פוג-גו

אוהדי מנצ'סטר יונייטד, ככל הנראה לא תאהבו לקרוא את הכתבה הזו

משפטו של כוכב מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה בתחילת השבוע "אני שוקל לחפש אתגר אחר במקום אחר, היו הרבה דיבורים, הרבה מחשבות, שיחקתי שלוש שנים במנצ'סטר יונייטד ועשיתי דברים נהדרים, היו רגעים טובים ורגעים רעים. כמו כולם, אחרי כל מה שקרה העונה וזו היתה העונה הטובה ביותר שלי, אני חושב שזה הזמן הנכון עבורי למצוא אתגר חדש". הסעיר את התקשורת בממלכה והספקולציות סביב עזיבתו את השדים האדומים שלוש שנים לאחר שחזר מיובנטוס האיטלקית גברו מאוד כאשר ריאל מדריד מוזכרת בתקשורת במועמדת המובילה לקלוט אותו, אם וכאשר.

מציג את מדי עונת 2019/20 אך האם יזכה ללבוש אותם? (הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

כדי לנסות ולהבין מה עומד מאחוריי דבריו של פוגבה נזכיר שהוא חזר לפני שלוש שנים למנצ'סטר כפנים החדשות של המועדון בעידן ז'וז'ה מוריניו והיה אמור להיות ה-איש שיוביל את מנצ'סטר יונייטד בחזרה לקדמת הבמה ושהקבוצה תיבנה סביבו. ההתחלה היתה סבירה ופוגבה ביחד עם זלאטן איברהימוביץ' הובילו את היונייטד לזכיה במגן הקהילה, גביע הליגה וגביע הליגה האירופאית על אף שהקבוצה סיימה במקום החמישי בליגה אך המטרה – חזרה לליגת האלופות הושגה.

בעונה השנייה של מוריניו השדים האדומים סיימו כסגנית האלופה ליריבה העירונית אך היחסים בין הכוכב למאמנו עלו על שרטון, כמו תמיד אצל מוריניו דווקא, בעונתם השלישית, שהסתיימה עתה פוגבה הביע חוסר שביעות רצון והסכסוך ביניהם הגיע אף למצלמות הטלויזיה של הבי בי סי אשר ביקרו "במקרה" באימון שבו מוריניו מאיים לשלוח את פוגבה הביתה ומתעמת איתו מול המצלמות. ההמשך ידוע, מוריניו פוטר ופוגבה הצעיד את היונייטד לחצי עונה מלהיבה תחת אולה גונאר סולשיאר, אך לאחר התחלה נהדרת הגיעה הדעיכה והשדים האדומים סיימו את העונה במקום ה-6 מחוץ לליגת האלופות.

האם ימשיך להטריף את הקהל בתיאטרון החלומות? (הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

רק לשם ההבנה כמה משמעותי היה העונה פוגבה בשביל היונייטד:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הכי הרבה שערים – 13, הכי הרבה בישולים – 9, הכי הרבה בעיטות למסגרת – 50, יצר הכי הרבה מצבים – 55, הכי הרבה מסירות לשליש השלישי – 321, ניצח בהכי הרבה מאבקי כדור – 234.

פול פוגבה הוא הנציג ככל הנראה הבכיר ביותר של דור  ה-Y המכונים גם ה"מיליניאלס" דור השחקנים העסוקים בעצמם ורואים עצמם כ"מותג", מחליפים תספורות רבות,  מתעסקים רבות במראה חיצוני, רשתות חברתיות, ובאופן כללי עיסוק רב במה שקורה מחוץ למגרש. והוא סופג הרבה ביקורות על כך, לטוב ולרע. ויש מי שטוענים שכאשר במהלך המונדיאל האחרון בו לא החליף תספורות בסיטונאות ולא הביא איתו את הספר הצמוד שלו הוא התמקד סוף סוף בעיקר בכדורגל מה שתרם רבות לזכייה באליפות העולם ופחות בהתעסקות ב"מותג" הנקרא פול פוגבה.

עתה מבקש פוגבה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כאשר המועמדת הבכירה לקלוט אותו היא ריאל מדריד, אותה מאמן זינאדין זידאן, אחד מגיבורי ילדותו של פוגבה וגיבור הזכייה הקודמת של צרפת באליפות העולם, אחד הציטוטים הראשונים המיוחסים לזידאן עם חזרתו לתפקיד מאמן הבלאנקוס היה כי הוא מעוניין להביא לקבוצה את פול פוגבה. גם יובנטוס בה בילה פוגבה ארבע עונות והיה חלק מתחילת רצף האליפויות המרשים שלה (8 הכי הרבה באירופה) מוזכרת כמועמדת להחזיר אותו לשורותיה.

ייצג לחיוב את השינוי באמצע העונה (הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

בכדי לנסות ולהבין מה גורם לפוגבה לרצות לעזוב (בשנית) את הקבוצה שבה גדל ובה הוא כרגע השחקן הבכיר ביותר ואמור להיות זה שיוביל אותה בחזרה למרכז הבמה ניתן להיזכר בסיפור ישן על ריאיון של מייקל קאריק (קשר היונייטד ונבחרת אנגליה בעבר, עוזרו של סולשיאר כיום) בטלויזיה כאשר נשאל ע"י המרואיין "אתה מקבל כדור מההגנה ורוצה להעביר אותו קדימה, אך אופציית המסירה הטובה שלך היא טום קלברלי…." אזי גם כיום, פוגבה, הוא אחד הקשרים הטובים בעולם בטח במה שמדובר על הנעת כדור קדימה להתקפה ואופציית המסירה הקיימת שלו היא…. פרד.

פוגבה הגיע לגיל 26, הוא כבר איננו מוגדר ככישרון צעיר המחכה לפרוץ, אלא ככוכב מוביל אשר מצעיד קבוצות ואת נבחרתו לאליפות העולם. הוא מתחיל לחשוב על "המורשת" שלו והרצון לשחק עם שחקנים טובים יותר בכדי להשיג כמה שיותר תארים בשנים הקרובות, על כך אי אפשר להאשים אותו, הרי גם לידיעה לפיה אנטואן גריזמן מעוניין לשחק עם לאו מסי בברצלונה ועקב כך סירב להצעות אחרות אי אפשר לבוא בטענות, וקשה לבוא לפוגבה בטענות כאשר הרכש של היונייטד בקיץ שעבר היה פרד, בינואר לא הוחתם שום רכש וישנם דיווחים על כך שאותו גריזמן וגם מתיאס דה ליכט סירבו להגיע לאולד טראפורד כמו גם סירובו של דויד דה חאה להאריך חוזה במועדון גורמים לפוגבה האם שווה לוותר על עוד עונה מחוץ לליגת האלופות. הוא ככל הנראה מבין כי השחקנים סביבו לא ישתנו וכי האפשרות לזכייה בתארים עם מנצ'סטר יונייטד רחוקה (כרגע) ובכדי להעצים ולהגדיל את מורשתו עליו לעבור למועדון אחר, "אתגר" אחר, כזה שמוציא מעל 300 מיליון יורו על רכש בקיץ אחד לאחר שכבר החתימו את אדן הזאר,  לוקה יוביץ', אדר מיליטאו, פרלאן מנדי ורודריגו. כאשר המחיר אותו דורשים ביונייטד על פוגבה צפוי להיות כ-150 מיליון יורו. חשוב לציין כי לעובדה שבשל אי העפלה לליגת האלופות חוזהו של פוגבה צפוי לספוג קיצוץ של כ-25% משכרו, כ-1.8 מיליון ליש"ט לעונה הקרובה אין קשר להודעתו של פוגבה על האתגר החדש שברצונו לנסות.

שיחק היכן שרצה תחת סולשיאר והמספרים בהתאם (הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

במנצ'סטר עדיין מאמינים כי יצליחו להשאיר את פוגבה במועדון, מצד שני זכור לשלילה תפקודו תחת מנג'ר שלא רצה לשחק תחתיו ורמת המשחק שלו בחצי הראשון של העונה שעברה, ובקרב היציעים באולד טראפורד ישנם כאלה שכבר כעת מוכנים לוותר על שירותיו של הצרפתי, כי ברגע ששחקן חושב כי הוא גדול יותר ממנצ'סטר יונייטד, אזי נגמרה המסורת הגדולה והמפוארת של מנצ'סטר יונייטד.

בניגוד לעזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד (ודיוויד בקהאם ורוד ואן ניסטלרוי עוד לפניו) אשר עזב לאחר שזכה עם המועדון במספר תארים כולל אליפויות אנגליה וצ'מפיונס לכן עזיבתו עוד התקבלה בהבנה בקרב יושבי תיאטרון החלומות ובעבר דובר על אופציית חזרתו למועדון. במקרה של פוגבה, אשר לא זכה עם הקבוצה בתארים משמעותיים עזיבה תלווה בטונים צורמים מאוד, הסאגה הזו עלולה להימשך עוד מספר שבועות מאוסים ותפגע קשות בהכנה לעונה של שתי הקבוצות, באם יעבור ובלאנקוס או שמה יישאר שד אדום, כעת שוק ההעברות עדיין ממתין לאבן הדומינו הראשונה שתיפול ותסחוף אחריה מבול העברות של מספר גדול של כוכבים (גריזמן, דה ליכט, קוליבאלי, ניימאר, בייל) אשר צפויים למצוא לעצמם קבוצות אחרות בקרוב. אך בקרב אוהדי השדים האדומים ישנם כבר עתה רוב שאומר Pog-Go בפראפראזה על הסלוגן PogBack שליווה את חזרתו של הצרפתי למדי השדים האדומים מיובנטוס לפני שלוש שנים.

גם הוא עשה את המעבר מהשדים האדומים ללבנים ממדריד, דיוויד בקהאם (הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

גילוי נאות – הכותב הינו אוהד של מנצ'סטר יונייטד ומאלה שהיו שמחים לראות את הצרפתי נשאר במועדון למרות הכל ומחזיר אותו בחזרה למקומו הטבעי בפסגת הפרמייר-ליג ובמאבקים של ליגת האלופות, ובמידה והוא עוזב אז שישלמו מלא הבלאנקוס האלה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort