ג'ודו: סיכום נבחרת ישראל בגרנד פרי טביליסי

שלושה עשר ג'ודאים יצאו לייצג את ישראל בגרנד פרי טביליסי, וחלקם חזרו עם הצלחות לאחר תקופה לא טובה. הנבחרת גם נחלה אכזבות בתחרות הזו והרבה ג'ודאים לא עברו שלבים מוקדמים. לגרנד פרי הזה לא יצאו כל הג'ודאים הבכירים, כאשר כמה ג'ודאים שלא זוכים להרבה הזדמנויות להשתתף בגרנד פרי השתתפו. בתחרות זו, לא השתתפו הבכירים ברוב המשקלים.

דניאל בן דוד (60- ק"ג):

הג'ודוקא פגש בסיבוב הראשון את רוסטאם איבראייב מקזחסטן, וחטף ממנו איפון לאחר דקה וחצי בלבד. בן דוד סיים את התחרות מוקדם, מול יריב לא בכיר ממנו.

תמר מלכה (48- ק"ג):

תמר מלכה הצעירה פגשה בסיבוב הראשון את אביבה אבוזאקינובה הקזחית. מלכה, ניצחה אותה באיפון תוך 31 שניות ועלתה לסיבוב השני. בסיבוב השני היא פגשה את מארינה צ'רניאק האוקראינית המצוינת. תמר הפסידה לה באיפון לאחר קצת יותר משתי דקות, תחרות לא רעה של תמר מלכה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נעה מינצקר (48- ק"ג):

נעה מינצקר פגשה בסיבוב הראשון יריבה פחותה ממנה ברמה, גולקאדר סנטורק הטורקיה. הטורקיה השיגה וואזארי בחצי שני של הקרב ונעה מינצקר לא הצליחה לחזור ממנו. היא סיימה את התחרות שלה מוקדם מהצפוי.

טל פליקר (66- ק"ג):

טל פליקר הגיע לתחרות בתקופה לא כל כך טובה ודורג ראשון בקטגוריית המשקל שלו. על הסיבוב הראשון הוא דילג, ובסיבוב השני הוא פגש את מונהאמט קוסב מטורקמניסטן. פליקר השיג וואזארי ובהמשך הקרב יריבו חטף שלושה עונשים. בסיבוב השני את איוב אלידריסי מקטאר וניצח אותו בעונשים. הקטארי כמובן, לא לחץ את היד של פליקר בסיום הקרב. ברבע הגמר ניצח פליקר את דזמיטרי שרשן מבלארוס. הוא השיג וואזרי ואז איפון. בחצי הגמר פגש את איסמעיל איברהימוב מאזרבייג'ן, פליקר ניצח אותו בניקוד זהב. בגמר פגש פליקר את גיורגי טוטאשווילי הגאורגי, יריב אלמוני שההישג הכי גדול שלו היה מקום שלישי באליפות גאורגיה. פליקר ניצח את הקרב בוואזארי וזכה במדליית הזהב.

גילי כהן (52- ק"ג):

גילי כהן שנמצאת בתקופה טובה מאוד הגיעה לתחרות כמדורגל ראשונה במשקל שלה. היא דילגה על הסיבוב הראשון, ובסיבוב השני ניצחה יריבה מקזחסטן לאחר וואזרי ואיפון. ברבע הגמר, היא פגשה יריבה מטורקמניסטן, גולבאדאם באבאמוראטובה. הישראלית ניצחה אותה באיפון ועלתה לחצי הגמר. בחצי הגמר גילי ניצחה את אסטריד גנטו הצרפתייה בניקוד זהב. בגמר היא פגשה את אודט גיופרידה האיטלקייה וספגה ממנה שני וואזרים, כך היא הפסידה את הגמר. גילי זכתה במדליית הכסף

גילי כהן נמצאת בתקופה נהדרת (קרדיט: עמוד הפייסבוק של איגוד הג'ודו).

 

 

 

 

 

 

 

דין יעקב גמר (73- ק"ג):

דין יעקב גמר קיבל הזדמנות נהדרת והשתתף בתחרות גרנד פרי. הוא דילג על הסיבוב הראשון, ובסיבוב השני פגש את אזוידיס גאורגיוס מיוון. דין הפסיד ליווני בעונשים ובכך סיים את חלקו.

מעיין גרינברג (57- ק"ג):

גם מעיין גרינברג זכתה להזדמנות להשתתף בתחרות גרנד פרי והיא פגשה בסיבוב בראשון את אלאנטסטסנג באטקוש ממונגוליה. מעיין הפסידה למונגולית בניקוד זהב.

גילי שריר (63- ק"ג):

גילי שריר יצאה לתחרות בתקופה לא כל כך טובה שלה. היא דילגה על הסיבוב הראשון, ובסיבוב השני היא פגשה את ויויאן הרפמן הגרמניה. שריר הפסידה בניקוד הזהב בגלל שספגה עונש שלישי, תחרות מאכזבת של גילי שריר.

לי קוכמן (90- ק"ג):

לי קוכמן קיבל הגרלה קשה מאוד כבר בסיבוב השני כאשר פגש את סילבה מוראלס מקובה המדורג חמישי בעולם. דקה לסיום הקרב השיג מוראלס איפון והעיף את קוכמן מהתחרות.

ירדן מאריסון (70- ק"ג):

ירדן מאריסון פגשה בסיבוב הראשון את האיטלקייה קרולה פאסיוני וניצחה אותה בוואזרי. בסיבוב השני ניצחה מאריסון את מריה פורטלה הברזילאית המדורגת במקום השמיני בעולם, היא ניצחה אותה בעונשים. ברבע הגמר הפסידה הישראלית לרוסיה אלנה פרוקופנקו והלכה לבית הניחומים. שם, היא השיגה וואזרי ואיפון לעומת יריבתה הבלגית רוקסן תאיימנס שהשיגה וואזרי בלבד. בקרב על מדליית הארד הפסידה ירדן למריה פרז מפורטו ריקו באיפון. היא סיימה במקום החמישי בתחרות מוצלחת מבחינתה.

ענבר לניר (78- ק"ג):

ענבר לניר פגשה בקרב הראשון שלה את המונגולית ארדנט אוד באטבאייר וניצחה אותה תוך 25 שניות בלבד. בסיבוב השני היא פגשה את קאליימה אנתומרקי מקובה. הקרב התחיל עם וואזרי של ענבר תוך שמונה שניות בלבד אך מספר שניות לאחר מכן היריבה השיגה איפון.

עומרי קיינון (78- ק"ג):

עומרי קיינון פגשה בקרב הראשון שלה את אילונה לוקאסן מהולנד. דקה ו-35 שניות לסיום הקרב השיגה ההולנדית איפון שסיים לקיינון את התחרות.

רז הרשקו (78+ ק"ג):

רז הרשקו דילגה על הסיבוב הראשון בתחרות אך בסיבוב השני זכתה להגרלה קשה מול בייטריז סוזה הברזילאית המדורגת חמישית בעולם. הרשקו, הפסידה את הקרב 33 שניות לסיום באיפון.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort