מאמן הקבוצה פיליפובסקי יקווה ללהמשיך ולהראות את הרכז שלו אבודור עושה כרצונו ומהצד השני יקווה מאמן הקבוצה לראות את קבוצתו שומרת טוב יותר ביחוד מול ההתקפה הטובה בליגה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הימור שלי: אנדולו אפס מנצחים ב-9 הפרש

 

אנדולו אפס תשמור על הפסגה? (האתר הרשמי של היורוליג)
אנדולו אפס תשמור על הפסגה? (האתר הרשמי של היורוליג)

 

מכבי תל אביב (5-1) נגד הפועל ירושלים (3-3) ראשון בשעה 21:05

שתי הקבוצות הטובות בישראל יפגשו ראש בראש ביום ראשון במה שנקרא הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי. מצד אחד, סגנית אלופת המדינה, הפועל ירושלים, הקבוצה מירושלים ממשיכה את מגמת העלייה שלה ולאחר שהראתה לנו בשנתיים האחרונות שזה לא רק מכבי בארץ ושבירושלים מציגים כדורסל טוב יותר ולפעמים גם שחקנים טובים יותר הם מגיעים לעונת מפתח ועד כה נראה שזה לא הולך כמו שצריך. מצד שני, מכבי תל אביב מי שפעם היית הקבוצה של המדינה ירדה מכס המלכות עליו ישבה שנים רבות והתחרות בכדורסל הישראלי חזרה ובגדול, בעלי המועדון הצהוב שם העונה הרבה כסף כדי להזכיר לכולם שמכבי זו מכבי אחרי חילופי מאמנים נראה שעכשיו זה קצת מתחיל להתחבר.

הפועל ירושלים, סגנית אלופת המדינה, מגיעה לקלאסיקו הזה שהיא לא במיטבה אחרי קיץ מרובה בהחתמות נוצצות שבראשם עומד סטודמאייר שהגיע אחרי קריית NBA מפוארת, הקבוצה נראית לא כמו שציפנו בליגה הקבוצה הסתבכה ונמצאת במאזן 3-3 ובאירופה לאחר פתיחה מסחררת של שלושה ניצחונות אדירים הגיע הפסד קשה להולם. בליגה זה גם החל נהדר אך כעת הקבוצה נמצאת ברצף של שלושה הפסדים ונראה שאין זמן טוב יותר לצאת מהבוץ מאשר עכשיו. הגנת האדומים יצטרכו לעצור את ווימס ואוחיון שנראים נהדר לאחרונה ובעיקר לקוות שהישראלים שלהם יתנו משחק מעולה דבר שיכול להבטיח להם ניצחון.

מכבי תל אביב אחרי שנה קשה שהקבוצה עברה הגיע זעזוע היד נכנסה לכיס שמות גדולים כמו גאודלוק וסוני ווימס נחתו ויחד עם מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין היה נראה שהצהובים מתל אביב הולכים לדרוס את הליגה אלא שהעונה נפתחה רע מאוד וכבר אחרי כמה משחקים מצא עצמו אדלשטיין בחוץ ואת הפיקוד לקח רמי הדר ועד כה הקבוצה נראית נהדר במיוחד לאחר שתי ניצחונות רצופים ביורוליג כולל ניצחון אדיר על פנרבחצה של אוברדוביץ'. כעת צריך הדר לנצח את הקלאסיקו הראשון שלו כמאמן וכדי לעשות את זה הוא יצטרך לתת הגנה טובה על ג'רלס וסטודמאייר שתמיד יכול להפתיע.

הימור שלי: הפועל ירושלים מנצחת ב-4 הפרש.

 

יסמנו וי על עוד קלאסיקו. ירושליפ (האתר הרשמי של היורוקאפ)
יסמנו וי על עוד קלאסיקו. ירושלים (האתר הרשמי של היורוקאפ)

 

גלאטסראיי (4-2) נגד בשיקטאש (5-1) שני בשעה 19:00

עוד משחק משובח מהליגה הטורקית יתרחש ביום שני הקרוב. גלאטסראיי, מחזיקת היורוקאפ, תפגוש את בשיקטאש המפתיעה לקרב שיכול להכריע את העונה של גלא. הקבוצה בצהוב כתוב נראית לא טוב העונה באירופה היא במאזן של שישה הפסדים וניצחון בודד וגם בליגה היא כבר הפסידה פעמיים כשבעיית ההגנה מרחפת מעל הקבוצה. מצד שני, המרעננת של הליגה הטורקית, בשיקטאש נמצאת במאזן של חמישה ניצחונות והפסד בודד בליגה ובאירופה היא ניצחה את כל חמשת משחקיה בליגת האלופות של פיב"א תוך כדי שהיא מציגה כדורסל איכותי.

בשיקטאש בנתה השנה סגל קבוע שמבוסס בעיקר על זרים מוצלחים ועד כה הם פשוט נראים נהדר. בליגה המקומית הם הפסידו רק פעם אחת בשישה משחקים ורשמו במחזור האחרון ניצחון חשוב ומשמעותי על דארושאפקה החזקה ובאירופה הם ניצחו את כל חמשת המשחקים שהיו להם כשהם מנצחים קבוצות כמו סאסארי ופארטיזן. מאמן הקבוצה, סארלקה בונה את המשחק על הסנטר האדיר שלו, ולדימיר סטימאק הסרבי, 2.10 מטר שמעמיד בליגה ממוצעים של 17 נק' ו-9.7 נק' למשחק כמעט דאבל דאבל כל משחק. בנוסף הקבוצה מעמידה סגל גבוה שממוקם במקום הראשון בריבאונדים בליגה.

גלאטסראיי, מחזיקת היורוקאפ, היית בטוחה שאחרי שזכתה ביורוקאפ היא תשפר את ההישגים ותיקח צעד אחד קדימה אלא שעד כה זה נראה לא טוב. בליגה המקומית פחות שמים לב לבעיה המרכזית של הקבוצה ולמרות שהפסידה שתי משחקים חשובים מול בנוויט ופנרבחצ'ה היא עדיין במאזן חיובי של 4 ניצחונות ו-2 הפסדים. באירופה הסיפור אחרת לחלוטין כאשר הקבוצה מגיעה ליורוליג היא פשוט לא מצליחה להגיע לרמה הדרושה והיא נראית רע תוך כדי שהיא סופגת הכי הרבה ביורוליג בממוצע למשחק. מאמן הקבוצה, אתאמן שמעמדו כבר לא יציב יצטרך לעצור את סטימאק וקלארק ובנוסף לקוות לתצוגת הגנה מהקבוצה שלו אחרת הוא יפסיד את המשחק ויכול למצוא את עצמו מפוטר.

הימור שלי: 16 הפרש לבשיקטאש ואתאמן הולך הביתה

סטימאק ימשיך לככב? (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
סטימאק ימשיך לככב? (האתר הרשמי של ליגת האלופות)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort